Lag er net weer 3 uur uit. Wat denk je zelf, daarvoor moet je een brief sturen of bellen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
2 weken (![]()
![]()
) storing.
Krijgen die mensen ook geld terug?
Voor geld terug moet je contactformulier invullen en niet bellenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Lag er net weer 3 uur uit. Wat denk je zelf, daarvoor moet je een brief sturen of bellen.
Bellen kost je meer dan een maand internet kosten.
Brief zal nooit beantwoord worden...
Nee dan knippen ze zo de lijn door, met 3.3 miljoen klanten maakt een bedrijf (als ziggo) zich echt niet druk als je niet betaald.(incasso stopzet)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:09 schreef PDOA het volgende:
Als ik twee weken geen internet zou hebben door toedoen van Ziggo dan zou ik de betaling stop laten zetten, totdat het probleem is opgelost. Nou, als ze geen poen binnen krijgen dan hangen ze zo aan de lijn hoor!
Nou... mij... Je zou toch denken dat het rete eenvoudig moet zijn om die ene goed internet te geven.quote:
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 1 november 2008 @ 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou... mij... Je zou toch denken dat het rete eenvoudig moet zijn om die ene goed internet te geven.
Snelheid zal mij aan mijn reet roesten, betrouwbaarheid en stabiliteit, dat is VEEL belangrijker.quote:
De maand uit plus een maand extra. In november opzeggen = per 1 januari beëindiging.quote:Op zondag 9 november 2008 22:07 schreef hupseflupse het volgende:
hoe lang zit je als gebruiker aan Ziggo vast dan? dit gepruts zou zo'n bedrijf eens in de zakelijke markt moeten proberen
ik heb eind oktober mijn internet opgezegd en ben er 30 november vanaf.quote:Op zondag 9 november 2008 22:34 schreef Allan24 het volgende:
[..]
De maand uit plus een maand extra. In november opzeggen = per 1 januari beëindiging.
Dat is het enige goede aan de verandering van Casema naar Ziggo > opzegtermijn 1 maand ipv steeds verlenging met 1 jaar.
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op zondag 9 november 2008 17:10 schreef Allan24 het volgende:
Heb op 30 oktober het internet gedeelte van mijn Alles-in-1 opgezegd.
In plaats van een bevestiging van de opzegging kreeg ik een (geadresseerd!) Ziggo pakketje in de bus; "Wij zien dat u nog geen internet van ons hebt; wilt u uw huidige losse telefoon- en televisie-abonnement niet omzetten naar een Alles-in-1 pakket?"
![]()
Dit is vast een vergissing en wordt straks ter compensatie 2 weken lang even op 100kb/s gezet.quote:Op zondag 16 november 2008 19:13 schreef hoerezooi het volgende:
wel onaangekondigd een kleine snelheids verhoging van 490kb/s naar 640
Ik heb de bevestiging binnen! Het duurt zo'n drie weken, maar ik koester 'm!quote:Op zondag 16 november 2008 17:47 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde.
Alleen nu begin ik te twijfelen of me abonnement wel degelijk stopgezet zal worden per 1 december![]()
Ik zou een schriftelijke bevestiging krijgen, en tot op heden heb ik behalve een hoge telefoonrekening van die teringlijers niks ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |