abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62505588
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:52 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ik heb hier een Samsung (82cm) LCD-scherm en ik kan je zeggen dat t verschil tussen analoog en digtaal echt groot is hoor. Dat wat je zegt van make-up en decors etc is me nog nooit opgevallen. Ander groot voordeel is alle extra zenders.
Ja die zenders zijn wel erg relaxed natuurlijk.
Maar ik zie het echt vaak hoor, dat de 'glans' er een beetje af is bij series en sommige films. Ik weet in ieder geval dat ze in de porno industrie ook helemaal niet blij waren met de introductie van HD. Dat weet ik dan weer!
pi_62505656
@Home ak @Ziggo.....wat een zielige vertoning. Het duurt gvd 5 minuten om een webpagina te openen. Ik ga snel op zoek naar een andere internet aanbieder.
-weg, zie banmeldtopic-
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:18:35 #103
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_62505681
nvm

[ Bericht 98% gewijzigd door CantFazeMe op 19-10-2008 16:24:05 ]
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_62505761
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:14 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik weet in ieder geval dat ze in de porno industrie ook helemaal niet blij waren met de introductie van HD.
Hier kan ik me wel wat bij voorstellen ja!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_62506487
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:14 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ja die zenders zijn wel erg relaxed natuurlijk.
Maar ik zie het echt vaak hoor, dat de 'glans' er een beetje af is bij series en sommige films. Ik weet in ieder geval dat ze in de porno industrie ook helemaal niet blij waren met de introductie van HD. Dat weet ik dan weer!
Klopt ja!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_62506621
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:48 schreef Cracka-ass het volgende:
- je moet wel een verdomd dure/goede tv hebben wil het er geil uit zien. (een platte uiteraard)
Hier staat een TV uit de jaren 80, met een digitale tuner erbij (die kregen we gratis van Ziggo)
Het verschil met analoog is goed te zien, en zit 'm vooral in het gebrek aan ruis.
pi_62506655
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:00 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Hier staat een TV uit de jaren 80, met een digitale tuner erbij (die kregen we gratis van Ziggo)
Het verschil met analoog is goed te zien, en zit 'm vooral in het gebrek aan ruis.
Valt me ook op dat ik tegenwoordig zelfs hoofdpijn krijg van een analoog signaal. Net zoiets als een monitor met een hele lage refresh-rate zeg maar. Mijn ouders hadden een tijdje terug nog analoog signaal en daar kon ik echt niet te lang naar kijken.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:03:19 #108
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_62506695
Het verschil is echt wel groot hoor tussen analoog en digitaal.

Wij hebben zoeen hendig grote nieuwe tv

Je ziet meer verschil dan met zo'n oude

En ja er is een storing in deventer, echter kunnen de mensen die geen internet hebben deze post uiteraard niet lezen

[ Bericht 29% gewijzigd door Maikuuul op 19-10-2008 17:10:49 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_62506779
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:00 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Hier staat een TV uit de jaren 80, met een digitale tuner erbij (die kregen we gratis van Ziggo)
Het verschil met analoog is goed te zien, en zit 'm vooral in het gebrek aan ruis.
Dat snap ik nog, maar op een brakke flatscreen vind ik het echt extreem lelijk. Dan is het mooi maar nog blokjes tellen. En hou je hart vast als de camera beweegt.
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:11:07 #110
181454 PinPine
Have to return some videotapes
pi_62513061
Moet ook een potje huilen ja. Heel vaak is het internet traag, en dan denk je dat het allemaal weer lekker rap gaat, dan is de helft van de sites niet te bereiken. Soms heb ik het idee dat bepaalde IP ranges gewoon niet vooruit te branden zijn.
God Dammit Loch Ness Monster, I ain't gonna give you no tree fiddy!
pi_62571646
Volgens mij is het weer raak met die bullshit.

Ziggo
pi_62571763
Hij hapert hier af en toe ook.

En natuurlijk niks te zien op die kutsite van ze.

LOL ik kom niet eens meer op Google door die gare DNS servers van die oplichters. Dit is de druppel, ik ga overstappen. Jammer dat het zo moet want ik ben al sinds Wanadoo klant, maar in dit gezeik heb ik geen trek meer en het is me duidelijk dat het Ziggo ook worst zal wezen. Je kan verdomme niet eens meer fatsoenlijk online gamen omdat je 4 van de 5x een fucking time-out krijgt.

[ Bericht 24% gewijzigd door PDOA op 22-10-2008 01:43:24 ]
pi_62572099
Ah dacht dat het aan mij lag

Wanadoo werkte echt 100% prima. Nooit problemen gehad. Nu moet ik 5 minuten wachten om een pagina te laden. Ziggo
  Redactie Games woensdag 22 oktober 2008 @ 02:12:25 #114
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62572246
Ziggo

Afgelopen paar dagen duurt het 3 uur voordat een site opstart, en dan meestal maar de helft.

.....Kennedy
pi_62572270
Het wordt eens tijd om te kijken naar andere ISP's.
pi_62572277
Ik awcht nog steeds sinds het Ziggo is geworden op me upgrade van 4 naar 8 mb zoals het in mijn pakket hoort te zijn
pi_62572295
ZIGGO betekent eigenlijk:

Ziggo Is Geen Goede Optie
Zo, Ik Ga Gauw Overstappen

Wat een gezeik zeg. FOK! is supersnel, maar andere sites zoals Tweakers en ABN-AMRO duurt het minuten voordat de pagina uberhaupt wordt geladen. Echt niet normaal dit.
quote:
De e-mailmigratie die Ziggo vorige week doorvoerde voor klanten die over een wanadoo.nl- of orange.nl-mailadres beschikken, is uiterst stroef verlopen. De problemen zijn deels te wijten aan gebrekkige communicatie door het kabelbedrijf.

Ziggo Hoewel Ziggo de abonnees schriftelijk had geïnformeerd dat hun e-mailadressen gemigreerd zouden worden, waren de benodigde instructies om de e-mailinstellingen te veranderen naar de betreffende e-mailadressen gestuurd. Hierdoor kon een onbekend aantal klanten geen e-mail meer ophalen, omdat door de reeds in gang gezette migratie de toegang tot de oude mailserver werd geweigerd. Hierdoor ontstonden bij de helpdesk van de kabelprovider lange wachtrijen.

"Het zou beter zijn geweest als wij de benodigde inloggegevens schriftelijk hadden verstrekt," zo geeft Ziggo-woordvoerder Gradus Vos toe. Voormalig Orange- en Wanadoo-klanten dienen bij het inloggen het domein achter de gebruikersnaam te veranderen naar @ziggo.nl, en de mailservers in te stellen op respectievelijk pop.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl. Volgens Ziggo heeft het bedrijf met 'nieuwkomer' Online de afspraak gemaakt om e-mailadressen die eindigen op @orange.nl of @wanadoo.nl tot 1 mei 2010 te forwarden naar de mailservers van Ziggo. Gebruikers die een zogenaamd Orange Freemail-account hebben, kunnen echter alleen op de webmaildienst van Orange terecht. Ziggo werkt overigens ook aan de mogelijkheid om het e-mailadres te voorzien van 'trendy' domeinnamen, maar details hierover wilde de kabelaanbieder nog niet geven.
Ik krijg steeds meer het idee dat er bij Ziggo echt alleen maar debielen werken.

[ Bericht 62% gewijzigd door PDOA op 22-10-2008 02:30:18 ]
pi_62572350
Vanavond was het tv-beeld bij Ziggo echt te kut voor woorden. 't Schokte en stotterde aan alle kanten. Bij Casema nooit last van gehad.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 02:35:42 #119
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_62572362
Ik dacht dat ik alleen last had, ik dacht even dat iemand mijn internet zat af te tappen.

Maar het ligt dus echt aan Ziggo. Vervelend.
And all the things you do with it
  woensdag 22 oktober 2008 @ 08:20:54 #120
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62573159
jaaaaa.... het is weer zo ver

pagina's die niet openen, ontzettend traag..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 08:31:08 #121
210050 Magpie
Ja, dat mag dus niet!
pi_62573260
Hier ook al de hele ochtend Verdomme!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 08:38:13 #122
181454 PinPine
Have to return some videotapes
pi_62573334
Echt wat een gigagantisch kut bedrijf is ziggo. Hoe vaak zij wel niet storing hebben.
God Dammit Loch Ness Monster, I ain't gonna give you no tree fiddy!
pi_62573629
Ziggo
pi_62576664
Van het Ziggo forum:

Deze storing is al bekend en wordt aan gewerkt Heeft op dit moment ook de hoogste prio

Wordt zo snel mogelijk op onze website geplaatst, er staan al bandjes op het telefoon nummer.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:19:09 #125
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_62576941
Ziggo
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:23:47 #126
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_62577060
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 02:45 schreef Biogarde het volgende:

[..]

XS4ALL. Wel wat duurder, maar perfecte service en nooit off.


Ik heb Demon, maar dat hoort volgens mij ook bij Xs4all
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_62579108
"prio" Zeker een marketing-mannetje die die teksten erop zet.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:44:28 #128
232301 H.Moody
Holy fuck-nuts!
pi_62579446
Inderdaad, had er van het weekend ook al last van download snelheid lag rond de 30 kbps als de pagina's uberhaupt al wilden laden.

Zuiggo.
pi_62580952
Wordt trouwens ook flink gek van al die overnamens/naamsverandering de hele tijd. Die ze altijd lekker ongevraagd aan de klant doorvoeren
pi_62588468
Is het al beter, want op de site staat dat het is opgelost?
pi_62588546
Die migratie van de e-mail orange/online naar Ziggo is erg slecht verlopen. Zo ben ik nu mijn adresboek kwijt. En je kunt niet meer instellen welke naam je als afzender wilt gebruiken. Er is inmiddels speciaal voor die migratie een telefoonnummer geopend, maar daar word je na 10 minuten alsnog automatisch uit de wachtrij gegooid. En via de gewone klantenservice kom je ondanks de juiste keuzes uit het menu na minuten wachten steeds bij afdelingen terecht die je niet kunnen helpen ( ja mevrouw, alles van keuze 4, 5 en 6 wordt doorgezet naar de afdeling facturen, wij kunnen u helaas ook niet verder helpen, belt u over een paar dagen nog maar een keer..)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 18:15:32 #132
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62588926
Ik ben nog steeds 10Mbit kwijt...
  woensdag 22 oktober 2008 @ 18:23:07 #133
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_62589097
En ik van het weekend maar denken dat het aan mijn computer lag

Was even vergeten dat ik bij Ziggo zat
World Wrestling Entertainment
pi_62589433
Joohoo, bij mij lijkt internet echt super snel te gaan in een keer

Heb nog meer mbit dan op mijn abbo staat
pi_62589633
Het schijnt toch dat Ziggo in januari zijn internetsnelheden gaat verhogen? Tot 100mbit volgens mij.
Cool story, Hansel.
pi_62589707
jep volgens mij zijn ze het aan het testen hier in de buurt
pi_62592395
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Het schijnt toch dat Ziggo in januari zijn internetsnelheden gaat verhogen? Tot 100mbit volgens mij.
Dat is dus in Ziggo-taal ongeveer de helft.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 20:15:47 #138
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62592511
Nee ze verhogen het 16Mbps abo naar 20 en de klanten die nu al 20 hebben gaan naar 30Mbps.

Maar goed, druppel op een gloeiende plaat natuurlijk met de docsis 3 abonnementen van UPC die uitgerold gaan worden en de toenemende glasverbindingen.
pi_62592910
Hoi! Ik ben het echt zat. Ik vindt dat Ziggo achteruit gaat.. Ik kan niet eens filmpjes kijken op Youtube.. het laden is heel traag als ik een film kijk op youtube. valt tie elke keer uit en dan moet ik elke keer opnieuw kijken hij laad om de 3sec en dan valt tie weer uit. En dat heb ik elke dag.. En Internet valt welis uit. Als het zo door gaat dan zijn jullie vandaag of morgen jullie klanten kwijt.. Dus doe er AUB wat aan?
Gr. Sharuska
pi_62592928
UPC gaat 120mbit dingen aanbieden en dan komt ZiggoSpuit11 erachteraan met een upgrade van MAAR LIEFST VIER hele megabits!!1123456543

_
pi_62593079
Ik denk dat Ziggo meer opzeggingen binnen haalt dan klanten.

Frappant, want toen Ziggo nog gewoon Wanadoo/Orange was was 2x downtime per jaar veel. Nu heb ik geloof ik al 10x downtime gehad in 3 maanden.

Het zit er trouwens dik in dat we van het weekend weer gezeik hebben. De laatste week is het huilen met de pet op. Maar als dat zo is dan kunnen ze weer een klant van hun lijst schrappen, want dan stap ik over op ADSL van XS4ALL.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 20:33:08 #142
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62593159
Casema had ook weinig problemen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 20:34:33 #143
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62593203
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:26 schreef veldmuis het volgende:
UPC gaat 120mbit dingen aanbieden en dan komt ZiggoSpuit11 erachteraan met een upgrade van MAAR LIEFST VIER hele megabits!!1123456543

_
Ziggo zal ook best docsis 3 uit gaan rollen. Tenslotte is het alleen een aanpassing van de modems bij de klanten thuis.
pi_62593230
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Casema had ook weinig problemen.
Eens.
Ik heb nu ook heel regelmatig dat de mailservers eruit liggen terwijl dat voorheen ook zelden was. Het is gewoon gek hoe ze het voor elkaar krijgen.
Ik verlang terug naar de Casema tijd.
pi_62599265
De nieuwsgroepenvan multikabel zijn niet vooruit te branden
pi_62601152
Bij mij doet internet het wel redelijk, maar het heeft niet de snelheid waar ik om gevraagd heb.
ROBODEMONS..................|:(
pi_62613224
ziggo hebt de laaste tijd server problemen al aantal keer in nieuws geweest en staat op veel website!
Apllicatie ontwikkelaar
Webadmin Crimed.net
  donderdag 23 oktober 2008 @ 15:30:45 #148
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_62613285
Ik heb nu Ziggo klantenservice aan de lijn, en nadat meneer het gehele stappenplan heeft gevolgd ala 30 minuten komt hij tot de conclusie dat het aan mijn router ligt, terwijl de kabel inmiddels directe verbinding heeft met het modem.

Uiteindelijk geeft hij dan maar aan een nieuw modem op te sturen, dan moet het probleem wel verholpen zijn (hij kan me geen uitleg geven waarom het voor iedereen hier in de buurt niet werkt).

Dus eerst was het mijn router, maar later was het toch maar me router niet want ik was zo slim om zonder te zeggen me router af te sluiten en direct verbinding te maken
World Wrestling Entertainment
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:06:49 #149
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_62614459
Na één uur aan de telefoon te hebben gezeten heb ik maar bij de klantenservice aangegeven per direct op te zeggen

Vanaf 1 december ga ik gebruik maken van Xs4all
World Wrestling Entertainment
pi_62614833
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:30 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb nu Ziggo klantenservice aan de lijn, en nadat meneer het gehele stappenplan heeft gevolgd ala 30 minuten komt hij tot de conclusie dat het aan mijn router ligt, terwijl de kabel inmiddels directe verbinding heeft met het modem.

Uiteindelijk geeft hij dan maar aan een nieuw modem op te sturen, dan moet het probleem wel verholpen zijn (hij kan me geen uitleg geven waarom het voor iedereen hier in de buurt niet werkt).

Dus eerst was het mijn router, maar later was het toch maar me router niet want ik was zo slim om zonder te zeggen me router af te sluiten en direct verbinding te maken
Welk modem heb je toen gekregen. Wij hebben die van Arista. En ik draai al jaren @ full speed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')