Let's hopequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:22 schreef Euner het volgende:
ik hoop ook op een 0-2 ja :]
COME ON PSV, COME ON PSV!
Vraag ik me ook af, dat beetje wat ik van hem gezien heb was in ieder geval goed. Nijland heeft wel al redelijk wat minuten gemaakt, maar Manco nog niet in competitieverband. Jammer...quote:
Zelf ben ik niet zo onder de indruk van Nijland en in minder mate Koevermans, dus zou graag eens een andere spits zien dan...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:15 schreef ganzenherder het volgende:
Manco zal best een talentje wezen maar echt iedereen verwacht nu al dat ie een soort verlosser is ofzoVanwaar die Manco hype?
Mij ook, ik denk dat Stevens het simpelweg niet in hem ziet zitten, want hij liet een goede indruk achter na de invalbeurten. Jammerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:17 schreef sjimz het volgende:
Het blijft me verbazen dat Bakkal vaste bankzitter is geworden na zijn goede seizoen van vorig jaar.
hij is al gewisseld na 22 minutenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:11 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Wat een wijvenvoetbal weer. Kromkamp gaat er ook nog wel af met rood, of hji moet doorgaan met het vergeven van een vrije doorgang op de rechterflank.
Maar dat is zo slowchatachtig he?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:18 schreef sjimz het volgende:
Probeer zoveel mogelijk hier: Live eredivisieverslagen #32
over de wedstrijd te praten
Niet geheel toevallig sinds dat Reker aan de macht is. Ik heb die vent echt laag zitten. Had er vorig jaar al de pest in met het transferbeleid, deze zomer ook al. Twee zomers op een rij slechte transfers doen breekt je natuurlijk vroeg of laat op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:38 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Maar dat is zo slowchatachtig he?
Wij treuren hier over zaken die de laatste tijd sinds anderhalf seizoen structureel verkeerd gaan bij PSV
... laat maarquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:48 schreef WooZ het volgende:
een schitterende reportage over marcellis in de rust, maar volgens mij is die wedstrijd al minimaal 3minuten bezig
Ja, nog ffquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar Marseille gaat eraan...
PSV is al een jaar of 2 niet 'normaal' meer. Middelmaat troef. De afgelopen seizoenen leek het nog wat omdat de rest ook bar slecht was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:39 schreef mcyodogg het volgende:
Een normaal PSV had hier gewonnen. Zo goed is NAC niet.
Alleen weet PSV het te presteren NAC een wereldteam te laten lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |