XS4ALL. Wel wat duurder, maar perfecte service en nooit off.quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:44 schreef mijndochters het volgende:
ik ga ook naar een ander
het gaat goed op tijden dat er niemand op internet zit.
door de week na 5 uur en in het weekend is het drama.
aantal keren over gebeld, krijg je dat reset verhaal.
nu werkt het oke maar morgen als iedereen erop zit kan het weer waardeloos zijn en moet je resetten of ligt het aan je router, lulverhaal dus
iemand een goede andere provider?
Hoe langer je lid bent hoe gebeitelder je in het bestand staat!quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:45 schreef PDOA het volgende:
Hier werkt het ook weer, maar de vraag is: voor hoe lang?
Ik ben al lid sinds het Wanadoo-tijdperk maar ik denk niet dat dit Ziggo iets uitmaakt. Die lui zien alleen maar $$ in hun ogen om er zoveel mogelijk klanten in te luizen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoe langer je lid bent hoe gebeitelder je in het bestand staat!
Ik weet het niet, ik heb geen UPC.quote:
Aangezien ik al maanden andere (non-recursive) DNS' heb ingesteld was dat nu niet niet het geval.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:21 schreef kwaakvaak het volgende:
Het gezeik met ziggo is dat hun DNS servers zo gammel als een ouwe mercedes zijn. Ik heb in de router de DNS van ziggo vervangen door de ip's van die van opendns en voila.. sites openen weer vlotjes.
Achterlijke gladiolen bij ziggo zijn al 2 maanden bezig met installeren van hun DNS server, volgens mij werken er mensen met een gezamelijk IQ van 10., Hoe fokking moeilijk is het installeren en configuren van een DNS server nu..
quote:Nog altijd problemen bij Ziggo
Uitgegeven: 17 oktober 2008 20:25
Laatst gewijzigd: 18 oktober 2008 00:01
AMSTERDAM - Een half jaar na de fusie van Casema, Athome en Multikabel heeft kabelbedrijf Ziggo nog altijd last van kinderziekten.
ANP
Dat meldt RTV Utrecht vrijdag.
Afgelopen zomer beloofde Ziggo beterschap, maar nog altijd krijgt het bedrijf te maken met veel klachten. Vooral in de regio Utrecht zou de ellende groot zijn: mensen kunnen niet bellen, niet internetten en de helpdesk is vaak slecht bereikbaar. Wachttijden kunnen oplopen tot 20 minuten.
Storing
Ziggo zegt last te hebben gehad van een storing. Vorige week werden daardoor zo'n vierhonderdduizend gebruikers getroffen. Een woordvoerder van de internetprovider, Gradus Vos, zegt dat er 'bikkelhard gewerkt wordt aan oplossingen'. "Ik weet dat gebruikers daar weinig aan hebben, want die ondervinden gewoon problemen, maar meer dan bikkelhard werken kunnen wij ook niet."
Over de oorzaak van de voortdurende haperingen is Vos kort. "Wat we gezien hebben is dat de problemen die we vier maanden geleden hebben aangepakt, minder zijn geworden, terwijl aan de andere kant nieuwe problemen boven water zijn gekomen."
Wanneer de problemen definitief verholpen zijn, kon Vos niet zeggen.![]()
Vooral jammer dat de helpdesk verwijst naar 3e leveranciers van hardware.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:41 schreef Apuleius het volgende:
Nou eh, als je dit leest, zakt je broek nog iets verder af:
[..]
Hmm, ze hadden geen idee meer met wat voor smoes ze nog aan konden komen dus.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vooral jammer dat de helpdesk verwijst naar 3e leveranciers van hardware.
Het fundamentele is dat een hardware device een beperkte periode broadcast voor een verlenging van de lease. Komt er geen ack, vervalt de lease en stopt de zooi ermee. Je zal dan die router/modem actief moeten gaan vertellen op zoek te gaan naar een nieuwe lease. Ergo... rebooten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:44 schreef gebrokenglas het volgende:
'k vind dat resetten om dingen op te lossen ook geen oplossing. Net als Windows: even rebooten en t werkt weer. Maar dan is er toch fundamenteels iets niet goed?
'k Zit bij xs4all; mijn router al in geen maanden gereset, mijn linux machines hebben ook zonder mankeren een retehoge uptime, en 't hobbelt allemaal trouw door zonder een kuch of een proest.
net mn ziggo opgezegd, zodra ik een bevestiging heb van de einddatum XS4ALL bestellenquote:Op zondag 19 oktober 2008 02:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
XS4ALL. Wel wat duurder, maar perfecte service en nooit off.
Ziggo is echt niet zo goedkoop hoor,als je het vergelijkt met vergelijkbare diensten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:20 schreef Halcon het volgende:
Dubbeltje-eerste rij.
Mensen zien wat reclame en een leuke aanbieding en verwachten dan dat ze voor een habbekrats internet hebben wat zonder storingen werkt.
Volgens mij ook niet nee. Nu werkt alles hier wel weer redelijk maar ik denk dat ik ook maar eens ga kijken voor iets anders.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ziggo is echt niet zo goedkoop hoor,als je het vergelijkt met vergelijkbare diensten.
Zo goedkoop is Ziggo niet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:20 schreef Halcon het volgende:
Dubbeltje-eerste rij.
Mensen zien wat reclame en een leuke aanbieding en verwachten dan dat ze voor een habbekrats internet hebben wat zonder storingen werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |