Alle Masters-toernooien zijn al HEEL lang niet op het open kanaal. Sport 1 zendt het uit, verder zijn er zat streams die ieder topic tig keer genoemd worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:04 schreef F777 het volgende:
Waar zijn de wedstrijden te bekijken? Net even op Eurosport gekeken, daar is niets te zien
Ja idd, of 7-6 6-7 7-6, misschien 6-7 7-6 7-6.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:15 schreef Chriz2k het volgende:
Volgende wedstrijd 7-6 7-6 voor Djokovic, hebben we dat ook weer gehad.
Monfils-Murrayquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Programma voor morgen:
14.00u: Monfils-Murray
Niet voor 16.00u: Federer-Del Potro
20.00u: Nadal-Lopez
Daarna: Djoko/Ivo-Simon
Met alleen een service kun je niet 14e in de wereld staan. Hij tennist natuurlijk wel een stuk minder dan de wereldtop, maar hij kan redelijk wat mannen in de top 100 in de rally redelijk bijbenen imo. Anders kun je niet zo hoog staan en 4 toernooien winnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:51 schreef TheGeneral het volgende:
Wat kan die Karlovic toch ongelooflijk slecht tennissen zeg.![]()
Ik zie het elke keer, maar het blijft me verbazen.
Nou, ik zie hem toch 95% van zijn wedstrijden winnen puur op zijn service. De rally verliest hij zowat 9/10 keer. Tegen vrijwel iedereen. Door zijn service wint hij makkelijk zijn eigen games. En er wordt door de tegenstander vaak angstig gespeeld in eigen service games omdat ze als de dood zijn dat ze gebroken worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met alleen een service kun je niet 14e in de wereld staan. Hij tennist natuurlijk wel een stuk minder dan de wereldtop, maar hij kan redelijk wat mannen in de top 100 in de rally redelijk bijbenen imo. Anders kun je niet zo hoog staan en 4 toernooien winnen.
Hoewel ik het normaal geen ramp vind als Djoko verliest, vind het ik het nu wel jammer. Karlovic zou eigenlijk elke 1e ronde uitgeschakeld moeten worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Kutwedstrijd, kutwinnaar, antitennis... bah.
Jan Siemerink verwoorde het juist.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou jullie moeten Karlovic wel nageven dat hij op MP goed initiatief nam door naar het net te gaan en aldaar goed te 'verdedigen'.
Ik moet toegeven dat hij met zijn forehand wel redelijk een balletje kan slaan. Maar die backhand moet ik om huilen. Niet om zijn slice, maar de slag. Maar hij heeft netjes gespeeld tegen Djoko vandaag.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:32 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Jan Siemerink verwoorde het juist.
Natuurlijk is het niet om aan te zien, maar mensen die roepen dat Karlovic alleen maar kan serveren hebben het gewoon mis. Hij kan wel degelijk aardig tennissen, al verdient het niet altijd even de schoonheidsprijs.
Dan is Lopez helemaal een non-tennisser. Die heeft ook totaal geen backhand, slicet 80% terug, slaat 15% uit, de rest gaat met geluk in. Zijn service is wat zwakker dan die van Ivo, daarom staat hij nog wat lager.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat hij met zijn forehand wel redelijk een balletje kan slaan. Maar die backhand moet ik om huilen. Niet om zijn slice, maar de slag. Maar hij heeft netjes gespeeld tegen Djoko vandaag.
Dat is hij ook. Die backhand is ook belabberd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan is Lopez helemaal een non-tennisser. Die heeft ook totaal geen backhand, slicet 80% terug, slaat 15% uit, de rest gaat met geluk in. Zijn service is wat zwakker dan die van Ivo, daarom staat hij nog wat lager.
Hij legt die backhand-slice vaak gewoon diep tegen de baseline aan, dan is er weinig mee te doen. Je kunt ook op elke bal voluit rammen zoals een Gonzo doet, maar dat brengt ook vaker niets dan iets en die paar keer dat het wel goed gaat ziet het er dan allemaal lekker spectaculair uit ja. Diezelfde Gonzalez is trouwens iemand die bijna volledig op z'n forehand leunt, ik zie niet wat het verschil is met iemand die op z'n service leunt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat hij met zijn forehand wel redelijk een balletje kan slaan. Maar die backhand moet ik om huilen. Niet om zijn slice, maar de slag. Maar hij heeft netjes gespeeld tegen Djoko vandaag.
En Van Barneveld dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:05 schreef suus21 het volgende:
[..]
dat kan er bij mij gewoon niet in: dik en log zijn als topsporter...
Toen haalde die man zijn hand nog open bij die brandslang/tuinslang en zat hij te vogelen om een pleister om zijn vinger te doen. Toen ging hij die slang hem met plakband proberen dicht te maken Volgens mij lag het spel bijna een kwartier stil.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Whaaaaaa, dat weet ik nog. Was ook iets met die bloemenbakken
Historische momenten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |