Let's hopequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:22 schreef Euner het volgende:
ik hoop ook op een 0-2 ja :]
COME ON PSV, COME ON PSV!
Vraag ik me ook af, dat beetje wat ik van hem gezien heb was in ieder geval goed. Nijland heeft wel al redelijk wat minuten gemaakt, maar Manco nog niet in competitieverband. Jammer...quote:
Zelf ben ik niet zo onder de indruk van Nijland en in minder mate Koevermans, dus zou graag eens een andere spits zien dan...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:15 schreef ganzenherder het volgende:
Manco zal best een talentje wezen maar echt iedereen verwacht nu al dat ie een soort verlosser is ofzoVanwaar die Manco hype?
Mij ook, ik denk dat Stevens het simpelweg niet in hem ziet zitten, want hij liet een goede indruk achter na de invalbeurten. Jammerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:17 schreef sjimz het volgende:
Het blijft me verbazen dat Bakkal vaste bankzitter is geworden na zijn goede seizoen van vorig jaar.
hij is al gewisseld na 22 minutenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:11 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Wat een wijvenvoetbal weer. Kromkamp gaat er ook nog wel af met rood, of hji moet doorgaan met het vergeven van een vrije doorgang op de rechterflank.
Maar dat is zo slowchatachtig he?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:18 schreef sjimz het volgende:
Probeer zoveel mogelijk hier: Live eredivisieverslagen #32
over de wedstrijd te praten
Niet geheel toevallig sinds dat Reker aan de macht is. Ik heb die vent echt laag zitten. Had er vorig jaar al de pest in met het transferbeleid, deze zomer ook al. Twee zomers op een rij slechte transfers doen breekt je natuurlijk vroeg of laat op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:38 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Maar dat is zo slowchatachtig he?
Wij treuren hier over zaken die de laatste tijd sinds anderhalf seizoen structureel verkeerd gaan bij PSV
... laat maarquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:48 schreef WooZ het volgende:
een schitterende reportage over marcellis in de rust, maar volgens mij is die wedstrijd al minimaal 3minuten bezig
Ja, nog ffquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar Marseille gaat eraan...
PSV is al een jaar of 2 niet 'normaal' meer. Middelmaat troef. De afgelopen seizoenen leek het nog wat omdat de rest ook bar slecht was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:39 schreef mcyodogg het volgende:
Een normaal PSV had hier gewonnen. Zo goed is NAC niet.
Alleen weet PSV het te presteren NAC een wereldteam te laten lijken.
Jup, moet je nou eens kijken wie je sterkmakers doorgaans zijn, Ibi en Dirk. Geweldig dat die 2 uit de eigen jeugd komen maar als je team op 2 jonge gastjes moet draaien doe je qua transferbeleid toch wel iets fout....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:41 schreef ganzenherder het volgende:
Het aantal toppers in het PSV elftal is gewoon in een constante lijn gedaald de afgelopen jaren, nu hebben we nog maar 1 echte topper en dan mag je gewoon blij zijn als je in de top-3 weet te eindigen.
Vorig jaar is PSV nipt kampioen geworden door Gomes, nu is dat verschil er niet meer met een Isaksson die nog geen een keer het verschil heeft weten te maken
PSV is blijkbaar nog net zo slecht in uitwedstrijden als vorig seizoen en het seizoen daarvoor. De uitschieter tegen Utrecht was precies dat: een uitschieter.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:44 schreef mcyodogg het volgende:
Kansloos.
En dit was nog niet eens een goede tegenstander.
Meer kan ik er ook niet van makenquote:
Als Larsson scoort, waar Lazovic en Koef veel te veel laten liggen, dan is ie wat mij betreft van harte welkom. En dan komend zomer maar verder zien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV is blijkbaar nog net zo slecht in uitwedstrijden als vorig seizoen en het seizoen daarvoor. De uitschieter tegen Utrecht was precies dat: een uitschieter.
Maar goed, Larson komt ons van de winter versterken!11!!!!
Er zit gewoon geen voetbal en geen ballen in het elftal, dat gaat Larsson niet oplossen....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:51 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Als Larsson scoort, waar Lazovic en Koef veel te veel laten liggen, dan is ie wat mij betreft van harte welkom. En dan komend zomer maar verder zien.
Tja, ik zou veel leiver Bakkal zien maar die heeft het blijkbaar verneukt. Zal wel met de dochter van Lemic gezien zijn oid....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:02 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
PSV kan gewoon totaal niet op balbezit spelen. De enige keer dat dat een beetje lukte was tegen Utrecht 2. Toen werd er nog wel meer dan 2x op tempo naar elkaar overgespeeld. PSV mist een speler achter Afellay die een beetje kan voetballen/ tempo maken. Komt ook doordat de 3 spelers achter de spits: Afellay, Amrabat en Dzsudzsak altijd eerst voor de actie gaan en dan kijken of ze de bal nog kunnen afgeven wat het spel enorm vertraagt. En waar die basisplaatsen voor Wuytens op zijn gebaseerd is me een raadsel. Instructies van Reker om de jeugdopleiding in de spotlights te zetten?!
ik geef hem een kans in elk geval.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zit gewoon geen voetbal en geen ballen in het elftal, dat gaat Larsson niet oplossen....
Dit jaar niet helaas...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Argh.... Kampioen worden we toch wel
Tuurlijk, we verliezen alleen elke enigzins moeilijke uitwedstrijd en winnen met de hakken over de sloot van degradatiekandidatenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
dan mag er ineens wel heel erg veel beter gevoetbald gaan worden.. want op deze manier mogen we blij zijn als we in de top 5 eindigen..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nouja, een topclub wint over het algemeen van een niet eens heel briljant spelend NAC... PSV speelt er nogal kansloos tegen, dus er zit wel wat in in de woorden van Stevens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Volgens jullie trainer zijn jullie geen topclub
Inderdaad, het spel was niet om aan te zienquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dan mag er ineens wel heel erg veel beter gevoetbald gaan worden.. want op deze manier mogen we blij zijn als we in de top 5 eindigen..
Dan moet Huub er wat aan doen, maar dat doet hij ook niet. Dit is niet iets van vandaag of gisteren. Al na 5 minuten was duidelijk dat PSV nooit zou gaan winnen. Eigenlijk vooraf al, want zoals PSV de laatste tijd voetbalt win je niet in Breda.quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:14 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Inderdaad, het spel was niet om aan te zien
En daarbij... Die reactie van Stevens spreekt imo ook wel boekdelen.
Ik HOOP het.quote:Op zondag 19 oktober 2008 08:53 schreef Manu82 het volgende:
Stevens gaat de zweep er over heen leggen denk ik
Is hij daar al niet sinds de voorbereiding mee bezig? Of heeft hij nu pas in de gaten wat voor slap zooitje het is?quote:Op zondag 19 oktober 2008 08:53 schreef Manu82 het volgende:
Stevens gaat de zweep er over heen leggen denk ik
mja een scorende spits zou ook niet verkeerd zijn.. er worden best wel kansen gecreeerd (tenminste volgens de samenvatting) maar ja die worden dan weer verprutst..quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Misschien als jullie in de winterstop de portemonnee opentrekken, maar het zal wel eerder zo zijn dat afellay verkocht wordt en al het geld gebruikt wordt om schulden af te lossen e.d.
ik heb heel de wedstrijd gezien maar ik heb 0 kansen geteld, afellay had terug moeten kappen in de 1e helftquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:17 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja een scorende spits zou ook niet verkeerd zijn.. er worden best wel kansen gecreeerd (tenminste volgens de samenvatting) maar ja die worden dan weer verprutst..
Idemquote:
Toch knap dat ze toch wisten te scoren danquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:35 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik heb heel de wedstrijd gezien maar ik heb 0 kansen geteld, afellay had terug moeten kappen in de 1e helft
ik ging bij 92:30 pissen en ineens hoor ik "en dan is het toch nog 2-1"quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Toch knap dat ze toch wisten te scoren dan
En Afellay was idd te egoistisch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |