Normaal gezien niet snel, maar zie hoe hij beweegt manquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Die is echt dood, ben je dan meteen geshockeerd?
Haha ik durf niet te klikkenquote:
Wat een klotezinnen. Diegene die dit heeft geschreven moet geen schrijver/journalist wordenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:47 schreef RacerDKB het volgende:
In a match between Al-Raed and Hajer Al Shaibi on October 20, 2005 collapsed after a kick to the neck and had a dramatic seizure. He had to be taken to hospital, but he was absolutely fine and didn't spend the night there. He later recovered and was playing within a weeks time. In fact, he played the very next game for Hajer. There had been rumours that he died and was taken by the angel of death, however this is not true since it is a rumour. He is perfectly fine and he played the next game.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:19 schreef JanusAnus het volgende:
Hahaha als hij nog leeft kan hij zo het circus in! Wat een capriolen!
1995 belde.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vond dit filmpje veel schokkender toen ik het tegenkwam op Youtube:
Amerikaanse politicus pleegt zelfmoord tijdens persconferentie (jaren 70)
So what? Ik haal alleen een voorbeeld aan van een werkelijk schokkend filmpje (naar mijn mening).quote:
WTF.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:29 schreef Tomatenboer het volgende:
De volledige versie van de onthoofding van Nick Berg, dat is pas schokkend. Filmpje met de Unknown Russian Soldier, dat is pas schokkend.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
So what? Ik haal alleen een voorbeeld aan van een werkelijk schokkend filmpje (naar mijn mening).
Of dat filmpje nu al achterhaald is of niet doet er toch niet toe.
Dat geeft me juist een heerlijk warm gevoel van binnen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:53 schreef RWest het volgende:
Tjonge jonge, wat errrrruggggg toch dat er zomaar een voetballer dood op het voetbalveld ligt. Of dat er 1 een beetje aan breakdancen gaat. Beetje beschermd opgevoed zeker?
Volgens mij zijn er wel veel ergere beelden te vinden op het internet. Zoals dat filmpje met de 6 Russische dienstplichtigen in Dagestan waarvan 1 voor het 1 het hoofdje met een zakmes wordt afgesneden. DAAR krijg ik nu een raar gevoel van (lees: een kotsmisselijk gevoel)
Daarom heb je zeker ook zo'n lieve avatar?quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:53 schreef RWest het volgende:
Tjonge jonge, wat errrrruggggg toch dat er zomaar een voetballer dood op het voetbalveld ligt. Of dat er 1 een beetje aan breakdancen gaat. Beetje beschermd opgevoed zeker?
Volgens mij zijn er wel veel ergere beelden te vinden op het internet. Zoals dat filmpje met de 6 Russische dienstplichtigen in Dagestan waarvan 1 voor het 1 het hoofdje met een zakmes wordt afgesneden. DAAR krijg ik nu een raar gevoel van (lees: een kotsmisselijk gevoel)
Gast, je kunt altijd een erger scenario verzinnen. Dat betekent toch niet dat we alleen bij het meest extreme geval een kutgevoel krijgen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:53 schreef RWest het volgende:
Ja, ik wilde ook een avatar zoals jij met die cowboy van de Venga Boys, maar die waren helaas op.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:07 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Daarom heb je zeker ook zo'n lieve avatar?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:10 schreef julian6 het volgende:
[..]
die heb ik nog niet gezien, linkje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen met een zwakke maag kunnen maar beter de spoiler niet bekijkenZet je geluid ook aan julian, dat wordt genieten!
† The 3 Kings †
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]FUCKING HELL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen met een zwakke maag kunnen maar beter de spoiler niet bekijkenZet je geluid ook aan julian, dat wordt genieten!
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
Dat is niet nep!quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:38 schreef Microtechs het volgende:
Wordt je hier ook bang van?
Ja is nep ja
Zie die cameraman inzoomen op dat hoofd. Zet je camera dan uit.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Alsof het een wedstrijdje is hoeveel gruwelijke beelden je kan kijken. Beetje nazimentaliteit.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:53 schreef RWest het volgende:
Deze heb ik een keer gezien toen ik vrij jong was. Was zo'n programma op RTL4, meen ik, waarbij er dan werd gestemd of een bepaald filmpje moest worden vertoond. Vond ik toen wel behoorlijk schokkend. Ook omdat 't zo'n normale man is.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Anders lees je de OP nog een keer, lillekertquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:01 schreef hoerezooi het volgende:
@td kan je geen engels ofzo? staat verdomme in die comments nog:
"he guys name is Abdulrahman Al-Shoaibi he did not die.. the opposing player hit his neck nerve and caused a seizure but he was absolutely fine"
whehe die russen zijn onder andere hier te vinden, op zich wel heftig maar ook daar schrik ik helaas niet meer van sinds de komst van het internet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:53 schreef RWest het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor werk was dat?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:18 schreef tonja het volgende:
Ik heb een tijdje voor mijn werk zulke filmpjes gelinkt naar de site van mijn werkgever. Ik heb ze allemaal net niet gezien, kan er niet naar kijken. Als een filmpje het deed zette ik het geluid uit, en schoof het invoerscherm eroverheen.
Nou, shocking zeg...quote:
dat zie je nou nooit bij Ajax hequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:43 schreef deepart het volgende:
Na wat rondhangen op Youtube trof ik een filmpje aan van een voetballen die op het veld stierf. Althans, dat word er beweerd. Na het kijken van het filmpje voelde ik me iets wat geshockeerd..
Zo dom dat iedereen elkaar tegenspreekt, nu zit ik me dus af te vragen of ik me terrecht geshockeerd voel, of dat hij nog hardstikke gezond is en er dus niks mee aan de hand is.
Het gaat om dit filmpje:
Is dit misschien iets voor je?quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:11 schreef zhe-devilll het volgende:
Hm ben nooit zo voor dit soort filmpjes...daar wordt je nml niet zo vrolijk van.
Wat ik echt erg vond was de website r***ten.com
En een filmpje waarbij een man zijn hoofd eraf gehakt kreeg...bah zelfs nu nog zie ik dat zo weer voor me.
Dus waarom kijken naar shit als je er niet tegen kunt, eenmaal zien is ook niet meer vergeten, niet zien is ook niet weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 11 september 2009 15:12 schreef Jumparound het volgende:
Ohnoes! een klacht in KLB!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:14 schreef Olep het volgende:
OP Filmpje ''the guys name is Abdulrahman Al-Shoaibi he did not die.. the opposing player hit his neck nerve and caused a seizure but he was absolutely fine''
Niet echt, maar wat verwacht je dan? We hebben het hier over YouTube. Dacht je daar serieus ook maar iets schokkends te vindenquote:
True, maar je hoeft het dan toch ook niet van YT te linkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:37 schreef Adidah het volgende:
[..]
Niet echt, maar wat verwacht je dan? We hebben het hier over YouTube. Dacht je daar serieus ook maar iets schokkends te vinden? Tegenwoordig is alles al weg voordat je het kunt bekijken.
Faces of Death was dan ook voor een groot gedeelte in scene gezet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:21 schreef rival het volgende:
dit soort dingen keek ik vroegah al..
faces of death!
Bedankt, die site zocht ik nogquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:30 schreef Xebrozius het volgende:
http://encyclopediadramatica.com/Offended
Veel plezier d'r mee jongens. Laat wel even weten hoe ver je hebt gescrold om te laten zien hoe groot je internetpiemel is...
Die is wel mooi zegquote:
Hahah godskolere zegquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:30 schreef Xebrozius het volgende:
Veel plezier d'r mee jongens. Laat wel even weten hoe ver je hebt gescrold om te laten zien hoe groot je internetpiemel is...
Mijn internetpiemel is maxed out.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:30 schreef Xebrozius het volgende:
daardoor krijg je een realistischer beeld van de wereld en ga je anders naar bijv. onthoofdignen aankijken dan de tekenfilmstijl.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:50 schreef Samson het volgende:
Sommige van die filmpjes kun je maar beter nooit kijken, die beelden krijg je never nooit meer uit je hoofd en of je daar nu blij van moet worden. Onthoofdingen en dat soort shit hoef ik dus echt niet te zien. Waarom? Aan de andere kant heb ik met die politicus zelfmoord geen moeite. Dat doet ie zichzelf aan en is dus niet een wreed iets dat een ander uitvoert. (hopelijk maak ik dat zo een beetje duidelijk). Leuk om te zien is het natuurlijk ook niet, maar toch anders. Soms heb ik ook spijt als ik zoiets aanklik, wat schiet je ermee op om het te zien?
Dan blijft mijn wereldbeeld maar iets minder realistisch, ik hoef echt niet alle ellende te zien die er isquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
daardoor krijg je een realistischer beeld van de wereld en ga je anders naar bijv. onthoofdignen aankijken dan de tekenfilmstijl.
Gelijk heb je. Voor veel mensen in het effect van zo'n filmpje onevenredig groot met het aantal mensen dat daadwerkelijk zo aan hun einde komt. Als er nou dagelijks een man of duizend werden onthoofd, tja, dan kan je er niet meer voor wegrennen natuurlijk. Maar dit zijn nog altijd incidenten, welke niet representatief zijn voor een 'reëel wereldbeeld'.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef Samson het volgende:
[..]
Dan blijft mijn wereldbeeld maar iets minder realistisch, ik hoef echt niet alle ellende te zien die er is
Waarom? Alsof die vent dan minder dood gaat.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:55 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Zie die cameraman inzoomen op dat hoofd. Zet je camera dan uit.
Welke drugs heeft die kerel wel niet op?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:43 schreef deepart het volgende:
Na wat rondhangen op Youtube trof ik een filmpje aan van een voetballen die op het veld stierf. Althans, dat word er beweerd. Na het kijken van het filmpje voelde ik me iets wat geshockeerd..
Die voetballer maakte zulke vreemde bewegingen. Te vergelijken met een kip die je zijn kop afhakt. Nu was ik de comments aan het lezen, en daar zeide somige dat hij toch niet dood was gegaan maar dat het epileptie was.
Zo dom dat iedereen elkaar tegenspreekt, nu zit ik me dus af te vragen of ik me terrecht geshockeerd voel, of dat hij nog hardstikke gezond is en er dus niks mee aan de hand is.
Het gaat om dit filmpje:
Het is vaker zo dat de meest klare onzin word geloofd door iedereen, en dus ook word doorverteld alsof het de waarheid is. Vooral op internet.. En dat is ook mijn klacht dus.. snapte
deze?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:05 schreef Bartleunen het volgende:
Het filmpje dat mij ooit het meest heeft geshockeerd was een filmpje over een amerikaanse politie agent die in koele bloede dood werd geschoten toen hij een auto aanhield. Je kon op het einde nog zijn laatste ademzucht horen. Heb het filmpje trouwens nooit meer terug kunnen vinden.
Nee die was het niet. Die ik bedoelde was nog extremer. Op een gegeven moment roept de agent ook nog dat hij een vrouw en kinderen heeft maar die vent blijft gewoon door schieten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:52 schreef starla het volgende:
[..]
deze?
The aftermath:
As McKay was walking away Kenney opened fire with a .45 caliber semi-automatic pistol, mortally wounding Mckay, who had drawn his weapon, but it slipped from his hand. Kenney then proceeded to drive his car into McKay, backing up and driving over him. Kenney was then confronted, shot, and killed with McKay's pistol by passerby and witness Gregory W. Floyd, who fired while Kenney was apparently trying to unjam the pistol.
Floyd was cleared of any wrongdoing in the incident with no charges filed
Rare wereld...
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:53 schreef RWest het volgende:
Het kan alleen in je voordeel werken. Je zult net een dader hebben die het niet aankan en door de emoties die oplopen misschien wegrent ofzo.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:37 schreef TheSorrow het volgende:
Zo slap vind ik dat, 'ja ik heb nog een vrouw en kinderen!'.. alsof die dader dat wat boeit
Of die gast botviert zijn woede op je omdat zijn vrouw hem net in de steek heeft gelaten, hem achterlatend met 2 vmbo-kinderen en torenhoge schuldenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het kan alleen in je voordeel werken. Je zult net een dader hebben die het niet aankan en door de emoties die oplopen misschien wegrent ofzo.
Zo dom vind ik het niet...
Beetje eentonige site, veel dezelfde dingenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik kwam maar tot 1/4 en nu ben ik misselijk
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:50 schreef Samson het volgende:
Sommige van die filmpjes kun je maar beter nooit kijken, die beelden krijg je never nooit meer uit je hoofd en of je daar nu blij van moet worden. Onthoofdingen en dat soort shit hoef ik dus echt niet te zien. Waarom? Aan de andere kant heb ik met die politicus zelfmoord geen moeite. Dat doet ie zichzelf aan en is dus niet een wreed iets dat een ander uitvoert. (hopelijk maak ik dat zo een beetje duidelijk). Leuk om te zien is het natuurlijk ook niet, maar toch anders. Soms heb ik ook spijt als ik zoiets aanklik, wat schiet je ermee op om het te zien?
Jezus kwam tot ongeveer de helft, ging redelijk totdat ik die bal uit balzak zag hangenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:30 schreef Xebrozius het volgende:
SPOILER: * niet voor mensen met een zwakke maag!! *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:00 schreef DemonRage het volgende:
Tsss... schokkend
Als je echt iets schokkends wil zien:Nice 1!SPOILER: * niet voor mensen met een zwakke maag!! *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou je maar gebeuren
Ik heb een tijd terug op LiveLeak (weet het niet 100% zeker) een filmpje gezien van een motor die met volle snelheid tegen een vrachtwagen die van rechts komt aanklapt, het enige wat je zag was een wolk bloed en wat lichaamsdelen die op de grond vielen.... Ik kan dit filmpje alleen niet meer vinden
† The 3 Kings †
quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:13 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
[..]
Is dit misschien iets voor je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dit?Wat is die eerste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
© Bafnek
Damn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:30 schreef Xebrozius het volgende:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:00 schreef DemonRage het volgende:
Tsss... schokkend
Als je echt iets schokkends wil zien:En ook precies remmen met het lichaam nog tussen de banden geplakt.SPOILER: * niet voor mensen met een zwakke maag!! *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Jezus zeg, is die gast in die truck blind?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:00 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
En ook precies remmen met het lichaam nog tussen de banden geplakt.
Fatsoen jegens familie.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:24 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarom? Alsof die vent dan minder dood gaat.
Godver, nu ben ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:41 schreef Adidah het volgende:
Je ziet die motorrijder ook echt uit elkaar gescheurd worden.
Gevonden, denk ik, alleen de vrachtwagen kwam niet van rechts.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Nice 1!
Het zou je maar gebeuren
Ik heb een tijd terug op LiveLeak (weet het niet 100% zeker) een filmpje gezien van een motor die met volle snelheid tegen een vrachtwagen die van rechts komt aanklapt, het enige wat je zag was een wolk bloed en wat lichaamsdelen die op de grond vielen.... Ik kan dit filmpje alleen niet meer vinden
SPOILER: Wederom voor mensen die er niet tegen kunnen: niet klikken.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De motorrijder ligt opeens overal.![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:30 schreef Xebrozius het volgende:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Gevonden, denk ik, alleen de vrachtwagen kwam niet van rechts.De titel in mn tabblad is Funny VideosSPOILER: Wederom voor mensen die er niet tegen kunnen: niet klikken.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De motorrijder ligt opeens overal.!
Deze heb ik gister ook gezien toevallig, maar die andere werd vanuit een andere hoek gefilmd, veel dichterbij
† The 3 Kings †
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |