dit is DE TT van't jaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:24 schreef remlof het volgende:
De scene in de OP bedoelde ik Het_Hupt, zeer KLB waardig, me dunkt
maar ik denk dat je sowieso wel wat top 10 dagplekken gaat realiseren...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
rofl, zo erg moet maar niet worden
omg, ik stikte bijnaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:28 schreef remlof het volgende:
"Ketchup? Dat is wasverzachter idioot!"
lollers, ik hoop toch meer nachten te moeten delen met een nat gleufdier, dan op Fok! te zittenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar ik denk dat je sowieso wel wat top 10 dagplekken gaat realiseren...
als je vrij bent kan je zo heerlijk de hele nacht rellen, kan niet wachten tot mijn eerst volgende nachtdienst!!!
Neenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:26 schreef GasTurbine het volgende:
FIPO!!11!!11!!1!!1!!!!!11!!
vanavond wordt er dus gehosselt?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lollers, ik hoop toch meer nachten te moeten delen met een nat gleufdier, dan op Fok! te zitten
MSN hosseltje, telt voor een halve hosselquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
vanavond wordt er dus gehosselt?
ik verwacht morgen screenshots, nu ga ik tv kijken....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
MSN hosseltje, telt voor een halve hossel
maar wel met de cam, dat dan weer wel
denk ut nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik verwacht morgen screenshots, nu ga ik tv kijken....
fijne avond allen!!!
straks, je hebt je cam nog niet aangesloten, lief BTjequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker cybersexen he
Humor? Dat heb ik nietquote:
Je hebt me zooo doorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
straks, je hebt je cam nog niet aangesloten, lief BTje![]()
het is dat je het zegt, want het was me nog niet opgevallenquote:
en waar is het wachten op lieve BT?quote:
JE WACHT TOT IN DE EEUWIGHEID, MUWHAHAHAHAHAH PWND.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en waar is het wachten op lieve BT?
have funquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JE WACHT TOT IN DE EEUWIGHEID, MUWHAHAHAHAHAH PWND.
Want ik ga nu weg, dus doei allemaal![]()
party party tonight.
Ik ben Gerrit en ik steel als de ravenquote:
gewoon geniaalquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben Gerrit en ik steel als de raven
'k Ben een boef in de ogen der braven
Maar wat moet je nou als je niks hebt
In deze wereld waar je steeds wordt genept
Bij ons thuis was vroeger geen brood op de plank
Moeder kon dat niet betalen
Mijn vader ging dood, ja dat kwam door de drank
Ik liep door de straten te dwalen
De bakker die keek niet, ik pikte een brood
En heb dat mijn moeder gegeven
Het was wel gestolen maar 't smaakte ons goed
Zo zijn we in leven gebleven
Zo groeide ik op, ja voor galg en voor rad
Het stelen dat kon ik niet laten
Ik heb in mijn leven al heel wat gejat
En ik zit nooit zonder dukaten
Ik 'k ben nu beroemd en berucht in 't land
Een brandkast die kan je me geven
't Begon met een broodje, nu zit ik geramd
En zo blijft 't de rest van mijn leven
Ik ben Gerrit
Geweldig
Dat nummer lijkt voor mij geschrevenquote:
rofl ik zat meer hier aan te denkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat nummer lijkt voor mij geschreven
lol, dr is ook niemand op Fok! die zo op Dolf Brouwers lijkt dan onze Remmiequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:05 schreef remlof het volgende:
Aaaaaaardapplen met vette jus, soep vooraf, ja dat is mijjjjjjjjjjjn menu
En dat typ ik zonder de clip nog te hebben gezien
*klik*
*Kusje dr op geeft en zegt nu onder de koudwaterkraan dr meequote:
relaxed hier, zit ff op Remlof z'n gevoel in te werkenquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
relaxed hier, zit ff op Remlof z'n gevoel in te werken
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:29 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben poolen en daarna uit, fijne avond dames en heren.![]()
enjoyquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:29 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben poolen en daarna uit, fijne avond dames en heren.![]()
Je laat me weer in de steek hè!!!1quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:31 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Sorry ik wist niet dat je kwaad werd
iddquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:35 schreef KingOfPop het volgende:
Wat een SC is het hier ook geworden hé
quote:
Mijnes gelijkspelquote:
Nou idd, kennelijk was er behoefte aan...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:35 schreef KingOfPop het volgende:
Wat een SC is het hier ook geworden hé
Oh, sorry, de TT...quote:
AC/DCquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:53 schreef Broekpaling het volgende:
Nog 9 uur en dan gaat m'n wekker.
Ik HOOOOOOOOP dat ik AC/DC kaartjes te pakken krijg.
quote:
Jij drinkt instant-soep uit van die benzinepomp automaten?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Cup -a - soup is echt vies![]()
Heb het jaaaaren gedronken, maar echt..
BIJNA@!!!!!!!!11111quote:
quote:
HEUL NiET>quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Cup -a - soup is echt vies![]()
Heb het jaaaaren gedronken, maar echt..
Nee, we hadden een hele voorraad cupasoup thuis en op stage werd ik er mee doodgegooit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij drinkt instant-soep uit van die benzinepomp automaten?
HEUL WEL < <quote:
Kan jij koken dan?quote:
Gegooitquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, we hadden een hele voorraad cupasoup thuis en op stage werd ik er mee doodgegooit.
Als ik nu cupasoup ruik, word ik misselijk
Jongens kunnen toch niet koken?quote:
Ik kan een ei kokenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jongens kunnen toch niet koken?
Ik welquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jongens kunnen toch niet koken?
Weet je nu al hoe de oven werkt dan?quote:
hahaha dan ben je geen jongenquote:
Nee, maar kook jij eieren in de oven?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je nu al hoe de oven werkt dan?
Nohhhquote:
Ach, zelf soep maken stelt niet zo veel voor hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohhh
ik zou bijna zeggen: Hoax...
Nou nee...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, maar kook jij eieren in de oven?![]()
![]()
Ja, maar als je niet kan koken welquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ach, zelf soep maken stelt niet zo veel voor hoor.
Omdat het een zeer enerverend (waarom kent mijn computer dit woord niet?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou nee...
Maar ik kan me nog een voorval herinneren met jij en een pizza en een oven.
Waarom sla ik dat op...?
Soep maken kan ik nog welquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet kan koken wel![]()
Eigengemaakte soep
Krop sla?quote:
Tofjes?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat het een zeer enerverend (waarom kent mijn computer dit woord niet?) gesprek was en tofjes?
Gewoon boullion trekken van kip of rundvlees, en dan doorkoken met wat je maar wilt. Van de kip en het rundvlees kun je dan weer ragout makenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet kan koken wel![]()
Eigengemaakte soep
Niet uit een pakjequote:
Ik laat dat altijd in de soep zittenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gewoon boullion trekken van kip of rundvlees, en dan doorkoken met wat je maar wilt. Van de kip en het rundvlees kun je dan weer ragout maken![]()
Ja tofjes, zoals puickend!quote:
Ja das gewoon water in een pan kankeren en er nog wat zooi bijpleuren, oehoe big deal zegquote:
JAHSO STECKT DER FORK IN DER STEEHL!!11quote:
Die houden we erinquote:
Soep moet met liefde gemaakt worden, jah !quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja das gewoon water in een pan kankeren en er nog wat zooi bijpleuren, oehoe big deal zeg
Niet alleen met liefdequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soep moet met liefde gemaakt worden, jah !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Dus?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soep moet met liefde gemaakt worden, jah !
Een reflecterende monitor wil wel eens helpen, wat jij?quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Niet alleen met liefdeSCHUDDENBUIKENNN!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Huismus.quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:34 schreef KingOfPop het volgende:
Mensen ik ga slapen, later!
Paars is niet groen.quote:
Omdat banaanquote:
Ben vandaag inderdaad amper hier geweestquote:
Nou doei.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben vandaag inderdaad amper hier geweestmaar kom net van Amy Macdonald vandaan en nu ga ik slapen.
Oke, bedankt voor je komstquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben vandaag inderdaad amper hier geweestmaar kom net van Amy Macdonald vandaan en nu ga ik slapen.
Bedank je mij nou serieus voor die twee posts die ik maak of was dit sarcastischquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je komst
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Ze probeert je onzeker te krijgen, duh.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedank je mij nou serieus voor die twee posts die ik maak of was dit sarcastisch
Wat ist?quote:
DOe eens een foto posten, dan kijk ik of ik je ken!!!!!!!quote:
Ga eens dood?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Ze probeert je onzeker te krijgen, duh.
geeneens un videootje gemaakt van Amy Mcdonald in actie ?quote:
DOODSVERWENSING MODJESSSS?!?!!quote:
ga naar FoBo,, maar pas op, ik zie er vaag uitquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
DOe eens een foto posten, dan kijk ik of ik je ken!!!!!!!
Thanks voor de bevestiging!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:53 schreef McFearless het volgende:
Jullie hebben het over koken, kankerhomo's.
Jawel, maar niet zo heel boeiend verder. Zal hem wel ff uploaden, heb maar 30 seconden of zo. Heb wel twee foto's in het Amy topic in MUZ gezet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
geeneens un videootje gemaakt van Amy Mcdonald in actie ?
Nee ik ken je niet maar omfg je woont in Helmondquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ga naar FoBo,, maar pas op, ik zie er vaag uit
Nee hoor, was een vraag, geen verwensing.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
DOODSVERWENSING MODJESSSS?!?!!
Zo jij durft!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar niet zo heel boeiend verder. Zal hem wel ff uploaden, heb maar 30 seconden of zo. Heb wel twee foto's in het Amy topic in MUZ gezet.
Amy Macdonald
Joh, hoe vaak heb ik dat wel niet gezegtquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee ik ken je niet maar omfg je woont in Helmond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik probeer een positieve draai aan dit topic te gevenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedank je mij nou serieus voor die twee posts die ik maak of was dit sarcastisch
blablaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, was een vraag, geen verwensing.
Heldquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar niet zo heel boeiend verder. Zal hem wel ff uploaden, heb maar 30 seconden of zo. Heb wel twee foto's in het Amy topic in MUZ gezet.
Amy Macdonald
Vaak, en ik wist dat allang heursquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Joh, hoe vaak heb ik dat wel niet gezegt
Ergens een positieve draai aangeven als PK erbij betrokken is, is als water naar de zee dragen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer een positieve draai aan dit topic te geven
het komt alleen niet over
maar hoezo ken jij me niet, iedereen kent mij, ik ben de dorpsgekquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vaak, en ik wist dat allang heurs
Ze zag er lekker uit vanavondquote:
Vast.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar hoezo ken jij me niet, iedereen kent mij, ik ben de dorpsgek
Ach de SC is wel leuker met mij erbij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ergens een positieve draai aangeven als PK erbij betrokken is, is als water naar de zee dragen.
Dat wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ach de SC is wel leuker met mij erbij.
Sorry, het was niet mijn bedoeling om je plaats in te nemenquote:
Dankje. GA JE ZATERDAG OOK UIT DAN ZIE IK JE MISSCHIEN WEL!!!!11111111quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Sorry, het was niet mijn bedoeling om je plaats in te nemen*geeft titel trug aan jou*
Weetik.quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:03 schreef Acinonyx het volgende:
WAARHEID moet eens een keertje naar de SC komen, vraag me af hoe ie het zou vinden hier
Ik ga nooit uit, tenzij er hier in de buurt een hardrock-café geopent wordt, dan wel natuurlijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dankje. GA JE ZATERDAG OOK UIT DAN ZIE IK JE MISSCHIEN WEL!!!!11111111
Optimistquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ergens een positieve draai aangeven als PK erbij betrokken is, is als water naar de zee dragen.
quote:
DOH!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ga nooit uit, tenzij er hier in de buurt een hardrock-café geopent wordt, dan wel natuurlijk
Oh, ineens issie klaar.quote:
Velvet ? dat is toch die ene band ? Black Velvet was het denk ik, maar wel eentje uit het stenen tijdperkquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
DOH!
Velvet is relax jweweerts.
Nee. Velvet Lounge aan de Steenweg.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Velvet ? dat is toch die ene band ? Black Velvet was het denk ik, maar wel eentje uit het stenen tijdperk
Ja, dat stukje heb ik niet op kunnen nemen, toen was m'n accu leeg.quote:
Waar ligt dat ? (alle wegen zijn immers van steen...? )quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee. Velvet Lounge aan de Steenweg.
plant de volgende keer wat verborgen cameraatjes in haar kleedkamerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat stukje heb ik niet op kunnen nemen, toen was m'n accu leeg.
Verlenging van de Veestraat over de brug. Richting het ziekenhuis. Met La Venezia enzo + Bavaria House.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waar ligt dat ? (alle wegen zijn immers van steen...? )
is dat niet daar bij het kanaal ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Verlenging van de Veestraat over de brug. Richting het ziekenhuis. Met La Venezia enzo + Bavaria House.
Ja, bij Zeezicht en dat hotel waar ik even de naam van kwijt benquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
is dat niet daar bij het kanaal ?
Ja, gezellig!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ga het lekker over helmond hebben..
Aaah Zeezicht, das wel een leuke tent, daar kom ik zo af en toe, leuke chickies lopen daar altijd rond, soms dronkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, bij Zeezicht en dat hotel waar ik even de naam van kwijt ben
En Deux enzo is daaro.
quote:
Oh owkeej...quote:
langs mijn huis ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh owkeej...
Mijn ervaringen met Helmond:
ik ben er 1 keer doorheen gereden.
Door een of andere villa wijk?quote:
Richting Aarle Rixtel?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Door een of andere villa wijk?
Soms? Op zaterdag barst de stad van zatte chickiesquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Aaah Zeezicht, das wel een leuke tent, daar kom ik zo af en toe, leuke chickies lopen daar altijd rond, soms dronken
Neee door de tokkie-buurtquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Door een of andere villa wijk?
quote:
...quote:
jaah das waar, ik ga morgen tog maar un keertje de stad in om meiden te strikken,, misschien krijg ik wel een soort situatie als Chriz2K had met die meisjesquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Soms? Op zaterdag barst de stad van zatte chickies
Iig wel langs het station.. ofzo... iets met treinen en zulks.quote:
Uhm ja..Helmond heeft de meeste treinstations van Nederland dus welke bedoel je?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iig wel langs het station.. ofzo... iets met treinen en zulks.
Of waren het nou bussen.
Zal wel die in het centrum zijn...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uhm ja..Helmond heeft de meeste treinstations van Nederland dus welke bedoel je?
Kan er ook een Hoogvliet in de buurt liggen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:42 schreef Acinonyx het volgende:
lag dat station naast een Albert Hijn ? of leek het trein-station buitegewoon veel op marokko ?
Ehm, langs weilanden, geen park gezien.quote:
In aanbouw, ahahahahaa! Brandevoort denk ik dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehm, langs weilanden, geen park gezien.
Oh en die villawijk in aanbouw...
Omdat het kan. Canon..quote:
pauperbuurtquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
In aanbouw, ahahahahaa! Brandevoort denk ik dan.
Idd.quote:
Ik voel me niet aangesproken.quote:
hee kkkneus!quote:
Ja leuk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:54 schreef remlof het volgende:
Zo, ik heb een FOK!ker met z'n band zien spelen en het was goed
Heb de cd gekocht
Ik had het dan ook niet tegen jou.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
Harrie Herrie En Het Kut-lawaai ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:54 schreef remlof het volgende:
Zo, ik heb een FOK!ker met z'n band zien spelen en het was goed
Heb de cd gekocht
Ik voelde me dan ook niet aangesprokenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet tegen jou.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Harrie Herrie En Het Kut-lawaai ?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ben zeker een kankerneus ja.
weet je zeker dat dat niet gewoon snotjes zijn in je neus en geen tumoren ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ben zeker een kankerneus ja.
quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
weet je zeker dat dat niet gewoon snotjes zijn in je neus en geen tumoren ?
De lucht of je plafond?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De lucht is hier oranje![]()
Bizar.
Ohhhh is dat hetquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:20 schreef kurk_droog het volgende:
KACHELKANKER
Hier ook door die stervend ekut kassen.
![]()
quote:I am the eggman, they are the eggmen.
I am the walrus, goo goo g'joob.
Volgens mij zit er bij jou een pas geopende KFCquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:27 schreef kurk_droog het volgende:
honger
Mensen die zeggen dat ze gaan slapen en steeds blijven reageren...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:25 schreef Paaskonijn het volgende:
En ik ga nog steeds slapen
Groeten aan je voeten.
ja??quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij zit er bij jou een pas geopende KFC
Naast de Subway komt een Kfc -drive ...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja??![]()
Weet wel dat er een subway zit en mac en griek
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naast de Subway komt een Kfc -drive ...
Grieks
Den Haagquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mijn portemonnee, wat doen ze.
Kom jij daar ergens uit de buurt vandaan dan?
Wut ...?quote:
Ja dat sowiesoquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij zit er bij jou een pas geopende KFC
Oh noes, kom je ook uit die contreien?quote:
joahquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh noes, kom je ook uit die contreien?
Moet je hem beter maaienquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:45 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik ben heul niet stervende, alleen nog bloedende uit mn gleuf..
Speciaal voor jouwquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze gaan slapen en steeds blijven reageren...
!!
quote:
Nog een achteras van m'n auto losmaken en het differentieel. Cardan as en linkerachteras gister al losgemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nog een achteras van m'n auto losmaken en het differentieel. Cardan as en linkerachteras gister al losgemaakt.
Kruiskoppelingen moeten vervangen worden.
En nee, ik ben geen sjonnie met een VolksWagen. Ik heb nog een echte auto. Een Spitfire MK4.
baas?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:26 schreef Broekpaling het volgende:
En eigenlijk moet ik ook een paar setjes nieuwe snaren en een capo halen maar mij kennende komt het er weer niet van.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
echt waar, ik dacht het echt...echt waar hoor....maar toen dacht ik....oh...een auto.....![]()
maar dat is minstens (zo niet meer) stoer dan het vliegtuigmodel!!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heel goed:
[ afbeelding ]
Dit stond er overigens ook tussen op google:![]()
[ afbeelding ]
Ik vind 'm stiekem ook heel tof.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
capo di tutti capi
[ afbeelding ]
en ik ben idd meer van de piegpuigen!!!
maar wel een heul vette auto heeft U!!!!
en dan met zo'n sjaal die lekker wappert.....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind 'm stiekem ook heel tof.![]()
Ik heb alleen 1 principe van mezelf die ik zal moeten tegen gaan. Dat is een petje op tijdens het rijden.
Tenminste, als 't dak eraf is. Anders waaien je haren van je kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |