komt volgende week wel. Vanavond had het gekund qua weer, maar ik ben morgenavond ook al dik op pad hoorde ik vanochtendquote:
quote:
Tsss jij loopt echt wel vet achterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, twee maar. Retard die ik ben.
Esquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Es![]()
Al bij de ortho geweest, of is dat volgende week?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:59 schreef es70 het volgende:
[..]Redelijk frustrerend
. Moet naar de fysio, heb dus naar mijn mening weken verspild (al mocht ik het van hem niet zo zien
).
Ik zal vaker naar je vragen.quote:
ik zag een hele rij staan, zitten en prikken en ik wil niet zittend geprikt worden dus ik moest maar even een afspraak makenquote:
De HA wist het niet meer, vandaar de doorverwijzingquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]en dat zegt de ortho? Je ha had iets anders gezegd dan?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zag een hele rij staan, zitten en prikken en ik wil niet zittend geprikt worden dus ik moest maar even een afspraak maken
Hoiquote:
Aha. Nou, zo spannend is Leerdam niet hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komt volgende week wel. Vanavond had het gekund qua weer, maar ik ben morgenavond ook al dik op pad hoorde ik vanochtend
waarom wil je niet zittend geprikt worden?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zag een hele rij staan, zitten en prikken en ik wil niet zittend geprikt worden dus ik moest maar even een afspraak maken
Wat doen diequote:
Pfff fijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |