is het voorspelbaar als ik nu een topic ga maken?quote:
Nee gewoon doenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is het voorspelbaar als ik nu een topic ga maken?
geen ideequote:
tjah, wat?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het zijn of nerds, of euhm tja.
Dan had ik mijn eerste vvm trio eerder gehad.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan had je nu 5 jaar met PN of had je dan meer orgies gehad?
ok, dan nietquote:
Ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, wat?
ben ik ook een nerd?
quote:
hmmz. geef eens tipsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Dan had ik mijn eerste vvm trio eerder gehad.
Check m'n fobo maar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, wat?
ben ik ook een nerd?
quote:
Ben verdorie geen nerd...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het zijn of nerds, of euhm tja.
Het zijn allemaal labiele kutwijven die geilen op aandacht en allemaal bi zijn. (sommigen weten het nog niet). Gebruik dit tot je voordeel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmmz. geef eens tips
ik wil ook
Roger that...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Het zijn allemaal labiele kutwijven die geilen op aandacht en allemaal bi zijn. (sommigen weten het nog niet). Gebruik dit tot je voordeel.
daar zie ik een leuk koppie. en dan?quote:
i'll keep that in mindquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Het zijn allemaal labiele kutwijven die geilen op aandacht en allemaal bi zijn. (sommigen weten het nog niet). Gebruik dit tot je voordeel.
Drugs?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja en jij hebt kirby
[..]
van?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |