Deze keer heeft Federer geen last van zijn enkel. Oftewel Fed wint gewoon.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:00 schreef Nalbandian het volgende:
Ok, morgen dus tegen Federer ! Weet iemand toevallig of het al eerder is voorgekomen dat een ongeplaatste speler de geplaatste nr. 1, 2 en 3 uit het toernooi geslagen heeft ? Indien nee, dan gaat Nalby morgen proberen dat te realiseren!
Ik hoop morgen op een herhaling van 21-11-2005!
Game on !
het is sowieso pas twee keer voorgekomen dat een niet top-3 speler de nr 1,2,3 eruit slaat (Djokovic in Montrealquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:00 schreef Nalbandian het volgende:
Ok, morgen dus tegen Federer ! Weet iemand toevallig of het al eerder is voorgekomen dat een ongeplaatste speler de geplaatste nr. 1, 2 en 3 uit het toernooi geslagen heeft ? Indien nee, dan gaat Nalby morgen proberen dat te realiseren!
Ik hoop morgen op een herhaling van 21-11-2005!
Game on !
Ik eigenlijk ook niet, althans nog niet. Hij heeft nu een nieuwe staf, dus daar had ik wel het een en ander van verwacht. Hopelijk morgen The General het leven zuur maken als Nalbandian heeft gewonnen in 3 setsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:48 schreef mitt het volgende:
whehe David
Niet verwacht, zo'n uitbarsting aan het einde van het seizoen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:51 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, althans nog niet. Hij heeft nu een nieuwe staf, dus daar had ik wel het een en ander van verwacht. Hopelijk morgen The General het leven zuur maken als Nalbandian heeft gewonnen in 3 sets.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
![]()
Dan moet ik toevallig even weg.![]()
Nee hoor, Nalbi heeft al eens van Fed gewonnen na een 2-0 achterstand in sets.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:17 schreef mitt het volgende:
[..]
Is het best of three? Dat verhoogt de kansen voor David.
Jup, Best of Threequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:17 schreef mitt het volgende:
[..]
Is het best of three? Dat verhoogt de kansen voor David.
Zoals gezegd, toen had Fed nog last van zijn enkel. Nu niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:56 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee hoor, Nalbi heeft al eens van Fed gewonnen na een 2-0 achterstand in sets.
Nalbyquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:51 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, althans nog niet. Hij heeft nu een nieuwe staf, dus daar had ik wel het een en ander van verwacht. Hopelijk morgen The General het leven zuur maken als Nalbandian heeft gewonnen in 3 sets.
Geeft wel iets aan over zijn mentaliteit als je het mij vraagtquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:22 schreef Norrage het volgende:
En dan te bedenken dat hij tegen Berdych met 6-3 4-0 achterstond
Hoe vaak is dat al geroepenquote:
Dat kan je toch zelf ook zienquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:54 schreef hayrabet het volgende:
laten ze het op channelsurfing zien of niet?:P
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |