Wat voor werk was dat?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:18 schreef tonja het volgende:
Ik heb een tijdje voor mijn werk zulke filmpjes gelinkt naar de site van mijn werkgever. Ik heb ze allemaal net niet gezien, kan er niet naar kijken. Als een filmpje het deed zette ik het geluid uit, en schoof het invoerscherm eroverheen.
Nou, shocking zeg...quote:
dat zie je nou nooit bij Ajax hequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:43 schreef deepart het volgende:
Na wat rondhangen op Youtube trof ik een filmpje aan van een voetballen die op het veld stierf. Althans, dat word er beweerd. Na het kijken van het filmpje voelde ik me iets wat geshockeerd..
Zo dom dat iedereen elkaar tegenspreekt, nu zit ik me dus af te vragen of ik me terrecht geshockeerd voel, of dat hij nog hardstikke gezond is en er dus niks mee aan de hand is.
Het gaat om dit filmpje:
Is dit misschien iets voor je?quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:11 schreef zhe-devilll het volgende:
Hm ben nooit zo voor dit soort filmpjes...daar wordt je nml niet zo vrolijk van.
Wat ik echt erg vond was de website r***ten.com
En een filmpje waarbij een man zijn hoofd eraf gehakt kreeg...bah zelfs nu nog zie ik dat zo weer voor me.
Dus waarom kijken naar shit als je er niet tegen kunt, eenmaal zien is ook niet meer vergeten, niet zien is ook niet weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 11 september 2009 15:12 schreef Jumparound het volgende:
Ohnoes! een klacht in KLB!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:14 schreef Olep het volgende:
OP Filmpje ''the guys name is Abdulrahman Al-Shoaibi he did not die.. the opposing player hit his neck nerve and caused a seizure but he was absolutely fine''
Niet echt, maar wat verwacht je dan? We hebben het hier over YouTube. Dacht je daar serieus ook maar iets schokkends te vindenquote:
True, maar je hoeft het dan toch ook niet van YT te linkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:37 schreef Adidah het volgende:
[..]
Niet echt, maar wat verwacht je dan? We hebben het hier over YouTube. Dacht je daar serieus ook maar iets schokkends te vinden? Tegenwoordig is alles al weg voordat je het kunt bekijken.
Faces of Death was dan ook voor een groot gedeelte in scene gezet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:21 schreef rival het volgende:
dit soort dingen keek ik vroegah al..
faces of death!
Bedankt, die site zocht ik nogquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:30 schreef Xebrozius het volgende:
http://encyclopediadramatica.com/Offended
Veel plezier d'r mee jongens. Laat wel even weten hoe ver je hebt gescrold om te laten zien hoe groot je internetpiemel is...
Die is wel mooi zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |