de andere zit verstopt in haar signature...!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:38 schreef Meimeltje het volgende:
Ff ontopic dan maar![]()
Dit keukentje staat op zolder klaar voor kyllian's 2e verjaardag:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:47 schreef Meimeltje het volgende:
Hij is van 'Janod' en staat op verschillende sites.
Wij hebben hm hier besteld:
http://www.speelgoedconcurrent.nl/product/view/id/502
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:47 schreef bixister het volgende:
oh BE, je hebt nog tijd zat om je huis vol speelgoed te krijgen hoor! zo lang mogelijk uitstellen zou ik zeggen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:51 schreef bixister het volgende:
ik doe ze niet zomaar weg, ze vinden het heerlijk om af en toe weer eens dingen van zolder te mogen halen, en spelen er dan weer mee of het nieuw is.
Dat was mijn probleem toen ook en Sinterklaas er zo vlak achteraan, maar echt dat ene ding of die 2 dingetjes maken echt niet uit hoor! Lekker uitgevenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
LP vind ik idd ook wel heel leuk, en hij geloof ik ook, het vliegtuig van zijn nichtje was iig erg leuk.
Wat me een klein beetje tegen houdt is dat hij 'bijna' jarig is. Dat bijna slaat natuurlijk nergens op, maar ik heb zoiets van als ik nu spul voor hem koop, wat moet ik dan over 2 maanden vragen zeg maar.
Maar goed, 1 dingetje maakt natuurlijk niks uit.
En ik geef graag geld uit.![]()
Oh, en een vormenstoof vind ik idd ook heel leuk.
Gek genoeg heb ik dan zoiets van 'ja, maar die hebben mijn ouders ook' maar dat is natuurlijk onzin. Die staat niet voor niks daar.
Loopwagentje wordt nu zeker deie Wheelybug.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:26 schreef Stiemie het volgende:
Het allerpopulairste speelgoed bestaat hier uit een loopwagentje (achter lopen of op zitten), pop met bedje (bedje is heel goedkoop bij Ikea en van blank hout dus leuk zelf te pimpen met verf en beddengoed! Ze gaat er ook graag zelf in zitten), vormenstoofschildpad, stapeltorentje, plastic boerderijbeestjes en boekjes, boekjes en boekjes... Vooral de kartonnen boeken met foto's van beesten zijn populair want lekker herkenbaar.
Andere leuke dingen om te vragen zijn plastic theeserviesje, duplo, kleertjes, spaarpot, bestekje, pluche kegelspel, balletje.
Linde is nu trouwens bijna 15 maanden.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:38 schreef Meimeltje het volgende:
Ff ontopic dan maar![]()
Dit keukentje staat op zolder klaar voor kyllian's 2e verjaardag:
[ afbeelding ]
Bij de action! Hier liggen er ook 2 tegen elkaar te leuteren op het moment, 1 van mij en 1 van Renéquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:24 schreef S_oepstengel het volgende:
Het enige wat ik ken wat in de buurt komt van het 'schoolklei' is softe klei, maar ik weet zo snel niet waar ze dat verkopen.
Ik ben op zoek naar tamagotchi's om mijn verzameling groter te maken en later mijn kids een plezier te doen maar ik baal van het feit dat ze zo moeilijk te verkrijgen zijnIemand een idee aan wie/waar ik er nog naar kan vragen? Ik vind tamagotchi's gewoon leuk.. kan er niets aan doen
![]()
De hond eet het opquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:49 schreef Lishe het volgende:
Daar kan ik eens kijken PM.
Maar hoe doen jullie dat dan? Geven jullie er gewoon niks om?Of word er niet (dagelijks) gekleid?
![]()
Wat een superleuke Duplo voor Linde Stiemiequote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:54 schreef Stiemie het volgende:
Linde krijgt van Sinterklaas op mijn werk de Duplo Baby Dierentuin
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat ze het leuk vindt!
Kent iemand dit? Ervaring? Leukere/betere suggesties?quote:Deze DJ stimuleert uw kind om via zang en dans getallen, letters, vormen en kleuren te leren. Hij danst en zingt. Inclusief microfoon en lichtgevend scherm waarmee uw kind het do-re-mi leert en instrumenten leert herkennen. Werkt op 3xC-batterijen. Vanaf 2 jaar.
Ik ken het probleemquote:Op zaterdag 22 november 2008 09:00 schreef Sugar het volgende:
En we hebben álles al, zo veel, zo uitgebreid! Dus al die keuken-, timmer-, poppen-, winkel-, school-, auto-, garage- en muziekachtige speelgoeddingen: we hebben het al!![]()
![]()
Hier zijn alle knutselspullen natuurlijk een succes.quote:Op zondag 23 november 2008 08:17 schreef snoopy het volgende:
Maar jaaaaa, wat nu? Wat is een leuk en mooi kado voor een 2-jarig meisje?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:46 schreef snoopy het volgende:
Lis heeft het suikerpotje en de theekopjes in haar schoen gekregen
Hup, naar de Hema jij. Dat kind moet dr koekjes toch ergens op kwijt?!quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:20 schreef YPPY het volgende:
Anna heeft/krijgt nu alles behalve die de etagere. Ben toch wel aan het twijfelen of ik die ook zal halen.
Ok, als J. boos wordt, stuur ik hem naar jou.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:42 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Hup, naar de Hema jij. Dat kind moet dr koekjes toch ergens op kwijt?!
Is goed. Dan bereid ik alvast een maar-het-is-in-het-belang-van-je-kind-speech voor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:01 schreef YPPY het volgende:
Ok, als J. boos wordt, stuur ik hem naar jou.
Ik zou terug gaan. Volgens mij stond er op een papiertje dat er ergens bij zat dat hij bij ongemak terug moest.quote:Op zaterdag 6 december 2008 08:46 schreef E.T. het volgende:
Vraagje.. Tijn heeft gister "hopla speelt verstoppertje gekregen" maar klopt het dat dat beest klinkt als een schor schaap?
Met heel veel fantasie en goed luisteren kan ik er een 'hopla' uit halen, maar voornamelijk hoor ik een schor schaap![]()
Nieuwe batterij of teruggaan?
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:37 schreef Meimeltje het volgende:
Ik zou ook iets leuks voor een meid doen! Jullie hebben vast geen poppen e.d. van TomasMaar kan me voorstellen dat je denkt we hebben al zoveel.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:58 schreef Troel het volgende:
Misschien kun je ook het speelgoedtopic doorlezen, daar staan misschien ook wel dingen in genoemd waarvan je denkt, hey, dat is misschien wat?
Er zijn inmiddels 5 delen!
Het grote speelgoed-topic
Het speelgoedtopic deel 2
Het speelgoedtopic, deel 3
Het speelgoedtopic, deel 4
Het speelgoedtopic, deel 5
en dat topic is juist voor dit soort vragen, zoals je kunt zien in deel 1![]()
Even denken wat Meike ook allemaal weer kreeg op haar eerste verjaardag:quote:Op maandag 12 januari 2009 00:01 schreef TearSong het volgende:
Als iemand anders nog suggesties heeft, graag. Kunnen we misschien zelfs een lijstje aanleveren
Iets met blokken?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:14 schreef TearSong het volgende:
Nog een eerste verjaardag vraagje:
De wheelybug is binnen. Ik denk idd. dat ze er nog wat te klein voor is en dat hij binnen nu en een half jaartje wel gebruikt gaat worden. Maakt ook niet uit, hij is erg leuk en ze heeft genoeg spullen waar ze 'nu' mee kan spelen.
Nu vragen m'n schoonouders of we nog cadeau-ideeen hebben. Probleem is (en ik denk dat meer mensen dit wel herkennen) dat we hier al heel veel speelgoed hebben (ook van toen Tomas nog kleiner was) en ik weet dus echt niet wat te vragen. Wat ik wel weet is dat ik gillend gek word als we nog iets krijgen dat licht geeft en geluid maakt en batterijen vreet.
Iemand nog tips wat te vragen voor een eerste verjaardag? Zelf dacht ik aan leuke kleding ofzo maar ze geven waarsch. liever iets waar Yara zelf wat mee kan. Boeken vind ik ook leuk maar aangezien de onderste 2 planken van de boekenkast al vol staan met kinderboeken...
Wat een luxeprobleem...
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:49 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
of die mini-fauteuil van prenatal
Lucie's favoriete Pop is een Rubens Barn pop, die kan ook prima in de was als ze weer eens de fles heeft gekregen of een slokje sapquote:Op maandag 12 januari 2009 00:01 schreef TearSong het volgende:
[..]
We hebben een houten poppenwagen + pop voor Tomas. Hij heeft een poppenfase gehad. nu doet hij er weinig meer mee
![]()
Misschien dat er wel een leuke pop is te vinden voor kindjes vanaf 1 jaar, die is dan wel echt van Yara. Ik moet maar eens gaan zoeken.
Als iemand anders nog suggesties heeft, graag. Kunnen we misschien zelfs een lijstje aanleveren
En als je dan weet dat Barn het zweedse woord voor kind is wordt het dubbel speciaal.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:14 schreef Troel het volgende:
Alleen al om die naam ben ik gaan kijken
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:08 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Lucie's favoriete Pop is een Rubens Barn pop, die kan ook prima in de was als ze weer eens de fles heeft gekregen of een slokje sap
Ik vind ze echt leukquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En als je dan weet dat Barn het zweedse woord voor kind is wordt het dubbel speciaal.
Daar hebben wij ze ook vandaan inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:41 schreef p_iglet het volgende:
Maar het is ook wel echt GOED spul. Pepijn gaat hier niet heel zachtzinnig met zijn speelgoed om soms, en de goedkopere houten dingen die we hebben die hebben al snel slijtsporen of afspringende verf. Die geluidsblokken en en kleine plantoys blokjes is nog helemaal niets aan te zien.
Tja, wij hebben het maar er wordt weinig mee gespeeld. Ik denk ook dat ik het zelf iets vaker tevoorschijn zou moeten halen en ze actief aanzetten tot het spelen ermee. En misschien zou ik er meer boekjes bij moeten kopen. Je ziet, ik ben niet heel erg enthousiast....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:28 schreef pinquit het volgende:
Wie heeft er ervaring met Bambino Loco? is het wat? of is het net niks? ik ben zelf heel groot fan van miniloco, maar daar is max nog veuls te klein voor. lijkt bambino loco erop?
Eigenlijk zijn wij ook direct met mini loco begonnen met Tomas, 1 van de cadeautjes voor z'n 3e verjaardag. Daar hebben we wel veel boekjes bij en dat gebruiken we vaak. Bambino loco leek me eigenlijk niet zoveel aan al hadden we het misschien wel gebruikt als we het eerder gekocht hadden (tussen de 2 en 3 jaar bijv.)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef snoopy het volgende:
[..]
Tja, wij hebben het maar er wordt weinig mee gespeeld. Ik denk ook dat ik het zelf iets vaker tevoorschijn zou moeten halen en ze actief aanzetten tot het spelen ermee. En misschien zou ik er meer boekjes bij moeten kopen. Je ziet, ik ben niet heel erg enthousiast....
Wat ook heel leuk is is Pico Piccolo:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef poemojn het volgende:
Bij MiniLoco vind ik het jammer dat er geen boekjes ontwikkelingsspelletjes zijn voor oudere kinderen. Wel losse over rekenen of taal of denkspelletjes of enz, maar niet een boekje met een mix van al die vragen. En ik heb niet zoveel zin om 5 verschillende boekjes aan te schaffen nu, dus 't ligt nu te wachten tot Juliette het zelfstandig kan spelen (dus de cijfers weet te koppelen).
smoby verkoopt driewielers met verstelbaar zadel, waardoor de afstand tot de trappers kleiner word *o* (en anders doet een blokje hout op de trappers ook wonderen)quote:Op maandag 16 maart 2009 23:36 schreef p_iglet het volgende:
Super die houden we in gedachte!
Nog meer tips zijn welkom!
Jawel!!!! Ypsel, je bent een engel!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:10 schreef YPPY het volgende:
wel een snelweg en van foam, maar dit is het ook vast niet
Ze zijn nu in de aanbieding bij de Blokker. (tenminste in Breda).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:41 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat je die foam puzzels bedoelt, Moonah. Zoiets als dit?
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tip! Ik ga er morgen eens kijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:47 schreef HarryP het volgende:
[..]
Ze zijn nu in de aanbieding bij de Blokker. (tenminste in Breda).
Wij hebben al 3 pakken van 10 stuks gehaald.
op deze site staan bouwvoorbeeldenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:27 schreef Koosje het volgende:
Ik ben een boekje voor mijn oudste zoontje aan het maken, met kopietjes van alle Duplo bouwboekjes bij elkaar. Schijnbaar mis ik er een paar.. Weet iemand of die boekjes ook los te verkrijgen zijn ergens, of misschien via internet?
misschien iets als de toren van Pisa, mens erger je niet, ganzenbord, kindermonopolyquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:34 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik zoek een leuk spelletje voor mijn neefje, dat 7 wordt deze zomer. Het is een erg leergierig mannetje dat bijzonder slecht tegen zijn verlies kan (en om hem dat dus te 'leren' zoek ik een spelletje). Ik wil pertinent niet iets met knopjes en lichtjes o.i.d., vind ik vreselijk![]()
Ik zat zelf aan iets als PimPamPet te denken, iemand nog tips voor iets vergelijkbaars?
Dit ga ik even opslaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:05 schreef poemojn het volgende:
Juliette kan niet fietsen met plastic driewielers, alleen met metalen. Misschien kun je er op Marktplaats goedkoop eentje vinden Ingrid? Voor Kim is een 12 of 14 inch fietsje misschien beter, is voor sommige kinderen ook makkelijker dan een driewieler omdat het anders trapt.
gezelschapsspelletje?quote:Op zondag 27 september 2009 14:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hebben jullie nog tips voor Kims verjaardag? (met kbs geld kopen we iets)
Fietsje doen we toch maar niet.
Ze speelt veel met de poppen, serviesje en keukentje, dus dat hebben we al.
Ze wordt 4 (in dec)
dat geduld krijgen leert ze alleen door t doen hequote:Op zondag 27 september 2009 14:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
poppenhuis heeft ze bij mijn ouders, maar vind ze niks aan.
Gezelschapsspelletje misschien, maar zou niet weten wat. Heeft ze denk ik niet veel geduld voor.
http://www.superspeelgoed(...)php?products_id=1024quote:Op zondag 27 september 2009 14:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hopla is niks. Yuk wat een dom konijn zeg.![]()
Iemand bekend met de wielen van de bus spel? Ze zingt het liedje wel vaak.
Wij hebben ook het vlooienspel en het ganzenbordspel van het Kruidvat (zijn volgens mij dezelfde als van de Trekpleister) en beide zijn inderdaad een groot succes, F vindt beide spellen ontzettend leuk. Haar vriendinnetjes vinden het ook leuk.quote:Op zondag 27 september 2009 14:49 schreef _evenstar_ het volgende:
bij trekpleister hebben ze hele leuke houten spelletjes als mens erger je niet/vlooienspel/dammen, maar dan van hour 4.95 per stuk.
Arwen had pas het vlooienspel gekregen ziet er kei leuk uit en speelt het graag.
Wielen van de bus, huisje boompje beesje en eendje kwaak zijn hier nog steeds een groot succes!quote:Op zondag 27 september 2009 14:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hopla is niks. Yuk wat een dom konijn zeg.![]()
Iemand bekend met de wielen van de bus spel? Ze zingt het liedje wel vaak.
Wij geven een Nintendo DSiquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:38 schreef Jore het volgende:
*schop*
Sinterklaas is binnenkort weer in het land, kerst komt eraan en er zijn een hoop eerste verjaardagen binnen nu en een paar maanden. Wat gaan jullie geven? Ik zie door de bomen het bos niet meer, er is zoveel en ik vind heel veel leuk maar kan (uiteraard) niet alles kopen. Ik heb inspiratie nodig!
Gaaf! Ben je daar pas nog geweest?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:45 schreef snoopy het volgende:
Hee, die zagen we in de Ferrariwinkel op het vliegveld van Rome Viev!
Ja? Hij is nog geen 3 he, zou dat al leuk zijn dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:05 schreef E.T. het volgende:
Bambino-loco Vief!![]()
Saskia heeft er heel veel mee gespeeld en ik ga nu een nieuwe set kopen want we zijn 3 blokjes kwijt.
eh ja, zondag was ik daarquote:
bambino loco is vanaf 2 jaar, wordt hier met 2jr 4m al graag gebruikt. Pepijn vind het erg leuk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja? Hij is nog geen 3 he, zou dat al leuk zijn dan?
Over een paar maanden welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja? Hij is nog geen 3 he, zou dat al leuk zijn dan?
wil je echt spul om nu mee te spelen, of mag gewoon duurzaam spul voor wat langere termijn ook?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:59 schreef Stiemie het volgende:
En zijn er nog speelgoedtips voor een meisje van dan 3 maanden dat al heeeel veel speelgoed heeft dat van haar zusje geweest is? Sint geeft al nijntje-badschuim, maar dat is niet echt om mee te spelen...
is houten spul van grimm'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |