Let's hopequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:22 schreef Euner het volgende:
ik hoop ook op een 0-2 ja :]
COME ON PSV, COME ON PSV!
Vraag ik me ook af, dat beetje wat ik van hem gezien heb was in ieder geval goed. Nijland heeft wel al redelijk wat minuten gemaakt, maar Manco nog niet in competitieverband. Jammer...quote:
Zelf ben ik niet zo onder de indruk van Nijland en in minder mate Koevermans, dus zou graag eens een andere spits zien dan...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:15 schreef ganzenherder het volgende:
Manco zal best een talentje wezen maar echt iedereen verwacht nu al dat ie een soort verlosser is ofzoVanwaar die Manco hype?
Mij ook, ik denk dat Stevens het simpelweg niet in hem ziet zitten, want hij liet een goede indruk achter na de invalbeurten. Jammerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:17 schreef sjimz het volgende:
Het blijft me verbazen dat Bakkal vaste bankzitter is geworden na zijn goede seizoen van vorig jaar.
hij is al gewisseld na 22 minutenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:11 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Wat een wijvenvoetbal weer. Kromkamp gaat er ook nog wel af met rood, of hji moet doorgaan met het vergeven van een vrije doorgang op de rechterflank.
Maar dat is zo slowchatachtig he?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:18 schreef sjimz het volgende:
Probeer zoveel mogelijk hier: Live eredivisieverslagen #32
over de wedstrijd te praten
Niet geheel toevallig sinds dat Reker aan de macht is. Ik heb die vent echt laag zitten. Had er vorig jaar al de pest in met het transferbeleid, deze zomer ook al. Twee zomers op een rij slechte transfers doen breekt je natuurlijk vroeg of laat op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:38 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Maar dat is zo slowchatachtig he?
Wij treuren hier over zaken die de laatste tijd sinds anderhalf seizoen structureel verkeerd gaan bij PSV
... laat maarquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:48 schreef WooZ het volgende:
een schitterende reportage over marcellis in de rust, maar volgens mij is die wedstrijd al minimaal 3minuten bezig
Ja, nog ffquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar Marseille gaat eraan...
PSV is al een jaar of 2 niet 'normaal' meer. Middelmaat troef. De afgelopen seizoenen leek het nog wat omdat de rest ook bar slecht was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:39 schreef mcyodogg het volgende:
Een normaal PSV had hier gewonnen. Zo goed is NAC niet.
Alleen weet PSV het te presteren NAC een wereldteam te laten lijken.
Jup, moet je nou eens kijken wie je sterkmakers doorgaans zijn, Ibi en Dirk. Geweldig dat die 2 uit de eigen jeugd komen maar als je team op 2 jonge gastjes moet draaien doe je qua transferbeleid toch wel iets fout....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:41 schreef ganzenherder het volgende:
Het aantal toppers in het PSV elftal is gewoon in een constante lijn gedaald de afgelopen jaren, nu hebben we nog maar 1 echte topper en dan mag je gewoon blij zijn als je in de top-3 weet te eindigen.
Vorig jaar is PSV nipt kampioen geworden door Gomes, nu is dat verschil er niet meer met een Isaksson die nog geen een keer het verschil heeft weten te maken
PSV is blijkbaar nog net zo slecht in uitwedstrijden als vorig seizoen en het seizoen daarvoor. De uitschieter tegen Utrecht was precies dat: een uitschieter.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:44 schreef mcyodogg het volgende:
Kansloos.
En dit was nog niet eens een goede tegenstander.
Meer kan ik er ook niet van makenquote:
Als Larsson scoort, waar Lazovic en Koef veel te veel laten liggen, dan is ie wat mij betreft van harte welkom. En dan komend zomer maar verder zien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV is blijkbaar nog net zo slecht in uitwedstrijden als vorig seizoen en het seizoen daarvoor. De uitschieter tegen Utrecht was precies dat: een uitschieter.
Maar goed, Larson komt ons van de winter versterken!11!!!!
Er zit gewoon geen voetbal en geen ballen in het elftal, dat gaat Larsson niet oplossen....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:51 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Als Larsson scoort, waar Lazovic en Koef veel te veel laten liggen, dan is ie wat mij betreft van harte welkom. En dan komend zomer maar verder zien.
Tja, ik zou veel leiver Bakkal zien maar die heeft het blijkbaar verneukt. Zal wel met de dochter van Lemic gezien zijn oid....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:02 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
PSV kan gewoon totaal niet op balbezit spelen. De enige keer dat dat een beetje lukte was tegen Utrecht 2. Toen werd er nog wel meer dan 2x op tempo naar elkaar overgespeeld. PSV mist een speler achter Afellay die een beetje kan voetballen/ tempo maken. Komt ook doordat de 3 spelers achter de spits: Afellay, Amrabat en Dzsudzsak altijd eerst voor de actie gaan en dan kijken of ze de bal nog kunnen afgeven wat het spel enorm vertraagt. En waar die basisplaatsen voor Wuytens op zijn gebaseerd is me een raadsel. Instructies van Reker om de jeugdopleiding in de spotlights te zetten?!
ik geef hem een kans in elk geval.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zit gewoon geen voetbal en geen ballen in het elftal, dat gaat Larsson niet oplossen....
Dit jaar niet helaas...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Argh.... Kampioen worden we toch wel
Tuurlijk, we verliezen alleen elke enigzins moeilijke uitwedstrijd en winnen met de hakken over de sloot van degradatiekandidatenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
dan mag er ineens wel heel erg veel beter gevoetbald gaan worden.. want op deze manier mogen we blij zijn als we in de top 5 eindigen..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nouja, een topclub wint over het algemeen van een niet eens heel briljant spelend NAC... PSV speelt er nogal kansloos tegen, dus er zit wel wat in in de woorden van Stevens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Volgens jullie trainer zijn jullie geen topclub
Inderdaad, het spel was niet om aan te zienquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dan mag er ineens wel heel erg veel beter gevoetbald gaan worden.. want op deze manier mogen we blij zijn als we in de top 5 eindigen..
Dan moet Huub er wat aan doen, maar dat doet hij ook niet. Dit is niet iets van vandaag of gisteren. Al na 5 minuten was duidelijk dat PSV nooit zou gaan winnen. Eigenlijk vooraf al, want zoals PSV de laatste tijd voetbalt win je niet in Breda.quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:14 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Inderdaad, het spel was niet om aan te zien
En daarbij... Die reactie van Stevens spreekt imo ook wel boekdelen.
Ik HOOP het.quote:Op zondag 19 oktober 2008 08:53 schreef Manu82 het volgende:
Stevens gaat de zweep er over heen leggen denk ik
Is hij daar al niet sinds de voorbereiding mee bezig? Of heeft hij nu pas in de gaten wat voor slap zooitje het is?quote:Op zondag 19 oktober 2008 08:53 schreef Manu82 het volgende:
mja een scorende spits zou ook niet verkeerd zijn.. er worden best wel kansen gecreeerd (tenminste volgens de samenvatting) maar ja die worden dan weer verprutst..quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Misschien als jullie in de winterstop de portemonnee opentrekken, maar het zal wel eerder zo zijn dat afellay verkocht wordt en al het geld gebruikt wordt om schulden af te lossen e.d.
ik heb heel de wedstrijd gezien maar ik heb 0 kansen geteld, afellay had terug moeten kappen in de 1e helftquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:17 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja een scorende spits zou ook niet verkeerd zijn.. er worden best wel kansen gecreeerd (tenminste volgens de samenvatting) maar ja die worden dan weer verprutst..
Idemquote:
Toch knap dat ze toch wisten te scoren danquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:35 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik heb heel de wedstrijd gezien maar ik heb 0 kansen geteld, afellay had terug moeten kappen in de 1e helft
ik ging bij 92:30 pissen en ineens hoor ik "en dan is het toch nog 2-1"quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Toch knap dat ze toch wisten te scoren dan
En Afellay was idd te egoistisch..
Persoonlijk heb ik wel vertrouwen in het trio Doedelzak, Amrabat, Manco. Wel erg vervelend trouwens dat hij er steeds niet bij is....quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:16 schreef ganzenherder het volgende:
Feit blijft dat bij praktisch alle dreiging van PSV Ibi een hoofdrol heeft, vraag me af hoe het verder gaat als hij in de zomer vertrekt..
Ik hoop dat Stevens in de kleedkamer wat meer roept dan 'Jullie kennen het clublied niet'.quote:Op zondag 19 oktober 2008 08:53 schreef Manu82 het volgende:
Daar hebben ze toch iemand voor die ook in die docu zat...quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:27 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik hoop dat Stevens in de kleedkamer wat meer roept dan 'Jullie kennen het clublied niet'.
ja dat doet martje tegenwoordig als teammanagerquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch iemand voor die ook in die docu zat...
Ja, die laat wekelijks zijn klasse zienquote:
Die tweede goal had ie eruit gehaald op 100%quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja, die laat wekelijks zijn klasse zien
Voor een aantal wedstrijden in de Eredivisie geldt een clubkaartverplichting. In die gevallen kan alleen een clubkaarthouder een kaartje kopen van een seizoenkaarthouder. Per clubkaart verplichte wedstrijd kunnen verschillende regimes gelden. Afhankelijk van het regime kan een clubkaarthouder 1, 2 of meerdere kaarten voor een wedstrijd kopen (van verschillende seizoenskaarthouders)quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:08 schreef LeonH het volgende:
even een vraagje aan de psv-ers hier
heb je bij het kopen via Skelper ook een ClubCard nodig?
m'n pa en ik willen namelijk zaterdag naar PSV - Roda gaan, maar is altijd zo jammer dat je niet meer zo gemakkelijk aan kaartjes komt...
ok dankquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Voor een aantal wedstrijden in de Eredivisie geldt een clubkaartverplichting. In die gevallen kan alleen een clubkaarthouder een kaartje kopen van een seizoenkaarthouder. Per clubkaart verplichte wedstrijd kunnen verschillende regimes gelden. Afhankelijk van het regime kan een clubkaarthouder 1, 2 of meerdere kaarten voor een wedstrijd kopen (van verschillende seizoenskaarthouders)
Van psv.skelper.nl
En een clubkaart is verplicht
Dan had PSV ook niet meer gescoord. Dat Afellay scoorde had voornamelijk te maken dat die NAC-spelers blij waren, en niet helemaal meer bij de les.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die tweede goal had ie eruit gehaald op 100%
Kluivert was een betere aankoopquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:28 schreef cultheld het volgende:
Hadden we Amr Zaki maar gekocht; vorig jaar was ie voor een grijpstuiver in Egypte op te halen en nu wil Manchester City hem overnemen..
Met Zaki was het kampioenschap niet door een verschil van één doelpunt beslist: die had er gewoon 20 gemaakt. Nu al 7 keer gescoord in 8 wedstrijden (en dat in de Premier League)..quote:
Zo is dat.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Watjes zijn het.... De beuk erin godverdomme als je het op kwaliteit niet redt, en dat is nou eenmaal zo bij dit PSV.
Maar met strijd kun je wel wat compenseren, en dat gebeurde dus niet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:51 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat praat Stevens over strijd? PSV heeft gewoon veel te weinig kwaliteit, goed scoutingswerk.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:20 schreef rubbereend het volgende:
gelukkig is woensdag maar beslissend voor de rest van het Europese seizoen
Bommel had er eentje op de enkels afgezaagdquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Cocu had na een half uur iemand een lel verkocht hoor
Alleen mist PSV die soort persoonlijkheden in de selectie.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bommel had er eentje op de enkels afgezaagd
Ja, maar wie moet het dan doen? De enigste is Simons, maar die is daar het type niet voor.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:29 schreef Loohcs het volgende:
Een lel verkopen, moet ook gedaan worden door iemand met status (zoals idd Cocu). Als Kromkamp iemand neerschoffelt om de rest wakker te schudden komt dat ook niet echt over vrees ik.
Ik denk niet met het afserveren van Visser alleen. Heel het beleid van Reker en de RVC maakt PSV kapot. Maar die discussie was al ontzettend vaak gevoerd.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:49 schreef ub40_bboy het volgende:
De enige goede spelers die PSV heeft die op dit moment goed genoeg zijn, zijn: Affelay, Simons, Salcido en Dsuzsak. De rest moet nog rijpen of komt gewoon kwaliteit tekort.
PSV stond altijd bekend om zijn goede scouten maar het scoutingswerk laat PSV dit seizoen in de steek. Heeft het afserveren van De Visser hier mee te maken?
Salcido zou het eventueel ook nog wel mogen...quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:31 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ja, maar wie moet het dan doen? De enigste is Simons, maar die is daar het type niet voor.
De Visser is net weg, net of de gevolgen daarvan nou al merkbaar zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:49 schreef ub40_bboy het volgende:
De enige goede spelers die PSV heeft die op dit moment goed genoeg zijn, zijn: Affelay, Simons, Salcido en Dsuzsak. De rest moet nog rijpen of komt gewoon kwaliteit tekort.
PSV stond altijd bekend om zijn goede scouten maar het scoutingswerk laat PSV dit seizoen in de steek. Heeft het afserveren van De Visser hier mee te maken?
Die is toch meer bezig met zijn omhaal johquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:33 schreef Leso_Varen het volgende:
Salcido zou het eventueel ook nog wel mogen...
Nou, ik heb hem anders a een tijdje niet meer gezien.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:15 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Die is toch meer bezig met zijn omhaal joh
Wel weer zin in om hem weer te zienquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:15 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Die is toch meer bezig met zijn omhaal joh
Ik vind Isaksson nou niet echt een probleem. Ik heb heb hem weinig fouten zien maken eigenlijk, hij houdt er weinig onmogelijk ballen uit, maar echte slippertjes heeft hij ook niet. Het probleem ligt meer voorin dan achterin. Als je ziet hoe moeilijk ze scoren tegen bijv. Volendam, dan zegt dat wel genoeg...quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:23 schreef Dvm86 het volgende:
PZC: 'PSV een labiel elftal zonder Gomes'
Zoals vaker gezegd had hij zeer zeker een enorm aandeel in het succes van PSV de afgelopen jaren, nu hij er niet meer is zie je het enorme verschil.
Aldus de PZC.quote:Maar daaronder liggen problemen van meer structurele aard. Het gebrek aan stootkracht is evident. Zorgwekkender is dat PSV geen kansen creëerde, lange tijd geen controle had over de tegenstander en defensief vaak kwetsbaar was.
Toen de clubleiding het afgelopen seizoen evalueerde, volgden daaruit drie ingrepen. Een aantal spelers (onder wie Heurelho Gomes) mocht vertrekken, de verdediging moest worden versterkt en Stevens zette in op gevarieerd en beweeglijk aanvalsspel.
Van de aangetrokken verdedigers zat Jérémie Bréchet zaterdag op de bank. Francisco Rodriguez moest na ruim twintig minuten invallen om de zwakke Kromkamp te vervangen en Pieters werd gewisseld, omdat hij faalde als linksback.
Het streven naar meer aanvallende variatie leverde dit seizoen alleen in augustus (tegen Feyenoord en FC Utrecht) hoopvol spel op. Wat PSV zaterdag vooral opbrak, was een gebrek aan sturing. Aan persoonlijkheid. Er is niemand die dit elftal op sleeptouw neemt als het niet lekker loopt.
Philip Cocu en Gomes waren daartoe wel in staat, nu blijkt vooral dat het gemis van Gomes van grote invloed is op de labiliteit van dit elftal. Niet eens zozeer omdat hij wel eens een bal tegenhield, maar vooral vanwege zijn leidinggevende kwaliteiten. PSV dreigt nu, in moeilijke omstandigheden, een elftal zonder cohesie te worden. NAC hoefde niet eens goed te voetballen om het de Eindhovenaren moeilijk te maken. Dat baart misschien nog de meeste zorgen.
Waar wil je precies naar toe? Zelfs Stevie Wonder kan zien dat Gomes beter was dan Isaksson nu is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:34 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Aldus de PZC.
Ik heb de wedstrijd zelf niet gezien en ben het met je eens dat Isaksson het probleem niet is. Dat betekent echter niet dat hij wel voor het verschil zorgde. Hij kon nét die bal houden die andere keepers op de Nederlandse velden niet konden houden en dat heeft meer dan eens het verschil gemaakt.
4 doelpunten tegen in 6 wedstrijden. Dat is een gemiddelde dat Gomes ook ongeveer haalde in zijn PSV-tijd. Voorlopig nog dikke onzin dus, dat het aan het verlies van Gomes ligt. Tuurlijk pakte Gomes wel eens een bal die Isaksson niet zal hebben. Maar het ligt er vooral aan dat Kone, Vennegoor, Farfan en Park weg zijn. Je mist gewoon kwaliteit voorin en op het middenveld heb je alleen Afellay als topper. Gebrek aan stootkracht en ene leider met vernuft (Cocu). Vooral het gezamenlijk druk zetten is sinds het vertrek van Cocu meestal zielig om te zien, zo slecht getimed en onsamenhangend vaak.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:23 schreef Dvm86 het volgende:
PZC: 'PSV een labiel elftal zonder Gomes'
Zoals vaker gezegd had hij zeer zeker een enorm aandeel in het succes van PSV de afgelopen jaren, nu hij er niet meer is zie je het enorme verschil.
Ik ga dus naar Eindhoven woensdag met mijn zoontje en vriend.quote:
Dat is dan wel weer tofquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik ga dus naar Eindhoven woensdag met mijn zoontje en vriend.
Mijn vriend zijn broer voetbalt bij Excelsior en die heeft via Mike Zonneveld geregeld dat we na de wedstrijd door Zonneveld gehaald worden en met hem naar het spelershome mogen.
Dus ik heb er wel degelijk zin in
Normaliter maken ze dat ook niet een dag vantevoren bekend. Lijkt me dus sterk dat dit al bekend is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:43 schreef ruud.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het niet zo zitten als dit morgen daadwerkelijk de opstelling wordt.
had ze liever voor de wedstrijd gesprokenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:24 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer tof
Kan je ze lekker uitschelden moed inspreken voor de volgende wedstrijd na afloop![]()
mag ik vragen waarop je baseert dan marseille te pakken moet zijn?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:59 schreef Pritt het volgende:
Marseille moet te pakken zijn, maar met wie in de spits? Lazovic of Koevermans? En waarom speelt Manco nooit?
quote:'Ik kan niet zeggen dat ik het seizoen bij PSV afmaak'
Ibrahim Afellay verlengde vorig jaar zijn contract met PSV tot 2011, maar lijkt open te staan voor een vertrek. De middenvelder kan niet beloven dat hij seizoen in Eindhoven afmaakt.
De moeizame contractonderhandelingen hebben Afellay aan het twijfelen gebracht. 'Vanaf dag één heb ik toen aangegeven dat ik graag bij PSV wilde blijven. Maar het duurde allemaal heel erg lang', zegt de 22-jarige PSV'er in het NRC Handelsblad.
'Meer dan eens dacht ik: "Jongens waar hebben we het nu over?" Ik heb mijn hele leven bij PSV gespeeld. Dan verwacht je toch dat het allemaal wat soepeler loopt', vervolgt Afellay.
'Ik kan niet zeggen dat ik het seizoen bij PSV hoe dan ook afmaak. Je kunt niets plannen in de voetballerij. Het kan van dag tot dag veranderen. Op dit moment heb ik het naar mijn zin bij PSV. We zullen wel zien wat er gebeurt.'
De transfer van Ismail Aissati naar Ajax begrijpt Afellay nog altijd niet. 'Natuurlijk mis ik Ismail heel erg bij PSV. Onze band is altijd heel sterk geweest. En nog. Daar is niets aan veranderd. We bellen nog iedere dag. Het is doodzonde dat hij weg is.'
'Hij is gewoon een fantastische speler die iedere ploeg voetballend beter kan maken. Ismail beschikt over een fantastische techniek. Hij heeft een heel goed overzicht. Ik heb er heel veel vertrouwen in dat het goed gaat komen met hem.'
Afellay zou zijn boezemvriend bij PSV in de weg hebben gestaan. 'Dat is dus niet zo. Vorig seizoen zat ik een aantal wedstrijden met schorsingen en blessures langs de kant. Maar dan speelde hij ook niet. Sterker nog; dan viel hij vaak niets eens in.'
'Het heeft denk ik met iets anders te maken. Er zijn nog maar weinig trainers die dingen durven. Ze willen geen risico’s nemen en kiezen voor zekerheid. Zonde. Want het publiek komt juist voor goed voetbal naar het stadion', besluit Afellay.
VI
Opzich klote natuurlijk, maar in de winterstop is de kans wel groter dat je minstens het bedrag van de ontsnappingsclausule kan vangen dan in de zomerstop...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:05 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
die is dus weg in de winterstop..
Ach, net zoals Sneijder vorig seizoen bij jullie zou blijven spelenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:16 schreef _Mike_ het volgende:
Ik dacht dat hij het seizoen zou afmaken?
Werd over Van der Vaart ook gezegd, die heeft toch mooi het tegendeel bewezenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:04 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Afellay is nog niet klaar voor een topclub. Scoort nog te vaak een 5. Wil je slagen bij een topclub moet je wekelijks minimaal een 6 halen een gemiddelde van een 7.
Ik vond HSV destijds nou niet echt een (europese) topclub. Nu ook nog niet echt eigenlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Werd over Van der Vaart ook gezegd, die heeft toch mooi het tegendeel bewezen
Berbatov, Torres, Van Nistelrooij, Huntelaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:49 schreef Manu82 het volgende:
Als City zin heeft is niemand te houden.....
Er werd gezegd toen Van der Vaart vertrok dat hij de rest van zijn leven bij HSV zou voetballen en de stap naar de echte top nooit zou maken..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:15 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik vond HSV destijds nou niet echt een (europese) topclub. Nu ook nog niet echt eigenlijk.
Ja idd, geblaat dat ie vooral bij HSV moest blijven omdat ie daar er boven uit kan steken en de gevierde held kan zijn en het elders niet zou redden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Er werd gezegd toen Van der Vaart vertrok dat hij de rest van zijn leven bij HSV zou voetballen en de stad naar de echte top nooit zou maken..
Kan die topper niet eens vinden op YTquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:34 schreef WooZ het volgende:
http://www.ed.nl/sport/ps(...)kt-beste-PSVlied.ece
Er zijn de hele dag nog kaarten te koopquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:45 schreef Valdivia het volgende:
Is het uitverkocht vanavond?
Denk het niet...quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:34 schreef WooZ het volgende:
aldus VoetbalPrimeurquote:PSV bekijkt Zweed Toivonen
Ola Toivonen heeft de interesse getrokken van PSV. De Zweedse schaduwspits van Malmö FF is in beeld om in Eindhoven Ibrahim Afellay op te volgen, meldt VI.
Afgelopen zondag heeft een delegatie van de Eindhovenaren de 22-jarige Toivonen bekeken in het duel met GAIS (2-2). Hierin wist de Zweed al na twee minuten te scoren.
Toivonen is in beeld bij PSV, omdat Afellay zint op een vertrek. "Je kunt niets plannen in de voetballerij. Het kan van dag tot dag veranderen. Op dit moment heb ik het naar mijn zin bij PSV. We zullen wel zien wat er gebeurt", zo vertelde Afellay deze week in het NRC Handelsblad.
Volgens mij wil ik niet weten welke 'creaties' dan verloren hebben.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:34 schreef WooZ het volgende:
Wel een leuke naam. Maar ze moeten hem gewoon al halen, en laten wennen zodat hij er meteen staat als Afellay aan het eind van het seizoen vertrekt!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:50 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
aldus VoetbalPrimeur
ik ken de speler verder niet dus kan er ook niet over oordelen..
Ja, het scheelt, de Zweedse competitie is iets van 19 november klaar, kunnen we hem in de winterstop al halen!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wel een leuke naam. Maar ze moeten hem gewoon al halen, en laten wennen zodat hij er meteen staat als Afellay aan het eind van het seizoen vertrekt!
Reker managed het welquote:
helemaal mee eens..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:41 schreef Frey het volgende:
Goede wedstrijd.![]()
Uitslag had alleen veel hoger moeten zijn, wat een kansen man.![]()
Maar gelukkig was daar Koevermans.
Naar iemand op de tribune volgens mij, die ws iets geroepen heeft naar de Koefquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Naar wie stak Koevermans zijn middelvinger op? Jan Reker?
hopelijk trekken ze dit door naar de competitie ja..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:47 schreef Dos37 het volgende:
Klasse dat moet vertrouwen geven voor de competitie
Ja, hoho, niet te veel he.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:47 schreef Dos37 het volgende:
Klasse dat moet vertrouwen geven voor de competitie
Voor psv is Roda thuis nooit een makkie...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Tegen Roda toch? Makkie.
quote:Koevermans houdt PSV in de race
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - Terwijl PSV nog altijd in alle hoeken en gaten van Europa speurt naar een spits, leverde Danny Koevermans gisteren zijn visitekaartje af. De Schiedammer sleepte PSV er met twee doelpunten persoonlijk door tegen Olympique Marseille.
Danny Koevermans uitte zijn frustratie na zijn 1-0 op 'iemand op de tribune'. Wie dat was, wilde hij niet zeggen. FOTO ANP
De zege (2-0) geeft de Eindhovenaren – door velen al ten grave gedragen – zelfs weer perspectief op overwintering in Europa.
Koevermans groeide gisteren dus uit tot de held van Eindhoven. Na 71 minuten voetbal zette hij zijn kort geschoren kop tegen een hoekschop van de Belg Stijn Wuytens. De spits raakte de bal niet hard, maar wel loepzuiver. Doelman Steve Mandanda was kansloos. Vijf minuutjes voor tijd zette hij de kroon op het werk. Met een duikkopbal verlengde Koevermans een afgemeten voorzet van Edison Méndez in het doel.
Door de zege op Olympique maakt PSV opeens weer serieuze kans op de derde plek in Poule D van de Champions League. Die geeft recht op UEFA Cup-voetbal na de winterstop. In Eindhoven gaan ze ervan uit dat een positief resultaat in de twee ontmoetingen met de Fransen voldoende moet zijn. Een gelijkspel of wellicht zelfs een kleine nederlaag op 4 november in Marseille zou kunnen volstaan.
Tegen Olympique Marseille vond PSV dus eindelijk wat aanknopingspunten waar het in Europa mee vooruit kan. In de eerste twee duels – met Atletico Madrid en Liverpool – was de kampioen van Nederland weinig meer dan een speelbal van zijn tegenstander. De Eindhovenaren maakten gisteren echter een volwassen indruk. Met negen internationals en twee jeugdinternationals in de ploeg oogde PSV een stuk stabieler dan bij zijn eerdere bezoeken aan de Champions League.
Ten opzichte van de verloren wedstrijd tegen NAC (zaterdag) wisselde trainer Huub Stevens zijn hele voorhoede. Het drietal Dzsudzsak, Lazovic, Amrabat werd afgelost door Méndez, Koevermans en Bakkal. Met name de laatste gaf zijn visitekaartje af. Hij zorgde met zijn loopacties voor de nodige verwarring in de Franse verdediging.
Achterin was er voor het eerst in Europees verband een basisplaats voor de Mexicaan Francisco Rodriguez. Aan de bal moet de stopper zich nog altijd verbeteren maar voor het stevige verdedigende werk is ‘Maza’ uitstekend geschikt. Hij vormde tegen Olympique een prima koppel met Jérémie Bréchet. De Fransman – in eerdere duels zo bekritiseerd – toonde duidelijk tekenen van herstel.
De spionagetrips die PSV naar Marseille ondernam, leverden het beeld van een ijzersterke tegenstander op. De Franse nummer twee beschikt over een aantal massieve verdedigers en een bonk creativiteit daarvoor. Spelers van het kaliber Niang, Koné en Ben Arfa zijn er in de Nederlandse competitie nog nauwelijks.
Des te knapper was de manier waarop de Eindhovenaren Olympique Marseille bestreden. Met een gezonde dosis agressie veroverde PSV gedurende de wedstrijd een groot veldoverwicht. Serieuze kansen weggeven, deed het nauwelijks. Slechts voor het doel van de Fransen ontbrak de scherpte waarop Stevens in de voorbereiding nog zo had gehamerd.
In grote Europese wedstrijden krijgen ploegen vaak maar twee of drie echte mogelijkheden. PSV creëerde er gisteren zeven en eigenlijk had de wedstrijd al beslist moeten zijn lang voordat Koevermans toesloeg.
Het Grote Missen begon al in de zesde minuut, toen Otman Bakkal voor het eerst wegliep uit de rug van de Franse verdedigers. Hij leverde een uitstekende voorzet af bij Stijn Wuytens maar de Belg kwam net niet uit met zijn passen en mikte over. Daarna kwamen achtereenvolgens Bakkal zelf, Afellay, andermaal Wuytens en Koevermans in scoringspositie en aan elke kans ging een uitstekende aanval vooraf.
Omdat PSV zoveel kansen miste, groeide in het stadion de angst dat de landskampioen in de slotfase alsnog een dreun zou krijgen. Na de treffer van Koevermans – met wilde armgebaren gevierd – zette Olympique Marseille wel aan. De Fransen verdienden niets en kregen uiteindelijk ook niets: 2-0.
quote:Wilskrachtig PSV verprutst veel maar klopt Marseille
22/10/2008 22:33
PSV heeft de eerste stap gezet naar Europese overwintering in het UEFA Cup-toernooi en een mogelijk droomscenario door in de Champions League te blijven. De Eindhovenaren wonnen met 2-0 van directe concurrent Olympique Marseille.
Danny Koevermans maakte de verlossende goals. De centrumspits van PSV kopte de bal twintig minuten voor tijd van zeven meter in het doel uit een hoekschop van Stijn Wuytens en liet doelman Steve Mandanda kansloos. Op assist van Edison Méndez dook Koevermans in de 85ste minuut ook nog de tweede treffer koppend in het Franse doel.
Mandanda, én het af en toe erbarmelijke afwerken van de thuisploeg, waren er verantwoordelijk voor dat PSV nog niet had gescoord. De Brabanders waren op een enkel moment na veel en veel beter, maar vergaten lange tijd te scoren en Marseille terecht te wijzen.
Wuytens was de eerste die van dichtbij miste. De jonge Belg schoot een lastig stuiterende bal op aangeven van Otman Bakkal over. Bakkal strandde zelf even later. Hij wurmde zich langs zijn tegenstander, maar Mandanda kon met de voet redden.
Direct na rust kende PSV zijn sterkste periode. Ibrahim Afellay, die erg ongelukkig speelde, had zijn matige avond goed kunnen maken door opnieuw Bakkals voorzet binnen te werken. Van vijf meter voor het doel verdween Afellays inzet echter over. En ook Wuytens mikte nog een keer te hoog.
In de fase dat het tempo zakte en Marseille zowaar weer op adem kwam, sloeg PSV toe. Koevermans, van beroep het meest bedreven in het benutten van kansen, gebruikte zijn lijf en hoofd twee keer uitstekend en houdt de hoop op een ontsnapping levend met de eerste drie punten na drie duels in de groepsfase.
Op de radio werd gezegd dat er iemand op de tribune vervelend was.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 06:00 schreef Manu82 het volgende:
Maar wat was er nu aan de hand met Koef na die eerste goal?
Na de wedstrijd zei hij "Ik heb je toch scherp gezet"quote:Op donderdag 23 oktober 2008 06:56 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Op de radio werd gezegd dat er iemand op de tribune vervelend was.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Affellay was gisteren echt super slecht, bakkal bracht veel meer.
Dat zou inderdaad een stuk logischer zijn. Om even te vergelijking te trekken met Babel (daar is ie weerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:43 schreef PyTh het volgende:
Goeie pot gisteren, had ik vooraf niet gedacht na het debacle van afgelopen Zaterdag in Breda.
Inderdaad wat een kansen hebben we gehad, als het 5-1 was geworden had Marseille niet eens mogen klagen
Afellay was inderdaad dramatisch, vind hem sinds zijn invalbeurt tegen Noorwegen zeer matig.
Laten we hopen dat deze vormcrisis niet te lang bij hem aanwezig zal blijven.
In het ED stond vanochtend trouwens dat Afellay helemaal geen contractueel vastgestelde transfersom heeft maar dat er een regeling is dat als Afellay voor meer dan 15 miloen verkocht wordt hij ook een X percentage opstrijkt.
Afellay is ook één van de weinige PSV'ers die bij het minste geringste naast zijn schoenen gaat lopen. Qua sympathie heeft die jongen veel afgedaan bij mij...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:03 schreef Valdivia het volgende:
Afellay is één van de weinigen bij PSV die recht heeft op een slechte wedstrijd.
quote:Jovanovic ziet Koevermans scoren op uitnodiging van PSV
23/10/2008 11:46
Milan Jovanovic hoopt nog altijd op een transfer naar PSV. De Servische spits van Standard Luik was woensdag te gast in het Philips Stadion, waar hij de Eindhovenaren met 2-0 zag winnen van Olympique Marseille.
'Ik kom naar de wedstrijd kijken, in de loge van de voorzitter', liet Jovanovic zich ontvallen aan een journalist van Het Laatste Nieuws. 'Het is geen geheim dat ik nog altijd graag naar PSV wil gaan. Het zou geweldig zijn, als ik al in de winterstop kan vertrekken.'
Afgelopen zomer wilde PSV de Serviër al inlijven, maar de onderhandelingen met Standard Luik liepen stuk op de vraagprijs van de Belgische club. De geruchten dat de landskampioen een nieuwe spits wil aantrekken, zijn sindsdien niet verstomd.
Opvallend genoeg viel het bezoek van Jovanovic aan PSV samen met de wederopstanding van Danny Koevermans. Nadat hij de drie voorgaande duels op de bank had moeten beginnen, begon de spits tegen Marseille in de basis en scoorde hij twee keer.
quote:Mocht Ibrahim Afellay daadwerkelijk besluiten dat hij PSV aan het eind van dit seizoen wil verlaten, dan is zijn werkgever vrij om ieder bedrag te vragen dat het maar wil. De Eindhovenaren maakten bekend dat er geen gelimiteerde transfersom is opgenomen in het contract van de 22-jarige international. (Eindhovens Dagblad)
Nou fantastischquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat zijn we goed hč...!
KLIKquote:Op donderdag 23 oktober 2008 06:44 schreef Joenes het volgende:
Heeft iemand de goals ergens online gezet?
quote:PSV laat geen Ajax-supporters toe in het Philips Stadion
23 oktober 2008 17:00
PSV MEDIA – PSV heeft besloten om dit seizoen geen supporters van Ajax toe te laten in het Philips Stadion. Dat directiebesluit is genomen na goed overleg met onder meer Ajax, de politie en burgemeester Van Gijzel van Eindhoven. PSV gaat samen met Ajax kijken hoe het stadionbezoek in de toekomst veilig kan lopen.
Aanleiding is laatste ontmoeting
De aanleiding voor dit besluit is het gedrag van Ajax-supporters tijdens de laatste ontmoeting tussen beide clubs in het Philips Stadion. Aanhangers van Ajax vernielden tijdens de wedstrijd een deel van de afscheidingswand rondom het bezoekersvak, waarna een grote groep Ajax-fans door het ontstane gat heen ging. Daarbij werden voorwerpen richting PSV-supporters, stewards en medewerkers gegooid. Ook werd er ander gewelddadig gedrag vertoond. Hierdoor raakten enkele PSV-stewards en supporters, onder wie ouders en hun jonge kinderen, gewond. Anderen moesten zichzelf snel in veiligheid zien te brengen.
In gesprek over toekomst
PSV heeft de verantwoordelijkheid om supporters, medewerkers en vrijwilligers in een veilige omgeving de wedstrijden in het Philips Stadion te kunnen laten bijwonen. Excessief geweld of ander afwijkend gedrag wordt door PSV van niemand geaccepteerd, niet van de eigen supporters en dus ook niet van bezoekende supporters. PSV betreurt dat de club dit besluit heeft moeten nemen, maar kan – gegeven haar verantwoordelijkheid richting eigen supporters, medewerkers en vrijwilligers – niet anders reageren dan zij nu doet. De club gaat in gesprek met Ajax om tot een model te komen waarin dusdanig veel waarborgen besloten zijn, dat eventuele toekomstige bezoeken wel geordend en veilig verlopen. Tot die tijd zijn Ajax-supporters – waar dat voor dit seizoen dus sowieso niet toegestaan is – niet welkom in het Philips Stadion.
Daar moet je als prof toch boven staan, er wordt zoveel naar je geroepen. Ik begrijp t wel maar je zou denken dat spelers die al een tijdje meegaan zulke dingen wel gewend zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:11 schreef Morrigun99 het volgende:
't was dus "gewoon" een irritante supporter aan wie De Koef zich richtte:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6138
Een iets dikkere huid zou je wel verwachten ja. Ik zie het voetballers liever niet doen, ook al kan ik me de emoties nog zo goed voorstellen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:53 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Daar moet je als prof toch boven staan, er wordt zoveel naar je geroepen. Ik begrijp t wel maar je zou denken dat spelers die al een tijdje meegaan zulke dingen wel gewend zijn.
Die is toch te duurquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:51 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Oh, wellicht is het raadsel ontrafeld naar wie De Koef zijn vuist balde:
[..]
Ik vermoed dat er hele vervelende dingen zijn geroepen. Iets als: 'Koef je kunt er niks van' raakt ie niet van over de flos hoor...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:17 schreef ganzenherder het volgende:
En die voetballers altijd maar beweren dat ze niks horen wat ze op de tribune roepen en puur en alleen horen wat er op het veld gebeurt![]()
erg overdreven reactie van Koef IMO, ook al kan ik zijn frustratie enigzins begrijpen. Al heb ik ook genoeg positieve koef spreekkoren gehoord voor zijn goals gister
dat kan ik me ook niet voorstellen nee.. er moet wel iets ergers geroepen zijn..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er hele vervelende dingen zijn geroepen. Iets als: 'Koef je kunt er niks van' raakt ie niet van over de flos hoor...
quote:‘Hoofdprijs voor Afellay’
Uitgegeven: 23 oktober 2008 14:46
Laatst gewijzigd: 23 oktober 2008 16:52
AMSTERDAM - Geďnteresseerde clubs zullen voor Ibrahim Afellay de absolute hoofdprijs moeten betalen. De 22-jarige international van PSV heeft geen gelimiteerde transfersom in zijn contract staan, meldt het Eindhovens Dagblad donderdag.
In de arbeidsovereenkomst staat wel een clausule waarin is afgesproken dat Afellay een deel van de transferopbrengsten ontvangt als er meer dan vijftien miljoen euro voor de speler wordt betaald. Naar verluidt zou PSV meer dan dertig miljoen willen ontvangen voor de talentvolle middenvelder.
De kans dat Afellay al in de winterstop vertrekt is echter klein. De directie van de landskampioen liet weten dat de speler het seizoen in Eindhoven afmaakt.
(c)NUsport
quote:Udinese profiteert van blunder Gomes en klopt Spurs
23/10/2008 21:15
Udinese voegde een nieuwe verliesbeurt toe aan de miserabele seizoenstart van Tottenham Hotspur. Heurelho Gomes leidde de 2-0 nederlaag in met een blunder.
In Udine verslikte Gomes zich halverwege de eerste helft in een simpele terugspeelbal van Benoit Assou-Ekotto: de Braziliaan struikelde waarna Fabio Quagliarella de bal afpakte en de doelman de spits onderuithaalde in de zestien. De flater van de keeper leverde Udinese een strafschop op, vakkundig benut door Antonio Di Natale: 1-0.
Vlak voor tijd besliste Simone Pepe het duel. De international tikte na een counter de bal met zijn binnenkant en via de paal in het Engelse doel. Op dat moment stond Tottenham al met tien man op het veld, aangezien Jamie O'Hara in de 57ste minuut twee gele kaarten had geďncasseerd binnen een minuut.
Ook al waren de Engelsen een half uur in ondertal, toch zag coach Juande Ramos dat Darren Bent en Giovani enkele grote kansen hadden gehad op de gelijkmaker. Maar het veel sterkere Udinese had betere mogelijkheden, doch stuitte tweemaal in gevaarlijke positie op Gomes.
Tottenham en Udinese komen uit in Groep D, waarin ook NEC is ingedeeld. Op 27 november komen de Spurs op bezoek in Nijmegen, drie weken later is het de beurt aan Udinese om naar Nederland te komen.
quote:Van Kraaij: Jovanovic niet in beeld
Jovanovic was afgelopen woensdag op bezoek bij PSV. Toch is hij volgens technisch manager Van Kraaij niet in beeld bij PSV. Zijn zaakwaarnemers bezochten het duel en hadden PSV volgens Van Kraaij gevraagd of de spits ook een kaartje kon krijgen. Volgens Van Kraaij is een transfer van de spits eigenlijk van de baan' zo liet hij weten in het Algemeen Dagblad.
Denk het niet, die wilde eerst zijn club niet in te steek laten toch? Sochaux staat nog steeds op een degradatieplek.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze gaan in de winterstop toch voor Erdinç?
een tijd geleden is al besloten dat niet te doen en gewoon de boel uit te zingen zo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:15 schreef WooZ het volgende:
hoe staat het met de herfinanciering van het stadion?
Precies. Eindelijk wordt er het spel rond de transfers weer eens goed gespeeld, nou ja, het begin is in ieder geval goed. Hoog inzettenquote:
Is dat zo? Officiële bekendmaking?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:49 schreef rubbereend het volgende:
zo wat een wedstrijd woensdaglang geleden dat ik zo'n EC wedstrijd in het Philipsstadion heb gezien
[..]
een tijd geleden is al besloten dat niet te doen en gewoon de boel uit te zingen zo.
Goed, maar er zitten nog verbeterpunten in, maar dat was bij Gomes ook het gevalquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe vinden jullie eigenlijk dat Issakson het doet?
Wat een kneuzen.quote:Ajax wil supporters mee naar Eindhoven
Amsterdam, 24 okt 2008
De directie van Ajax heeft de directie van PSV meegedeeld dat de club van plan is, zoals gebruikelijk, supporters mee te nemen naar de wedstrijd PSV - Ajax.
De Eindhovense club liet gisteren weten dat Ajax-supporters dit seizoen niet welkom zijn in het PSV-stadion, na wanordelijkheden van vorig seizoen. Ajax is van mening dat dit besluit ongegrond is.
De clubleiding ontkent dat het besluit 'in goed overleg' is genomen. Ajax maakte gisteren, nadat al in eerdere stadia aan PSV was meegedeeld dat de club zich niet in het voorstel kan vinden, kenbaar pas vandaag opnieuw over deze kwestie intern en extern overleg te kunnen en willen voeren, om nadien een reactie aan PSV te kunnen geven.
Ajax kreeg begrijpelijkerwijs diverse verontruste reacties van de supporters. De club blijft er alles aan doen om met de aanwezigheid en de steun van de eigen supporters de wedstrijd in Eindhoven te kunnen spelen en dringt er om die reden bij PSV op aan om op korte termijn nader overleg te voeren.
PSV-supporters zijn van harte welkom als 16 november de wedstrijd Ajax - PSV wordt gespeeld.
Dus eerst flikkeren ze een steward naar beneden en dan Calimero als ze niet mogen komen?quote:
Goede keeper maar geen topper is mijn indruk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:58 schreef Ruudt het volgende:
In mijn ogen doet hij het prima hoor..
Ik heb me sinds de start van de competitie niet aan hem geërgerd, in mijn ogen is een keeper dan goed genoeg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goede keeper maar geen topper is mijn indruk.
"ze"? Dan zijn "ze" calimero?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus eerst flikkeren ze een steward naar beneden en dan Calimero als ze niet mogen komen?
Maar ik neem aan dat de uiteindelijke beslissing aan de KNVB is, toch?
Ik neem aan dat je niet gaat ontkennen dat de Ajax supporters zich schandalig gedroegen, die wedstrijd?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
"ze"? Dan zijn "ze" calimero?
Er is geen steward naar beneden geflikkerd door supporters, die gek ging zelf rennen..
En nee, ik keur het niet goed..
Beetje een drastische maatregel, vind je ook niet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:30 schreef Buitendam het volgende:
Dan ben je niet meer welkom, dat klopt.
Wie zijn wij om dat te bepalen. PSV heeft toch ieder jaar Ajax minstens 1 keer thuis? Als zij zeggen dat het wat hun betreft niet welkom is n.a.v. vorig jaar, zullen ze daar echt wel hun redenen voor hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:11 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Beetje een drastische maatregel, vind je ook niet?
Lekker makkelijk ook, dat jullie nooit supporters meenemen.
Zit ik het hier op te nemen voor ajacieden, moet toch niet gekker worden.
Oja nou laten wij onze supporters vooral thuislaten omdat de "supporters" van de tegenstander zich misdragen. Nou word ie mooi.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:47 schreef Kopbal het volgende:
Dan nog, zo'n hekje hoort helemaal niet kapot te gaan. Lijkt me een fout van PSV.
Geen thuissupporters is een betere oplossing.
Ik kan er niet warm of koud van worden hoor. Zie ook de PI.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kopbal... je probeert nu echt iets recht te lullen wat krom is.
Het ligt niet aan hekjes, omlaag springende supposten en het thuis publiek. Het ligt aan uitsupporters die zichzelf niet weten te gedragen.
En ja... dan word je een jaar later geconfronteerd met de gevolgen, dikke boehoe!
Als we voor elk incident supporters gaan uitsluiten blijft er weinig over.. Of ben je vergeten van dat pis gooien naar beneden in de ArenA en die oude man die vuurwerk in zijn nek kreeg door een boefje van jullie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Oja nou laten wij onze supporters vooral thuislaten omdat de "supporters" van de tegenstander zich misdragen. Nou word ie mooi.
Ajax fans zijn niet welkom. Dikke vette punt. Misdragen moet gestraft worden enne... dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd.
Ik vind hem bij hoge ballen een erg onzekere indruk maken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe vinden jullie eigenlijk dat Issakson het doet?
Gelukkig waren de corners van Marseille niet echt om naar huis te schrijven, scheelt weer een slok op een borrel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind hem bij hoge ballen een erg onzekere indruk maken.
dat is natuurlijk de beste oplossing maar helaas is van de voetbalwet wederom weinig vernomenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:30 schreef Chadi het volgende:
Eigenlijk is het gewoon niet normaal dat sommigen zich niet kunnen gedragen. Dat je twee partijen op het veld hebt en in het publiek is gewoon mooi. Het moet een gezonde strijd zijn. Van mij part geven ze die lui die het altijd maar verzieken een enkelband om ze in de gaten te houden.
quote:PSV-top beslist over Toivonen Van onze speciale verslaggever
Wat is Twingly? EINDHOVEN - De scouts van PSV hebben de technische leiding van de landskampioen een positief advies gegeven over de Zweed Ola Toivonen (22). Hoofdtrainer Huub Stevens en manager transfers en scouting Adrie van Kraay bekeken de aanvaller van Malmö FF afgelopen zondag in het uitduel met GAIS.
"Er was een mogelijkheid om te gaan kijken en die hebben we aangegrepen", zegt Van Kraay. De manager kan nog niet zeggen of een bod op Toivonen de volgende stap is. De landskampioen heeft aan de ontmoeting met Olympique Marseille geen nieuwe blessures overgehouden. Vanavond tegen Roda JC kan trainer Huub Stevensdezelfde elf spelers opstellen.
Ken hem niet. Maar de laatste jaren worden er steeds meer toppers gescout in scandinavie dus het zou zo maar wat kunnen zijnquote:
Omdat Riemer aan het schaatsen wasquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:11 schreef Suijk het volgende:
Waarom heeft Heerenveen hem nog niet gekocht, denk ik dan.
Hij heeft niet eens antwoord op de vraagquote:Is PSV zijn netwerk in Zuid-Amerika kwijt?
Reker: "Vroeger liep alles via één makelaar, nu hebben we contact met wel twintig spelersmakelaars. Er zijn hier te snel spelers binnengehaald op basis van één rapport van één scout. Nu willen we een veel breder draagvlak. Waarbij nooit één man een doorslaggevende stem kan hebben. Ook ik niet."
quote:PSV kan steeds moeilijker spelers weghalen bij subtoppers als Heerenveen, FC Groningen en FC Twente.
Reker: "Ook dat is veranderd, ja. Een paar jaar geleden kon je daar spelers kopen voor anderhalf tot twee miljoen euro. Een verantwoord risico. Maar nu? Neem Marcus Berg. Onze mensen kenden hem al toen hij nog bij Malmö FF speelde. Toen was hij absoluut nog niet klaar voor PSV. Dan denk je: laat hem zich bij Groningen bewijzen, dan pikken wij hem eventueel later wel op. Dat kun je dus vergeten. Als Berg goed speelt, komt er interesse uit Engeland, waar ze bereid zijn 15 miljoen neer te leggen. Middlesbrough haalt Alves voor 20 miljoen. Iedereen heeft daar geld genoeg, ook Stoke City en Hull City. Daar kan PSV niet tegenop."
ze hadden ook meer dan 10 mil over voor dembele, wat ben ik blij dat dat niet doorging, ben zo niet van em gecharmeerdquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
..
Maar goed, zo te zien is Berg dus niet haalbaar voor PSV..
Of men moet eens lekker gek gaan doen in Eindhoven.
Dembele zou een absolute versterking zijn voor PSV.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:18 schreef WooZ het volgende:
[..]
ze hadden ook meer dan 10 mil over voor dembele, wat ben ik blij dat dat niet doorging, ben zo niet van em gecharmeerd
Nee, die is niet haalbaar. Die kan best naar een aantal clubs in de PL en die hebben meer te makken dan PSV.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
..
Maar goed, zo te zien is Berg dus niet haalbaar voor PSV..
Of men moet eens lekker gek gaan doen in Eindhoven.
Dat denk ik ook. PSV heeft met Koevermans en Lazovic hele matige aanvallers.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dembele zou een absolute versterking zijn voor PSV.
Voetballend is hij beter dan de huidige spitsen. Maar hij scoort veel te weinig. Voor een dikke 10 miljoen geen oplossing vinden voor het huidige 'spitsenprobleem'...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dembele zou een absolute versterking zijn voor PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |