quote:
Ja wie nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:14 schreef Ladylike het volgende:
lego is vet cool
had vroeger kisten vol ..
Met Lego kun je alles makenquote:
Ik bouwde zelf dingen, dus zonder beschrijving..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wie nietIk had vooral die ruimteschepen
kijk, en daar trek ik mn grensquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
ZEVENTIG dollar op Amazon
wf!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
ZEVENTIG dollar op Amazon
Het leven is duurquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Als zo'n doosje hier 16,95 zou zijn dan zou ik het al fors aan de prijs vinden
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Als zo'n doosje hier 16,95 zou zijn dan zou ik het al fors aan de prijs vinden
Dat ding stelt niks voor man, die gele brandweerwagen. Maar vertel, wat betaal je daar tegenwoordig voor?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:31 schreef es70 het volgende:
Hoe lang ben jij al niet in een speelgoedwinkel geweest
.
Bij Bart Smit 4,95.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Voor deze betaalde ik pas nog in Finland ¤ 4,80.
Dat is wel erg goedkoop voor Lego denk ik, maar 70 dollar gaat nergens over natuurlijk
lego is echt voor de toffe mensenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:32 schreef Fha het volgende:
Ik had vroeger (nouja hij staat nog steeds bij mama op zolder) een vet mooi lego kasteel
Oh nou zie, heb ik toch 15 cent bespaard tijdens de vakantiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Precies.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lego is echt voor de toffe mensen
Kan ik niet vinden. Maar het ging me meer om het feit dat jij zo opkeek van die prijs...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ding stelt niks voor man, die gele brandweerwagen. Maar vertel, wat betaal je daar tegenwoordig voor?
ik moet blijkbaar eens de prijzen van lego tegenwoordig gaan bekijken...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden. Maar het ging me meer om het feit dat jij zo opkeek van die prijs...
the princess diaries ookquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoveel hebben wij niet eens uitgegeven...
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Van de prijzen van Playmobil word je ook misselijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik moet blijkbaar eens de prijzen van lego tegenwoordig gaan bekijken...
keek er toch ook wel van op
oh help.. ik heb een jongen..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Van de prijzen van Playmobil word je nog veel misselijker.
ja dat is echt bizar inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Van de prijzen van Playmobil word je nog veel misselijker.
Ja ik heb eens wat rond zitten neuzen, het viel me alles mee eigenlijk. Maar serieus, die kleine gele brandweerwagen kost $ 69,99 op Amazon. "Only 1 in stock! ORDER NOW!!"quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:38 schreef es70 het volgende:
Kan ik niet vinden. Maar het ging me meer om het feit dat jij zo opkeek van die prijs...
Enig idee wat Baby Born of Barbies kostenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh help.. ik heb een jongen..
miss issie homo en kan ik poppen gaan kopen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Enig idee wat Baby Born of Barbies kosten.
Net zoveel als je zelf wiltquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
gelukkig wist ik van tevoren dat het geld ging kosten
die hou ik erin!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:46 schreef es70 het volgende:
Ik ben trouwens een vreselijk vervelende moeder, geef ook altijd iig één boek. De Slegte.
Boekenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:46 schreef es70 het volgende:
Ik ben trouwens een vreselijk vervelende moeder, geef ook altijd iig één boek. De Slegte.
Ben zelf een behoorlijk fanatiek lezer, dat weten zequote:
Haha... Daar denken mijn kinderen toch anders overquote:
quote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
daarom is fok natuurlijk ook zo traag, ze zitten allemaal mee te lezenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niet of Prorail erachter zit, maar een paar dagen te laat gelukkig: De aliens zijn er
Geef die groene lelijkerds een biertje!
Ze hebben geen email daar?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom is fok natuurlijk ook zo traag, ze zitten allemaal mee te lezen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben geen email daar?zooitje faalhazen
email is daar allang vet achterhaaldquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben geen email daar?zooitje faalhazen
Gewoon online hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:03 schreef Pheno het volgende:
Waar is marc btw? En dan heb ik het niet over MPG.
Marcb.. nou je het zegt ..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:03 schreef Pheno het volgende:
Niet meer zoveel op Fok! zei hij laatstquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:03 schreef Pheno het volgende:
Hij heeft zich verstoppeltquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:03 schreef Pheno het volgende:
Geen geld meer voor scheermesjes zekerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij heeft zich verstoppelt
Die heeftie opgemaakt aan het krassenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen geld meer voor scheermesjes zeker.
Hang-ze laiverdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:12 schreef Ladylike het volgende:
nu we het over een leven hebben: ik ga bankhangen
Hopelijk tot snel vanaf mn eigen pc
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeftie opgemaakt aan het krassen
Goed planquote:
Troep wordt steeds duurder joh. What's next? 5 mesjes? Dat het dan NOG beter gaat?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's nie liev he Fles
.
[ afbeelding ]
Achter tralies he, is niet meer mee te krassen.
5 mesjes bestaat alquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Troep wordt steeds duurder joh. What's next? 5 mesjes? Dat het dan NOG beter gaat?
Wiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:03 schreef Pheno het volgende:
Oh, hipquote:
Hoe was het station van Leerdam?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, hipMijn Wilkinson ding heeft er 3 geloof ik.
Volgens mij is die Mach26012 zelfs al met trilfunctie of whatever...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Troep wordt steeds duurder joh. What's next? 5 mesjes? Dat het dan NOG beter gaat?
Oh, twee maar. Retard die ik ben.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kruidvat eigen merk is stukken goedkoper en net zo goed (volgens Pat dan).quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je loopt achterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, twee maar. Retard die ik ben.
komt volgende week wel. Vanavond had het gekund qua weer, maar ik ben morgenavond ook al dik op pad hoorde ik vanochtendquote:
quote:
Tsss jij loopt echt wel vet achterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, twee maar. Retard die ik ben.
Esquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Es![]()
Al bij de ortho geweest, of is dat volgende week?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:59 schreef es70 het volgende:
[..]Redelijk frustrerend
. Moet naar de fysio, heb dus naar mijn mening weken verspild (al mocht ik het van hem niet zo zien
).
Ik zal vaker naar je vragen.quote:
ik zag een hele rij staan, zitten en prikken en ik wil niet zittend geprikt worden dus ik moest maar even een afspraak makenquote:
De HA wist het niet meer, vandaar de doorverwijzingquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]en dat zegt de ortho? Je ha had iets anders gezegd dan?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zag een hele rij staan, zitten en prikken en ik wil niet zittend geprikt worden dus ik moest maar even een afspraak maken
Hoiquote:
Aha. Nou, zo spannend is Leerdam niet hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komt volgende week wel. Vanavond had het gekund qua weer, maar ik ben morgenavond ook al dik op pad hoorde ik vanochtend
waarom wil je niet zittend geprikt worden?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zag een hele rij staan, zitten en prikken en ik wil niet zittend geprikt worden dus ik moest maar even een afspraak maken
Wat doen diequote:
Pfff fijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |