Normaal gezien niet snel, maar zie hoe hij beweegt manquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Die is echt dood, ben je dan meteen geshockeerd?
Haha ik durf niet te klikkenquote:
Wat een klotezinnen. Diegene die dit heeft geschreven moet geen schrijver/journalist wordenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:47 schreef RacerDKB het volgende:
In a match between Al-Raed and Hajer Al Shaibi on October 20, 2005 collapsed after a kick to the neck and had a dramatic seizure. He had to be taken to hospital, but he was absolutely fine and didn't spend the night there. He later recovered and was playing within a weeks time. In fact, he played the very next game for Hajer. There had been rumours that he died and was taken by the angel of death, however this is not true since it is a rumour. He is perfectly fine and he played the next game.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:19 schreef JanusAnus het volgende:
Hahaha als hij nog leeft kan hij zo het circus in! Wat een capriolen!
1995 belde.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vond dit filmpje veel schokkender toen ik het tegenkwam op Youtube:
Amerikaanse politicus pleegt zelfmoord tijdens persconferentie (jaren 70)
So what? Ik haal alleen een voorbeeld aan van een werkelijk schokkend filmpje (naar mijn mening).quote:
WTF.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:29 schreef Tomatenboer het volgende:
De volledige versie van de onthoofding van Nick Berg, dat is pas schokkend. Filmpje met de Unknown Russian Soldier, dat is pas schokkend.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
So what? Ik haal alleen een voorbeeld aan van een werkelijk schokkend filmpje (naar mijn mening).
Of dat filmpje nu al achterhaald is of niet doet er toch niet toe.
Dat geeft me juist een heerlijk warm gevoel van binnen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:53 schreef RWest het volgende:
Tjonge jonge, wat errrrruggggg toch dat er zomaar een voetballer dood op het voetbalveld ligt. Of dat er 1 een beetje aan breakdancen gaat. Beetje beschermd opgevoed zeker?
Volgens mij zijn er wel veel ergere beelden te vinden op het internet. Zoals dat filmpje met de 6 Russische dienstplichtigen in Dagestan waarvan 1 voor het 1 het hoofdje met een zakmes wordt afgesneden. DAAR krijg ik nu een raar gevoel van (lees: een kotsmisselijk gevoel)
Daarom heb je zeker ook zo'n lieve avatar?quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:53 schreef RWest het volgende:
Tjonge jonge, wat errrrruggggg toch dat er zomaar een voetballer dood op het voetbalveld ligt. Of dat er 1 een beetje aan breakdancen gaat. Beetje beschermd opgevoed zeker?
Volgens mij zijn er wel veel ergere beelden te vinden op het internet. Zoals dat filmpje met de 6 Russische dienstplichtigen in Dagestan waarvan 1 voor het 1 het hoofdje met een zakmes wordt afgesneden. DAAR krijg ik nu een raar gevoel van (lees: een kotsmisselijk gevoel)
Gast, je kunt altijd een erger scenario verzinnen. Dat betekent toch niet dat we alleen bij het meest extreme geval een kutgevoel krijgen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:53 schreef RWest het volgende:
Ja, ik wilde ook een avatar zoals jij met die cowboy van de Venga Boys, maar die waren helaas op.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:07 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Daarom heb je zeker ook zo'n lieve avatar?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:10 schreef julian6 het volgende:
[..]
die heb ik nog niet gezien, linkje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen met een zwakke maag kunnen maar beter de spoiler niet bekijkenZet je geluid ook aan julian, dat wordt genieten!
† The 3 Kings †
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]FUCKING HELL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen met een zwakke maag kunnen maar beter de spoiler niet bekijkenZet je geluid ook aan julian, dat wordt genieten!
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
Dat is niet nep!quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:38 schreef Microtechs het volgende:
Wordt je hier ook bang van?
Ja is nep ja
Zie die cameraman inzoomen op dat hoofd. Zet je camera dan uit.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Alsof het een wedstrijdje is hoeveel gruwelijke beelden je kan kijken. Beetje nazimentaliteit.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:53 schreef RWest het volgende:
Deze heb ik een keer gezien toen ik vrij jong was. Was zo'n programma op RTL4, meen ik, waarbij er dan werd gestemd of een bepaald filmpje moest worden vertoond. Vond ik toen wel behoorlijk schokkend. Ook omdat 't zo'n normale man is.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Anders lees je de OP nog een keer, lillekertquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:01 schreef hoerezooi het volgende:
@td kan je geen engels ofzo? staat verdomme in die comments nog:
"he guys name is Abdulrahman Al-Shoaibi he did not die.. the opposing player hit his neck nerve and caused a seizure but he was absolutely fine"
whehe die russen zijn onder andere hier te vinden, op zich wel heftig maar ook daar schrik ik helaas niet meer van sinds de komst van het internet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:53 schreef RWest het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |