quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:46 schreef Logician het volgende:
Oh men ja slapen ............................
hij is dan ook een allochtoon en liever lui dan moequote:
Allochtoon...do i need to say more?quote:
Nooooo daarom ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Allochtoon...do i need to say more?
iddquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij is dan ook een allochtoon en liever lui dan moe
klinkt als de perfecte allochtonen baan, en dan nog klagen dat ze zo weinig salaris krijgenquote:
een allochtoon zonder werk...quote:
Dat dus.. 2x denken we hetzelfdequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klinkt als de perfecte allochtonen baan, en dan nog klagen dat ze zo weinig salaris krijgen
Zolang je maar gezond en gelukkig bent en blijft hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
niet dat ik zo rijk wordt van deze stage, maar goed..
hehe, zijn ook aardige inkoppertjesquote:
haha idd alleen ben de enige allochtoon , ojah behalve laura maar dat is een halfbloedje , en nog iemand die is volledig allochtoon ,alleen wel verkaasdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klinkt als de perfecte allochtonen baan, en dan nog klagen dat ze zo weinig salaris krijgen
wat geld erbij is ook niet verkeerdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zolang je maar gezond en gelukkig bent en blijft he
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:51 schreef Runx het volgende:
[..]
haha idd alleen ben de enige allochtoon , ojah behalve laura maar dat is een halfbloedje , en nog iemand die is volledig allochtoon ,alleen wel verkaasd
Ik heb ook een tattooquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Die tatoo is wel vet gek.. totdat je natuurlijk ouder bent
hoe laat zaterdag dan debs?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]me too...ik vind het maar niks dat werken
Fijn...dan wordt er niks meer gepostquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef GilaMonyet het volgende:
Hey niet fokken met allochtonen!
(met andere woorden laten we hem negeren tot die weer gaat werken!)
fokken met allochtonenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef GilaMonyet het volgende:
Hey niet fokken met allochtonen!
(met andere woorden laten we hem negeren tot die weer gaat werken!)
Waarom wist ik dat je dit ging posten?quote:
Hmmm tegen een uurtje of 12quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoe laat zaterdag dan debs?
kunnen ook gaan picnicken?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm tegen een uurtje of 12gaan we eerst ff wat eten
en daarna met spikey wandelen in de grote bossen van de veluwe.
Wat voor tatooquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tattooalleen niet zo 1
Wordt het beetje mooi weer dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kunnen ook gaan picnicken?
is vet ik ga ook een tattoo zetten alleen weet nog niet precies wat , maar ik ga het hier http://www.tattoobob.nl/html/website.htmlquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tattooalleen niet zo 1
Barra neemt wel een tentje meequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wordt het beetje mooi weer dan?
Zet het fok logo op je reet dan krijg je dikke kudo'squote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:56 schreef Runx het volgende:
[..]
is vet ik ga ook een tattoo zetten allen weet nog niet precies wat , maar ik ga het hier http://www.tattoobob.nl/html/website.html
of hier laten zetten www.inkstitution.com
quote:
hahah jahquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zet het fok logo op je reet dan krijg je dikke kudo's
Ik gebruikte express kudo's
serieus?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:56 schreef Runx het volgende:
[..]
is vet ik ga ook een tattoo zetten alleen weet nog niet precies wat , maar ik ga het hier http://www.tattoobob.nl/html/website.html
of hier laten zetten www.inkstitution.com
ik ga binnenkort wel x keer langs om te kijken wat ze voor mij kunnen schetsen
jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]heeft the Green Goblin jr. tentjes dan?
*maakt Logi wakker*quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef Logician het volgende:SOMEBODY WAKE ME UP PLZzzzzzzzZZZZZzzzzzzzZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........
Moek bij je komenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef Logician het volgende:SOMEBODY WAKE ME UP PLZzzzzzzzZZZZZzzzzzzzZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........
quote:
Oh tering, zijn we daar nog steeds mee bezig?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]heeft the Green Goblin jr. tentjes dan?
Eetse.. en ik moet nog 5 uurquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mededeling nog 4,5 uur![]()
![]()
![]()
Ik ga ff kanen tosso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |