Ik zie het al voor me:quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:00 schreef sigme het volgende:
Welkom in het politieke café van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch gezemel zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
Iedereen is welkom, in het bijzonder wiens naam met een A begint.
[ afbeelding ]
Retour afzender. Vorige bewoner.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:05 schreef One_of_the_few het volgende:
Tuurlijk niet. even wachten en jij maakt het.
[..]
Ik zie het al voor me:
God
Hemel 7
4072 HG te Hel
Waarom blijft dat foutje en die info in omloop de tong heeft helemaal geen zonesquote:
Dat ligt eraan welke je bedoelt. De EO verzorgt ook post geloof ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:31 schreef MrX1982 het volgende:
God is toch gewoon bereikbaar via de Paus.
Dat komt bij Andries Knevel maar dat is de EO. Het gaat hier om serieuze zakenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat ligt eraan welke je bedoelt. De EO verzorgt ook post geloof ik.
Knevel ís God. Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat komt bij Andries Knevel maar dat is de EO. Het gaat hier om serieuze zaken.
Het ging me niet om de zone's. Een beetje eten proefen en je weet dat het onzin is die zones. Vond het wel een kleurrijk plaatje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waarom blijft dat foutje en die info in omloop de tong heeft helemaal geen zones
Gelegen aan de Lijdensweg 7quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat ligt eraan welke je bedoelt. De EO verzorgt ook post geloof ik.
http://www.latimes.com/ne(...)ct17,0,7636765.storyquote:A new report based on previously classified documents suggests that the Nixon and Ford administrations created conditions that helped destabilize Iran in the late 1970s and contributed to the country's Islamic Revolution.
(...)
Analysts and historians often contend that President Carter, a Democrat, fumbled Iran, allowing the country to eventually become one of the chief U.S. opponents in the region. But the report suggests that his Republican predecessors not only contributed to the shah's fall but also were inching toward a realignment with Saudi Arabia as the key U.S. ally in the Persian Gulf.
http://www.washingtonpost(...)R2008101503852.html.quote:The government is now seeking as much as $3 billion in emergency assistance from China, as well as assistance from oil-rich Gulf countries including Saudi Arabia and the United Arab Emirates, according to a senior Pakistani official.
(...)
Pakistan is going to the Chinese now "because you go to the guys with the money," a senior International Monetary Fund official said. "And right now, the Chinese are the ones with the money."
quote:Bush: 'Our Long National Nightmare Of Peace And Prosperity Is Finally Over'
Mere days from assuming the presidency and closing the door on eight years of Bill Clinton, president-elect George W. Bush assured the nation in a televised address Tuesday that "our long national nightmare of peace and prosperity is finally over."
"My fellow Americans," Bush said, "at long last, we have reached the end of the dark period in American history that will come to be known as the Clinton Era, eight long years characterized by unprecedented economic expansion, a sharp decrease in crime, and sustained peace overseas. The time has come to put all of that behind us."
(...)
"Finally, the horrific misrule of the Democrats has been brought to a close," House Majority Leader Dennis Hastert (R-IL) told reporters. "Under Bush, we can all look forward to military aggression, deregulation of dangerous, greedy industries, and the defunding of vital domestic social-service programs upon which millions depend. Mercifully, we can now say goodbye to the awful nightmare that was Clinton's America."
quote:The American Future: A History, by Simon Schama
American War
Shot against the backdrop of the presidential campaign, Simon Schama travels through America to dig deep into the conflicts of its history to understand what is at stake right now.
In American War, Simon reveals how different the American attitude to war is from what outsiders assume it to be. Two of the founding fathers, Thomas Jefferson and Alexander Hamilton, disagreed about whether America should even have a professional army - a division still evident when Simon visits America's premier military academy at West Point. From the Civil War right through to Mark Twain's denunciation of President Teddy Roosevelt's imperial adventure in the Phillipines, American wars have inspired profound debate. And nowhere more so in the 2008 election than San Antonio, Texas, nicknamed Military City because of its high population of veterans and serving soldiers, where Simon finds feelings about the war are deeply divided. As with the great war elections of the past, it's a debate which forces America to dig deep and rediscover what it stands for.
The American Dream is een nachtmerrie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:36 schreef Picchia het volgende:
Joe the Plumber gebruikte de wenselijkheid van 'The American Dream' als argument.
In Nederland gebruiken ze de onwenselijkheid van 'Amerikaanse toestanden' als argument.
je bedoelt dat een indo en een blanke niet-indo oerHollander geen wolfjes moeten maken ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
Vooral het multiculturele aspect is niet iets om naar te streven.
failquote:
Of net zo gek als een Oostenrijker als gouverneur van een van de grotere economiën ter wereld, Californië. Wenen aan de Pacific. VerOostenrijkisering van de Westkust.quote:Wilders: 'Rotterdam nu Rabat aan de Maas'
ANP
gepubliceerd op 17 oktober 2008 14:02, bijgewerkt op 14:04
DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders heeft vrijdag felle kritiek geleverd op de komende benoeming van Ahmed Aboutaleb tot burgemeester van Rotterdam. ‘Een Marokkaan als burgemeester van de tweede stad van Nederland is net zo gek als een Nederlander als burgemeester van Mekka’, liet hij weten.
Aboutaleb kan volgens Wilders ‘beter burgemeester van Rabat in Marokko’ worden dan van Rotterdam. ‘Met hem erbij is het dus Rabat aan de Maas. Nog even en we krijgen een imam als aartsbisschop. Gekkenwerk.’
De PVV vindt dat Aboutaleb geen burgemeester mag worden, omdat de huidige staatssecretaris van Sociale Zaken behalve een Nederlands ook een Marokkaans paspoort heeft. Volgens de fractie kan een dubbele nationaliteit tot loyaliteitsproblemen leiden.
quote:Darfoer: op de thee bij de Janjaweed
20.10 - Canvas
Het klinkt best gezellig, op de thee bij de Janjaweed - spreek uit: dzjan-dzjaa-wied. Nochtans was de visite van journaliste Nima Elbagir niet meteen een vriendenbezoekje.
In het Arabisch betekent Janjaweed 'man met een geweer op een paard' - oftewel 'duivel op een paardenrug' - en geldt het als naam voor de Arabische militie die in Darfoer al jaren de Afrikaanse rebellen bekampt. Hun reputatie laat te wensen over: ze worden verdacht van plundertochten en verkrachtingen.
'Eén groot misverstand', klinkt het bij de Janjaweed, die met de Brits-Soedanese Nima Elbagir voor het eerst een westerse reporter in hun midden toelieten.
Makkelijk was die onderneming niet: nadat Elbagir en haar team eerst nog de toegang tot Darfoer werd geweigerd, kostte het hen een woelige vlucht en drie dagen reizen langs hobbelige ezelpaadjes om tot bij bevelhebber Mohammed Hamdan te raken.
Om hun vermeende onschuld te bewijzen lieten de zowat duizend daar gelegerde soldaten zich enkele dagen gewillig filmen. Zwaaiend met hun lidkaarten van het Soedanese leger beweren ze dat ze steeds in opdracht van president Omar Al Basheer opereerden.
Bovendien worden zij naar eigen zeggen de zondebok gemaakt voor gruweldaden van andere milities. Vandaar dat ze in oktober 2007 de Soedanese regering de rug toekeerden.
Hoe dan ook, in Darfoer zijn de voorbije jaren in de strijd tussen rebellen en regeringstroepen maar liefst 300.000 doden gevallen. Dat de Janjaweed verbazend goed zijn uitgerust, doet nog meer vragen rijzen.
Op veel van hun mortieren, raketwerpers en luchtafweergeschut prijkt het label ' Made in China ', wat in strijd is met het embargo van de VN op het leveren van wapens aan milities in Darfoer.
Erg hoopvol ziet het er voor de toekomst ook niet uit. Verklaarde bevelhebber Hamdan in de reportage nog dat zijn troepen die van de Soedanese overheid zouden blijven bekampen 'tot de dag des oordeels', uit recente berichten blijkt dat ze toch weer voor Khartoem aan het vechten geslagen zijn.
(B.D.C.)
http://www.z24.nl/z24geld(...)m_in_crisistijd.htmlquote:Zo bespaar je slim in crisistijd
Z24 helpt je de broekriem aan te trekken met vijf budgettips.
17-10-2008 | Gepubliceerd 15:29
17-10-2008 | Laatst bijgewerkt 18:01
Nog geld uitstaan bij spaarbank Icesave of de helft van je vermogen verloren op de beurs? Er kunnen allerlei redenen zijn om te bezuinigen. Z24 helpt je de broekriem aan te trekken met vijf bespaartips van budgetdeskundige Marieke Henselmans.
1. Kies wat belangrijk is
"Zet je inkomsten en uitgaven eens op een rij en bedenk vervolgens hoe belangrijk die zaken voor je zijn. Bedenk bijvoorbeeld wat je wilt blijven doen als je inkomen halveert. Wat bovenaan je lijstje staat, moet je gewoon blijven doen. Bezuinig in de onderste regionen. Als je graag uit eten gaat, blijf dat dan doen, kijk eventueel of het goedkoper kan."
2. Elke euro telt
"Als mensen gaan bezuinigen, willen ze het meteen groots aanpakken. Bijvoorbeeld door te stoppen met roken of een auto de deur uit doen. Maar daar heb je geen ene moer aan. Bespaar op de kleine dingen, daar zijn er echt heel veel van. Twee euro minder besteden per dag, levert op jaarbasis ruim 700 euro op. Speur daarom in je begroting naar lekken, dingen die onderaan je lijstje staan."
3. Doe het zelf
"Je band plakken, een rits vervangen, een knoop aanzetten, je huis schoonmaken of strijken. Doe het zelf in plaats van het door iemand anders te laten doen. Alles wat je uitbesteedt is vele malen duurder. Geef een feestje thuis, bak een taart of maak zelf een kado voor iemand. Het kost misschien wat meer tijd, maar het scheelt bakken met geld."
4. Wees zuinig met eten
"Een gemiddeld gezin gooit per jaar voor honderden euro's aan eten weg. Maak iets met wat er is. Kijk voordat je boodschappen doet eerst wat je zelf nog in huis hebt, en bedenk daaromheen een gerecht. Als je dan in de supermarkt bent, bedenk dan dat alles wat bewerkt is, geld kost. Koop een kilo aardappels in plaats van een flutzakje met vijf krieltjes met rozemarijn én zeezout. Die laatste is zomaar tien keer duurder."
5. Zie het als iets leuks
"Het is heel simpel. Probeer bezuinigen vooral als iets leuks te zien, in plaats van als iets zieligs. Mensen denken vaak dat iets pas leuk is als het duur is. Denk dan maar aan Elvis, die werd alleen maar dik en doodongelukkig van al dat geld."
Marieke Henselmans is auteur van diverse boeken over besparen en vanaf dinsdag ligt haar Bespaarkalender 2009 in de winkels.
tip 6, vraag bij 'grote' aankopen altijd korting dus zelfs op de stofzuiger die je koopt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:07 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.z24.nl/z24geld(...)m_in_crisistijd.html
quote:Mensen denken vaak dat iets pas leuk is als het duur is. Denk dan maar aan Elvis, die werd alleen maar dik en doodongelukkig van al dat geld."
Sluit anders willekeurig wat threadsquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik verveel me de tyfus, geen zak te doen, vrienden die in het buitenland zitten, niets op tv
en ik ben al mijn spellen beu![]()
Alles verveelt binnen 10min
Lees een goed boek. Of ga sporten. Of luister een boek tijdens het sporten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik verveel me de tyfus, geen zak te doen, vrienden die in het buitenland zitten, niets op tv
en ik ben al mijn spellen beu![]()
Alles verveelt binnen 10min
En vooral toiletgeld.quote:
Geld is ook maar papier, wat sinds de ontkoppeling van het goud niets meer representateert.quote:
Spullen daar heb je wat aan!quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sluit anders willekeurig wat threads.
Wat voor games speel je dat je ze na 10 minuten beu bent. Koop een xbox360.
De administratie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Lees een goed boek. Of ga sporten. Of luister een boek tijdens het sporten.
Of maak het huis schoon. Stel een balans op, of werk de administratie bij.
dat zeg ik sporten zit er niet bij dit weekend.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ijscoboer, je zit in een herfstdip. Ga s sporten.
Lekker dutje doen op de bank.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat zeg ik sporten zit er niet bij dit weekend.
en een dip is het niet echt verveel me alleen verschrikkelijk
Wacht, ik neem een plaatje dat daar nog beter bij past.quote:
Ga je nu ook nog genocides ontkennen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wacht, ik neem een plaatje dat daar nog beter bij past.
Toch mag ik nog steeds niet zelf geld printenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Geld is ook maar papier, wat sinds de ontkoppeling van het goud niets meer representateert.
Een beetje genocide ontkent zichzelf.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ga je nu ook nog genocides ontkennen?
Het representeert schuld.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Geld is ook maar papier, wat sinds de ontkoppeling van het goud niets meer representateert.
Of zelf een andere valuta invoeren!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Toch mag ik nog steeds niet zelf geld printen
Jij gaat tenminste uit. Ik moet vanavond een auto kopen. Een Toyota Avensis van 8 jaar oudquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik mag lijen dat er iemand vanavond mee uitgaat
Je moet?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Jij gaat tenminste uit. Ik moet vanavond een auto kopen. Een Toyota Avensis van 8 jaar oudKredietcrisis begint merkbaar te worden
Ho dat is niet zeker want ik heb er een hekel aan om in mijn eentje te gaan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Jij gaat tenminste uit. Ik moet vanavond een auto kopen. Een Toyota Avensis van 8 jaar oudKredietcrisis begint merkbaar te worden
Ik ga vanaf deze maand meer kilometers maken. Nu kan ik dus dit lpg-beestje voor 1650,- kopen dus tja, mijn economische verstand schreeuwt natuurlijk dat ik het moet doen, maar mijn hartquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je moet?Het is geen kleine auto... Wel een extreem suf ontwerp.
Hosselen met Autodidact.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:18 schreef Fastmatti het volgende:
Gelukkig blijft de BMW wel, maar meer voor in het weekend enzo.
Bezit van de zaak is het einde van het vermaakquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik heb een xbox 360![]()
Ik heb dune 2000 gespeeld
simcity 4
spore
gta 4
hitman nog een keer
bioshock
battlefield 2 (sf)
sof2 multiplayer demo
mohaa s
supreme commander
Het kan me allemaal niet bekoren ik kan me er zelfs niet toe brengen om gears of war uit te spelen wat ik al meer dan een jaar heb![]()
sta op het punt age of empires 2 te installeren van twilight 41
Nergens heb ik zin in, overigens had ik vorig weekend hetzelfde.
Een boek lezen heb ik geen zin en sporten gaat vandaag niet door want we zijn een weekje vrij.
En administratie doen heb ik voor morgen staan.
Dus zit nu maar door klb te zwerven
De grote Klaagbaas quiz!![]()
De vagina van een 16-jarig meisje.![]()
Ik mag lijen dat er iemand vanavond mee uitgaat
oh dat klopt wel maar een keer met andere mensen uitgaan werkt verfrissend.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bezit van de zaak is het einde van het vermaak.
GoW heb ik ook en ook nog niet uitgespeeld. Hetzelfde had ik tot deze week met Bioshock. Bijna jaar geleden kwam ik niet verder en toen niet meer gespeeld maar ben er nu toch weer mee begonnen. Goede sfeer.
KLB is een mooie plek om rond te hangen, one-liners posten verhalen over (eind)bazen lezen en lachen. Heerlijk subforum. Doet het vooral goed op zondagen als ik me verveel of herstel van een kater.
Uitgaan dat regel je toch gewoon zelf. Telefoon pakken en mensen bellen.
Laat de koffie in het vervolg maar staan dan.quote:
Dat is zo ja maar dan moeten ze wel thuis geven. Niet uitgaan werkt minder verfrissend hoewel zondag voel je je wel frisserquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
oh dat klopt wel maar een keer met andere mensen uitgaan werkt verfrissend.
Een week vol uitgaan. Klinkt goed. Ik zat ergens vast met Bioshock en heb het toen in de kast gestopt maar deze week had iemand het gekocht op de ps3. Even gespeeld en thuis meteen ook weer begonnen. Achteraf stom dat ik het bijna een jaar in de kast stof heb laten happenquote:Mijn weekindeling ziet er grofweg zo uit.
maandagavond niets
dinsdag werken
woensdag volleyen
donderdag skybar underground / (niets)
vrijdag biljarten, uitgaan met jeugdvrienden
zaterdag volleyen uitgaan met volleybal maten.
zondag vrij, bed liggen.
Overigens bioshock is echt geweldig één van de weinige spellen die ik heb uitgespeeld en nog snel ook.
De sfeer, het verhaal alles is goed
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Laat de koffie in het vervolg maar staan dan.
Het probleem bij niet uitgaan is is dat ik me verveel want er valt vrij weinig te doen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is zo ja maar dan moeten ze wel thuis geven. Niet uitgaan werkt minder verfrissend hoewel zondag voel je je wel frisser.
[..]
Een week vol uitgaan. Klinkt goed. Ik zat ergens vast met Bioshock en heb het toen in de kast gestopt maar deze week had iemand het gekocht op de ps3. Even gespeeld en thuis meteen ook weer begonnen. Achteraf stom dat ik het bijna een jaar in de kast stof heb laten happen.
Hoe is het uitgaansleven in Eindhoven?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het probleem bij niet uitgaan is is dat ik me verveel want er valt vrij weinig te doen.
En heel de week uitgaan is het resultaat van verschillende vriendengroepen maar is een dure hobby
goed echter ga ik daar niet vaak uit want ik woon vlakbij tilburgquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:52 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoe is het uitgaansleven in Eindhoven?
het is overigens geregeld vanavond weer aan de zuipquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
goed echter ga ik daar niet vaak uit want ik woon vlakbij tilburg
Mooi, daar zal ik ook te vinden zijn over een tijdje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
goed echter ga ik daar niet vaak uit want ik woon vlakbij tilburg
Hoe ironisch of is het een teken van Hemquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:06 schreef Autodidact het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)ederlanders-dood.htm
Doodziek terug uit Lourdes..
Heb je jezelf al opgeblazen dan?quote:
ja, dan verdien je ze.quote:
op de campus zijn ook veel faculteitskroegen te vinden en zeker in de zomer is het genieten wanneer ID en bouwkunde de bar naar buiten verplaatsenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:32 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Mooi, daar zal ik ook te vinden zijn over een tijdje.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
op de campus zijn ook veel faculteitskroegen te vinden en zeker in de zomer is het genieten wanneer ID en bouwkunde de bar naar buiten verplaatsen
Grapefruit(sap) is de heilige graal tegen katers.quote:
Heilig zeg ik je, heilig!quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Grapefruit(sap) is de heilige graal tegen katers.
Je gaat er vanaf februari studeren?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:30 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ga maandag al een kijkje nemen.
Ga ik morgen bespreken.quote:
Tofquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:24 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ga ik morgen bespreken.
Ik ben benieuwd, heb er al zin in iedergeval.
Wat ben precies van plan daar te gaan doen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:24 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ga ik morgen bespreken.
Ik ben benieuwd, heb er al zin in iedergeval.
biomedical engineeringquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat ben precies van plan daar te gaan doen?
quote:
Nee joh gewoon een nieuw biertje na de bak koffiequote:Op zondag 19 oktober 2008 14:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Grapefruit(sap) is de heilige graal tegen katers.
quote:Little by little the night turns around.
Counting the leaves which tremble at dawn.
Lotuses lean on each other in yearning.
Under the eaves the swallow is resting.
Set the controls for the heart of the sun.
Over the mountain watching the watcher.
Breaking the darkness
Waking the grapevine.
One inch of love is one inch of shadow
Love is the shadow that ripens the wine.
The heart of the sun, the heart of the sun.
Witness the man who raves at the wall
Making the shape of his questions to Heaven.
Whether the sun will fall in the evening
Will he remember the lesson of giving?
The heart of the sun, the heart of the sun.
Precies dezelfde ervaring. Nu weer gedonder met eenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:20 schreef du_ke het volgende:Ben totaal gebroken maar het was weer een prima weekend
.
Bij de IKEA.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies dezelfde ervaring. Nu weer gedonder met een
bank trouwens.
Bestaan er nog gezonde banken? Iemand die het weet?
*bank zakt door zijn pootjes*quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De enige bank die ik vertrouw is dat ding waarop ik nu zit
Dat nog tot daar aan toe, maar omvallen? Dat nooit!quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:37 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
*bank zakt door zijn pootjes*
Ik ben meer een algemene zwaaierquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind dat Du_ke ook persoonlijk moet terug zwaaien.
Zijn er toch mensen met een goed weekend.quote:
wacht maar tot je gaat verhuizen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat nog tot daar aan toe, maar omvallen? Dat nooit!
Ik huis nooit. Mijn bank valt dus nooit om. Dat heeft ie al dertien jaar niet gedaan.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:51 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
wacht maar tot je gaat verhuizen.
13 jaar, dan is het bijna tijd voor een nieuwe. Daar kan zeker wat bij vallen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik huis nooit. Mijn bank valt dus nooit om. Dat heeft ie al dertien jaar niet gedaan.
Maar ja, in het verleden behaalde resultaten.....
Ik koop alleen goede spullenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
13 jaar, dan is het bijna tijd voor een nieuwe. Daar kan zeker wat bij vallen.
Correctie: Wat jij denkt dat goed is.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik koop alleen goede spullen. En verder mogen er op mijn bank geen flatulenties worden uitgeoefend. En al helemaal geen geluidloze versies.
![]()
Welterustenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:33 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Correctie: Wat jij denkt dat goed is.
Ik ga pitten, ben het zat voor vandaag.
Vandaag niet teveel.. Beetje brakjes! Hoe is het met jouw leven?quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vandaag niet teveel.. Beetje brakjes! Hoe is het met jouw leven?
Dat is fijn.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
. Ik heb eerst zeven uur gewerkt, daarna zes uur gestudeerd, en ben daarna naar Maastricht gefiest.
O nee? Hoe hard heb ik gefietst?quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:05 schreef MrX1982 het volgende:
Je weekschema is geen sluitend alibi relaterend aan het aantal uren in een week.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:10 schreef Apropos het volgende:
O nee? Hoe hard heb ik gefietst?
Het vuur in zijn sigaartje, zijn ogen scherp maar zachtquote:
Nou gewoon, je pakt een deel van het ene plaatje en je zet dat naast een ander plaatje. Zo zit dat.quote:
Ja, maar dat klinkt zo viesquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:31 schreef Apropos het volgende:
Shapeshiften, zogezegd.
SPshiften, dan. Maar dat is per definitie achteruitgang.quote:
Aan een Yildiz hebben we wel genoeg, hoor.quote:
Dat zei zijn vrouw vannacht ook, denk ikquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
Aan een Yildiz hebben we wel genoeg, hoor.
Ga fietsen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
Aan een Yildiz hebben we wel genoeg, hoor.
Toch weer dat shapeshiften.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat zei zijn vrouw vannacht ook, denk ik
Wakker worden is vervelend.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:11 schreef Autodidact het volgende:
Die apostrofe moet ergens anders, slaperd.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)8-B208-D3B2391B17AF}quote:Bush en Sarkozy beloven een "nieuwe wereldorde"
George Bush en de Franse president Nicolas Sarkozy organiseren internationale topontmoetingen die moeten uitmonden in een "nieuwe financiële wereldorde".
Dat heeft de Amerikaanse president bekend gemaakt na een onderhoud met Sarkozy en met voorzitter José Manuel Barroso van de Europese Commissie. "Het is essentieel dat we samenwerken, want we zitten samen in de crisis," aldus Bush.
Democratisch kapitalisme
Bush benadrukte wel dat de nieuwe wereldorde de principes van het democratisch kapitalisme zal respecteren, met vrijheid van handel en vrijheid van ondernemen.
De eerste van die internationale ontmoetingen staat op het programma kort na de Amerikaanse presidentsverkiezingen begin november. Ook de leiders van de ontwikkelingslanden zullen eraan deelnemen.
Alsof de bestuurders van de ING het zo slecht hebben gedaan.quote:GroenLinks-Kamerlid Kees Vendrik riep gisteravond dat wat zijn partij betreft de bestuurders niet alleen hun bonus, maar hun hele salaris moeten inleveren.
'Als bestuurders het zo slecht gedaan hebben, dan moeten ze maar inleveren op hun basissalaris, exit bonussen en aandelenopties,' vindt Vendrik,
't laat wel zien dat je populistisch maar wat roept, als je primaire zorg de salarissen is...quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
Alsof de bestuurders van de ING het zo slecht hebben gedaan.![]()
Dat vond ik zo bizar. Ze mogen geen bonussen meer krijgen, zoiets. Nu, ik vind dat ook erg ongepast. Maar met het oplossen van welk probleem dan ook heeft het toch niets te maken?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
't laat wel zien dat je populistisch maar wat roept, als je primaire zorg de salarissen is...
Ongeacht wie die afspraak heeft gemaakt, welke prestatie er achter de bonus zit wie dat goedgekeurd heeft. Een moreel oordeel is wat anders dan doen alsof je de bank bezit als parlementariër.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat vond ik zo bizar. Ze mogen geen bonussen meer krijgen, zoiets. Nu, ik vind dat ook erg ongepast. Maar met het oplossen van welk probleem dan ook heeft het toch niets te maken?. Populisme pur sang.
Marxist.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:33 schreef Apropos het volgende:
Maar eens zullen ze er wel iets over te zeggen hebben.
http://www.wereldomroep.n(...)l-armoedebestrijdingquote:VN: water is sleutel armoedebestrijding
Gepubliceerd: maandag 20 oktober 2008 05:46 UTC
Laatst gewijzigd: maandag 20 oktober 2008 05:46 UTC
Oslo - Zorgen voor schoon water en toiletten in ontwikkelingslanden is de beste manier om wereldwijd de armoede te bestrijden en de gezondheid te verbeteren. Die conclusie trekt de VN-Universiteit, een onderzoeksinstelling van de Verenigde Naties. Volgens de onderzoekers verdient de aanleg van sanitaire voorzieningen zichzelf terug, doordat de kosten voor ziektebestrijding er drastisch door zullen dalen.
Negenhonderd miljoen wereldburgers zitten zonder schoon drinkwater, zegt de VN-Universiteit, en 2,5 miljard mensen hebben geen fatsoenlijk toilet tot hun beschikking. De onderzoekers zeggen dat slechte sanitaire voorzieningen de boosdoener zijn bij tien procent van alle ziektegevallen op de wereld.
Kappesieno.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ga ff koffie halen. Willen jullie ook wat drinken?
Zeer tijdelijk dus deze daling... hier wordt al vele jaren voor gewaarschuwd, de investeringen die maar uitbleven in de olieinfrastructuur...quote:'Olievelden raken leeg'
20-10-2008 | Gepubliceerd 07:46
20-10-2008 | Laatst bijgewerkt 08:10
Olievelden raken snel leeg. De productiedaling gaat harder dan verwacht.
Dat zegt Pieter Boot, directeur duurzame energie en technologie van het Internationale Energie Agentschap (IAE), maandag in Het Financieele Dagblad. Hij denkt dan ook dat de recente val van de olieprijs van tijdelijke aard is.
De IAE onderzocht achthonderd olievelden op hun natuurlijk verval, dat optreedt zodra een veld over zijn piek heen is. Boot denkt dat er dan ook meer investeringen nodig zijn om het verval tegen te gaan.
Boot wil geen percentages noemen, maar volgens hem is de productiedaling van olievelden, of ze nu in het Midden-Oosten of Rusland liggen, over de hele linie groot. "Dat geeft geen plezierig beeld." Op 12 november publiceert de IAE de studie over achthonderd bekeken olievelden.
quote:
quote:Ik vrees zo dat er nooit meer geluk zal zijn en wat moet ik dan?
Ik heb geen flatscreen-tv. Maar goed, ik heb dan ook geen recht daarop.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:59 schreef HenriOsewoudt het volgende:
En we hebben er weer een recht bij !!
Tegenwoordig krijg je een flatscreen cadeau als je een pak waspoeder krijgt, dus waar praten we over...quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:59 schreef HenriOsewoudt het volgende:
450 euro.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:13 schreef pberends het volgende:
Tegenwoordig krijg je een flatscreen cadeau als je een pak waspoeder krijgt, dus waar praten we over...
en dat voor een pak waspoeder.quote:
Das een beetje overdreven, tegenwoordig kan je al een 24" krijgen voor wat is het? 240 euro?quote:
De turk om de hoek telt niet mee met de officiele cijfers he.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Das een beetje overdreven, tegenwoordig kan je al een 24" krijgen voor wat is het? 240 euro?
Als je 450 euro krijgt als vergoeding dan ga je er toch niet 240 euro aan uitgeven. Het is een recht hoor!quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Das een beetje overdreven, tegenwoordig kan je al een 24" krijgen voor wat is het? 240 euro?
http://www.agd.nl/1062755(...)vallende-prijzen.htmquote:Tuinders failliet door tegenvallende prijzen
20 okt 2008 14:08
De Nederlandse overheid moet niet alleen banken maar ook tuinbouwbedrijven opkopen om een faillissementsgolf te voorkomen.
Dit zei voorzitter Cees Ruhé van tuindersvakbond LTO-Noord/Glaskracht vandaag.
Overheidssteun is volgens hem hard nodig vanwege de tegenvallende productprijzen en de hoge gasprijs. De prijzen van groenten en planten liggen momenteel 20 procent lager dan was verwacht.
In het tuinbouwgebied bij Emmen zijn hierdoor de afgelopen maand al negen tuinders failliet gegaan. De ondernemers kregen geen overbruggingskrediet meer van hun bank. LTO verwacht dat zonder maatregelen dit aantal snel oploopt.
Volgens Ruhé zou een grondbank van de overheid tuinbouwbedrijven moeten opkopen. De tuinders kunnen op die manier rustig op zoek naar ander werk. De grond kan tegen dezelfde prijs weer verkocht worden als de sector er beter voorstaat. "Het kan dus eigenlijk met gesloten beurzen. Als het met banken kan, kan het ook in de tuinbouw'', aldus de Drentse tuinbouwbestuurder.
BRON: ANP
En de borrelnootjes en pils dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:59 schreef HenriOsewoudt het volgende:
er is toch een voedselcrisis :/quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:38 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.agd.nl/1062755(...)vallende-prijzen.htm
is de overheid dan al niet de grootste grondbeheerder nu het Fortis Nederland heeft overgenomen?:
Pachtgronden Fortis voorlopig niet in de etalage
Ik stel voor om die vergoedingen uit het ontwikkelingshulpbudget te halen. Tis immers hulp aan de Chinezen die die beeldschermen moeten maken!quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je 450 euro krijgt als vergoeding dan ga je er toch niet 240 euro aan uitgeven. Het is een recht hoor!
ik weet niet hoe de tuinbouw in Drenthe precies in elkaar zit, maar iig in de komkommerteelt is er sprake van overproductie dit jaar, naast tomaten en paprika een belangrijk tuinbouwgewas in Nederlandquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
er is toch een voedselcrisis :/
Hoe kunnen de prijzen opeens zoveel lager liggen
http://emmen.allesvan.nl/modules.php?name=News&file=article&type=0&sid=140856quote:Emmen - Komkommerteles in zwaar weer
De komkommerteelt in Nederland heeft het bijzonder zwaar. Doordat de kosten bijna een keer zo hoog zijn als de prijs die er op de veiling voor wordt betaald, staat de telers het water aan de lippen. Er moet dik geld bij. De kostprijs voor een komkommer ligt rond de 26 eurocent en op de veiling ontvangt de teler 12 tot 13 eurocent.
In Zuidoost-Drenthe zijn nog tien kwekers actief, ze verbouwen samen op zo'n 50 hactare grond komkommers en bieden aan ongeveer 200 mensen werk volgens Cees Ruhé, voorzitter van landbouworganisatie LTO Noord Glaskracht. Hij geeft aan dat er sprake is van oneerlijke concurrentie met name vanuit Spanje. In Nederland moeten de telers zich aan allerlei regels en controles onderwerpen. In Spanje heb je geen garantie dat er geen bestrijdingsmiddelen zijn gebruikt.
Kweker Theo Polman van kwekerij Gebr. Polman uit erica zegt dat er sprake is van een structurele overproductie van minimaal 15 tot 20 procent. Hij verwacht dat er met deze prijzen klappen gaan vallen. (Bron: DvhN)
Woensdag 23 juli 2008
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:00 schreef sigme het volgende:
Aaah liet doorgeven dat 't slecht met 'm gaat.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
En mijn rose bril is afgevallen.
Wat zijn vrouwen toch onduidelijke wezens
quote:Flash floods kill seven in Morocco
Mon 20 Oct 2008, 13:40 GMT
[-] Text [+]
RABAT (Reuters) - Flash floods from heavy rains in eastern and southern Morocco overnight have killed at least seven people, the government said on Monday.
Seven provinces -- Essaouira, Al Houaz, Azilal, Chichaoua, Oujda, Errachidia and Zagora -- were the hardest hit, with many homes submerged or damaged and roads made impassable, the Interior Ministry said in a statement.
At least 14 people were killed in several Moroccan regions, including Errachidia, last week in floods triggered by heavy rains, according to local media.
Morocco received the highest levels of rains in 30 years for the September 17-Oct 19 period, according to local disaster and weather officials.
'navond.
echt en dan durven ze te zeggen dat ze duidelijk zijn, terwijl ik er 2 weken over heb gedaan wat ze echt bedoeldequote:Op maandag 20 oktober 2008 18:27 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
jammer voor je
Vervloekt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:00 schreef sigme het volgende:
'navond.
Hoe je het ook doet, ze draaien het zo dat jij het nog fout hebt gedaan ook. Laat je niet gek maken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
echt en dan durven ze te zeggen dat ze duidelijk zijn, terwijl ik er 2 weken over heb gedaan wat ze echt bedoelde![]()
Leuke uitzending van tegenlicht lijkt me. Op de site staat binnen 2 zinnen al een foutquote:Overigens tv tip
tegenlicht vanavond en daarna om 2200 canvas
Ben maar niet bang ik ben er nu een stuk sneller overheen en weet nu waar ik aan toe ben.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:59 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Hoe je het ook doet, ze draaien het zo dat jij het nog fout hebt gedaan ook. Laat je niet gek maken.
[..]
Leuke uitzending van tegenlicht lijkt me. Op de site staat binnen 2 zinnen al een fout. Dat half uur aan zonlicht wat genoeg voor een jaarverbruik aan energie is, is alle energie van de zon. Men vergeet even dat de deze energie voor al het leven op aarde zorgt en alle natuurlijke mechanismes. De hoeveelheid energie die je dan overhoud is beschikbaar voor energie en dan gaan rendementen enzo spelen.
Technisch is het mogelijk en ik ben er een voorstander van, al is het maar op de techniek voorruit te helpen. maar geef wel redelijke cijfers.
nu eerst eten. De satedampen rollen de kamer in.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ben maar niet bang ik ben er nu een stuk sneller overheen en weet nu waar ik aan toe ben.
Waar ga je wonen? Kom ik wel een keer je bier opdrinken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:27 schreef One_of_the_few het volgende:
Eindhoven wordt vanaf september 2009 mijn thuis. Goede indruk gekregen vandaag.
Als het kan eindhoven he. Moet me nog inschrijven.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:29 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Waar ga je wonen? Kom ik wel een keer je bier opdrinken.
1 tip breng het op het scherpst van de snede dan zal ze flink gaan tegenvallen en ben je er snel overheenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:24 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Goed zo.
Doe je beter dan mij
Heb ik net gisteren gedaanquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
1 tip breng het op het scherpst van de snede dan zal ze flink gaan tegenvallen en ben je er snel overheen
Kortom een semi ruzie
'navond.
het erge is is dat ze nu weer aardig aan het doen is en me ook wel weer begrijpt, geen touw aan vast te knopenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:44 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Heb ik net gisteren gedaanDus voor nu ben ik ok, duurde alleen wat te lang.
Om Reya nog even te gemoet te komen:
[ afbeelding ]
Rita: "Ik draag niks roods, dit is blauw"
Moven met die doos.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het erge is is dat ze nu weer aardig aan het doen is en me ook wel weer begrijpt, geen touw aan vast te knopen
Maar wil het ook niet helemaal opblazen omdat ikw el samen met haar werk 2x in de week en ze normaal gesproken heel leuk en aardig is.
En ja ik heb even een R&P momentje morgen beter![]()
Overigens 1ofthefew ik zal jou nog wel eens zien in ehv dan
Ik geef hem nog zes maanden.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:59 schreef Monidique het volgende:
Wie neemt Thomas Friedman nog serieus?
Nou moven hoeft nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Moven met die doos.Begrip is wel het laatste waar je op zit te wachten.
Net Ype.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Net z'n vriendin kwijt en je probeert 'm meteen al te versieren...
ja dat snap ik ook niet ze zeggen het is economisch rendabel dus dat argument vervalt maar ondertussen moet de duitse overheid het wel zwaar subsidiëren (2x de kostprijsquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:16 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Nu bij Tegenlicht: "Here comes the sun"
Ondernemer: "We rent this roof and put solar power panels on it. We then get 50 cents per kWh. for the next 20 years. Guaranteed."
Interviewer: "By whom?"
Ondernemer: "By the government"
Interviewer: "So, that's really good business?"
Ondernemer: "Yes, it's really good business"
"No sir, it's not even business at all, it's extortion, that's what it is"
Helaas is dat laatste zinnetje blijkbaar in de montage weggevallen.
nog eentje danquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:44 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Heb ik net gisteren gedaanDus voor nu ben ik ok, duurde alleen wat te lang.
Om Reya nog even te gemoet te komen:
[ afbeelding ]
Rita: "Ik draag niks roods, dit is blauw"
Met het overdrijven en halve leugens doen ze toch afbreuk aan de echte mogelijkheden die er zijn om duurzaam energie te winnen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet ze zeggen het is economisch rendabel dus dat argument vervalt maar ondertussen moet de duitse overheid het wel zwaar subsidiëren (2x de kostprijs).
Nu vind ik het initiatief wel goed en visionair echter ga geen kwats verkopen.
Triest.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:00 schreef sigme het volgende:
'navond.
Dat brengt het visueel wel aardig in beeldquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:51 schreef Yildiz het volgende:
Who teh pimp. Who teh pimp!?
[ afbeelding ]
Dit klink zoiets van dat duurt niet lang meer....quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:00 schreef sigme het volgende:
'navond.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit klink zoiets van dat duurt niet lang meer....
Wees blij dat Huizinga er niet zit. Als het niet in de Bijbel staat weet ze het niet meerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:32 schreef One_of_the_few het volgende:
Van der Hoeven in Pauw en Witteman![]()
Het blijft een drama die vrouw. Wat erger ik me aan haar. Incompetente zak hooi.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit klink zoiets van dat duurt niet lang meer....
Toen je 'toevallig' op die site kwam...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:11 schreef sneakypete het volgende:
lillekemeense dating
Ik dacht gelijk aan jullie!
Ik spreek die taal niet.quote:
Ok.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:08 schreef Monidique het volgende:
Hallo. Ik ben dichter bij de dertig dan bij de twintig. Lach mij uit.
Wees blij dat je een man bent. Bij vrouwen begint het aftakelingsproces dan al.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:08 schreef Monidique het volgende:
Draag je wel eens een bomberjack met zo'n legerbroek en kisten eronder?quote:
Gefeliciteerd met je verjaardag, jongen. Broekie.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:08 schreef Monidique het volgende:
Nee, jij wel?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:53 schreef Mutant01 het volgende:
Draag je wel eens een bomberjack met zo'n legerbroek en kisten eronder?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:46 schreef Autodidact het volgende:
Nee, jij bent bejaard. Kale. Plof kop.
Ik vind haar wel goed ja. Ministers hoeven geen vriendjes te zijn van de media. Liever niet zelfs.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ella, de beste minister sinds tijden.
http://www.dumpert.nl/med(...)utger_immitatie.html![]()
Ben je nu nog kaler?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moet maar eens een nieuwe maken. Deze is een beutje erg oud.
die komt ontzettend van pas bij het hamsteren.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker, met je buitenproportionele onderlip.
Wie, jij?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moet maar eens een nieuwe maken. Deze is een beutje erg oud.
Dat je een mama's kindje was hoef je niet te vertellen hoor! Dat kan je zo zien aan die onderlip. Dat krijg je namelijk alleen maar van op latere leeftijd sabbelen aan je mama's tietje.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
die komt ontzettend van pas bij het hamsteren.
Mama's kindje.
Ben je weer geslagen door je papa?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat je een mama's kindje was hoef je niet te vertellen hoor! Dat kan je zo zien aan die onderlip. Dat krijg je namelijk alleen maar van op latere leeftijd sabbelen aan je mama's tietje.
Welkom in China, eh, Australië.quote:[..] Volgens een woordvoerder van de verantwoordelijk minister Stephen Conroy zullen de filters verplicht worden gesteld voor alle Australiërs. [..]
Wat sigme hierover zegt dacht ik ook. Ik meen 1970.quote:
Ach ook al had ik een digitale hekel aan hem gehad, dan nog zou ik hem het beste wensen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat sigme hierover zegt dacht ik ook. Ik meen 1970.
Veel te jong dus om te sterven. Vreselijke ziekte is het toch ook. Wat zou hij precies hebben? Maar ach, doet het er nog toe?
Toch hoop ik voor hem dat hij goed heen kan gaan. Had soms harde humor, maar ik mocht hem wel .
http://www.rotterdamseschouwburg.nl/playlist/details.aspx?PRD_ID=2153&EVE_ID=5677quote:Op dinsdag 4 november viert De Rotterdamse Schouwburg de feestelijke overwinningsavond van senator Barack Obama tot president van Amerika. Journalist Francisco van Jole ontvangt gasten die hun licht laten schijnen over de gevolgen van deze verkiezing. Welk nieuw buitenlands beleid gaat Obama voeren? Hoe gaat de democratische president om met de dure erfenis van zijn voorganger? We staan rechtstreeks in verbinding met het Obamakamp aan de overkant van de oceaan. Joany Muskiet zingt liederen van Hope en Glory. Samen met het RO Theater (Jacqueline Blom), Nico Haasbroek en Mieke van der Linden belichten we het Nieuwe Amerika.
De volgende volgende morgen serveert de Rotterdamse Schouwburg een stevig Amerikaans ontbijt. Dan weten we wat het gaat worden. Champagne of tranen?
Mensen die denken dat het boeit (vooral voor buitenlands beleid) wie er president is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:17 schreef MrX1982 het volgende:
http://www.rotterdamseschouwburg.nl/playlist/details.aspx?PRD_ID=2153&EVE_ID=5677
De Obamania begint nu toch wel door te slaan. Alsof de Messias terug is op aarde en alles beter wordt.
Gek, ik hoor steeds van Obamarama's dat als hij aan de macht is dat er echt wat veranderen. Change! enzo, jeweetz.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:32 schreef Monidique het volgende:
Dat is gek, dat lees ik helemaal niet in het bericht. Eigenlijk hoor ik alleen van Obama-'critici' dathij The One en de messias is.
O.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gek, ik hoor steeds van Obamarama's dat als hij aan de macht is dat er echt wat veranderen. Change! enzo, jeweetz.
Simpelweg alleen kijken naar de "oorlogsloosheid" is wat te makkelijk natuurlijk. Er zit nogal een verschil tussen bijvoorbeeld WO 2, Vietnam, Afghanistan en Irak. Denk aan de mate van ingrijpen, motivatie, overleg met andere landen, etcetera.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het boeit (vooral voor buitenlands beleid) wie er president is.![]()
Was pas op de Daily Show een gozer met een boek over oorlogvoering en Amerika. Ze hebben, ongeacht president welgegeteld 2 jaar oorlogloosheid gehad in de laatste 100 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |