Ik vond het echt zielig, arm kind. Toch probeerde ze er het beste van te maken.quote:
Mwoch, ik durf te wedden dat ze vaker buitenkomt dan de helft5 van alle FOKkers.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik vond het echt zielig, arm kind. Toch probeerde ze er het beste van te maken.
Zoiets zeggen ze dus ook altijd idd. Maar is je 'jij' zo heilig dat je dat er voor over hebt? Die 'jij' kan ook nog steeds 'jij' zijn zonder die afwijking/ziekte maar dan gelukkiger?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:34 schreef Floripas het volgende:
Je wordt nogal gevormd door dat soort dingen. Dus als je dat soort dingen niet hebt ben jij ook jij niet. Simpel, opgelost.
Uiteraard, maar dan zeggen dat als je de keuze zou hebben je het niet anders zou willen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:37 schreef L.no het volgende:
Het is toch goed om jezelf te conformeren? Het is beter om dat te doen dan de hele tijd depressief te zijn.
Ik vat 'mquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:33 schreef Crane het volgende:
Je ziet wel eens van die docu's over zwaar lichamelijk gehandicapten, of mensen met vreselijke afwijkingen. Heel treurig, maar het valt me op dat ze altijd iets zeggen in de trand van "als ik zou mogen kiezen zou ik niets willen veranderen aan mezelf".
Net een docu over extreem kleine mensen, met een volwassen lichaamslengte van 80 cm ofzo. Dat meisje zei: "ik zou niet langer willen zijn, ik ben tevreden".
Wtf is dat toch? Door de psycholoog aangepraatte bullshit? Natuurlijk moet je op zekere hoogte tevreden met jezelf zijn, maar als het zo extreem is dan zou je toch beter willen?
Klacht: óf die mensen liegen, óf ze zijn gebrainwashed door dokters en psychologen.
Nah, ik denk zelf dat ze zoiets zegt om haarzelf te conformeren. Misschien moet je het niet te serieus opvatten. Natuurlijk kan je gelukkig zijn door klein te zijn, maar je zult altijd, maar dan ook altijd anders behandeld worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan zeggen dat als je de keuze zou hebben je het niet anders zou willen?
Je moet de realiteit niet uit het oog verliezen vind ik.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mwoch, ik durf te wedden dat ze vaker buitenkomt dan de helft5 van alle FOKkers.
Wees maar niet bang, komt wel weer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:08 schreef Canisfire het volgende:
Toen ik de TT zag en als ts Crane dacht ik dat we een stukje kregen over het leven
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:34 schreef Floripas het volgende:
Je wordt nogal gevormd door dat soort dingen. Dus als je dat soort dingen niet hebt ben jij ook jij niet. Simpel, opgelost.
mogen mensen zichzelf nou niet eens meer accepteren... slechte zaak, ik zeg: je bent jaloersquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan zeggen dat als je de keuze zou hebben je het niet anders zou willen?
Je moet de realiteit niet uit het oog verliezen vind ik.
Herstel 60 cmquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:33 schreef Crane het volgende:
Je ziet wel eens van die docu's over zwaar lichamelijk gehandicapten, of mensen met vreselijke afwijkingen. Heel treurig, maar het valt me op dat ze altijd iets zeggen in de trand van "als ik zou mogen kiezen zou ik niets willen veranderen aan mezelf".
Net een docu over extreem kleine mensen, met een volwassen lichaamslengte van 80 cm ofzo. Dat meisje zei: "ik zou niet langer willen zijn, ik ben tevreden".
Wtf is dat toch? Door de psycholoog aangepraatte bullshit? Natuurlijk moet je op zekere hoogte tevreden met jezelf zijn, maar als het zo extreem is dan zou je toch beter willen?
Klacht: óf die mensen liegen, óf ze zijn gebrainwashed door dokters en psychologen.
Blijft een vrouw.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:22 schreef Paaskonijn het volgende:
EN ZE KON OOK NIET KIEZEN KOMT DAT EVEN GOED UIT!!!11
Of over metal.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:08 schreef Canisfire het volgende:
Toen ik de TT zag en als ts Crane dacht ik dat we een stukje kregen over het leven
Nouja, ze gedroeg zich soms ook als een klein (en dan bedoel ik jong, jaar of 6) kind met haar gezeur. Die andere dwergen zagen er trouwens wel een stuk beter uit. Zij had echt van die hazentanden enzo ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:14 schreef Dajo het volgende:
Ze was opzich wel zielig maar ook zwaar arrogant, en op het laatst maar ruzie maken met die andere dwerg haha, en die stemmetjes.
Ze weten wel beter.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:08 schreef griekjeee het volgende:
Dus die mensen moeten persé depressief en ontevreden anders willen zijn? Alles went, en als je altijd al zo geweest bent dan weet je niet beter.
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:22 schreef Paaskonijn het volgende:
EN ZE KON OOK NIET KIEZEN KOMT DAT EVEN GOED UIT!!!11
Ja ze had wel alles tegen hèquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:33 schreef jappas het volgende:
[..]
Nouja, ze gedroeg zich soms ook als een klein (en dan bedoel ik jong, jaar of 6) kind met haar gezeur. Die andere dwergen zagen er trouwens wel een stuk beter uit. Zij had echt van die hazentanden enzo ook.
daarom gaat ze ook om met andere little people wanneer zij daar tijd voor heeftquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:16 schreef hoerezooi het volgende:
zei scheurt toch aan 6 kanten uit als ze ouder is en neukt met een normal size man?
Dit gaat niet eens om wat andere mensen ervan vinden. Althans, dat is niet de hoofdreden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:43 schreef servus_universitas het volgende:
Crane (de TS) is iemand die sterk wordt beïnvloed door andere mensen. Om die reden begrijpt hij niet de verlichting die een handicap een mens kan geven.
Natuurlijk kan ik dat niet, jij wel dan? Ga je nu doen alsof een extreme ziekte/afwijking een zege is.quote:De TS redeneert volgens zijn eigen bekrompen denkbeelden en is daarbij niet in staat te doorgronden hoe mensen met een handicap (of afwijking) naar de wereld kijken. Zoiets kan zeer zeker een zegen zijn. Het geeft een mens inzichten die verborgen blijven voor hen die worden geleefd door de tijdgeest.
Dat zeggen veel van die mensen dus wel omdat ze tot een bepaald inzicht zijn gekomen waartoe een 'normaal' mens nooit zal komen, tenzij die diep nadenkt (zoals ik). Ik denk dat het in zekere zin wel degelijk een zegen is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Dit gaat niet eens om wat andere mensen ervan vinden. Althans, dat is niet de hoofdreden.
[..]
Natuurlijk kan ik dat niet, jij wel dan? Ga je nu doen alsof een extreme ziekte/afwijking een zege is.Wat mij het ergste zou lijken is dat je nooit zelfstandig kunt leven. Overal heb je hulp bij nodig, je bent zeer kwetsbaar, je wordt er dag en nacht mee geconfronteerd. Daarbij komt idd ook nog het sociale aspect, je zult moeilijk ergens bijhoren en voor een relatie ben je aangewezen op een hele smalle doelgroep.
En ik zeg niet dat ze depressief moeten zijn, maar als je zo ziek/misvormd bent dan ga je toch niet zeggen dat als je de keuze had je niet 'normaal' zou willen zijn?
Pff, jij spoort echt niet hé? Uberhaupt die doc gezien? En wat heb je aan 'inzichten' als je zo'n zwaar en naar leven hebt? Ik heb liever een leuk normaal leven in de korte tijd dat je leeft.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:57 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat zeggen veel van die mensen dus wel omdat ze tot een bepaald inzicht zijn gekomen waartoe een 'normaal' mens nooit zal komen, tenzij die diep nadenkt (zoals ik). Ik denk dat het in zekere zin wel degelijk een zegen is.
Wat je hier zegt bevestigt nogmaals precies het beeld dat ik van jou hebt. Jij bent letterlijk niet in staat om je uit je eigen vertrouwde kijk op de zaak te verplaatsen. Dergelijke inzichten overstijgen het elementaire aardse bestaan, maar daar weet jij niets van af.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:01 schreef Crane het volgende:
[..]
Pff, jij spoort echt niet hé? Uberhaupt die doc gezien? En wat heb je aan 'inzichten' als je zo'n zwaar en naar leven hebt? Ik heb liever een leuk normaal leven in de korte tijd dat je leeft.
Gast, alsjeblieftquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:04 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Wat je hier zegt bevestigt nogmaals precies het beeld dat ik van jou hebt. Jij bent letterlijk niet in staat om je uit je eigen vertrouwde kijk op de zaak te verplaatsen. Dergelijke inzichten overstijgen het elementaire aardse bestaan, maar daar weet jij niets van af.
Niet boven de mensheid, maar ik behoor wel tot de selecte groep mensen die aan de bovenkant van de mensheid staat.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:20 schreef Crane het volgende:
[..]
Gast, alsjeblieftDoe niet alsof je boven de mensheid staat ofzo.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:25 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Niet boven de mensheid, maar ik behoor wel tot de selecte groep mensen die aan de bovenkant van de mensheid staat.
Dat zeggen alle Fokkers.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:25 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Niet boven de mensheid, maar ik behoor wel tot de selecte groep mensen die aan de bovenkant van de mensheid staat.
Ik zou zoiets niet durven bewerenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |