quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:00 schreef DemonRage het volgende:
Tsss... schokkend
Als je echt iets schokkends wil zien:En ook precies remmen met het lichaam nog tussen de banden geplakt.SPOILER: * niet voor mensen met een zwakke maag!! *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Jezus zeg, is die gast in die truck blind?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:00 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
En ook precies remmen met het lichaam nog tussen de banden geplakt.
Fatsoen jegens familie.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:24 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarom? Alsof die vent dan minder dood gaat.
Godver, nu ben ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:41 schreef Adidah het volgende:
Je ziet die motorrijder ook echt uit elkaar gescheurd worden.
Gevonden, denk ik, alleen de vrachtwagen kwam niet van rechts.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Nice 1!
Het zou je maar gebeuren
Ik heb een tijd terug op LiveLeak (weet het niet 100% zeker) een filmpje gezien van een motor die met volle snelheid tegen een vrachtwagen die van rechts komt aanklapt, het enige wat je zag was een wolk bloed en wat lichaamsdelen die op de grond vielen.... Ik kan dit filmpje alleen niet meer vinden
SPOILER: Wederom voor mensen die er niet tegen kunnen: niet klikken.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De motorrijder ligt opeens overal.![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:30 schreef Xebrozius het volgende:
http://encyclopediadramatica.com/Offended
Veel plezier d'r mee jongens. Laat wel even weten hoe ver je hebt gescrold om te laten zien hoe groot je internetpiemel is...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Gevonden, denk ik, alleen de vrachtwagen kwam niet van rechts.De titel in mn tabblad is Funny VideosSPOILER: Wederom voor mensen die er niet tegen kunnen: niet klikken.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De motorrijder ligt opeens overal.!
Deze heb ik gister ook gezien toevallig, maar die andere werd vanuit een andere hoek gefilmd, veel dichterbij
† The 3 Kings †
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |