abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:14:29 #51
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62796351
Trouwens, ik ga vrijdag naar deze motor kijken En als ik geen vreemde dingen constateer staat hij volgende week hier.

Huilen dan.
pi_62796471
Ga je die van Motor-forum kaufen?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:08:22 #53
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62798262
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:17 schreef Sala-adin het volgende:
Ga je die van Motor-forum kaufen?
Oui..
Huilen dan.
pi_62802548
Dat handvat op de tank lijkt me klote zitten.... wel gave motor. Heb zelf een thundercat nu maar mijn opstapje zou een R6 zijn. Misschien komende zomer als ik weer wat $$$ heb
pi_62802665
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:43 schreef Fezzizzel het volgende:
Dat handvat op de tank lijkt me klote zitten.... wel gave motor. Heb zelf een thundercat nu maar mijn opstapje zou een R6 zijn. Misschien komende zomer als ik weer wat $$$ heb
Wil jij je thundercat niet binnen nu en 2 maanden kwijt?
pi_62803989
Voor een goed bod mag mijn SRAD ook weg . Wil volgend seizoen een Z750 gaan kopen denk ik. Hangt er vanaf of ik afgestudeerd ben of niet
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_62866883
Vandaag weer lekker mensen in de weg gezeten . Het begon droog, maar na een tijdje begon het te regenen. Ik had mijn pak toch al aan, dus ben ik maar gewoon doorgereden tot ik geen zin meer had. Je moet toch ervaring krijgen door te rijden, hé. Morgen lijkt het de laatste rijdbare dag van het jaar te worden, dus morgen ben ik ook onderweg.

Ik heb nog niks geen spijt dat ik mijn motorrijbewijs heb gehaald . Moeten meer mensen doen! Des te meer motorrijders op de weg, des te veiliger het voor ons wordt en des te minder files er staan!
pi_62866944
SRAD... Het jammere aan die dingen is dat ze zo'n raar kontje hebben.

Zal echt wel ergens goed voor zijn hoor, zo'n radiator achterop. Maar het is toch een beetje alsof je met een koffer achterop rijdt.
pi_62868040
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:50 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Wil jij je thundercat niet binnen nu en 2 maanden kwijt?
Nee helaas nog niet ff geen geld om bij te leggen voor een nieuwe motor. Dat geld gaat waarschijnlijk naar een autootje, toch kut rijden met dit weer iedere ochtend. Zoek eens op de motoport site voor een cat. Ik heb em daar toentertijd ook gekocht en als beginnende bestuurder moet ik zeggen dat de cat een prima keuze is!
Successio
pi_62871607
Ook een motor gekocht Oh ja, sinds 080808 m'n A'tje

zondag 2 november 2008 @ 02:54:15 #61
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_62875797
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 20:07 schreef Fezzizzel het volgende:

[..]

Nee helaas nog niet ff geen geld om bij te leggen voor een nieuwe motor. Dat geld gaat waarschijnlijk naar een autootje, toch kut rijden met dit weer iedere ochtend. Zoek eens op de motoport site voor een cat. Ik heb em daar toentertijd ook gekocht en als beginnende bestuurder moet ik zeggen dat de cat een prima keuze is!
Successio
Ja het word voor mij de cat of honda cbr 600, alleen een leuke vinden tussen de 2000 en 2750
pi_62882096
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:56 schreef Lennox het volgende:
Voor een goed bod mag mijn SRAD ook weg . Wil volgend seizoen een Z750 gaan kopen denk ik. Hangt er vanaf of ik afgestudeerd ben of niet
how much?
pi_62883140
Heb zelf een prijs in mn hoofd. Is een 97'er met net 23.000 kilometer. Echt geen krasje op te vinden, net grote beurt gehad a 350¤ en nieuwe voor en achterband.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  zondag 2 november 2008 @ 15:22:43 #64
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62883311
Noem dan concreet een bedrag joh

Zo'n gezeur altijd zo..
Huilen dan.
  zondag 2 november 2008 @ 19:18:15 #65
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_62888885
Wat is een srad?
pi_62889169
Type suzuki van '96-'99 wordt zo genoemd. Suzuki Ram Air Direct technologie kwam in die tijd op

http://i38.tinypic.com/2wzm.jpg

Mijnes.
  zondag 2 november 2008 @ 19:51:32 #67
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_62890053
Niet mijn ding
pi_62895541
Vandaag lekker gereden met mijn vriendjes .

Edit:

Ah, damn, ik mag niet doorlinken naar die plaatjes.

Naja, klik hier: Motor Forum
pi_62906452
Om 11.40 moest ik examen doen en ben geslaagd!!!!!!!!!!!!
Morgenochtend meteen het rijbewijs aanvragen...
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_62908159
  maandag 3 november 2008 @ 22:32:59 #71
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_62921206
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:35 schreef RuiDaSilva het volgende:
Om 11.40 moest ik examen doen en ben geslaagd!!!!!!!!!!!!
Morgenochtend meteen het rijbewijs aanvragen...
Feli!
pi_62921417
oke hier dan ook maar eventjes nog posen

was 125 kwijt voor combi + laarzen, 2ehands maar prima staat
  dinsdag 4 november 2008 @ 08:54:21 #73
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_62927356
Gisteren had ik mijn eerste echt avd les en het ging echt bagger.

Rij normaal op een er6 en gisteren moest ik op een cbf500, het was om half 6 al heel erg donker en dat was voor mij ook een eerste ervaring en daarnaast was er motregen waardoor mijn helm nat was en ik half verblind raakte door tegenliggende autos.
pi_62953776
Geslaagd om 3:30 vandaag . Het was wel even zweten in Genk waar ik de weg niet kon. Helaas was de andere die mee opging gezakt door tweemaal een voetje aan de grond te zetten!
pi_62955949
Vandaag ook 2ehands Richa combi gekocht
Slechts 100eur, zeer goede staat, weinig plekjes dan wel iets anders
pi_62991719
Afgelopen maandag mn eerste motor gekocht! (Had sinds 15-05 mn A )

Is een oude dame maar rijdt echt nog super! Ideale fiets om écht te leren sturen, en lekker snel ook!
Ik ben er echt supergelukkig mee!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_63008035
Gisteren mijn eerste agressieve automobilist tegengekomen.

Lange file met auto's op de weg. Dus ik er rustig stapvoets langs rijden. Komt er aan de andere kant een auto aan die ineens recht op mij instuurt. op het moment dat ik hem aan zag komen gaf ik hem al de ruimte, maar dat interesseerde meneer niks. Rijdt 'ie stapvoets vlak langs me, tikt 'ie met zijn spiegel tegen mijn spiegel aan, al roepende 'Gevaarlijk! Gevaarlijk!'.

Nou, het enige gevaar dat ik zag was die kerel zelf. Dus heb ik maar een trap tegen zijn auto gegeven (de bumper, echt, ik ben ook TE netjes ) en ben verder gereden.

Sjongejonge. De actie op zich vond ik niet zo erg. Maar het feit dat ik na 2 weken motorrijden al zo'n agressieve pipo tegenkom, dat doet wel wat met me.

Waarom zou ik nog netjes rijden als ik zelfs al met netjes rijden van die agressieve lui aantrek?
pi_63008147
Ah, leuke fiets hoor. Als ik minder geld had kunnen besteden, dan had ik ook zo'n oudere fiets gekocht. De leeftijd interesseert me niets, als de motor maar een beetje spannend is . Liever een stokoude sportmotor dan een splinternieuwe Kawasaki ER5-N.
pi_63009619
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:06 schreef RetepV het volgende:
Waarom zou ik nog netjes rijden als ik zelfs al met netjes rijden van die agressieve lui aantrek?
Overal heb je gekken en debielen die zijn beloond met een rijbewijs. Ter land, ter zee en in de lucht.
pi_63021748
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:10 schreef RetepV het volgende:
Ah, leuke fiets hoor. Als ik minder geld had kunnen besteden, dan had ik ook zo'n oudere fiets gekocht. De leeftijd interesseert me niets, als de motor maar een beetje spannend is . Liever een stokoude sportmotor dan een splinternieuwe Kawasaki ER5-N.
Het leuke is, ik wou nog helemaal geen motor kopen, maar kon em overnemen voor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus vandaar!
pi_63030932
Ben je Vincent van het groeneveld?
pi_63033392
Mag ik hier even klagen over motorrijders?

Ik heb natuurlijk geen moeite met het gedoogbeleid dat men stapvoets (!) door een (bijna) stilstaande file heen mag manouvreren, maar de meeste motorrijders die ik op de vele files tegenkom, doen dat gerust bij snelheden boven de 50 (soms tot 80) km/h, en dan ook vaak wel met een verschil groter dan de gedoogde 10km/h. Als ik dan zo iemand aan zie scheuren in mijn spiegel ga ik ook wel eens wat dichter naar de middellijn rijden, tot ze wat langzamer rijden, en dan hebben sommigen nog het lef er links naast te gaan rijden en gebaren te maken

Ik moet de eerste nog tegenkomen die dan het left heeft een schop tegen mijn auto te verkopen, die rijd ik gewoon van zijn fiets. Ik denk niet dat het lastig te bewijzen is dat de motorrijder een bewust risico nam door naast een auto te gaan rijden, hij ging gewoon toevallig in mijn dode hoek rijden terwijl ik voornemens was van baan te wisselen!
pi_63034018
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:23 schreef Wiebelkont het volgende:

Ik heb natuurlijk geen moeite met het gedoogbeleid dat men stapvoets (!) door een (bijna) stilstaande file heen mag manouvreren, maar de meeste motorrijders die ik op de vele files tegenkom, doen dat gerust bij snelheden boven de 50 (soms tot 80) km/h, en dan ook vaak wel met een verschil groter dan de gedoogde 10km/h. Als ik dan zo iemand aan zie scheuren in mijn spiegel ga ik ook wel eens wat dichter naar de middellijn rijden, tot ze wat langzamer rijden, en dan hebben sommigen nog het lef er links naast te gaan rijden en gebaren te maken

Ik moet de eerste nog tegenkomen die dan het left heeft een schop tegen mijn auto te verkopen, die rijd ik gewoon van zijn fiets. Ik denk niet dat het lastig te bewijzen is dat de motorrijder een bewust risico nam door naast een auto te gaan rijden, hij ging gewoon toevallig in mijn dode hoek rijden terwijl ik voornemens was van baan te wisselen!
rijd je zelf ook motor? zoniet dan heeft het hier posten niet zo veel nut, kan je dit beter in de Fok MC uit PTA posten. Zowel, ga morgen lekker in een 40 km lange file staan :p
pi_63034427
Ik als toekomstig motorrijder ben het er wel mee eens

Heb ook een hekel aan motoren die met 100 komen aanrijden bij een rotonde (op 1 wiel)

En ja, zelf gezien en niet van horen zeggen
pi_63034689
quote:

Alleereerst wordt het niet gedoogd, het is wettelijk toegstaan. Ten tweede ben je een domme malloot als je doelbewust gevaar gaat creeeren omdat jij het ergens niet mee eens bent. Koekblikkers hebben wel vaker de neiging situaties compleet verkeerd in te schatten alsmede snelheden van motorrijders.

Als je dan ook nog denkt motorrijders "van hun fiets" te moeten rijden dan hoop ik niet voor je dat je mij ooit tegen gaat komen in een dergelijke situatie.
pi_63035130
Kopstoot met een helm is vrij pijnlijk
  Moderator vrijdag 7 november 2008 @ 17:51:04 #87
9859 crew  Karina
Woman
pi_63035522
Ik wil nog steeds met motorrijden beginnen, maar kan de lessen (en examens!) gewoon niet betalen momenteel. Dus ik ben bang dat ik nog een jaartje moet wachten

Vooral november/december/januari zijn gewoon zulke dure maanden...

Oh en Cocktailprikker , je bent net een Power Ranger (sorry).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:06:46 #88
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63035867
quote:

Dan moet je mij toch niet tegenkomen. Gegarandeerd dat je om je moeder ligt te janken wanneer je mij van mn motor probeert(!) te rijden.
Huilen dan.
pi_63036129
quote:
[img=12,12]
Oh en Cocktailprikker , je bent net een Power Ranger (sorry).
vet heah
pi_63040993
quote:
Lul verhaal waarvan niks klopt.
Je snapt er niks van zo te lezen, ga maar eerst even in de wetgeving verdiepen

[ Bericht 30% gewijzigd door sander89 op 07-11-2008 21:40:24 ]
............................
pi_63185355
Sta nog steeds niet bij de geslaagde!
pi_63187186
Kan een mod even de OP aanpassen dan?
pi_63187460
Nog 2 daagjes en dan is mijn eerste rijles

Vandaag mijn Sidi laarzen binnengekregen, outfit is nu compleet
pi_63187601
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:40 schreef Elwood1802 het volgende:
Nog 2 daagjes en dan is mijn eerste rijles

Vandaag mijn Sidi laarzen binnengekregen, outfit is nu compleet
Hey E. wat heb je voor outfit nu dan?
pi_63191622
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:45 schreef Vince22 het volgende:

[..]

Ja dat is ook mijn vraag, ik ben geslaagd met alleen eigen laarzen en handschoenen.
De rest heb ik allemaal geleend bij mijn rijschool.
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_63238570
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:45 schreef Vince22 het volgende:

[..]

Heb een pak gekocht via Motorforum, was niet zo duur en eindelijk een pak wat paste (mt.60)
Helm heb ik gekocht bij Motoport Hengelo (Nolan)
Handschoenen idem (IXS)
Laarzen Sidi vertigo rain, opheffingsuitverkoop van een rijschool uit Apeldoorn (239 voor 155 )

Alles bij elkaar zo'n 600eur, alleen het pak dus 2e hands gekocht.
pi_63238575
Als laatste moest ik dus laarzen hebben, heb eerst de rijschool gebelt maar deze hadden alleen maat 42 liggen

Maar ja, heb nu mooi alles compleet in de kleuren zwart en een beetje wit
Zal morgen eens een foto maken van het geheel
pi_63239303
quote:
[..]
Ik wil nog even melden dat ik niet snap waarom weggebruikers het elkaar zo moeilijk maken. Waarom je druk maken om iemand anders? Als het goed gaat gaat het goed en heb je nergens last van of wel?
Verder ben ik het wel met je eens dat sommige motorrijders stunts uithalen op de weg waarvan je denkt, waarom zou je dat doen? Ik snap het nut achter burnouts en wheelies niet bepaald.
En met 80 tussen de files door creëer je zelf problemen, want automobilisten houden geen rekening met dat soort snelheden van motoren. En dat hoeven ze wat mij betreft ook niet.
pi_63246062
Eerste rijles ging goed
Schakelen ook ondanks dat ik nooit op een brommer oid heb gereden

Verder slalom, stoplichttop, t splitsing wegrijden en bochten gedaan
  maandag 17 november 2008 @ 14:43:33 #100
37248 BertV
Klei indiaan
pi_63288811
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:40 schreef Elwood1802 het volgende:
Eerste rijles ging goed
Schakelen ook ondanks dat ik nooit op een brommer oid heb gereden

Verder slalom, stoplichttop, t splitsing wegrijden en bochten gedaan
Goed teken dat het allemaal zo vlot ging bij de eerste les, dat kan veel lessen schelen.

Ik had al schakel-ervaring maar was best onder de indruk van m'n les-cb250...
Eerste rijles vergeet ik iig nooit meer.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')