Dat het nog steeds enigszins spannend is. (Massa staat op 7 punten achterstand)quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:48 schreef hoipim het volgende:
wat betekend deze uitslag voor het kampioenschap?
geen spoilersquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:48 schreef hoipim het volgende:
wat betekend deze uitslag voor het kampioenschap?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
geen spoilers![]()
ow ja, de race tot nu toe
Ja maar als Hamilton wint, is het voor Ferrari Fappers altijd standaard een saaie race.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:59 schreef hoipim het volgende:
[..]
![]()
![]()
iedereen weet dat hamilton heeft gewonnen
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:59 schreef hoipim het volgende:
[..]
![]()
![]()
iedereen weet dat hamilton heeft gewonnen
![]()
![]()
Hamilton rijderskampioen, Ferrari constructeurskampioen. Prima oplossing.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
Dat Hamilton nu 7 punten op Massa voorstaat en dat Ferrari 11 punten voorsprong heeft op McLaren in het constructeurskamioenschap
Precies! Eindelijk iemand met verstand van zaken. Wel grappig dat ze bij Renault nog even over de boardradio riepen dat Kimi misschien wel een probleem heeft omdat hij ineens zo langzaam reed. Ondertussen reed Kimi al zijn oude tijden weer. Maar kortgezegd, dit had elk team gedaan en heeft niets te maken met de teamorders zoals ze gepleegd werden met Barichello.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:16 schreef Mikkie het volgende:
Ferrari bestraffen voor een teamorder is bullshit. Massa kan wel wat roepen, maar wie zegt dat Raikkonen orders heeft gehad? Dit kan ook eigen keuze zijn. Bovendien had elk team dit zo gedaan, niet meer dan logisch als het om het wereldkampioenschap gaat.
iddquote:
Dank je.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:08 schreef Trystar het volgende:
Persconferentie race China 2008
[ afbeelding ]
Download: Klik
Geweldig dat gezicht van Kimiquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:08 schreef Trystar het volgende:
Persconferentie race China 2008
[ afbeelding ]
Download: Klik
Het is nog even afwachten op het bericht dat de McLaren van Lewis te licht wordt bevondenquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
idd![]()
![]()
en het is er niet beter op geworden voor over 2 weken......
Sla 'm!quote:
Begrijp me niet verkeerd, het maakt me geen bal uit wie er WDC wordt, had gewoon graag gezien dat Felipe wat korter op Lewis stond qua punten, 'n puntje of 2 erachter ofzo. Als ze dan als 1 en 2 konden starten in Brazilie, dan mochten ze het mooi gaan uitvechten met hun tweetjes. Nu zijn er jammer genoeg weer een hoop andere factoren die mee kunnen gaan spelen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:32 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Het is nog even afwachten op het bericht dat de McLaren van Lewis te licht wordt bevonden
Ik was te laat, hoipim rende weg op het moment dat ik het zagquote:
Na de puncture had Heikki op een 15e plek toch nauwelijks meer kans op een puntenklassering???quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:59 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Precies! Eindelijk iemand met verstand van zaken. Wel grappig dat ze bij Renault nog even over de boardradio riepen dat Kimi misschien wel een probleem heeft omdat hij ineens zo langzaam reed. Ondertussen reed Kimi al zijn oude tijden weer. Maar kortgezegd, dit had elk team gedaan en heeft niets te maken met de teamorders zoals ze gepleegd werden met Barichello.
Nouja, als Kimi-fan moet ik zeggen dat Hamilton een fantastische race en een zeer goed weekend gereden heeft. Erg goed van hem.
Oh, en over teamorders. Nou gaan al die McLaren fans huilen dat als het andersom was geweest alle Ferrarifans hadden lopen schreeuwen, maar vind het binnenhalen van Kovalainen verdacht. Dat is viezer dan wat Ferrari gedaan heeft. Want dat is gewoon teamsport en iets wat elke F1-fan gedaan en verwacht had.
Nee, het was Gertje nietquote:
Oh, ik mag niet klagenquote:Maar mooie race, zeker voor de Mclaren fans onder onsNiet veel spectakel, maar genoeg, met in het achterhoofd om de laatste race mee aan te vangen. Hopelijk verknalt Hamilton de eerste paar rondes om vervolgens terug te komen en alsnog WK te worden
In Brazilië wordt ie wel van de baan gereden door een achterblijver op de Jos Verstappen manierquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, heet was Gertje niet
[..]
Oh, ik mag niet klagen
Enne, nee! Laat Hamilton gewoon netjes de puntjes binnenhalen volgende raceLiefst nog met de volle mep weggaan
![]()
kom je al klaar van die gedachte?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In Brazilië wordt ie wel van de baan gereden door een achterblijver op de Jos Verstappen manier
Hmm, ja tuurlijk. Iemand die uitvalt zou dat mogen, al betwijfel ik of het in dit geval ook mag mocht het allemaal waar zijn. Maar iemand op die manier binnenhalen is volgens mij tactisch. Ze zullen wel denken bij McLaren; 'Misschien kan hij met een nieuwe moter wel de top 10 halen'quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:59 schreef Sally het volgende:Na de puncture had Heikki op een 15e plek toch nauwelijks meer kans op een puntenklassering???
Dat ze 'm dan binnenhalen lijkt me logisch, ook gezien het feit dat ze dan een verse motor in die McLaren kunnen pleuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |