Ik vind 'r weinig aan. Federer maakt nu gewoon heel veel fouten, waarvan er veel gedwongen zijn.quote:
kleinzusje.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:44 schreef kleinzusje het volgende:
3 setter................... pleaseeeeeeeeeee![]()
Tsja dat werd ook gezegd na zijn wedstrijden tegen Nadal en Djoko. Als Nalbandian dit wint is het gewoon een held, na een klotejaar de nummer 1, 2 en 3 verslaan zou echt super zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind 'r weinig aan. Federer maakt nu gewoon heel veel fouten, waarvan er veel gedwongen zijn.
Hulde aan TheGeneralquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
http://www.rojadirecta.com/canal/linknop2p-5jrwh6ujw56.htm
Haha ja ik zit al wel vanaf het begin te kijken, maar Fok doet steeds zo rot.quote:
Ondanks de fouten is het zo hard knallen!quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind 'r weinig aan. Federer maakt nu gewoon heel veel fouten, waarvan er veel gedwongen zijn.
Natuurlijk niet, zeer verdiende overwinning gaat dit worden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:38 schreef TheGeneral het volgende:
Ik zie Nalbandian dit niet meer uit handen geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |