Een Div900 rijder in Nijmegen erbijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:05 schreef Betse het volgende:
[..]
En sinds afgelopen zaterdag staat er inderdaad een donkergroene Diversion 900 van 1997 bij mij op de stoep.
Al wat leuke ritjes gemaakt in en rond Nijmegen. Zoals afgelopen zondag op en neer naar Westervoort (naast Arnhem) door de regen en wind. Geweldig
k, misschien ben ik wel minder sterk dan ik denk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Valt allemaal wel mee.
Kom prima bij de grond dus kan aardig wat balans houden. Hij is slechts één keer omgeflikkerd in de Dolomieten toen ik mn voet verkeerd bij een parkeerhaven zette en ik 'm echt niet meer hield, maargoed, toen hing ik al heel schuin zeg maar
Verder gaat 't prima
Zag meer tegen het schakelen op dan tegen andere zaken, maar na 5 minuten heb je het wel doorquote:Op maandag 17 november 2008 14:43 schreef BertV het volgende:
[..]
Goed teken dat het allemaal zo vlot ging bij de eerste les, dat kan veel lessen schelen.
Ik had al schakel-ervaring maar was best onder de indruk van m'n les-cb250...![]()
Eerste rijles vergeet ik iig nooit meer.
Tof dat het zo goed ging zeg! Mocht je trouwens nog software voor je theorie nodig hebben, ik heb nog wel wat, PM me maar ff indien nodig!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:00 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Zag meer tegen het schakelen op dan tegen andere zaken, maar na 5 minuten heb je het wel door
Zolang je maar rustig blijft en alles goed op volgorde doet (gas los, koppeling in en naar boven tikken) kan er niet veel fout gaan.
Heb zaterdag weer les, hopen dat het doorgaat ivm het weer
Heej Faithyquote:Op maandag 17 november 2008 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een Div900 rijder in Nijmegen erbijmisschien heb ik je al eens voorbij zien crossen, want zie er wel eens een rijden
![]()
Ik heb zaterdag wel les gehadquote:Op zondag 23 november 2008 12:02 schreef Reintji het volgende:
Beeeh, gisteren werd de les afgezegd. Om 7:45 helemaal klaar, maar instructeurs vonden het weer toch een tikje te slecht. Hopelijk is het van de week weer beter
En Shadow kan ik je zeer aanraden. Rij nu al bijna een jaar op mijn VT1100c1 uit '93. Ook zijn er 2 Shadowclubs in Nederland, waarvan de ShadowMC de grootste is.quote:Op maandag 8 december 2008 14:52 schreef Sequencial het volgende:
Een motor hebben we al, een Suzuki Bandit GSF500 waar mijn vrouw op rijdt. Zelf zou ik daar op termijn een Shadow ofzo naast willen zetten.
Maar goed, eerst maar es aan de theorie en de lessen. De eerste les ging best goed: halve draai, achtje, slalom in z'n twee. Aanstaande zaterdag weer!
Kijk, da's pas kortingquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:54 schreef Sala-adin het volgende:
Vandaag tijdens rijden een pauze genomen bij een motorwinkel, eff bakje doen en handen opwarmen.
Ik ging even helmen bekijken en zag opeens op de muur ALLE HELMEN -50%. Dus ik gelijk een vette systeemhelm uit gekozen van 299 en heb hem voor 150 meegenomen
Wel een nadeel vind ik bij die helm dat een externe zonneklep heeft, want een binnenvizier die klap mooi weg in je helm.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:37 schreef Sala-adin het volgende:
Het betreft dit model trouwens
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:13 schreef SillyWalks het volgende:
SillyWalks
Eerste rijles: 02-04-08
Theorie: 20-03-08
AVB: 06-06-2008
AVD: 15-12-2008
Rijschool: Amsterdam
Lesmotor: Honda CBF 500 ABS (>25KW)
![]()
![]()
Feliquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:13 schreef SillyWalks het volgende:
SillyWalks
Eerste rijles: 02-04-08
Theorie: 20-03-08
AVB: 06-06-2008
AVD: 15-12-2008
Rijschool: Amsterdam
Lesmotor: Honda CBF 500 ABS (>25KW)
![]()
![]()
Planning conflictenquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:06 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Feli
Waarom in godsnaam een half jaar tussen avb en avd?
Ga dan voor gsxr 600quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:41 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Planning conflicten
Ik zit te denken aan iets van een CB500s of een Diversion.
Iets niet te duur maar betrouwbaar om het goed op te leren.
Weet alleen niet of ik zo'n ding moet kopen in pekeltijd...
Ik ben helaas niet de persoon voor die snelheidsmonsters, sorryquote:
Het is meer het voorover zitten de hele tijd waar ik op mountainbikes ook altijd gek van werdquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:58 schreef Lennox het volgende:
Je kan zelf bepalen hoe hard je gaat, en altijd vermogen voor handen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:41 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Planning conflicten
Ik zit te denken aan iets van een CB500s of een Diversion.
Iets niet te duur maar betrouwbaar om het goed op te leren.
Weet alleen niet of ik zo'n ding moet kopen in pekeltijd...
Sja, je moet wat geluk hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:57 schreef Sala-adin het volgende:
Ík vind die motoren ook heel erg duur op MP, lijken net wel autoprijzen
Je hebt nu een 900 toch ?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]een Div 600
ben ik ook op begonnen en écht geen spijt van gehad
Daar adverteren bijna alleen maar ondernemers en die vragen altijd meer dan particulierenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Sja, je moet wat geluk hebben.
Overigens is http://www.motor500.nl ook wel een goede site om te zoeken.
Cat zit iets sportiever, maar dat moet je liggenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Je hebt nu een 900 toch ?
Ik ga vanaf januari m'n prive kilometers op de Cat maken, maar dat moet wel lukken lijkt meOok zo'n buffelbrommer..
quote:Op zondag 28 december 2008 22:45 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb morgen m'n bijzondere verrichtingen, stapvoets rijden is niet echt m'n beste kant![]()
Hoop dat ik het haal zodat ik de rest zsm kan afmaken, krijg m'n fiets 10 januari al geleverd, leuk als ie in de schuur staat en ik mag niet rijden
Dankje wel allebeiquote:Op maandag 29 december 2008 19:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Stapvoets in 1 keer goed gegaan? Jawel toch?
Ok ik ga ff kijken, thanks.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:37 schreef Elwood1802 het volgende:
check ff motor forum, staat alles op
Hebben ze misschien een topic met standaard newbie vragen? Ik kan alleen maar heel gespecificeerde vragen vinden over het invoeren van Harleys enzoquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:37 schreef Elwood1802 het volgende:
check ff motor forum, staat alles op
Hey MB, weet jij nog of er bij de div 600s verschillen zijn tussen modellen uit verschillende jaren? Of een 1998 vanwege een essentiëel onderdeel misschien veel beter is dan een uit 1996 ofzo?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]een Div 600
ben ik ook op begonnen en écht geen spijt van gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |