quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:46 schreef Logician het volgende:
Oh men ja slapen ............................
hij is dan ook een allochtoon en liever lui dan moequote:
Allochtoon...do i need to say more?quote:
Nooooo daarom ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Allochtoon...do i need to say more?
iddquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij is dan ook een allochtoon en liever lui dan moe
klinkt als de perfecte allochtonen baan, en dan nog klagen dat ze zo weinig salaris krijgenquote:
een allochtoon zonder werk...quote:
Dat dus.. 2x denken we hetzelfdequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klinkt als de perfecte allochtonen baan, en dan nog klagen dat ze zo weinig salaris krijgen
Zolang je maar gezond en gelukkig bent en blijft hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
niet dat ik zo rijk wordt van deze stage, maar goed..
hehe, zijn ook aardige inkoppertjesquote:
haha idd alleen ben de enige allochtoon , ojah behalve laura maar dat is een halfbloedje , en nog iemand die is volledig allochtoon ,alleen wel verkaasdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klinkt als de perfecte allochtonen baan, en dan nog klagen dat ze zo weinig salaris krijgen
wat geld erbij is ook niet verkeerdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zolang je maar gezond en gelukkig bent en blijft he
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:51 schreef Runx het volgende:
[..]
haha idd alleen ben de enige allochtoon , ojah behalve laura maar dat is een halfbloedje , en nog iemand die is volledig allochtoon ,alleen wel verkaasd
Ik heb ook een tattooquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Die tatoo is wel vet gek.. totdat je natuurlijk ouder bent
hoe laat zaterdag dan debs?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]me too...ik vind het maar niks dat werken
Fijn...dan wordt er niks meer gepostquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef GilaMonyet het volgende:
Hey niet fokken met allochtonen!
(met andere woorden laten we hem negeren tot die weer gaat werken!)
fokken met allochtonenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef GilaMonyet het volgende:
Hey niet fokken met allochtonen!
(met andere woorden laten we hem negeren tot die weer gaat werken!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |