Tja je hebt wel een beetje gelijk dat Telegraaf lezers beetje extreem simpel denkenquote:
Ze heten "Wilders" en "De Winter".quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:01 schreef Vodkadruppel het volgende:
Sommige mensen denken blijkbaar dat R'dam nu de sharia gaat invoeren.
Dat is ook schandalig, maar wil niet zeggen dat Aboutaleb niet geschikt is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:33 schreef Pedroso het volgende:
Overigens is het wel opvallend dat het merendeel van de grote steden een PvdA burgemeester heeft (Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Eindhoven etc.). Toch eigenlijk wel schandalig dat een steeds kleiner wordende partij zoveel in de pap te brokkelen heeft dat ze de baantjes kunnen verdelen onder eigen partij mensen.
Zeg ik ook niet. Ik vind hem één van de betere mensen bij de PvdA (al is zijn dubbele paspoort een groot minpunt, niet als burger maar wel als gezagsdrager).quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is ook schandalig, maar wil niet zeggen dat Aboutaleb niet geschikt is.
Waar baseer jij dat op? Tot nu toe heeft hij imo absoluut niets spraakmakends gepresteerd behalve in de ruimte lullen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:25 schreef Halcon het volgende:
De manier waarop verdient zeker niet de schoonheidsprijs, maar Aboutaleb lijkt me wel een prima burgemeester.
Wie heeft er in jouw ogen dan wel iets spraakmakends gepresteerd?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:48 schreef sgeitgeit het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op? Tot nu toe heeft hij imo absoluut niets spraakmakends gepresteerd behalve in de ruimte lullen.
Niemand, daarom vraag ik mij af waarom jij een geboren en getogen marokkaan wel geschikt vindt als burgemeester in NL.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie heeft er in jouw ogen dan wel iets spraakmakends gepresteerd?
Hij lijkt mij geschikt. Afkomst heeft er niets mee te maken. Hij heeft een Nederlands paspoort en heeft gekozen voor de Nederlandse politiek, niet voor de Marokkaanse. Als alle Marokkanen eens een voorbeeld zouden nemen aan Aboutaleb dan zou Nederland er een stuk beter voor staan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:57 schreef sgeitgeit het volgende:
[..]
Niemand, daarom vraag ik mij af waarom jij een geboren en getogen marokkaan wel geschikt vindt als burgemeester in NL.
Hoezo als ze 3 zieltjes gewonnen hebben door mensen angst aan te lullen hebben ze hun doel bereikt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik snap de rare uitval van de PVV trouwens niet. Als burgemeester is iemand als Aboutaleb ongevaarlijker dan als staatssecretaris.
Ik zie niet in wat daar opvallend aan is. De PvdA is de grootste partij in alle grote steden. Blijkbaar hebben de meeste mensen dus een voorkeur voor die partij. Wat pas echt raar zou zijn, is wanneer het een CDA'er was geworden (want de PvdA heeft Amsterdam en Utrecht, en de VVD heeft Den Haag dus dan heeft het CDA recht op Rotterdamquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:33 schreef Pedroso het volgende:
Overigens is het wel opvallend dat het merendeel van de grote steden een PvdA burgemeester heeft (Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Eindhoven etc.). Toch eigenlijk wel schandalig dat een steeds kleiner wordende partij zoveel in de pap te brokkelen heeft dat ze de baantjes kunnen verdelen onder eigen partij mensen.
Treurig idd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Onvoorstelbaar dat iemands afkomst nog een issue kan zijn in een modern land voor een burgemeesters functie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |