abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62765041
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:04 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
gaat weer lekker
2 weken ( ) storing.
Krijgen die mensen ook geld terug?
pi_62765738
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:31 schreef Specularium het volgende:

[..]

2 weken ( ) storing.
Krijgen die mensen ook geld terug?
Lag er net weer 3 uur uit. Wat denk je zelf, daarvoor moet je een brief sturen of bellen.
Bellen kost je meer dan een maand internet kosten.
Brief zal nooit beantwoord worden...
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:56:41 #178
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_62766044
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:48 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Lag er net weer 3 uur uit. Wat denk je zelf, daarvoor moet je een brief sturen of bellen.
Bellen kost je meer dan een maand internet kosten.
Brief zal nooit beantwoord worden...
Voor geld terug moet je contactformulier invullen en niet bellen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_62766491
Als ik twee weken geen internet zou hebben door toedoen van Ziggo dan zou ik de betaling stop laten zetten, totdat het probleem is opgelost. Nou, als ze geen poen binnen krijgen dan hangen ze zo aan de lijn hoor!
pi_62767971
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:09 schreef PDOA het volgende:
Als ik twee weken geen internet zou hebben door toedoen van Ziggo dan zou ik de betaling stop laten zetten, totdat het probleem is opgelost. Nou, als ze geen poen binnen krijgen dan hangen ze zo aan de lijn hoor!
Nee dan knippen ze zo de lijn door, met 3.3 miljoen klanten maakt een bedrijf (als ziggo) zich echt niet druk als je niet betaald.(incasso stopzet)

Zal eens gaan zoeken naar dat formulier
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  woensdag 29 oktober 2008 @ 19:23:51 #181
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_62790230
Het verhaal bij mij blijft mooier en mooier worden

Ik zou dus volgens afspraak binnen 5 werkdagen een nieuwe modem krijgen met alle bekabeling ed erbij inbegrepen.. Komt er net iemand aan de deur met een pakketje, maak ik het open blijkt alleen de bekabeling erin te zitten

Wat ben ik blij dat ik me abonnement heb opgezegd
World Wrestling Entertainment
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 november 2008 @ 09:16:58 #182
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62856397
Zelfs de incasso is een zooitje.

28 Maart : April
28 Mei: Juni
28 Juni: Juli
29 Augustus: Augustus en September
28 Oktober: Oktober en November
  zaterdag 1 november 2008 @ 09:23:42 #183
141482 Q.
JurassiQ
pi_62856451
Hebben ze nog klanten over dan?
For great justice!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 november 2008 @ 09:28:01 #184
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62856491
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 09:23 schreef Q. het volgende:
Hebben ze nog klanten over dan?
Nou... mij... Je zou toch denken dat het rete eenvoudig moet zijn om die ene goed internet te geven.
pi_62857592
Ziggo
Telfort
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:27:37 #186
141482 Q.
JurassiQ
pi_62857988
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 @ 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou... mij... Je zou toch denken dat het rete eenvoudig moet zijn om die ene goed internet te geven.
Blijkbaar niet.
For great justice!
pi_62858028
Het wordt steeds sneller.

Groetjes,

De Ziggo klant.
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:07:29 #188
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_62858574
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:29 schreef veldmuis het volgende:
Het wordt steeds sneller.

Snelheid zal mij aan mijn reet roesten, betrouwbaarheid en stabiliteit, dat is VEEL belangrijker.
Een Ferrari mag nog zo mooi zijn, als ''ie 3 van de 5 keer 's ochtends niet wil starten hoef ik m niet en ga dan liever met een honda jazz (ofzo) op pad.

Groetjes!
How can I make this topic about me?
pi_63055880
Week geen verbinding met internet kunnen maken.
Monteur gekomen die kabel heeft doorgemeten, volgens hem zit er een breuk in de kabel waardoor internet niet goed door komt, waarom het tv signaal wel door komt is mij een raadsel.
Nu moet ik wachten op een aannemer die de kabel komt repareren maar ondertussen werkt het internet weer.
Valt nog zo nu en dan weg, vind het maar een raar verhaal....
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_63078562
Heb op 30 oktober het internet gedeelte van mijn Alles-in-1 opgezegd.
In plaats van een bevestiging van de opzegging kreeg ik een (geadresseerd!) Ziggo pakketje in de bus; "Wij zien dat u nog geen internet van ons hebt; wilt u uw huidige losse telefoon- en televisie-abonnement niet omzetten naar een Alles-in-1 pakket?"

Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_63087335
hoe lang zit je als gebruiker aan Ziggo vast dan? dit gepruts zou zo'n bedrijf eens in de zakelijke markt moeten proberen
pi_63087644
kijk die site ook van die gasten
pi_63088396
nog 21 dagen. dan ben ik van ziggo verlost
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_63088565
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:07 schreef hupseflupse het volgende:
hoe lang zit je als gebruiker aan Ziggo vast dan? dit gepruts zou zo'n bedrijf eens in de zakelijke markt moeten proberen
De maand uit plus een maand extra. In november opzeggen = per 1 januari beëindiging.
Dat is het enige goede aan de verandering van Casema naar Ziggo > opzegtermijn 1 maand ipv steeds verlenging met 1 jaar.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_63089051
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:34 schreef Allan24 het volgende:

[..]

De maand uit plus een maand extra. In november opzeggen = per 1 januari beëindiging.
Dat is het enige goede aan de verandering van Casema naar Ziggo > opzegtermijn 1 maand ipv steeds verlenging met 1 jaar.
ik heb eind oktober mijn internet opgezegd en ben er 30 november vanaf.
reken de lopende maand plus de maand erop,
als je opbelt (en iemand aan de lijn krijgt, tip:vroeg bellen) is er wel wat te regelen, ik belde 4 november om mijn tv ook op te zeggen en dit kon ook per 30 november.
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
  zondag 16 november 2008 @ 17:47:33 #196
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_63267382
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:10 schreef Allan24 het volgende:
Heb op 30 oktober het internet gedeelte van mijn Alles-in-1 opgezegd.
In plaats van een bevestiging van de opzegging kreeg ik een (geadresseerd!) Ziggo pakketje in de bus; "Wij zien dat u nog geen internet van ons hebt; wilt u uw huidige losse telefoon- en televisie-abonnement niet omzetten naar een Alles-in-1 pakket?"

Ik heb precies hetzelfde.

Alleen nu begin ik te twijfelen of me abonnement wel degelijk stopgezet zal worden per 1 december

Ik zou een schriftelijke bevestiging krijgen, en tot op heden heb ik behalve een hoge telefoonrekening van die teringlijers niks ontvangen
World Wrestling Entertainment
pi_63269424
wel onaangekondigd een kleine snelheids verhoging van 490kb/s naar 640
  zondag 16 november 2008 @ 19:16:23 #198
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_63269506
quote:
Op zondag 16 november 2008 19:13 schreef hoerezooi het volgende:
wel onaangekondigd een kleine snelheids verhoging van 490kb/s naar 640
Dit is vast een vergissing en wordt straks ter compensatie 2 weken lang even op 100kb/s gezet.
How can I make this topic about me?
  zondag 16 november 2008 @ 19:19:21 #199
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_63269568
Wees in elk geval blij dat je geen scarlet hebt.
Heb vrij moeten nemen omdat ik van hun bij het modem moest zijn op het moment dat ik bel.
En zijn alleen bereikbaar tussen 9:00 en 17:30.
Na 1,5 week heb ik ze er inderdaad van overtuigd dat het modem kapot was (Hij startte gewoon niet meer op).
Weer een week later bericht gehad dat ze een nieuwe gingen opsturen.
En sinds dit weekend dus eindelijk weer telefoon en internet.
Heeft wel op de kop af een maand geduurd....
Ik ben een eckte rapnegert
pi_63296909
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:47 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde.

Alleen nu begin ik te twijfelen of me abonnement wel degelijk stopgezet zal worden per 1 december

Ik zou een schriftelijke bevestiging krijgen, en tot op heden heb ik behalve een hoge telefoonrekening van die teringlijers niks ontvangen
Ik heb de bevestiging binnen! Het duurt zo'n drie weken, maar ik koester 'm!
Ook heeft mijn nieuwe provider bevestigd dat het telefoonnummer van Ziggo gaat verhuizen, dus ook dat is goed gegaan.
En ik heb de gele/rode terugboekingskaarten voor de automatische incasso's al bij de bank gehaald voor het geval de financiële administratie het niet op tijd door mocht hebben.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')