Hang-ze laiverdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:12 schreef Ladylike het volgende:
nu we het over een leven hebben: ik ga bankhangen
Hopelijk tot snel vanaf mn eigen pc
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeftie opgemaakt aan het krassen
Goed planquote:
Troep wordt steeds duurder joh. What's next? 5 mesjes? Dat het dan NOG beter gaat?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's nie liev he Fles
.
[ afbeelding ]
Achter tralies he, is niet meer mee te krassen.
5 mesjes bestaat alquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Troep wordt steeds duurder joh. What's next? 5 mesjes? Dat het dan NOG beter gaat?
Wiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:03 schreef Pheno het volgende:
Waar is marc btw? En dan heb ik het niet over MPG.
Oh, hipquote:
Hoe was het station van Leerdam?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, hipMijn Wilkinson ding heeft er 3 geloof ik.
Volgens mij is die Mach26012 zelfs al met trilfunctie of whatever...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Troep wordt steeds duurder joh. What's next? 5 mesjes? Dat het dan NOG beter gaat?
Oh, twee maar. Retard die ik ben.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kruidvat eigen merk is stukken goedkoper en net zo goed (volgens Pat dan).quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je loopt achterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, twee maar. Retard die ik ben.
komt volgende week wel. Vanavond had het gekund qua weer, maar ik ben morgenavond ook al dik op pad hoorde ik vanochtendquote:
quote:
Tsss jij loopt echt wel vet achterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, twee maar. Retard die ik ben.
Esquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Es![]()
Al bij de ortho geweest, of is dat volgende week?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:59 schreef es70 het volgende:
[..]Redelijk frustrerend
. Moet naar de fysio, heb dus naar mijn mening weken verspild (al mocht ik het van hem niet zo zien
).
Ik zal vaker naar je vragen.quote:
ik zag een hele rij staan, zitten en prikken en ik wil niet zittend geprikt worden dus ik moest maar even een afspraak makenquote:
De HA wist het niet meer, vandaar de doorverwijzingquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]en dat zegt de ortho? Je ha had iets anders gezegd dan?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zag een hele rij staan, zitten en prikken en ik wil niet zittend geprikt worden dus ik moest maar even een afspraak maken
Hoiquote:
Aha. Nou, zo spannend is Leerdam niet hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komt volgende week wel. Vanavond had het gekund qua weer, maar ik ben morgenavond ook al dik op pad hoorde ik vanochtend
waarom wil je niet zittend geprikt worden?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zag een hele rij staan, zitten en prikken en ik wil niet zittend geprikt worden dus ik moest maar even een afspraak maken
Wat doen diequote:
Pfff fijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
Aangezien ik de context van die post niet ken (hij staat bovenaan mijn pagina en ik ben te lui om terug te lezen), vind ik dat eigenlijk best wel TMI.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |