Nee die was hiervoor al...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:29 schreef ScudRaket het volgende:
Is dit dan al het pré-nachtbaggertopic?
Hoiquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:45 schreef Adelante het volgende:
Hallo, kunnen jullie elkaar niet opzoeken in een fietsenhok of op een verlaten bouwterrrein?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij bent de 2e die met die rudolf aan komt zettenHey en ik dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij bent de 2e die met die rudolf aan komt zettendie 1e keer was ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Triosekzzzzquote:![]()
oeh, trioquote:
ow, ben jij transformsexueel?quote:
quote:[..]
Triosekzzzz
jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, ben jij transformsexueel?
[..]
![]()
geilquote:
dribs is transformsexueelquote:
Jamerrquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat mij gebeurtafspraakje met een leuk meisje, blijkt ze lesbisch te zijn
Classic
Die zag ik neit aankomen![]()
Wat zei je.... Ik hou ook van vrouwen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Classic
muhahahaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Classic
gewoon erin stoppenquote:
het beste nieuws dat ik vandaag gehoord hebquote:
16 mag tochquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Minderjarige meisjes, dat mag niet he
neem die troep dan ook niet meequote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neem die troep dan ook niet mee
bestquote:
neequote:
ruik ik hier jaloezie?quote:
schatjequote:
doe jij ook mee?quote:
ik vind het steeds leuker worden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
boh grootste gang bang in Fok! geschiedenis...
quote:
natuurlijkquote:
quote:
baby'tje prikquote:
quote:
waarom moest ik daar ook aan denken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Naja pas maar op arnold is ook zwanger geweest.
....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Laat ook maar, je houdt van Amerika.
Dat zullen we nog wel zien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
....
Dan kan ik je verdomme nog wel hard nemen...
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Laat ook maar, je houdt van Amerika.
Maak daar maar voelen van schatquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel zien.
niet als zij hard weglooptquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
....
Dan kan ik je verdomme nog wel hard nemen...
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maak daar maar voelen van schat
Wat ze niet weet is dat ik haar achillespees had doorgesneden terwijl ze onder de invloed was van een of andere substantie...quote:
zal ik jou worst eens in stukjes snijden terwijl je niet onder invloed bent?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat ze niet weet is dat ik haar achillespees had doorgesneden terwijl ze onder de invloed was van een of andere substantie...
Ik neem nooit drinken van vreemden aan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat ze niet weet is dat ik haar achillespees had doorgesneden terwijl ze onder de invloed was van een of andere substantie...
Wie zegt dat jij het aanneemt?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik neem nooit drinken van vreemden aan.
wat jij zegt.quote:
...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat jij zegt.
er moet geneukt worden. niet iemand de pezen afsnijden
* rulerofdeath duwt DutchErrorist opzij en neemt TC en Qwea mee naar een apart kamertje
Uhmmm.. nee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat jij zegt.
er moet geneukt worden. niet iemand de pezen afsnijden
* rulerofdeath duwt DutchErrorist opzij en neemt TC en Qwea mee naar een apart kamertje
quote:
moet jij zeggen met je 'ik houd van amerika'quote:
wat wil jij dan?quote:
Ik houd ook van Nederland..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet jij zeggen met je 'ik houd van amerika'
en daarbij, je hoeft TC d'r pezen niet door te snijdendaar is ze veelste lief voor. daar mag je viswijfje wel voor nemen
heuuuu!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan zou dit de slechtste pr0n ooit zijn.
*hosselt*quote:
Nederland staat boven amerikaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik houd ook van Nederland..
viswijf![]()
wat kun je daar mee?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat denken jullie, zal ik biotechnologie gaan studeren?
en waar zijn ze?quote:
wat kan je d'r mee worden? Boswachter?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat denken jullie, zal ik biotechnologie gaan studeren?
Juist.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Nederland staat boven amerika
viswijfje is
KLB-modquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
wat kan je d'r mee worden? Boswachter?
kloptquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Viswijfje is, hoe zeg ik dat lief... vreemd.
doen dan maar?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Weet ik veel. Rijk worden?
Biologie+ technologie
=
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb mijn open sollicitatie al verstuurd
In Amerika zijn wijven geil (of tiefes lelijk)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Er wonen net zo goed domme mensen in Nederland als in Amerika.
fiets, nu je het zegt. waar de fuck hangt ie uit?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
O god nee, dadelijk eindig ik zoals fiets.
In Nederland niet dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
In Amerika zijn wijven geil (of tiefes lelijk)
is zweden niet beter?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
In Amerika zijn wijven geil (of tiefes lelijk)
dan ben jij geilquote:
Z'n vriendin neuken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
fiets, nu je het zegt. waar de fuck hangt ie uit?
heeft ie ook al een vriendin?quote:
Wacht het is laat... wat zeg je nu?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Aan je fobo te zien niet.
Ja.. Funk_You.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heeft ie ook al een vriendin?
het moet toch niet gekker worden.
Dat je niet moet zeiken dat er geen geile wijven in Nederland zijn, als je ze toch via fobo probeert te regelen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wacht het is laat... wat zeg je nu?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat je niet moet zeiken dat er geen geile wijven in Nederland zijn, als je ze toch via fobo probeert te regelen.
zou je dan geen andere titel gebruiken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik regel ze met topics... Je weetz
quote:
Je bent gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Fokkers zijn soms zooo voorspelbaar.
ik zie hetquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Fokkers zijn soms zooo voorspelbaar.
en nu verwacht je zeker dat ik ook zo'n topic ga openen?quote:
Ik had het niet over jou schatquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en nu verwacht je zeker dat ik ook zo'n topic ga openen?
dat ik een topic over TC zou gaan maken om TC minder jaloers te makenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou schat
En zou je dan een slotje op dit topic zetten?quote:
Doe jij ook mee in de uiteenvallende orgie?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:42 schreef xalo het volgende:
[..]
En zou je dan een slotje op dit topic zetten?
dit topic nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:42 schreef xalo het volgende:
[..]
En zou je dan een slotje op dit topic zetten?
Edit; Ik loop wel heel erg achter, wat gaat dit topic snel
Ik eerstquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dit topic niet
maar doe jij ook mee?![]()
en nu moet ik maar beginnen met zeiken en pezen doorsnijden enzo?quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Doe jij ook mee in de uiteenvallende orgie?
Als het moet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dit topic niet
maar doe jij ook mee?![]()
Haha je moest eens wetenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:45 schreef MASD het volgende:
Vrouwen via fok versieren is echt zoveel makkelijker.Wist ik dit 5 jaar geleden maar.
Oja dat moet!quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:45 schreef MASD het volgende:
Vrouwen via fok versieren is echt zoveel makkelijker.Wist ik dit 5 jaar geleden maar.
dribsquote:
is het voorspelbaar als ik nu een topic ga maken?quote:
Nee gewoon doenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is het voorspelbaar als ik nu een topic ga maken?
geen ideequote:
tjah, wat?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het zijn of nerds, of euhm tja.
Dan had ik mijn eerste vvm trio eerder gehad.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan had je nu 5 jaar met PN of had je dan meer orgies gehad?
ok, dan nietquote:
Ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, wat?
ben ik ook een nerd?
quote:
hmmz. geef eens tipsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Dan had ik mijn eerste vvm trio eerder gehad.
Check m'n fobo maar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, wat?
ben ik ook een nerd?
quote:
Ben verdorie geen nerd...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het zijn of nerds, of euhm tja.
Het zijn allemaal labiele kutwijven die geilen op aandacht en allemaal bi zijn. (sommigen weten het nog niet). Gebruik dit tot je voordeel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmmz. geef eens tips
ik wil ook
Roger that...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Het zijn allemaal labiele kutwijven die geilen op aandacht en allemaal bi zijn. (sommigen weten het nog niet). Gebruik dit tot je voordeel.
daar zie ik een leuk koppie. en dan?quote:
i'll keep that in mindquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Het zijn allemaal labiele kutwijven die geilen op aandacht en allemaal bi zijn. (sommigen weten het nog niet). Gebruik dit tot je voordeel.
Drugs?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja en jij hebt kirby
[..]
van?
sex is de drugsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh neuh
Niet nodig om mij te vermaken..
dat hoop je althansquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan ga ik ooit een overdosis krijgen...
Ik heb net een date gemaakt met een 16 jarig meisjequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:13 schreef MASD het volgende:
Hey, als een 15-jarig meisje je add op msn enzo. Je kunt goed met elkaar omgaan en ze wil wat afspreken. Wat moet ik doen?
In dit tempo wel...quote:
je moet haar van je lollie laten genietenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:13 schreef MASD het volgende:
Hey, als een 15-jarig meisje je add op msn enzo. Je kunt goed met elkaar omgaan en ze wil wat afspreken. Wat moet ik doen?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb net een date gemaakt met een 16 jarig meisje
[..]
In dit tempo wel...
Niets, maar dat is goed ook want ze heeft al een vriendquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat hebben meisjes van 16 (behalve hun nog strakke grot (hoop je tenminste)) aan jongens te bieden die 3-4 jaar ouder zijn.
Ze zei ook al dat ze verder wou gaan enzoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je moet haar van je lollie laten genieten
Gelukkgi ben ik niet onzeker en heb ik geen golfquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
En aanhankelijkheid
Perfect voer voor de onzekere 19 -21 jarige golf-rijder
een leuke middag/avondquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat hebben meisjes van 16 (behalve hun nog strakke grot (hoop je tenminste)) aan jongens te bieden die 3-4 jaar ouder zijn.
ze hebben allebei gelijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:21 schreef MASD het volgende:
[..]
Ze zei ook al dat ze verder wou gaan enzoen nu is er zo'n ander meisje op msn die zegt dat ik misbruik maak
Moet ik het wel doen dan? Ik bedoel maar, wie heeft er gelijk?
Hoe oud ben je ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gelukkgi ben ik niet onzeker en heb ik geen golfBATAVUS!!!!!
ik heb ook geen golfquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gelukkgi ben ik niet onzeker en heb ik geen golfBATAVUS!!!!!
Dus?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
en dan 16 komopdaar trek je toch wel een keiharde grens man
hoe hard?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
en dan 16 komopdaar trek je toch wel een keiharde grens man
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Jongens van 20 die 16 jarige meisjes willen. Kom op.
Hey nu moet je het niet gaan verdraaien, ze wil mij, ik maak gebruik van de omstandighedenquote:
Ook tegen mijne, maar kom op ze is echt vet lekkerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat zou een beetje tegen m'n principes ingaan
Try me.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Hey nu moet je het niet gaan verdraaien, ze wil mij, ik maak gebruik van de omstandigheden
verwacht niet te veelquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb iets gemist blijkbaar, ff teruglezen.
quote:
Dat valt wel mee ik ken haar al langere tijdquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
En anders het meisje wel.
Been there, done that.
Eén pagina slechts, maar het was de moeite niet echt waard. Ik moet nog bekennen dat ik het met je eens ben ook in zake 16 20 jarige.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Een sc teruglezen is net als 16 jarige meisjes doen
hehe. ik wil ook een marktonderzoek uitvoeren. de doelgroep is 15-20 jarige meisjesquote:
* DutchErrorist helpt meequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hehe. ik wil ook een marktonderzoek uitvoeren. de doelgroep is 15-20 jarige meisjes
Als je het op 18-22 trekt kunnen we het onderzoek delenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hehe. ik wil ook een marktonderzoek uitvoeren. de doelgroep is 15-20 jarige meisjes
15-22 dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je het op 18-22 trekt kunnen we het onderzoek delen
in mijn hoofdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |