abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62445935
Met dit soort dagen tussendoor duurt het wel steeds langer voor de echte bodem bereikt wordt, vorige week stond de DJ nog (heel) eventjes op 7800 geloof ik... of 7600 zelfs... nu blijft ie rond de 9000 spelen. En ik geloof niet dat 7600 de bodem wás.
pi_62446128
nou ik geef het op, ik ga een film kijken dit gaat nergens meer over, dik in de plus hahaha
namaste
pi_62446233
Zie de reactie op de cijfers van Google in de after hours-trading en vergelijk dat met het koersverloop van vandaag......

pi_62447545

"Het enige wat omhoog gaat is de meest waardeloze munt op de Zimbabwaanse dollar na; de Amerikaanse dollar"
pi_62447844
quote:
.
pi_62447858
WTF, Amerikaanse beurs in de plus. Dik in de plus!
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
pi_62447903
quote:
hehehe
namaste
pi_62448123
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:14 schreef nibbieworld het volgende:
WTF, Amerikaanse beurs in de plus. Dik in de plus!
Zo erg is dat niet, had nog aandelen Morgan Stanley staan. Opzich vind ik het wel jammer dat het niet verder gedaald is, had liever nog een aantal aandelen bij willen kopen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_62448132
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:01 schreef pberends het volgende:

"Het enige wat omhoog gaat is de meest waardeloze munt op de Zimbabwaanse dollar na; de Amerikaanse dollar"
wtf?

donderdag 16 oktober 2008 @ 23:31:19 #112
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_62448345
Dat we vandaag nog even de bodem aangetikt hebben is wel gunstig, want daardoor is deze bodem alleen maar sterker geworden!
The End Times are wild
pi_62448711
ohja, vast. sterke bodem.....
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:45:14 #114
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_62448721
quote:
[b]Op donderdag 16 oktober 2008 19:51 schreef sitting_elfling het volgende:[/b

Public_NME .. tevreden met de turbo's ?
Ja, ik was zeer tevreden met de turbo's. Ik heb een rendement van net onder de 20% gehaald op de batch die ik gistermiddag had gekocht. Ik heb ze vandaag rond 14.30u verkocht, na indicaties dat de DJ 2,3% in plus ging openen.
Al met al had ik nog wat extra rendement kunnen maken als ik langer had blijven ziten, maarja 'als' telt niet Je moet er trouwens wel balls of steel voor hebben met zo'n market volatility, pffff. (ik zou ze ook niet kopen als ik niet genoeg kon monitoren gedurende de dag)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_62448983
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:45 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ja, ik was zeer tevreden met de turbo's. Ik heb een rendement van net onder de 20% gehaald op de batch die ik gistermiddag had gekocht. Ik heb ze vandaag rond 14.30u verkocht, na indicaties dat de DJ 2,3% in plus ging openen.
Al met al had ik nog wat extra rendement kunnen maken als ik langer had blijven ziten, maarja 'als' telt niet Je moet er trouwens wel balls of steel voor hebben met zo'n market volatility, pffff. (ik zou ze ook niet kopen als ik niet genoeg kon monitoren gedurende de dag)
Oké! Ik heb ze zelf op dit moment nog, heb vandaag niet meer kunnen inloggen om ze de deur uit te gooien. Kijken of ik ze morgen nog met een kleine winst de deur uit kan gooien, overigens heb ik wel weer plannen om morgen middag een bende in te kopen. Gewoon weer opnieuw beginnen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:56:57 #116
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_62449002
Handelen jullie altijd in Turbo's, en wat is jullie rendement over de lange termijn erop geweest? En houden jullie ze ook na sluitingstijd vast? Volgen jullie de beurs permanent?
The End Times are wild
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:58:38 #117
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 00:03:46 #118
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_62449152
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oké! Ik heb ze zelf op dit moment nog, heb vandaag niet meer kunnen inloggen om ze de deur uit te gooien. Kijken of ik ze morgen nog met een kleine winst de deur uit kan gooien, overigens heb ik wel weer plannen om morgen middag een bende in te kopen. Gewoon weer opnieuw beginnen.
Oké, blijf je short gaan of? Ik zag wel een aantrekkelijke long staan bij Citi. Ik wacht toch maar (al)weer even af, m.b.t. Azië en de opening in Europa.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_62449156
Op het moment dat je nu een aandelenorder plaatst, kan je dan met zekerheid zien tegen welk bedrag je gaat kopen (tegen de prijs waar hij gister op sloot bijv.) of is het afwachten wat het aandeel doet bij de opening van de beurs?

Stomme vraag misschien.. maar ik weet het echt niet
pi_62449241
Je moet altijd een limietorder opgeven, dan wordt je order verwerkt tegen de door jou gewenste koers of beter. (Als die koers niet gehaald wordt krijg je dus niks)
Als je 'm er zo ingooit krijg je 'm voor wat een random figuur er voor vraagt. Sowieso nooit bij de opening doen.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 00:10:18 #121
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_62449325
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 00:07 schreef ItaloDancer het volgende:
Je moet altijd een limietorder opgeven, dan wordt je order verwerkt tegen de door jou gewenste koers of beter. (Als die koers niet gehaald wordt krijg je dus niks)
Als je 'm er zo ingooit krijg je 'm voor wat een random figuur er voor vraagt. Sowieso nooit bij de opening doen.
Nee, bij opening nooit doen. En bij kleinere aandelen ook nooit bestens, want dan kun je ook genaaid worden. BIj grotere fondsen doet de markt zijn werk wel
The End Times are wild
pi_62449446
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:56 schreef LXIV het volgende:
Handelen jullie altijd in Turbo's, en wat is jullie rendement over de lange termijn erop geweest? En houden jullie ze ook na sluitingstijd vast? Volgen jullie de beurs permanent?
Ik handel al zeer lang in turbo's. Heb er zelf ook een opdracht over gemaakt ivm school.
Turbo's is voor mij écht gewoon een uitkomst. Rendementen zijn prima, probeer te mikken op 100% per week. Ik volg de beurs vrij frequent, de beurs. Niet het macro nieuws.

Ik prefeer turbo's te kopen voor sluitingstijd.

Overigens heb ik ook wel eens turbo's zeer lang in handen gehad, remember de stijging van olie tot de 130 - 140 dollar. Dat ritje heb ik relatief lang kunnen uitzitten, en soms gewoon bijkopen .
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 01:00:08 #123
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 07:39:00 #125
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_62451298
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 00:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik handel al zeer lang in turbo's. Heb er zelf ook een opdracht over gemaakt ivm school.
Turbo's is voor mij écht gewoon een uitkomst. Rendementen zijn prima, probeer te mikken op 100% per week. Ik volg de beurs vrij frequent, de beurs. Niet het macro nieuws.

Ik prefeer turbo's te kopen voor sluitingstijd.

Overigens heb ik ook wel eens turbo's zeer lang in handen gehad, remember de stijging van olie tot de 130 - 140 dollar. Dat ritje heb ik relatief lang kunnen uitzitten, en soms gewoon bijkopen .
Maar als je 100% per week draait, dan ben je toch binnen enkele maanden multimiljonair! Dan verdubbel je steeds!
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')