abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62427664
Lambiekje hou die Youtube-bagger van je eens in BNW.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:46:45 #42
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62428513
Toen ik de Pers vanmorgen las, wilde ik dit topic ook al openen. Maar dan wel in BNW overigens. Wel interessante materie en dat Palin een handpop is van grotere machten lijkt me meer dan duidelijk....
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:00:58 #43
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_62428859
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 08:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het op de rand van een economische crisis brengen van Amerika om er controle over uit te oefenen.
Je maakt een wereldmacht vleugellam voor wat?
Democratie maakt een wereldmacht vleugellam. Een dictator kan de (militaire) macht van de VS veel efficiënter inzetten. Anders moeten ze rekening houden met gevoelens van de bevolking en de internationale gemeenschap. Nu word het publiek via de media bestookt met propaganda en word de internationale gemeenschap voor gek verklaard en genegeerd. De volgende stap is idd een full-blown dictatuur.
quote:

[..]

Nee, dat geloof ik niet. Maar dat doet niks af aan mijn vorige statement: waarom een land in economische crisis storten waar ze de eerstkomende 40 jaar nog niet uitkomen, puur en alleen om de leiding over te nemen? Lekker dan, heb je een politiestaat die geen fuck meer voorstelt en bankroet is.
Dat maakt niet uit. Als de elite maar rijk is en de bevolking kan worden uitgeknepen om het politie apparaat in stand te houden. 300 miljoen arme paupers kunnen dat best opbrengen. Amerika stikt al eeuwen van de arme mensen, rijkdom betekend niet dat iedereen rijk is. Dat kan ook niet, dan krijg je alleen maar inflatie en luie in-de-zon-liggers. Arme mensen werken veel harder omdat ze nog iets hebben om voor te werken.
quote:

So? Er werd in 2005 al voor het eerst gewaarschuwd voor een economische recessie, iedereen weet dat de economie een hoog en laag conjuctuur heeft, het is gewoon wachten tot er een laagconjuctuur plaats vind om te roepen "ZIE JE WEL ZIE JE WEL IK HAD GELIJK!!!!". Nogal simplistisch om te stellen dat het knap is dat ze dit voorspeld heeft.
Ze is niet de enigste. En het gaat niet om een laagconjuctuur. Het gaat om een systeem dat de zaak opblaast, het is alleen de vraag of er elementen zijn die het systeem express een handje geholpen hebben.
quote:

[..]

Het is natuurlijk nogal makkelijk om een verhaal te verzinnen rondom een personage zoals Palin dat zij niet sterk genoeg is enzo, maar volgens mij valt dat best wel mee. Het is overduidelijk trouwens dat de keuze voor Palin een politieke beslissing was: http://www.parool.nl/paro(...)or-keuze-Palin.dhtml
[..]

De conspiracy gelovers voeren dus liever op dat er een grote anonieme groep is die het voor het zeggen heeft achter de schermen, zonder dat er daarvoor enig bewijs is. Is dat aannemelijk te noemen? Ik weet het niet. Ik vind het nogal magertjes allemaal.
De Bush familie zit toch in dat Haliwell concern? Zo magertjes is het niet als je dieper op de zaken in gaat.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_62428955
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Dat maakt niet uit. Als de elite maar rijk is en de bevolking kan worden uitknepen om het polititie apparaat in stand te houden. 300 miljoen arme paupers kunnen dat best opbrengen. Amerika stikt al eeuwen van de arme mensen, rijkdom betekend niet dat iedereen rijk is. Dat kan ook niet, dan krijg je alleen maar inflatie en luie in-de-zon-liggers. Arme mensen werken veel harder omdat ze nog iets hebben om voor te werken.
[..]
Wat een economisch onbenullige stelling, geld blijf je niet verdienen door de bevolking uit te knijpen dat leer je al op de Havo.

Als langdurige macht en rijkdom je doel is kun je er beter voor zorgen dat de middenklasse groot en tevreden is.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:13:37 #45
pi_62429181
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

Sowieso weet iedere debiel dat de president het allang niet meer unaniem voor het zeggen heeft.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Simulacra
http://www.philipkdick.com/works_novels_simulacra.html
quote:
Set in the middle of the twenty-first century, The Simulacra is the story of an America where the whole government is a fraud and the President is an android.
Leuk boek
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:23:12 #46
pi_62429413
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:04 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat een economisch onbenullige stelling, geld blijf je niet verdienen door de bevolking uit te knijpen dat leer je al op de Havo.
Daarom is er ook geen armoede in Amerika
quote:

Als langdurige macht en rijkdom je doel is kun je er beter voor zorgen dat de middenklasse groot en tevreden is.
Zimbabwe houd het anders ook al heel lang vol.
pi_62429477
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Daarom is er ook geen armoede in Amerika
Een grote middenklasse sluit armoede niet uit.
[..]
quote:
Zimbabwe houd het anders ook al heel lang vol.

Lekkere onzinnige vergelijking

En hoelang houd Zimbabwe het nu al vol, dat is natuurlijk peanuts.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2008 11:26:42 ]
pi_62429967
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:46 schreef pfaf het volgende:
Toen ik de Pers vanmorgen las, wilde ik dit topic ook al openen. Maar dan wel in BNW overigens. Wel interessante materie en dat Palin een handpop is van grotere machten lijkt me meer dan duidelijk....
Hmm Sarah Palin kan goed voor haarzelf nadenken hoor, daarom is ze ook Governor of Alaska
Prima vrouw, geweldige ideeën
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_62429983
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Kanker toch een end op man, ik haal dat stukje van een site die de LA Times quote.
Als hij dat niet gelooft, prima, maar ik hoef verdomme toch niet de bron voor mijn bron te gaan onderzoeken omdat hij het niet gelooft? Hij zoekt lekker zelf maar.......
En er zijn tientallen sites die dat stukje quoten. Laat hij maar bewijzen dat zij het niet heeft gezegd, wie ben ik om de LA Times te wantrouwen?
Je kan ook even normaal reageren, als je mijn andere post had gelezen had je gelezen dat ik graag had gewild dat je bij je beweringen en je gequote een bron had gezet. En dat gekanker hou je maar voor je, anders krijg je een kankertrap tegen je kankersmoel, kankerjong
pi_62430065
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:43 schreef laforest het volgende:

[..]

Hmm Sarah Palin kan goed voor haarzelf nadenken hoor, daarom is ze ook Governor of Alaska
Prima vrouw, geweldige ideeën
Waaruit blijkt dat? Ik zie je dit nu al vele topics zeggen maar waarom je dit vind blijft zeer consequent achterwege.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:48:30 #51
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62430093
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:43 schreef laforest het volgende:

[..]

Hmm Sarah Palin kan goed voor haarzelf nadenken hoor,
[..]
Ik dacht God voor haar dacht...
pi_62430224
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je kan ook even normaal reageren, als je mijn andere post had gelezen had je gelezen dat ik graag had gewild dat je bij je beweringen en je gequote een bron had gezet. En dat gekanker hou je maar voor je, anders krijg je een kankertrap tegen je kankersmoel, kankerjong
Opkankeren heeft niets met de ziekte te maken, kankerhuillie. (die wel . )
-
pi_62430278
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:53 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Opkankeren heeft niets met de ziekte te maken, kankerhuillie. (die wel . )
Mooi, dan is het vanaf nu weer gezellig
pi_62430581
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 08:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ik dit zo lees vraag ik mij af OF Obama uberhaupt wel kan winnen...
Maar gezien de voorsprong moet er ZOVEEL fraude gepleegd worden om McCain te laten winnen.. Al is met electronische stemapparaten makkelijk te kutten natuurlijk, Een groot deel stemde electronisch de laatste verkiezingen.
Het was sowieso al gek dat Bush werd herkozen, dus geheel onwaarschijnlijk acht ik het niet eens.
Nou Bush zijn aproval rating was in 2004 lang niet zo laag als nu..
pi_62430598
Zo rond de 50%.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 12:09:41 #56
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_62430617
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:11 schreef Bananenman het volgende:
Lambiekje hou die Youtube-bagger van je eens in BNW.
godallemachtig ... je bent echt een hardnekkig ontkenner. FEIT is dat er geknoeid is met het stemmen. In jouw wereld is alles een utopie. Politiek, wetenschap en religie verkondigen de werkelijkheid.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_62430857
Feit is dat er geknoeid is met de verkiezingen in 2004, ook los van het feit dat mensen niet konden stemmen die daar wel recht op hadden. Er waren verschillen tussen de exitpolls en de stembus (stemcomputer van Diebold bijvoorbeeld) die internationale waarnemers niet pikken als het elders ter wereld gebeurt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 12:18:39 #58
pi_62430862
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:07 schreef USAISCOOL het volgende:

[..]

Nou Bush zijn aproval rating was in 2004 lang niet zo laag als nu..
Maar het gaat nu om McCain.
pi_62431466
McCain is verre van terminaal ziek.

Ik vertrouw deze vrouw niet. Misschien wil ik iets meer waarde aan haar betoog hechten als McCain toch wint.
pi_62431603
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

godallemachtig ... je bent echt een hardnekkig ontkenner. FEIT is dat er geknoeid is met het stemmen. In jouw wereld is alles een utopie. Politiek, wetenschap en religie verkondigen de werkelijkheid.
Doe eens normaal!

Hoe maakt het het feit dat hij niet zit te wachten op die onzinnige youtube filmpjes van je hem een ontkenner?

Voor iemand die beweert dat wij een wat meer open mind moeten hebben denk je nogal zwart-wit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2008 13:07:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')