doe jij ook mee?quote:
ik vind het steeds leuker worden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
boh grootste gang bang in Fok! geschiedenis...
quote:
natuurlijkquote:
quote:
baby'tje prikquote:
quote:
waarom moest ik daar ook aan denken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Naja pas maar op arnold is ook zwanger geweest.
....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Laat ook maar, je houdt van Amerika.
Dat zullen we nog wel zien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
....
Dan kan ik je verdomme nog wel hard nemen...
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Laat ook maar, je houdt van Amerika.
Maak daar maar voelen van schatquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel zien.
niet als zij hard weglooptquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
....
Dan kan ik je verdomme nog wel hard nemen...
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maak daar maar voelen van schat
Wat ze niet weet is dat ik haar achillespees had doorgesneden terwijl ze onder de invloed was van een of andere substantie...quote:
zal ik jou worst eens in stukjes snijden terwijl je niet onder invloed bent?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat ze niet weet is dat ik haar achillespees had doorgesneden terwijl ze onder de invloed was van een of andere substantie...
Ik neem nooit drinken van vreemden aan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat ze niet weet is dat ik haar achillespees had doorgesneden terwijl ze onder de invloed was van een of andere substantie...
Wie zegt dat jij het aanneemt?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik neem nooit drinken van vreemden aan.
wat jij zegt.quote:
...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat jij zegt.
er moet geneukt worden. niet iemand de pezen afsnijden
* rulerofdeath duwt DutchErrorist opzij en neemt TC en Qwea mee naar een apart kamertje
Uhmmm.. nee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat jij zegt.
er moet geneukt worden. niet iemand de pezen afsnijden
* rulerofdeath duwt DutchErrorist opzij en neemt TC en Qwea mee naar een apart kamertje
quote:
moet jij zeggen met je 'ik houd van amerika'quote:
wat wil jij dan?quote:
Ik houd ook van Nederland..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet jij zeggen met je 'ik houd van amerika'
en daarbij, je hoeft TC d'r pezen niet door te snijdendaar is ze veelste lief voor. daar mag je viswijfje wel voor nemen
heuuuu!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan zou dit de slechtste pr0n ooit zijn.
*hosselt*quote:
Nederland staat boven amerikaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik houd ook van Nederland..
viswijf![]()
wat kun je daar mee?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat denken jullie, zal ik biotechnologie gaan studeren?
en waar zijn ze?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |