whehe succesquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:10 schreef McFearless het volgende:
Hoi, ik ga naar Amsterdam, naar een club kijken die ooit zo goed was.
Doei.
Moet Ajax vanavond ook? Zo ja, tegen wie?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
whehe succes![]()
Ik ga helaas niet vanavond, kon niemand vinden die mee wouin mn eentje niet zo'n zin.
Nah, het word tijd dat Ajax eens de weg naar boven inslaat.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Hopen op een nederlaag! Ik duim ervoor!
Dank je, het zal weer lastig worden vandaag.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
whehe succes![]()
Ik ga helaas niet vanavond, kon niemand vinden die mee wouin mn eentje niet zo'n zin.
Jep, tegen de koploper, FC Groningen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet Ajax vanavond ook? Zo ja, tegen wie?
IK!!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:13 schreef gers het volgende:
wie zou rebacca loos doen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV zie ik ook niet makkelijk winnen hoor, maar jullie hebben ook geen makkelijke wedstrijd voor de boegquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:24 schreef afcajos het volgende:
Hopen op een gelijkspelletje tussen nac - psv. Of anders gewoon psv hard onderuit
Juist, niet geheel ondenkbaar, maar waarschijnlijk wint PSV met een laffe 1-0.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:24 schreef afcajos het volgende:
Hopen op een gelijkspelletje tussen nac - psv. Of anders gewoon psv hard onderuit
Neeeeeee man, kijk die neusquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:13 schreef gers het volgende:
wie zou rebacca loos doen?
[ afbeelding ]
Voor Ajax is geen een wedstrijd meer makkelijk tegenwoordig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
PSV zie ik ook niet makkelijk winnen hoor, maar jullie hebben ook geen makkelijke wedstrijd voor de boeg
Jullie hebben het geluk dat wij uit moeten, jullie spelen tenminste nog thuisquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
Juist, niet geheel ondenkbaar, maar waarschijnlijk wint PSV met een laffe 1-0.
Jep, daarom zie ik Ajax niet gauw punten verspelen vandaag. Ik ga pleitte.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jullie hebben het geluk dat wij uit moeten, jullie spelen tenminste nog thuis
Have fun.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jep, daarom zie ik Ajax niet gauw punten verspelen vandaag. Ik ga pleitte.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:25 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Niet boven de mensheid, maar ik behoor wel tot de selecte groep mensen die aan de bovenkant van de mensheid staat.
De discussies tussen hem en crane zijn altijd kostelijk vermaakquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor kutkneus?
En dan maar zeggen dat ie het zei om Crane uit te lokken. Yeah, rightquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
De discussies tussen hem en crane zijn altijd kostelijk vermaak
quote:
Voor wie was jij ook alweer?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:49 schreef KingOfPop het volgende:
"Wij" winnen wel vanavond![]()
Ga er zo maar eens heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |