quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:11 schreef ItaloDancer het volgende:
Drugshond op Wallen boekt succes
hehehequote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:11 schreef ItaloDancer het volgende:
Zo erg is dat niet, had nog aandelen Morgan Stanley staan. Opzich vind ik het wel jammer dat het niet verder gedaald is, had liever nog een aantal aandelen bij willen kopen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:14 schreef nibbieworld het volgende:
WTF, Amerikaanse beurs in de plus. Dik in de plus!
wtf?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:01 schreef pberends het volgende:
"Het enige wat omhoog gaat is de meest waardeloze munt op de Zimbabwaanse dollar na; de Amerikaanse dollar"
Ja, ik was zeer tevreden met de turbo's. Ik heb een rendement van net onder de 20% gehaald op de batch die ik gistermiddag had gekocht. Ik heb ze vandaag rond 14.30u verkocht, na indicaties dat de DJ 2,3% in plus ging openen.quote:[b]Op donderdag 16 oktober 2008 19:51 schreef sitting_elfling het volgende:[/b
Public_NME .. tevreden met de turbo's ?
Oké! Ik heb ze zelf op dit moment nog, heb vandaag niet meer kunnen inloggen om ze de deur uit te gooien. Kijken of ik ze morgen nog met een kleine winst de deur uit kan gooien, overigens heb ik wel weer plannen om morgen middag een bende in te kopen. Gewoon weer opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:45 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja, ik was zeer tevreden met de turbo's. Ik heb een rendement van net onder de 20% gehaald op de batch die ik gistermiddag had gekocht. Ik heb ze vandaag rond 14.30u verkocht, na indicaties dat de DJ 2,3% in plus ging openen.
Al met al had ik nog wat extra rendement kunnen maken als ik langer had blijven ziten, maarja 'als' telt nietJe moet er trouwens wel balls of steel voor hebben met zo'n market volatility, pffff. (ik zou ze ook niet kopen als ik niet genoeg kon monitoren gedurende de dag)
Heel mijn bakkes zit vol met witte poeder.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:11 schreef ItaloDancer het volgende:
Oké, blijf je short gaan of? Ik zag wel een aantrekkelijke long staan bij Citi. Ik wacht toch maar (al)weer even af, m.b.t. Azië en de opening in Europa.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oké! Ik heb ze zelf op dit moment nog, heb vandaag niet meer kunnen inloggen om ze de deur uit te gooien. Kijken of ik ze morgen nog met een kleine winst de deur uit kan gooien, overigens heb ik wel weer plannen om morgen middag een bende in te kopen. Gewoon weer opnieuw beginnen.
Nee, bij opening nooit doen. En bij kleinere aandelen ook nooit bestens, want dan kun je ook genaaid worden. BIj grotere fondsen doet de markt zijn werk welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:07 schreef ItaloDancer het volgende:
Je moet altijd een limietorder opgeven, dan wordt je order verwerkt tegen de door jou gewenste koers of beter. (Als die koers niet gehaald wordt krijg je dus niks)
Als je 'm er zo ingooit krijg je 'm voor wat een random figuur er voor vraagt. Sowieso nooit bij de opening doen.
Ik handel al zeer lang in turbo's. Heb er zelf ook een opdracht over gemaakt ivm school.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:56 schreef LXIV het volgende:
Handelen jullie altijd in Turbo's, en wat is jullie rendement over de lange termijn erop geweest? En houden jullie ze ook na sluitingstijd vast? Volgen jullie de beurs permanent?
Maar als je 100% per week draait, dan ben je toch binnen enkele maanden multimiljonair! Dan verdubbel je steeds!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik handel al zeer lang in turbo's. Heb er zelf ook een opdracht over gemaakt ivm school.
Turbo's is voor mij écht gewoon een uitkomst. Rendementen zijn prima, probeer te mikken op 100% per week. Ik volg de beurs vrij frequent, de beurs. Niet het macro nieuws.
Ik prefeer turbo's te kopen voor sluitingstijd.
Overigens heb ik ook wel eens turbo's zeer lang in handen gehad, remember de stijging van olie tot de 130 - 140 dollar. Dat ritje heb ik relatief lang kunnen uitzitten, en soms gewoon bijkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |