Het is natuurlijk heel normaal om je kruis in de fik te steken en uit te laten trappen door je vriendenquote:
welke cakejes?quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
Is nu iedereen plaatjes aan het zoeken
Ik zou me moeten schamenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd zullen we er maar mee stoppen.
kijk nu wat je teweeg hebt gebracht moozzie
hey oome dribbel!quote:
En de klassieker:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:01 schreef debbie_19 het volgende:
Hij blijft wel leuk
[ afbeelding ]
quote:
quote:
n a g g e rquote:
quote:
lol, lekkerquote:
hahah naisquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
kwam wederom een foto van runx tegen
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Was toch ook met die metroseskuele ofzo
zo zie ik er helemaal niet zo uit , dat weet je togquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
kwam wederom een foto van runx tegen
[ afbeelding ]
haha, fucking grappigquote:
Je was undercover rememberquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:12 schreef Runx het volgende:
[..]
zo zie ik er helemaal niet zo uit , dat weet je tog
ok ok, deze danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:12 schreef Runx het volgende:
[..]
zo zie ik er helemaal niet zo uit , dat weet je tog
ik heb die nieuwe niet gezien , maar southpark vond ik minder worden , ik vindt family guy vele malen grappigerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
Southpark is zowieso![]()
de laatste aflevering met indiana jones heb ik me rotgelachenvanavond maar even de nieuwe aflevering bekijken
Heb het al lang niet gezien..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
Southpark is zowieso![]()
de laatste aflevering met indiana jones heb ik me rotgelachenvanavond maar even de nieuwe aflevering bekijken
echt héquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ok ok, deze dan
[ afbeelding ]
Family Guyquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:13 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb die nieuwe niet gezien , maar southpark vond ik minder worden , ik vindt family guy vele malen grappiger
neuh!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:14 schreef Runx het volgende:
[..]
echt hé![]()
![]()
heb je niks te doen op je stage ofzo
everybody happeyquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Family Guy![]()
everybody happey
Je bedoelt.. 5uur en 3 kwartierquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
Ik vergeet me mededeling:
Nog ongeveer 5 uur en een kwartier![]()
![]()
Nee dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je bedoelt.. 5uur en 3 kwartier
Whehehe hier niet! Ga ik de rest van de dag southpark kijkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
hier kan je ze bekijken. helaas is dat hier weer geblocked natuurlijk
http://www.southparkstudios.com/
pappedi poepi?quote:
Heb je je rubbere balletje bij jequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben je beeb niet ik ben je gimp
lekker gezellig zegquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whehehe hier niet! Ga ik de rest van de dag southpark kijken
Pfft.. bikkelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:18 schreef Crazy-p het volgende:
ach ik moet nog tot 6 uur.. alweer..
debbie heeft gelijk , nog 5 uur en een kwartier klaar punt uitquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:19 schreef Runx het volgende:
[..]
debbie heeft gelijk , nog 5 uur en een kwartier klaar punt uit
Ja ben hard aan werk maar niet in topvorm..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:22 schreef Runx het volgende:
gekke aappie , hoe staat het met die tiener meisjes die seksueel te kort schoten toen je ziek was? alweer opgelost ?
aha ok , in Enschede zijn er geen problemen hoar , ik hou ze hier wel natquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja ben hard aan werk maar niet in topvorm..
Ik heb Barra er op aan gesproken dat die het werk niet goed heeft over genomen..
Daar is die nu al heel het land door aan cruisen..
Aangezien die het ook weer moet doen als ik vakantie heb
sorry schat.... was ff telefoonquote:
Ja met de tuinslang..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:28 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ok , in Enschede zijn er geen rpoblemen hoar , ik hou ze hier wel nat
Daar had hij ook helemaal geen tijdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja ben hard aan werk maar niet in topvorm..
Ik heb Barra er op aan gesproken dat die het werk niet goed heeft over genomen..
Daar is die nu al heel het land door aan cruisen..
Aangezien die het ook weer moet doen als ik vakantie heb
hahahaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja met de tuinslang..
Want ik heb alleen maar klachten uit de regio heb me beste man er op gezet aber naturlich..
Barra himself in zijn spiderman pakkie
Neej jij bent geen Spiderman..jij bent Green Goblin jr.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey een spiderman pakkie staat me vast goed!
Ach hij zegt dat het hem lukt dus ik vertouw hemquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar had hij ook helemaal geen tijden volgende week nog niet
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej jij bent geen Spiderman..jij bent Green Goblin jr.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ach hij zegt dat het hem lukt dus ik vertouw hem
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej jij bent geen Spiderman..jij bent Green Goblin jr.
idd je moet wel een beetje vertrouwen hebben in je medewerkers.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ach hij zegt dat het hem lukt dus ik vertouw hem
Mijn bedrijf heeft geen naam.. want het is vrijwillgerswerk..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:33 schreef Runx het volgende:
[..]
idd je moet wel een beetje vertrouwen hebben in je medewerkers.
ik heb in Enschede ook mijn eigen bedrijf fuck for free i.p.v fit for free
zaken gaan zeker niet zo goedquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:33 schreef Runx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb geen bedrijf ik heb een levensstyle
ja wel als iedereebn zijn moeder in zet en zijn/haar zus , vriendin gaat het wel goedquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zaken gaan zeker niet zo goed
Fuckin Lifestyle.. ja das ook wel goeiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb geen bedrijf ik heb een levensstyle
Maar het is toch gratis?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:36 schreef Runx het volgende:
[..]
ja wel als iedereebn zijn moeder in zet en zijn/haar zus , vriendin gaat het wel goedje hebt verschillende abonnementen
gaat zeker goed , reclame
ja vraag dat maar aan fit for freequote:
en ik ben mede oprichterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:33 schreef Runx het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:44 schreef Crazy-p het volgende:
stil.. nou hier niet hoor.. druk
Ik ook niet had liever nog in me bed geblevenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]me too...ik vind het maar niks dat werken
Foto van Barra gevondenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey een spiderman pakkie staat me vast goed!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ook niet had liever nog in me bed gebleven
ik wou dat dat kon op dit momentquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:46 schreef Logician het volgende:
Oh men ja slapen ............................
Who's life? Geen idee..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sensai!
whos life?
nog vouwfietsjes gesloopt?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:46 schreef Logician het volgende:
Oh men ja slapen ............................
hij is dan ook een allochtoon en liever lui dan moequote:
Allochtoon...do i need to say more?quote:
Nooooo daarom ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Allochtoon...do i need to say more?
iddquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij is dan ook een allochtoon en liever lui dan moe
klinkt als de perfecte allochtonen baan, en dan nog klagen dat ze zo weinig salaris krijgenquote:
een allochtoon zonder werk...quote:
Dat dus.. 2x denken we hetzelfdequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klinkt als de perfecte allochtonen baan, en dan nog klagen dat ze zo weinig salaris krijgen
Zolang je maar gezond en gelukkig bent en blijft hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
niet dat ik zo rijk wordt van deze stage, maar goed..
hehe, zijn ook aardige inkoppertjesquote:
haha idd alleen ben de enige allochtoon , ojah behalve laura maar dat is een halfbloedje , en nog iemand die is volledig allochtoon ,alleen wel verkaasdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klinkt als de perfecte allochtonen baan, en dan nog klagen dat ze zo weinig salaris krijgen
wat geld erbij is ook niet verkeerdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zolang je maar gezond en gelukkig bent en blijft he
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:51 schreef Runx het volgende:
[..]
haha idd alleen ben de enige allochtoon , ojah behalve laura maar dat is een halfbloedje , en nog iemand die is volledig allochtoon ,alleen wel verkaasd
Ik heb ook een tattooquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Die tatoo is wel vet gek.. totdat je natuurlijk ouder bent
hoe laat zaterdag dan debs?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]me too...ik vind het maar niks dat werken
Fijn...dan wordt er niks meer gepostquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef GilaMonyet het volgende:
Hey niet fokken met allochtonen!
(met andere woorden laten we hem negeren tot die weer gaat werken!)
fokken met allochtonenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef GilaMonyet het volgende:
Hey niet fokken met allochtonen!
(met andere woorden laten we hem negeren tot die weer gaat werken!)
Waarom wist ik dat je dit ging posten?quote:
Hmmm tegen een uurtje of 12quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoe laat zaterdag dan debs?
kunnen ook gaan picnicken?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm tegen een uurtje of 12gaan we eerst ff wat eten
en daarna met spikey wandelen in de grote bossen van de veluwe.
Wat voor tatooquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tattooalleen niet zo 1
Wordt het beetje mooi weer dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kunnen ook gaan picnicken?
is vet ik ga ook een tattoo zetten alleen weet nog niet precies wat , maar ik ga het hier http://www.tattoobob.nl/html/website.htmlquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tattooalleen niet zo 1
Barra neemt wel een tentje meequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wordt het beetje mooi weer dan?
Zet het fok logo op je reet dan krijg je dikke kudo'squote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:56 schreef Runx het volgende:
[..]
is vet ik ga ook een tattoo zetten allen weet nog niet precies wat , maar ik ga het hier http://www.tattoobob.nl/html/website.html
of hier laten zetten www.inkstitution.com
quote:
hahah jahquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zet het fok logo op je reet dan krijg je dikke kudo's
Ik gebruikte express kudo's
serieus?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:56 schreef Runx het volgende:
[..]
is vet ik ga ook een tattoo zetten alleen weet nog niet precies wat , maar ik ga het hier http://www.tattoobob.nl/html/website.html
of hier laten zetten www.inkstitution.com
ik ga binnenkort wel x keer langs om te kijken wat ze voor mij kunnen schetsen
jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]heeft the Green Goblin jr. tentjes dan?
*maakt Logi wakker*quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef Logician het volgende:SOMEBODY WAKE ME UP PLZzzzzzzzZZZZZzzzzzzzZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........
Moek bij je komenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef Logician het volgende:SOMEBODY WAKE ME UP PLZzzzzzzzZZZZZzzzzzzzZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........
quote:
Oh tering, zijn we daar nog steeds mee bezig?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]heeft the Green Goblin jr. tentjes dan?
Eetse.. en ik moet nog 5 uurquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mededeling nog 4,5 uur![]()
![]()
![]()
Ik ga ff kanen tosso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |