Bint is wel gezellig, lekker knus voor de open haard.quote:Op maandag 3 november 2008 13:21 schreef Scaurus het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik totaal onbekend met Bordewijk. Wat schrijft hij? Wat is zijn stijl? Welk werk van zijn hand kan je aanraden?
Karakter is het enige boek dat ik van hem heb gelezen. Erg goed en spannend boek. Laat ook mooi een bijzonder moeilijke relatie tussen vader en zoon zien.quote:Op maandag 3 november 2008 13:21 schreef Scaurus het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik totaal onbekend met Bordewijk. Wat schrijft hij? Wat is zijn stijl? Welk werk van zijn hand kan je aanraden?
Ik heb ooit Ivoren Wachters gelezen. Dat vond ik niet bepaald moeilijk doorheen te komen hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees je die echt nog ?
Ik heb het geprobeerd kom er niet doorheen.
Is zij dood?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:54 schreef petre86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ookal is ze dood, ookal schreef ze voornamelijk voor kinderen.Thea!
Ik vind dat nog veel te veel eerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ? Ik vind het een tweederangs Wolkers
Wat raad je aan van Bordewijk? Ik vond Bint wel goed. Karakter heb ik ook nog liggen maar nog niet aan begonnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:28 schreef tong80 het volgende:
Ik ben idolaat van Bordewijk. Volgens mij heb ik alles van hem.
Het bekende straatje van Reve Mulisch Hermans en Wolkers zal wel langs komen.
Maar ik ben benieuwd naar de andere groten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |