is het voorspelbaar als ik nu een topic ga maken?quote:
Nee gewoon doenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is het voorspelbaar als ik nu een topic ga maken?
geen ideequote:
tjah, wat?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het zijn of nerds, of euhm tja.
Dan had ik mijn eerste vvm trio eerder gehad.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan had je nu 5 jaar met PN of had je dan meer orgies gehad?
ok, dan nietquote:
Ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, wat?
ben ik ook een nerd?
quote:
hmmz. geef eens tipsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Dan had ik mijn eerste vvm trio eerder gehad.
Check m'n fobo maar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, wat?
ben ik ook een nerd?
quote:
Ben verdorie geen nerd...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het zijn of nerds, of euhm tja.
Het zijn allemaal labiele kutwijven die geilen op aandacht en allemaal bi zijn. (sommigen weten het nog niet). Gebruik dit tot je voordeel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmmz. geef eens tips
ik wil ook
Roger that...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Het zijn allemaal labiele kutwijven die geilen op aandacht en allemaal bi zijn. (sommigen weten het nog niet). Gebruik dit tot je voordeel.
daar zie ik een leuk koppie. en dan?quote:
i'll keep that in mindquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Het zijn allemaal labiele kutwijven die geilen op aandacht en allemaal bi zijn. (sommigen weten het nog niet). Gebruik dit tot je voordeel.
Drugs?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja en jij hebt kirby
[..]
van?
sex is de drugsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh neuh
Niet nodig om mij te vermaken..
dat hoop je althansquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan ga ik ooit een overdosis krijgen...
Ik heb net een date gemaakt met een 16 jarig meisjequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:13 schreef MASD het volgende:
Hey, als een 15-jarig meisje je add op msn enzo. Je kunt goed met elkaar omgaan en ze wil wat afspreken. Wat moet ik doen?
In dit tempo wel...quote:
je moet haar van je lollie laten genietenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:13 schreef MASD het volgende:
Hey, als een 15-jarig meisje je add op msn enzo. Je kunt goed met elkaar omgaan en ze wil wat afspreken. Wat moet ik doen?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb net een date gemaakt met een 16 jarig meisje
[..]
In dit tempo wel...
Niets, maar dat is goed ook want ze heeft al een vriendquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat hebben meisjes van 16 (behalve hun nog strakke grot (hoop je tenminste)) aan jongens te bieden die 3-4 jaar ouder zijn.
Ze zei ook al dat ze verder wou gaan enzoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je moet haar van je lollie laten genieten
Gelukkgi ben ik niet onzeker en heb ik geen golfquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
En aanhankelijkheid
Perfect voer voor de onzekere 19 -21 jarige golf-rijder
een leuke middag/avondquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat hebben meisjes van 16 (behalve hun nog strakke grot (hoop je tenminste)) aan jongens te bieden die 3-4 jaar ouder zijn.
ze hebben allebei gelijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:21 schreef MASD het volgende:
[..]
Ze zei ook al dat ze verder wou gaan enzoen nu is er zo'n ander meisje op msn die zegt dat ik misbruik maak
Moet ik het wel doen dan? Ik bedoel maar, wie heeft er gelijk?
Hoe oud ben je ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gelukkgi ben ik niet onzeker en heb ik geen golfBATAVUS!!!!!
ik heb ook geen golfquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gelukkgi ben ik niet onzeker en heb ik geen golfBATAVUS!!!!!
Dus?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
en dan 16 komopdaar trek je toch wel een keiharde grens man
hoe hard?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
en dan 16 komopdaar trek je toch wel een keiharde grens man
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |