Dan is er iig nog één zekerheidje in de markt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:43 schreef Enchanter het volgende:
Wat ik raar vind (maar dat komt omdat ik typhus begrijp van aandelen en beurzen) dat als de Amerikaanse beurs open is , de dollar stijgt , maar zaodra deze dicht is , zakt 'ie weer
Alle partijen die erbij betrokken zijn zitten in zwaar weerquote:AMSTERDAM (Dow Jones)--De Amerikaanse autofabrikanten General Motors (GM) en Chrysler LLC zetten vaart achter de gesprekken over een mogelijke fusie. Dat schrijft The Wall Street Journal op basis van personen bekend met de situatie. GM zal in de komende weken kwartaalcijfers bekendmaken, die naar verwachting weinig rooskleurig zullen zijn, en is op zoek naar nieuwe bronnen van financiering. GM zou daardoor streven naar afronding van een transactie voor eind oktober.
Grote banken die leningen hebben verstrekt aan beide automakers, zoals JP Morgan Chase & Co., zouden ook aandringen op een fusie om zo de blootstelling aan de auto-industrie te verminderen.
JP Morgan Chase en Citigroup Inc. begeleiden Cerberus, de eigenaar van Chrysler, bij de onderhandelingen, terwijl GM wordt vertegenwoordigd door Morgan Stanley en Evercore Partners.
Snap ook niet wat Chrysler wil met GM. GM is nou ook niet echt promising de komende jaren...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
GM en Chrysler zetten vaart achter fusiegesprekken
[..]
Alle partijen die erbij betrokken zijn zitten in zwaar weer
Zal wel met AEX - SEX te maken hebbenquote:
Het gaat dan ook hard op dit moment. Probeer zelf maar eens een week turbo's uit in je 'virtuele' portefeuille.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar als je 100% per week draait, dan ben je toch binnen enkele maanden multimiljonair! Dan verdubbel je steeds!
Optie expiratiequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:56 schreef appelsientje het volgende:
Zo de laatste dag voor 't weekend.. ben benieuwd of er nog wat geks gaat gebeuren
Dat doen ze toch als de winst voor jou uit de klauwen begint te lopen? Op zich is dat dan toch positief of mis ik wat?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik heb drie keer turbo's geprobeerd, drie keer uitgestopt
Nee wanneer het mis gaatquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat doen ze toch als de winst voor jou uit de klauwen begint te lopen? Op zich is dat dan toch positief of mis ik wat?
Op rtlz net wisten ze 't ook niet, alle financials in de plus behalve ING.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat doen ze toch als de winst het verlies voor jou uit de klauwen begint te lopen? Op zich is dat dan toch positief of mis ik wat?
zoveel financials hebben we niet meerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op rtlz net wisten ze 't ook niet, alle financials in de plus behalve ING.
Mijn gok: ING gaat beroep moeten doen op die cash van de overheid.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:39 schreef ItaloDancer het volgende:
-13% ING
we weten weer eens iets niet
Op de DFT-site gaat het in koor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:42 schreef SeLang het volgende:
[..]
Mijn gok: ING gaat beroep moeten doen op die cash van de overheid.
Ze hebben namelijk een flinke exposure naar Amerikaanse hypotheken enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |