Ja, lekker goed voor de doorbloeding van je arm ook.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef mjh487 het volgende:
Je stopt je overtollige arm onder je kussen, en gaat er met je hoofd op liggen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
tevens-verkapt-kijk-mij-een-vriendin-hebben-topique
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Haha, komt me bekend voorHeb ik ook altijd met mijn Deense Dog.
ik vond het heerlijk om tegen elkaar aan te liggen bij het slapen, mijn vriend heeft er een hekel aan, en dat ook aangegeven.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:33 schreef gebrokenglas het volgende:
TS moet gewoon even de dialoog aangaan met zijn vriendin. Zeggen dat het zo niet langer ka, dat het anders moet,
Ik moest daar ook meteen aan denkenquote:
Ja dat is het probleem.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:35 schreef LasTeR het volgende:
Onder het kussen, die onderste arm. Nooit problemen mee gehad verder. Anders wacht je tot ze slaapt en dan ga je lekker....
Je omdraaien en je eigen slaapruimte creeëren naast d'r.
Dat is ook kut. Trut moet eigenlijk uit je buurt blijven als je slaapt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:44 schreef Noorsbloed het volgende:
Arm onder het kussen inderdaad.
Of jij gaat op je buik liggen en je vriendin op je borstkas
Heaumeau.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:22 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, lekker goed voor de doorbloeding van je arm ook.
Hoe kan je vriendin op je borstkas als je op je buik ligt?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:44 schreef Noorsbloed het volgende:
Arm onder het kussen inderdaad.
Of jij gaat op je buik liggen en je vriendin op je borstkas
Doh..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:57 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Hoe kan je vriendin op je borstkas als je op je buik ligt?
Een oplossing kan zijn dat je twee gesplitste bedden koopt die je uit elkaar kan schuiven bij het slapen gaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:17 schreef BrtM het volgende:
Mijn vriendin wil in bed altijd lepeltje lepeltje liggen en dat is soms best irritant. Want als ik wil slapen dan wil ik gewoon de ruimte hebben!
Klacht is dat ik nooit weet waar ik m'n "onderste" arm moet laten. In vrijwel elke positie gaat hij slapen en dat vind ik irritant.
Hoe leggen jullie je "onderste" arm als je lepeltje ligt?
Subklacht:
Anim0l Planet
Volg het voorbeeld van je arm.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:17 schreef BrtM het volgende:
Klacht is dat ik nooit weet waar ik m'n "onderste" arm moet laten. In vrijwel elke positie gaat hij slapen en dat vind ik irritant.
Works for me, dan is het nog wel te doen inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef mjh487 het volgende:
Je stopt je overtollige arm onder je kussen, en gaat er met je hoofd op liggen
Hulde !quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:18 schreef leppeh het volgende:
Onder d'r nek door, tiet grijpen, even hard knijpen en terugrollen naar je eigen plek. Of alleen je arm onder haar nek doorsteken. In dit geval mag je zelf kiezen
Even ASCII ter verduidelijking. Als je vriendin op haar zij ligt dan ziet het er zo uit:
hoofd nek lijf
(______)---(______________________ van de zijkant gezien dus.
Dan steek je je arm onder de plek gemarkeerd met X:
(______)-X-(______________________
Tadaa!
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:34 schreef fs180 het volgende:
maak een gat in het bed waar je je arm instopt
My thoughts exactlyquote:
hahaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:34 schreef fs180 het volgende:
maak een gat in het bed waar je je arm instopt
Dat dusquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:55 schreef Reinhilde het volgende:
5 minuten lepeltje-lepeltje liggen, en dan omdraaien. Vriendin blij; want geknuffeld, jij blij; want je kan lekker slapen. Opgelost.
Zowwww dat is bijzonder zeg! Een vriendin hebben..quote:gewoon op je rug liggen, zij past zich wel aan.
tevens-verkapt-kijk-mij-een-vriendin-hebben-topique
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:34 schreef immortalsean het volgende:
[..]
niet lachen, het bestaat echt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In d'r kont.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:17 schreef BrtM het volgende:
Hoe leggen jullie je "onderste" arm als je lepeltje ligt?
Jij hebt dus nog nooit lepeltje lepeltje gelegen.quote:
een waar je de lucht niet uit hoeft te laten lopen na de wip, waarde Bilky, dat heet een vriendinquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:08 schreef Bilky het volgende:
[..]
Zowwww dat is bijzonder zeg! Een vriendin hebben..
en je vriend ligt aan de andere kant?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:20 schreef mighty_myte het volgende:
Ik lig altijd lepeltje lepeltje maar dan lig ik in de vrouwpositie!
Geen last van benauwdheid, mijn armen zijn vrij en ik heb toch de warmte en liefde!
Je UIquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Haha, komt me bekend voorHeb ik ook altijd met mijn Deense Dog.
Ik ben de vriend.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:27 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
en je vriend ligt aan de andere kant?
ASCII wordt de nieuwe paint in klbquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:18 schreef leppeh het volgende:
Onder d'r nek door, tiet grijpen, even hard knijpen en terugrollen naar je eigen plek. Of alleen je arm onder haar nek doorsteken. In dit geval mag je zelf kiezen
Even ASCII ter verduidelijking. Als je vriendin op haar zij ligt dan ziet het er zo uit:
hoofd nek lijf
(______)---(______________________ van de zijkant gezien dus.
Dan steek je je arm onder de plek gemarkeerd met X:
(______)-X-(______________________
Tadaa!
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:27 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
en je vriend ligt aan de andere kant?
Er wil gewoon niemand bij jou liggenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:43 schreef T3rr0r het volgende:
Vond het ook altijd fucking irritant. Kansloze gedoe met die wijven altijd dat ze vastgehouden willen worden.
2 persoons bed helemaal voor jezelf (L)
Betraptquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:57 schreef Euner het volgende:
[..]
Er wil gewoon niemand bij jou liggen
Achja, van een nadeel een voordeel maken.. of een voordeel een nadeel maken, wat jij wilt dus :-)
Superman that ho!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:28 schreef Florian_ het volgende:
Amateur!
Je moet de Superman doenDe arm van de zijde waar je op ligt als superman uitsteken, waardoor je niet op je eigen arm hoeft te liggen
Is opzich wel een gunstige positie, maar na een tijdje krijg je kramp
Als m'n vriendin slaapt duw ik dr gewoon altijd van me af en ga ik chill liggen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:52 schreef Noway666 het volgende:
Ik krijg het altijd stik warm als we lepeltje lepeltje liggen.
WTFquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:34 schreef immortalsean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik de Superman doe, hangt mijn hand in de badkamerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:28 schreef Florian_ het volgende:
Amateur!
Je moet de Superman doenDe arm van de zijde waar je op ligt als superman uitsteken, waardoor je niet op je eigen arm hoeft te liggen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:37 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Ik moest daar ook meteen aan denken
whehe dan weten we ook gelijk wie de broek aan heeft thuisquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:20 schreef mighty_myte het volgende:
Geen last van benauwdheid, mijn armen zijn vrij en ik heb toch de warmte en liefde!
En dan ligt zij met een grote voorbinddildo in je kont te prikken, waarop jij zegt "nu even niet schat, ik heb hoofdpijn".quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:20 schreef mighty_myte het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:53 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
En dan ligt zij met een grote voorbinddildo in je kont te prikken, waarop jij zegt "nu even niet schat, ik heb hoofdpijn".
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:24 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom zou je arm niet mogen slapen wanneer je zelf wel gaat slapen? Wat voor fucking egoistische aso ben jij!? Als ik jouw arm was, zou ik je echt wurgen...![]()
1 2 3 4 5 6 | (______)---(______________________ van de zijkant gezien dus. Dan steek je je arm onder de plek gemarkeerd met X: (______)-X-(______________________ |
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:34 schreef immortalsean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is ook kut. Trut moet eigenlijk uit je buurt blijven als je slaapt.
geloof ik ook nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:29 schreef SarahD. het volgende:
Ik dacht dat je een grapje maakte..dit geloof je toch niet![]()
.
Dat dus.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:48 schreef hilliebillie het volgende:
ik leg m'n arm idd altijd onder m'n kussen als ik 'achter' lig.. Mijn vriend legt zijn arm altijd onder mijn nek door en dan z'n arm gestrekt of om me heen.. Ligt ook erg prettig.
wow, dit is een mooie postquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:29 schreef iamredleader het volgende:
Lepeltje-lepeltje is perfect, en dan met 1 arm om m'n vrouw haar buik, dan kan ik de baby voelen trappelen in haar buik![]()
![]()
En de andere arm ligt naar boven toe, onder m'n kussen.
Die gaat op de to do list !quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:29 schreef iamredleader het volgende:
Lepeltje-lepeltje is perfect, en dan met 1 arm om m'n vrouw haar buik, dan kan ik de baby voelen trappelen in haar buik![]()
![]()
En de andere arm ligt naar boven toe, onder m'n kussen.
zaterdag optie 5 dan maar?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:36 schreef Supersheep het volgende:
How To Avoid Trapped Arm Whilst Cuddling In Bed
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik lig altijd 5 minuten lepeltje-lepetje met mijn dushi. Omdat het moet.Aandacht geven en zo. Heel belangrijk. Na 5 minuten heb ik het helemaal gehad en draai ik weg... ver weg. Het liefst stap ik in een ander bed (met een strak 17 jarig mokkeltje), maar da's ook zo cru hè.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |