quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:46 schreef Logician het volgende:
Oh men ja slapen ............................

hij is dan ook een allochtoon en liever lui dan moequote:

Allochtoon...do i need to say more?quote:

Nooooo daarom ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Allochtoon...do i need to say more?

iddquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij is dan ook een allochtoon en liever lui dan moe
 , oja en er is geen werk
 , oja en er is geen werk  

klinkt als de perfecte allochtonen baan, en dan nog klagen dat ze zo weinig salaris krijgenquote:

een allochtoon zonder werk...quote:

Dat dus.. 2x denken we hetzelfdequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klinkt als de perfecte allochtonen baan, en dan nog klagen dat ze zo weinig salaris krijgen

Zolang je maar gezond en gelukkig bent en blijft hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
niet dat ik zo rijk wordt van deze stage, maar goed..

hehe, zijn ook aardige inkoppertjesquote:

haha idd alleen ben de enige allochtoon , ojah behalve laura maar dat is een halfbloedje , en nog iemand die is volledig allochtoon ,alleen wel verkaasdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klinkt als de perfecte allochtonen baan, en dan nog klagen dat ze zo weinig salaris krijgen

wat geld erbij is ook niet verkeerdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zolang je maar gezond en gelukkig bent en blijft he

!)
!)

quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:51 schreef Runx het volgende:
[..]
haha idd alleen ben de enige allochtoon , ojah behalve laura maar dat is een halfbloedje , en nog iemand die is volledig allochtoon ,alleen wel verkaasd

Ik heb ook een tattooquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Die tatoo is wel vet gek.. totdat je natuurlijk ouder bent
 alleen niet zo 1
 alleen niet zo 1  

hoe laat zaterdag dan debs?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]me too...ik vind het maar niks dat werken

Fijn...dan wordt er niks meer gepostquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef GilaMonyet het volgende:
Hey niet fokken met allochtonen!
(met andere woorden laten we hem negeren tot die weer gaat werken!)

fokken met allochtonenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef GilaMonyet het volgende:
Hey niet fokken met allochtonen!
(met andere woorden laten we hem negeren tot die weer gaat werken!)

Waarom wist ik dat je dit ging posten?quote:

Hmmm tegen een uurtje of 12quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoe laat zaterdag dan debs?
 gaan we eerst ff wat eten
 gaan we eerst ff wat eten  en daarna met spikey wandelen in de grote bossen van de veluwe.
 en daarna met spikey wandelen in de grote bossen van de veluwe.

kunnen ook gaan picnicken?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm tegen een uurtje of 12gaan we eerst ff wat eten
en daarna met spikey wandelen in de grote bossen van de veluwe.

Wat voor tatooquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tattooalleen niet zo 1

Wordt het beetje mooi weer dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kunnen ook gaan picnicken?

is vet ik ga ook een tattoo zetten alleen weet nog niet precies wat , maar ik ga het hier http://www.tattoobob.nl/html/website.htmlquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tattooalleen niet zo 1

Barra neemt wel een tentje meequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wordt het beetje mooi weer dan?

Zet het fok logo op je reet dan krijg je dikke kudo'squote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:56 schreef Runx het volgende:
[..]
is vet ik ga ook een tattoo zetten allen weet nog niet precies wat , maar ik ga het hier http://www.tattoobob.nl/html/website.html
of hier laten zetten www.inkstitution.com

quote:
 heeft the Green Goblin jr. tentjes dan?
 heeft the Green Goblin jr. tentjes dan?  

hahah jahquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zet het fok logo op je reet dan krijg je dikke kudo's
Ik gebruikte express kudo's
 of niet ...
 of niet ...  

serieus?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:56 schreef Runx het volgende:
[..]
is vet ik ga ook een tattoo zetten alleen weet nog niet precies wat , maar ik ga het hier http://www.tattoobob.nl/html/website.html
of hier laten zetten www.inkstitution.com
ik ga binnenkort wel x keer langs om te kijken wat ze voor mij kunnen schetsen

jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]heeft the Green Goblin jr. tentjes dan?

*maakt Logi wakker*quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef Logician het volgende:SOMEBODY WAKE ME UP PLZzzzzzzzZZZZZzzzzzzzZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........

Moek bij je komenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef Logician het volgende:SOMEBODY WAKE ME UP PLZzzzzzzzZZZZZzzzzzzzZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........

quote:

Oh tering, zijn we daar nog steeds mee bezig?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]heeft the Green Goblin jr. tentjes dan?

Eetse.. en ik moet nog 5 uurquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mededeling nog 4,5 uur

Ik ga ff kanen tosso

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |