quote:Hier trouwens het filmpje van Djokovic die een ballenmeisje bijna vermoord:
http://www.youtube.com/watch?v=S789HMLNAKk
quote:www.channelsurfing.net
Maar die begint pas om 5 uur ongeveer.
quote:De wedstrijden van Nadal zijn volgens mij allemaal live te volgen via TVE 2 (Spaanse zender). Die hebben ook een livestream (zag ik gisterenavond met Murray-Nadal) , op http://www.rojadirecta.com/ zie je vanzelf de links verschijnen voor de tenniswedstrijden.
Paar (leuke) posts uit het vorige topicquote:Highlights Federer - Canas
http://www.youtube.com/watch?v=v8bHymc0Geo
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Paar (leuke) posts uit het vorige topic.
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:37 schreef Tim86 het volgende:
heb al de hele dag een slecht voorgevoel over deze pot voor rafa..
quote:
Wat wordt ik hier gek vanquote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Die worden ook wel grotendeels opgelegd door heerlijke slagen van Nalbandian. Tuurlijk maakt Nadal, zeker voor zijn doen, te veel onnodige fouten. Maar heel veel daarvan kun je op Nalbandians conto schrijven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:06 schreef Ambrosius het volgende:
Hij vernedert meer zichzelf, veel te veel onnodige fouten.
8 games op rij na de openingsgame: 6-1 *2-0.
Dat wel ja, hij speelt wel erg goed, leuk om te zien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die worden ook wel grotendeels opgelegd door heerlijke slagen van Nalbandian. Tuurlijk maakt Nadal, zeker voor zijn doen, te veel onnodige fouten. Maar heel veel daarvan kun je op Nalbandians conto schrijven.
Niet bepaald, niet op de reacties van het publiek afgaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
5-3
Nal heeft 2 MP gehad, nu zelf serveren.
iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:35 schreef Ambrosius het volgende:
niet op de reacties van het publiek afgaan.
GSM Nalbandian 6-1 6-2.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:37 schreef Tim86 het volgende:
heb al de hele dag een slecht voorgevoel over deze pot voor rafa..
Morgenmiddag neem ik aan, de andere halve zal wel 's avonds zijn. Ik denk 14.00 en 20.00, al ligt dat wel redelijk ver uit elkaar met het oog op rust in de finale.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:01 schreef Nalbandian het volgende:
Zo dan, als ik die uitslag moet geloven heeft Nalby flink huisgehouden in Madrid ! Helaas net de wedstrijd gemist, maar als ik bovenstaande comments lees dan heeft David de hele wedstrijd gedomineerd.
Next up: Chokovic ! Is al bekend wanneer deze partij wordt gespeeld ?
Nalby
![]()
Nee liever niet, van mij mag Nalbi het afmaken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:13 schreef TheGeneral het volgende:
Laat het maar een 3 setter worden. Anders moeten we de tijd doden totdat Federer begint. (16.00)
Lief lees eenst terug, is al 100x genoemdquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:24 schreef suus21 het volgende:
welke livestream? Ik wil het kunnen zien..
Er is geen livestream nu hoor. Behalve bwin.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lief lees eenst terug, is al 100x genoemd![]()
neequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lief lees eenst terug, is al 100x genoemd![]()
Scoreboard.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:46 schreef suus21 het volgende:
waar kijk jij nu tennis op?
Deze keer heeft Federer geen last van zijn enkel. Oftewel Fed wint gewoon.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:00 schreef Nalbandian het volgende:
Ok, morgen dus tegen Federer ! Weet iemand toevallig of het al eerder is voorgekomen dat een ongeplaatste speler de geplaatste nr. 1, 2 en 3 uit het toernooi geslagen heeft ? Indien nee, dan gaat Nalby morgen proberen dat te realiseren!
Ik hoop morgen op een herhaling van 21-11-2005!
Game on !
het is sowieso pas twee keer voorgekomen dat een niet top-3 speler de nr 1,2,3 eruit slaat (Djokovic in Montrealquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:00 schreef Nalbandian het volgende:
Ok, morgen dus tegen Federer ! Weet iemand toevallig of het al eerder is voorgekomen dat een ongeplaatste speler de geplaatste nr. 1, 2 en 3 uit het toernooi geslagen heeft ? Indien nee, dan gaat Nalby morgen proberen dat te realiseren!
Ik hoop morgen op een herhaling van 21-11-2005!
Game on !
Ik eigenlijk ook niet, althans nog niet. Hij heeft nu een nieuwe staf, dus daar had ik wel het een en ander van verwacht. Hopelijk morgen The General het leven zuur maken als Nalbandian heeft gewonnen in 3 setsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:48 schreef mitt het volgende:
whehe David
Niet verwacht, zo'n uitbarsting aan het einde van het seizoen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:51 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, althans nog niet. Hij heeft nu een nieuwe staf, dus daar had ik wel het een en ander van verwacht. Hopelijk morgen The General het leven zuur maken als Nalbandian heeft gewonnen in 3 sets.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
![]()
Dan moet ik toevallig even weg.![]()
Nee hoor, Nalbi heeft al eens van Fed gewonnen na een 2-0 achterstand in sets.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:17 schreef mitt het volgende:
[..]
Is het best of three? Dat verhoogt de kansen voor David.
Jup, Best of Threequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:17 schreef mitt het volgende:
[..]
Is het best of three? Dat verhoogt de kansen voor David.
Zoals gezegd, toen had Fed nog last van zijn enkel. Nu niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:56 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee hoor, Nalbi heeft al eens van Fed gewonnen na een 2-0 achterstand in sets.
Nalbyquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:51 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, althans nog niet. Hij heeft nu een nieuwe staf, dus daar had ik wel het een en ander van verwacht. Hopelijk morgen The General het leven zuur maken als Nalbandian heeft gewonnen in 3 sets.
Geeft wel iets aan over zijn mentaliteit als je het mij vraagtquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:22 schreef Norrage het volgende:
En dan te bedenken dat hij tegen Berdych met 6-3 4-0 achterstond
Hoe vaak is dat al geroepenquote:
Dat kan je toch zelf ook zienquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:54 schreef hayrabet het volgende:
laten ze het op channelsurfing zien of niet?:P
http://www.rojadirecta.com/canal/linknop2p-5jrwh6ujw56.htmquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen gratis beeld, dat is jammer.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
http://www.rojadirecta.com/canal/linknop2p-5jrwh6ujw56.htm
quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:09 schreef TheGeneral het volgende:
Gelukkig is de stream primaquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:01 schreef TheGeneral het volgende:
Klote fok. Kan niks doen zowat.
Ik vind 'r weinig aan. Federer maakt nu gewoon heel veel fouten, waarvan er veel gedwongen zijn.quote:
kleinzusje.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:44 schreef kleinzusje het volgende:
3 setter................... pleaseeeeeeeeeee![]()
Tsja dat werd ook gezegd na zijn wedstrijden tegen Nadal en Djoko. Als Nalbandian dit wint is het gewoon een held, na een klotejaar de nummer 1, 2 en 3 verslaan zou echt super zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind 'r weinig aan. Federer maakt nu gewoon heel veel fouten, waarvan er veel gedwongen zijn.
Hulde aan TheGeneralquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Haha ja ik zit al wel vanaf het begin te kijken, maar Fok doet steeds zo rot.quote:
Ondanks de fouten is het zo hard knallen!quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind 'r weinig aan. Federer maakt nu gewoon heel veel fouten, waarvan er veel gedwongen zijn.
Natuurlijk niet, zeer verdiende overwinning gaat dit worden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:38 schreef TheGeneral het volgende:
Ik zie Nalbandian dit niet meer uit handen geven.
Das sportiefquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:41 schreef TheGeneral het volgende:
Jammer. Maar Nalbandian gun ik het wel. Mits in vorm, een hele fijne tennisser om naar te kijken.
Federer maakte, na zijn geweldige 1e set, VEEL te veel fouten.
Kom op zeg.quote:
Dit snap ik niet, op wimbledon ben je voor Nadal omdat Federer teveel wint, en nu is t weer niet goed?quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een drama.
Oh, ik wist niet dat ze ook een rolstoeltoernooi hadden?quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:48 schreef kleinzusje het volgende:
Ach, als Andy geen zere voet had, was hij nu de winnaar![]()
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat ze ook een rolstoeltoernooi hadden?
Ow ja.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:43 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg.
Als hij alles wint is er ook geen ruk aan.
Federer kan alleen niet meer voor het vierde jaar op rij minimaal 10 toernooien winnen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:46 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, behalve Rome, Indian Wells en Miami, alleen maar titels of finaleplaatsen.
Op naar Basel, Parijs en TMC!
quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:01 schreef Nalbandian het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
!!!! Nalbandian heeft God verslagen
! Van oudsher doet hij het goed in Madrid, maar hij heeft deze week simpelweg een megapuike prestatie geleverd na een toch wel beroerd seizoen.
Eindelijk weer een beetje erkenning voor een geniale tennisser (zijn dubbelhandige backhand down-the-line is onovertroffen)! Nu proberen deze stijgende lijn door te zetten naar de volgende toernooien om weer richting de top-10 te gaan waar hij mijns inziens dubbel en dwars thuis hoort.
KZ: heb je nog een leuke pic/caps met David en de beker ?
Nalbandian is back in business
![]()
The General![]()
![]()
Zeker ja. Maar zoals gezegd, ben ik ook een fan van hem. Dus daarom doet deze verliespartij mij niet zoveel. Als hij van Nadal had verloren had ik het erger gevonden. Ik ben juist blij dat Nalbandian eindelijk een goede partij op de baan legt. Maar ik ben zo bang dat het maar voor even is.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:13 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Top reactie, maar deze dag is voor David![]()
Die heb ik niet gezienquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
De wimbledonfinale is en blijft het hoogtepunt van 't jaar. Daar kan zelfs het verslaan van God niet tegenop.
Ik heb heb Nalbandian deze wedstrijd vaak genoeg een kort-cross bal zien slaan en hij komt vaak genoeg naar het net. Allebei verrassingselementen. In het mannentennis kun je echt niet alleen maar volstaan met alles de hoek in rammen. Zelfs Davydenko heeft wel eens een creatief moment.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:39 schreef Tim86 het volgende:
Het is gewoon erg lineair allemaal..enige verrassing die hij heeft doorgaans is een dropshot of een running lob maar die gebruikt hij zoveel dat het eigenlijk ook geen verrassing meer is
hij kan het eigenlijk niet maken om Basel (het toernooi met als ondertitel: Federer's Home Tournament!) te skippen maarja..ik denk persoonlijk dat hij het zowel fysiek als mentaal niet aan kan..quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:21 schreef suus21 het volgende:
gaat Fed basel spelen en ook Parijs? (ik denk het niet...)
Hoezo zou het het fysiek en mentaal niet aankunnen? Hij heeft maar een paar wedstrijden gespeeld. Allemaal erg kort, alleen vandaag (eigenlijk gisterenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij kan het eigenlijk niet maken om Basel (het toernooi met als ondertitel: Federer's Home Tournament!) te skippen maarja..ik denk persoonlijk dat hij het zowel fysiek als mentaal niet aan kan..
Ik gok op Basel niet en Parijs wel.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:21 schreef suus21 het volgende:
Nee, helaas............... slechts een pic met de ballenmokkels:quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:01 schreef Nalbandian het volgende:
KZ: heb je nog een leuke pic/caps met David en de beker ?
Zonde...........quote:
Gister zei hij nog van wel. Het kan goed zijn dat hij Parijs afzegt als hij Basel wint. In Basel heeft hij veel punten te verdedigen, want dat toernooi won hij vorig jaar. Parijs speelde hij niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:21 schreef suus21 het volgende:
ieeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwwkquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:09 schreef Nalbandian het volgende:
Thx @ Wimderon![]()
. Die laatste 2 pics waren niet noodzakelijk, maar zeker op speciaal verzoek van KZ
.
Nalbi.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |