abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:48:30 #51
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62430093
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:43 schreef laforest het volgende:

[..]

Hmm Sarah Palin kan goed voor haarzelf nadenken hoor,
[..]
Ik dacht God voor haar dacht...
pi_62430224
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je kan ook even normaal reageren, als je mijn andere post had gelezen had je gelezen dat ik graag had gewild dat je bij je beweringen en je gequote een bron had gezet. En dat gekanker hou je maar voor je, anders krijg je een kankertrap tegen je kankersmoel, kankerjong
Opkankeren heeft niets met de ziekte te maken, kankerhuillie. (die wel . )
-
pi_62430278
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:53 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Opkankeren heeft niets met de ziekte te maken, kankerhuillie. (die wel . )
Mooi, dan is het vanaf nu weer gezellig
pi_62430581
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 08:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ik dit zo lees vraag ik mij af OF Obama uberhaupt wel kan winnen...
Maar gezien de voorsprong moet er ZOVEEL fraude gepleegd worden om McCain te laten winnen.. Al is met electronische stemapparaten makkelijk te kutten natuurlijk, Een groot deel stemde electronisch de laatste verkiezingen.
Het was sowieso al gek dat Bush werd herkozen, dus geheel onwaarschijnlijk acht ik het niet eens.
Nou Bush zijn aproval rating was in 2004 lang niet zo laag als nu..
pi_62430598
Zo rond de 50%.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 12:09:41 #56
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_62430617
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:11 schreef Bananenman het volgende:
Lambiekje hou die Youtube-bagger van je eens in BNW.
godallemachtig ... je bent echt een hardnekkig ontkenner. FEIT is dat er geknoeid is met het stemmen. In jouw wereld is alles een utopie. Politiek, wetenschap en religie verkondigen de werkelijkheid.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_62430857
Feit is dat er geknoeid is met de verkiezingen in 2004, ook los van het feit dat mensen niet konden stemmen die daar wel recht op hadden. Er waren verschillen tussen de exitpolls en de stembus (stemcomputer van Diebold bijvoorbeeld) die internationale waarnemers niet pikken als het elders ter wereld gebeurt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 12:18:39 #58
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_62430862
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:07 schreef USAISCOOL het volgende:

[..]

Nou Bush zijn aproval rating was in 2004 lang niet zo laag als nu..
Maar het gaat nu om McCain.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_62431466
McCain is verre van terminaal ziek.

Ik vertrouw deze vrouw niet. Misschien wil ik iets meer waarde aan haar betoog hechten als McCain toch wint.
pi_62431603
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

godallemachtig ... je bent echt een hardnekkig ontkenner. FEIT is dat er geknoeid is met het stemmen. In jouw wereld is alles een utopie. Politiek, wetenschap en religie verkondigen de werkelijkheid.
Doe eens normaal!

Hoe maakt het het feit dat hij niet zit te wachten op die onzinnige youtube filmpjes van je hem een ontkenner?

Voor iemand die beweert dat wij een wat meer open mind moeten hebben denk je nogal zwart-wit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2008 13:07:39 ]
pi_62431982
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 08:47 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind het nogal vergezocht allemaal.
Macht corrumpeert. Ik vind het nogal logisch allemaal. Geen idee wat de werkwijze/doelstelling van de neo-conservatieven precies is, maar ze zijn zonder twijfel uit op absolute macht. Verplaats je in hun positie, zou jij voor een armzalig salaris je netjes aan alle regels houden en de vrije wereld leiden 'zoals het hoort'? Mooi niet. Gooi er wat geld, censuur en propaganda tegenaan en je kan doen wat je wilt.

Bovendien denk ik dat Obama toch niet voor veel verandering kan zorgen, afgezien van kleine wijzigingen in beleid. Alles blijft business-as-usual zolang er niks groots gebeurt, en áls er iets groots gebeurt hebben we de poppen aan het dansen.

Maar als er iets is wat ik wil weten is het wel de wérkelijke machtsverhoudingen in de wereld, met name in de VS. Als ik moest gokken is het vast allemaal een minder samenhangend geheel dan dat ik soms denk, maar dat er grote machten zijn die buiten de verkiezingen vallen ben ik van overtuigd.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_62432071
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In de 21e eeuw slikte heel het internet de leugens van politiek, wetenschap en religie als zoete koek. Héél het internet? Nee, één kleine website bleef moedig weerstand bieden aan de overweldigers en maakte hun leven er bepaald niet gemakkelijker op!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:51:18 #63
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_62433269
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:41 schreef Black_Tulip het volgende:
McCain is verre van terminaal ziek.

Ik vertrouw deze vrouw niet. Misschien wil ik iets meer waarde aan haar betoog hechten als McCain toch wint.
kan het niet zo zijn dat het een susbericht is.

Met OBL was het ook stevast zo. Als een (buitenlandse)krant melding maakte dat OBL dood was kwam er een amerikaans tegenbericht. (afgelopen 7 jaar is dat al een keer of 20 gebeurd).

Dat zulke berichten geplaatst worden geeft toch aan dat er WEL iets speelt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_62433831
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kan het niet zo zijn dat het een susbericht is.

Met OBL was het ook stevast zo. Als een (buitenlandse)krant melding maakte dat OBL dood was kwam er een amerikaans tegenbericht. (afgelopen 7 jaar is dat al een keer of 20 gebeurd).

Dat zulke berichten geplaatst worden geeft toch aan dat er WEL iets speelt.
Ik vind het bekend maken van McCain's medische gegevens (waarin nota bene staat dat hij huidkanker heeft gehad dat hem, ook al is het maar een kleine kans, alsnog de kop kan kosten) toch iets betrouwbaarder dan de niet onderbouwde kreet dat 'vele dermatologen' menen dat hij binnen korte tijd doodgaat. Bovendien is het CNN dat dit uitbracht. CNN is behoorlijk pro-Obama en het zou ze juist goed uitkomen om te kunnen beweren dat het gauw afgelopen is met McCain.
pi_62433913
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

In de 21e eeuw slikte heel het internet de leugens van politiek, wetenschap en religie als zoete koek. Héél het internet? Nee, één kleine website bleef moedig weerstand bieden aan de overweldigers en maakte hun leven er bepaald niet gemakkelijker op!
Asterix & Obelix referenties
pi_62434003
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 08:45 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Zie zinnetjes in bold.
Nu is het hele artikel wel interessant, maar dat stukjes in bold nog wel het meest,,
  • Is het echt zo dat er steeds meer bewijs komt?
  • Waarom is dat van die terminale kanker niet in de main stream media te vinden?
  • Is dit conspiracy gelul? (al weet ik 100% zeker dat 2000 een grote poppenkast was en zeker naar Gore had moeten gaan)

Je moet er toch niet aan denken dat die pro-life hilbilly hoer van een Palin de macht krijgt met d'r conservatieve, ultra-religieuze standpunten.
    Iemand die gelooft dat de wereld 7 duizend jaar oud is mag toch niet de machtigste van het land worden?
  • Ik vind alles best, zolang de communisten maar wegblijven uit het witte huis.
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
      donderdag 16 oktober 2008 @ 19:39:37 #67
    75043 Hexagon
    Vreemd Fenomeen
    pi_62442288
    Oh Dick Cheney is qua betrouwbaarheid, onpartijdigheid en integriteit natuurlijk gewoon de Amerikaanse variant van Silvio Berlusconi maar om hem nu zoveel credits te geven als deze schrijfster doet? Die lui kunnen nog geen oorlog in een landje als Afghanistan winnen.

Overigens is die papzak volgens mij nog terminaler dan McCain met zijn hart

[ Bericht 2% gewijzigd door Hexagon op 16-10-2008 19:49:59 ]
      donderdag 16 oktober 2008 @ 19:48:53 #68
    75043 Hexagon
    Vreemd Fenomeen
    pi_62442523
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 09:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tja, stel nou inderdaad dat Obama wint. Wat zou dan het verhaal zijn van deze mevrouw ten opzichte van haar eerdere stelling dat het allemaal een grote conspiracy is?
    Dan behoort Obama gewoon tot de conspiracy

Hij is toevallig verre familie van Dick Cheney dus dat valt ook wel weer zo te draaien
    pi_62442995
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 19:39 schreef Hexagon het volgende:
    Oh Dick Cheney is qua betrouwbaarheid, onpartijdigheid en integriteit natuurlijk gewoon de Amerikaanse variant van Silvio Berlusconi maar om hem nu zoveel credits te geven als deze schrijfster doet? Die lui kunnen nog geen oorlog in een landje als Afghanistan winnen.
    Wie zegt dat het de bedoeling was die oorlog te winnen? Er is werkelijk niets maar dan ook niets te vinden in het beleid van Cheney c.s. wat daar op wijst.
    pi_62443026
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 14:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik vind alles best, zolang de communisten maar wegblijven uit het witte huis.

ook als het facisten zijn?
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
    pi_62443070
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 20:09 schreef Caesu het volgende:
    ook als het facisten zijn?
    Die kunnen niet wegblijven, die moeten weggaan.
    pi_62443266
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 20:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wie zegt dat het de bedoeling was die oorlog te winnen? Er is werkelijk niets maar dan ook niets te vinden in het beleid van Cheney c.s. wat daar op wijst.
    En economisch zal het voor cheney best nog wel intressant zijn dat die oorlogen maar blijven duren, ik kan me niet voorstellen dat hij al zijn halliburton aandelen van de hand heeft gedaan.
    pi_62606129
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 09:42 schreef laforest het volgende:

[..]

Nog steeds geen bron, dus pure laster.
    Jij beweert hier iets dus kom jij maar met bewijs, ik hoef jouw stellingen niet te bewijzen

Tot die tijd lul je dus maar wat
    Oh tief toch op zeg.
    Ik weet het ook niet
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')