abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:36:59 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62429783

Het vorige deel: Slank de herfst in #273 Het gezelligste topic van Fok! *O*

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 50% gewijzigd door Viking84 op 16-10-2008 11:47:16 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_62429794
FiPo

Je hoeft niet per sé slank te zijn voor een skinny, toen ik nog ergens in de 70 woog stonden ze me ook goed (beter dan een wijde broek). Maar ik heb bij elk gewicht dan ook slanke benen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62429869
Ja doei.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:40:35 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62429882
Nou, ik ga morgen ws shoppen en dan koop ik miss ook een nieuwe broek, dus ik zal wel eens kijken hoe ze staan. Maar het ziet er vast niet uit .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:40:49 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62429892
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:40 schreef motorbloempje het volgende:

Hey meissie!
Niet meer actief op Fok!
pi_62429966
Ik had die laarzen-over-je-broek modeflats ook geprobeerd vorige week.
Kreeg er een beetje een boswachtergevoel bij. Niks voor mij

Ohja, raam is dicht en nu is ze piesen en heb ik de verwarming hoog gezet. Moet effe ontdooien. .
Fok!bejaarde
pi_62429977
Ja hoi

Ik heb net boodschappen gedaan (studie ontwijkend gedrag enzo ), ik ga vanavond zuurkoolstampot maken Is zo'n stampding daarbij echt noodzakelijk? Zo ja, dan ga ik die even halen bij de blokker zo (ze hadden 'm niet in m'n AH)

Over AH gesproken: Ik ben bezig mijn boodschappen af te rekenen, komt er ineens zo'n hoofdcassiere naar mijn cassiere gelopen van: "Ja jij mag niet werken, want wat jij hebt is heel besmettelijk" "Wat heb ik dan" "Ja je hebt krentenbaard en dat is heel besmettelijk". Dus ik al lichtelijk in paniek, want ze heeft net al m'n spullen aangeraakt Maargoed, bleek dus: Ze had een keer krentenbaard gehad, nu alleen een droge neus, maar één of andere muts die daar werkte had gezegd dat ze krentenbaard had. Toch maar even goed m'n handen gewassen net
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62429997
En ik zie nu ineens dat we slank de herst ingaan. .

2e zin in OP Vikje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anosmie op 16-10-2008 11:46:51 (en ik heb ook een typgebrek) ]
Fok!bejaarde
pi_62430011
Altijd als ik en skinny probeer lijk ik op een wortel. Ik heb helemaal geen dikke bovenbenen, maar dan lijkt het altijd alsof dat wel zo is Misschien dat ik altijd toevallig een verkeerde pak, maar toch, het ontmoedigt
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:45:38 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62430025
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:43 schreef Goodbye het volgende:
Ja hoi

Ik heb net boodschappen gedaan (studie ontwijkend gedrag enzo ), ik ga vanavond zuurkoolstampot maken Is zo'n stampding daarbij echt noodzakelijk? Zo ja, dan ga ik die even halen bij de blokker zo (ze hadden 'm niet in m'n AH)
Mja, mja, noodzakelijk. Met een goeie vork wil 't miss ook wel, maar het stampt wel fijner .
quote:
Over AH gesproken: Ik ben bezig mijn boodschappen af te rekenen, komt er ineens zo'n hoofdcassiere naar mijn cassiere gelopen van: "Ja jij mag niet werken, want wat jij hebt is heel besmettelijk" "Wat heb ik dan" "Ja je hebt krentenbaard en dat is heel besmettelijk". Dus ik al lichtelijk in paniek, want ze heeft net al m'n spullen aangeraakt Maargoed, bleek dus: Ze had een keer krentenbaard gehad, nu alleen een droge neus, maar één of andere muts die daar werkte had gezegd dat ze krentenbaard had. Toch maar even goed m'n handen gewassen net
Gadver .
Niet meer actief op Fok!
pi_62430038
ik krijg mezelf er wrsch niet eens ingevrot
Ja doei.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:47:00 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62430050
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:44 schreef Anosmie het volgende:
En ik zi e nu ineens dat we slank de herst ingaan. .

2e zin in OP Vikje.
Disclaimer: ik heb de OP niet geschreven . Maar ik zal 't aanpassen

(ik zag ook niet wat je bedoelde. "Ja maar we gáán toch ook Slank de herfst in?" "Oh, herst" )
Niet meer actief op Fok!
pi_62430086
Ik heb het wel eens geprobeerd, laarzen over mijn broek. Ik vond het niet staan.

Bij mijn zus staat het wel goed, maar bij mezelf... nee
pi_62430098
donkere wolken pakken zich samen
Ja doei.
pi_62430099
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:43 schreef Goodbye het volgende:
Ja hoi

Ook echt waar de klant bij is Seriously
pi_62430105
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.

Krijgen we dat weer
pi_62430119
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:48 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja inderdaad Maargoed, nu heb ik in ieder geval mijn handen kunnen wassen
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:51:21 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62430168
Fijn, nu zegt Mark ook al dat m'n broek te wijd is . En de enige passende broek die ik heb hangt kletsnat over de deur .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:51:48 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62430186
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:48 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ben je aangestoken door MoBlo? Ik denk tegenwoordig ook heel vaak 'srsly'
Niet meer actief op Fok!
pi_62430193
Morning liefies,

Het is echt herfst en ik probeer het leuk te vinden, dus staat er nu een grote pan met runderschenkel te trekken en dat geeft wel een warm gevoel, maar mèn, wat zou ik graag willen dat het weer mei was of zo....
pi_62430198
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:24 schreef Ewelina het volgende:
Hou het maar op 65G/GG. Mijn bh's worden te klein Heel soms omvang 60, maar ik geloof dat cup 60H niet in Nederland verkrijgbaar is
Oh ik dacht gewoon G . Maar in welk land hebben ze wel 60H dan?

Bij mij lijken ze trouwens kleiner omdat ik inderdaad vrij lang ben, en ik verstop ze meestal onder mn truien. Ben pas sinds kort slank, hiervoor had ik altijd beetje buikje/vet zichtbaar en daar voel ik me niet prettig bij. En ik heb heel vaak last van opgezette buiken als ik iets verkeerds eet en het laatste wat ik dan wil is dat iedereen dat ziet. Dus heb ik bijna altijd wijdere kleren aan, die ook nog eens een stuk warmer zijn. Maar ik leer het al een beetje af, zie dit shirt en ik ga nog een smallere broek kopen . Moet maar eens uit mn schulp kruipen.

@Goodbye: zo vreselijk besmettelijk is krentenbaard niet altijd. Mijn broertje had het een week geleden nog, en wij gebruikten toen nog allemaal zelfde handdoeken etc, nu niet meer ... niemand is besmet. Maar wel lekker om dat zo te horen als je net aan het afrekenen bent ... ze heeft geen groentes oid zonder verpakking aangeraakt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Chicolate op 16-10-2008 12:02:06 ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62430216
Srsly
Ja doei.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:53:01 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62430218
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
donkere wolken pakken zich samen
Hier is het zonnig. Gelukkig. Ik wil niet nóg een keer natgeregend worden, zeker niet als ik geen kans heb om me om te kleden.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:54:16 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62430254
Het klinkt ook zo vies: krentenbaard. *Ril*. Ik ga weer naar DSW en dan daarna direct door naar mijn ouders .
Niet meer actief op Fok!
pi_62430384
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh ik dacht gewoon G . Maar in welk land hebben ze wel 60H dan?

Bij mij lijken ze trouwens kleiner omdat ik inderdaad vrij lang ben, en ik verstop ze meestal onder mn truien. Ben pas sinds kort slank, hiervoor had ik altijd beetje buikje/vet zichtbaar en daar voel ik me niet prettig bij. En ik heb heel vaak last van opgezette buiken als ik iets verkeerds eet en het laatste wat ik dan wil is dat iedereen dat ziet. Dus heb ik bijna altijd wijdere kleren aan, die ook nog eens een stuk warmer zijn. Maar ik leer het al een beetje af, zie dit shirt en ik ga nog een smallere broek kopen . Moet maar eens uit mn schulp kruipen.

@Anos: zo vreselijk besmettelijk is krentenbaard niet altijd. Mijn broertje had het een week geleden nog, en wij gebruikten toen nog allemaal zelfde handdoeken etc, nu niet meer ... niemand is besmet. Maar wel lekker om dat zo te horen als je net aan het afrekenen bent ... ze heeft geen groentes oid zonder verpakking aangeraakt?
Ik heet Goodbye Maar nee, ze heeft niks zonder verpakking aangeraakt. Volgensmij had ze het ook niet hoor, maar ik krijg nu spontaan overal jeuk. Geen idee of dat uberhaupt gebeurt als je krentenbaard hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')