quote:Nalbandian Clinches Historic Run
David Nalbandian became the third player since 1994 to defeat the world's top three players in consecutive matches after defeating No. 1 Roger Federer 1-6, 6-3, 6-3 to win his first ATP Masters Series title in Madrid.
Nalbandian produced his best tennis of the season, defeating World No. 2 Rafael Nadal in the quarterfinals and No. 3 Novak Djokovic in the semifinals before snapping a four-match losing streak against No. 1 Federer in the final.
Nalbandian won his sixth ATP title and first since Estoril last year. He is 6-7 in career finals but has won the past four finals he has contested.
M'n Betfair stream werkt nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:25 schreef Tim86 het volgende:
Welkom LTM
Bandy is los, ben benieuwd waar dit gaan eindigen. Mensen waar zijn jullie, dit is de finale hoor
Wat ben jij toch altijd genuanceerd, zachtaardig en positiefquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:48 schreef suus21 het volgende:
wat is die nalbandian toch dik en log
dat kan er bij mij gewoon niet in: dik en log zijn als topsporter...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:54 schreef eentwee het volgende:
[..]
Wat ben jij toch altijd genuanceerd, zachtaardig en positief
Zo is hetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:05 schreef suus21 het volgende:
[..]
dat kan er bij mij gewoon niet in: dik en log zijn als topsporter...
Dan ben je vast geen liefhebber van sporten als judo en vrouwentennisquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:05 schreef suus21 het volgende:
[..]
dat kan er bij mij gewoon niet in: dik en log zijn als topsporter...
Hij heeft het al een hele tijd niet meer. Na 2006. Alleen de 2 Masters van vorig jaar waren goed. De rest was kut.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:24 schreef Norrage het volgende:
Nalby speelt wel slecht zeg...Hij heeft het gewoon niet dit jaar.....
Hij won vorige week nog op redelijk sterke wijze in Stockholm het toernooi..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij heeft het al een hele tijd niet meer. Na 2006. Alleen de 2 Masters van vorig jaar waren goed. De rest was kut.
Vorig jaar deed ie het nog relatief goed op grand slams en zo, ook dat is niks meer....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij heeft het al een hele tijd niet meer. Na 2006. Alleen de 2 Masters van vorig jaar waren goed. De rest was kut.
Nou, de enige tegenstand die hij daar had was Soderling. De rest was niks.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij won vorige week nog op redelijk sterke wijze in Stockholm het toernooi..
GSM JMDP.
Ach, zo snap ik niet dat je tennis kijkt en elke partij om een streamlink vraagtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:27 schreef suus21 het volgende:
vrouwentennis kijk ik nauwelijks..
maar ik begrijp niet dat als je iedere dag tennist, en daarbij nog fitness doet, dat je dan niet afgetraind kunt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |