abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62652560
Ze prikt ook zeker niet netjes, ze ramt gewoon lekker met de prikpen door het papier heen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62653106
prikken was bij Piet ook pas veel later een 'hit', en Anna taalt er nog niet naar. niet dat ik het haar vaak aanbied overigens. maar 'knutselen' in het algemeen vindt ze wel leuk, zie bijv. hier Anna temidden van de knutselchaos van vanmiddag (ze heeft alle soorten materialen die er waren gebruikt ) :

[ Bericht 13% gewijzigd door bixister op 24-10-2008 21:47:36 ]
pi_62817563
Ik heb bij de zolderopruiming van mijn ouders een aantal kleine plastic paardjes gevonden. Linde vind het erg leuk om hiermee te spelen. Nu zou ze van mijn werk de Duplo baby dierentuin krijgen en hier zitten ook wat beestjes bij maar deze is momenteel dus uitverkocht bij Bartsmit.com. Ik moest dus op zoek naar een ander cadeautje.

Nu zou ik alleen zelf graag nog ergens een aantal van die plastic beestjes bestellen omdat ze die zo leuk vindt. Heeft iemand een tip waar je zoiets kan bestellen? Het mag ook van ander materiaal zijn natuurlijk.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:29:07 #54
108648 cattie
lieve moeder
pi_62819187
Op internet worden ze overal verkocht, google maar eens op plastic dieren. Zie bijvoorbeeld hier.
pi_62820409
Dankjewel!

Helaas zijn ze bijna allemaal niet geschikt voor onder de 3 jaar
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:04:07 #56
108648 cattie
lieve moeder
pi_62821853
Dat staat bijna overal op, dat het niet geschikt is voor kinderen onder de drie. Ook bijvoorbeeld op van die dikke stiften. Wat ik doe is zelf kijken hoe klein de kleinste delen zijn en de allerkleinste dingen, bijvoorbeeld bij blokjes, er nog even uitvissen en bewaren voor later.
pi_62821889
Ah da's wel een goed idee! Binnenkort maar eens wat beestjes bestellen of bij de speelgoedwinkel kopen (ligt er net aan waar ik eerder tijd voor heb )
pi_62821924
Je kunt ook losse duplo dieren bestellen: http://www.dupl-o-line.nl/ Kan dan later eventueel alsnog bij een dierentuin.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_62822014
Wat een geweldige site zeg met die duplo dieren Ik ga meteen even struinen

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 31-10-2008 16:26:47 ]
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:13:24 #60
108648 cattie
lieve moeder
pi_62822068
YPPY je bent mijn held!
Allerlei losse duple, precies wat ik ook nog zocht!
pi_62822241
O, Toolo staat er ook op, dat is dat Duplo techniek spul!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62822272
Niet alles kopen he?
*OUD heilige*
pi_62822942
ik heb een schaap, paard, poes, hond, varken en koe in bestelling staan Dankjewel Yppy ik ken straks een heel blij meisje
pi_62832129
Hallo!
ik kwam deze dingen tegen op you tube

Ze heten exersaucers en erg populair in Amerika ik vroeg me af of jullie ze kennen en of het een succes was én waar kan ik ze in Nederland kopen? Je vindt ze niet erg veel!
Nou hoor het graag, groetjes
pi_62832498
Ik vind die filmpjes maar zielig Hele jonge kindjes die alleen nog maar toe zijn aan liggen en een beetje kleurtjes kijken zitten rechtop in zo`n ding, omgeven door veel prikkelende dingen
Saartje
  † In Memoriam † vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:23:22 #66
7074 moussy
kuttekop
pi_62834668
Ik vind die hysterische dingen wel grappig, zo te zien de kiddies op de filmpjes ook, maar dat springen lijkt me wel heel slecht voor de heupjes.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_62841452
Mijn dochter zit er wel eens "in" bij de kinderopvang. Ze kan wel lopen als ze zich ergens aan vasthoudt, maar helemaal los alleen nog maar een paar pasjes. In dat ding kan ze toch staan zonder te vallen en ze vindt de speeltjes ook leuk. Linde is nu 15 maanden maar voor jongere kindjes is het misschien wel iets teveel van het goed.
pi_62998627
Wij denken erover om dit voor Lis te kopen omdat ze gek is op muziek, zingen en dansen:

quote:
Deze DJ stimuleert uw kind om via zang en dans getallen, letters, vormen en kleuren te leren. Hij danst en zingt. Inclusief microfoon en lichtgevend scherm waarmee uw kind het do-re-mi leert en instrumenten leert herkennen. Werkt op 3xC-batterijen. Vanaf 2 jaar.
Kent iemand dit? Ervaring? Leukere/betere suggesties?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 6 november 2008 @ 20:45:00 #69
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63011158
Ik ben vandaag naar Karwei gereden maar alle loopfietsen waren uitverkocht, en snel ook volgens de dame achter de kassa. Jammer!
Lekker douchen!
  zaterdag 22 november 2008 @ 07:17:54 #70
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63423338
Heeft er iemand nog een goede tip voor speelgoed/boek/spelletje voor een 2-jarig jongetje (Storm dus!)? Ik wil geen groot speelgoed, liever zelfs echt iets dat niet veel ruimte inneemt. Boeken zijn daarom beter of een spelletje dat in een kast kan. Hij heeft al veel natuurlijk, maar wie weet hebben jullie een goeie tip nog? Dankjewel alvast.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_63423600
Een boek over Kip en Pim misschien Sugar? Wie hebben trouwens 1 van de mini-boekjes, die zijn nog makkelijker op te bergen
En Lucas heeft Ollie wil ook! ook altijd erg grappig gevonden.

Verder heb ik laatst op een verjaardag van een 2-jarige een houten snij-setje gegeven (bijv. zoiets) en dat was erg in de smaak gevallen. Maar misschien hebben jullie zoiets al in huis.
Voor Emma zoek ik het trouwens soms ook gewoon maar in aanvullingen van wat we al hebben (dat is namelijk al zo ontzettend veel ). Bijvoorbeeld een extra setje duplo, want een beetje meer in de ton die we hebben valt me toch niet op
  zaterdag 22 november 2008 @ 09:00:55 #72
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63423638
Kip en Pim ziet er wel leuk uit! Misschien wordt het dat wel. Hoewel ik weet dat hij van iets van speelgoed blijer wordt, dat vind ik dan ook jammer van een boekje, dat is pas later echt leuk (wanneer het leuk blijkt bij voorlezen).
De duplo-uitbreiding is ook een goeie, maar die had ik inderdaad zelf al!

En we hebben įlles al, zo veel, zo uitgebreid! Dus al die keuken-, timmer-, poppen-, winkel-, school-, auto-, garage- en muziekachtige speelgoeddingen: we hebben het al!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_63423718
Ik vind het ook erg moeilijk hoor. Dat ding dat ik eerder poste word het sowieso niet. Ik heb in de winkel op een van de knoppen gedrukt maar wat een kabaal zeg
Voor Morris hebben we nu een grote basisset Lego maar voor Lis geen idee verder.

Wel heb ik wat 'kleinere' dingen zoals boekjes (Charlie en Lola, Jip & Janneke, Nijntje, gouden boekjes), dvd's (Charlie en Lola, kleine Einsteins), een houten kralenrijgsetje van de Hema en stiften...
  zaterdag 22 november 2008 @ 09:25:03 #74
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63423780
Ja, stiften en klei hebben we ook weer nodig, maar die had ik al op de lijstjes van de opa's en oma's gezet. Lekker makkelijk voor hen, dacht ik. Maar nu zit ik zelf zonder ideeėn!

De houten taartjes, koekjes en gebakjes van hema vind ik wel een goeie, dat zal Storm ook echt leuk vinden. En ik zag er ook een knikkerspel (met van die poortjes waar je knikkers doorheen moet rollen), zou dat leuk zijn? Of weer vooral zo'n ding dat je nooooooit doet? Het moeten sowieso nog maar kleine dingetjes zijn, want hij krijgt ook een houten constructieset, waarmee een helicopter en een hijskraan gebouwd kunnen worden. (Natuurlijk moeten wij dat doen, maar het zal hem wel echt aanspreken, denk ik. En later kan ie het zelf.)
  zaterdag 22 november 2008 @ 09:32:47 #75
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_63423826
Even terugdenkend aan succesvolle boekjes en speeltjes voor mijn 2-jarigen. Dan was Mag ik een kusje wel een heel lief boekje. Ook puzzels van de Hema waren een succes. Dat waren houten puzzels die half legpuzzel en half vormenpuzzel zijn. Voor kindjes die eigenlijk net de overgang maken naar gewoon puzzelen ideaal.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 22 november 2008 @ 09:33:50 #76
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63423830
Sugar, weet je nog dat ik die andere houten dingetjes voor Storm nog heb? voor de rest wil ik me nergens mee bemoeien. Hebben jullie al van die koekjesuitsteekdingetjes? Die zag ik laatst ook met auto's en huisjes ergens, kun je ook voor klei doen natuurlijk.
pi_63423960
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 09:00 schreef Sugar het volgende:
En we hebben įlles al, zo veel, zo uitgebreid! Dus al die keuken-, timmer-, poppen-, winkel-, school-, auto-, garage- en muziekachtige speelgoeddingen: we hebben het al!
Ik ken het probleem
Wij zijn gisteren maar gewoon samen naar een speelgoedwinkel gegaan omdat we niet echt iets konden verzinnen. We kwamen met 2 volle tassen thuis en dan hebben we nog een paar dingen niet gekocht omdat het anders te gek werd

O, ja misschien nog een tip: Lucas maak je altijd blij met een autootje Het maakt niet uit dat hij al een krat vol heeft, een nieuwe is altijd welkom.

Snoop, lastig is dat he? Dan denk je iets gevonden te hebben, maar blijkt het in de winkel helemaal niks. Ik dacht laatst dat de nijntje telefoon wel iets voor Emma was. In de winkel drukte ik op 1 knopje en dat ding ging minuten lang door met tetteren, tingelen en knipperen. Daar zou ik echt knettergek van worden, dus dat werd het sowieso ook niet
pi_63443384
Maar jaaaaa, wat nu? Wat is een leuk en mooi kado voor een 2-jarig meisje?
pi_63443488
een poppenhuis? of heeft ze dat al.
  zondag 23 november 2008 @ 09:13:57 #80
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63443509
Of zo'n houten wasrekje met wasknijpers en een strijkplankje Jolie kreeg voor haar tweede verjaardag het poppenhuis van Duplo. Helemaal roze en meisjesachtig. Ze speelt er nog steeds veel mee.
  zondag 23 november 2008 @ 09:28:34 #81
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63443578
wij hebben Bram vorig jaar een meezingradio gegeven. Hij was natuurlijk al wel ruim drie maar toen ik hem vroeg wat ie dit jaar van sint wilde zei hij: het allermooiste wat ik zou willen heb ik vorig jaar al gehad.

En echt heel erg hufterproof ding. ik zag m nu weer in de intertoysgids. En dan maar cd-tjes draaien. Ook een paar dikkie dik voorleescd's. Dan zit ie ergens rustig te luisteren, of hij danst en springt of zingt keihard mee in zijn microfoon
Aanrader! en imho veel leuker dan die robot van hierboven.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63443620
ja, zo'n meezingradio wil ik ook nog graag voor anna. ze is zooo dol op muziek.
pi_63446060
quote:
Op zondag 23 november 2008 08:17 schreef snoopy het volgende:
Maar jaaaaa, wat nu? Wat is een leuk en mooi kado voor een 2-jarig meisje?
Hier zijn alle knutselspullen natuurlijk een succes.
Verder de houten nopjes puzzels, de pannen voor op d'r eigen oven, met garde natuurlijk. Ze heeft 3,5 thee/koffie setjes en die zijn allemaal een succes. Poppenspul nog niet zo. Tijdje terug heeft ze stapelblokken gehad die je ook in elkaar kunt zetten. Niet van dat baby-achtige, maar ook met cijfers en dieren er op. Die gebruikt ze ook veel.
En via ebay Duitsland heb ik mini-champignons, bananen, tomaten e.d. gekocht. Speelt ze ook graag mee.
O ja, bij lobbes hebben ze setjes met een spiegel, kam en speldjes. Van datzelfde spul heb je ook kettingen en armbanden, dat is ook populair.
*OUD heilige*
pi_63451323
leuke ideeėn allemaal!

al die (houten) dingen voor in haar keukentje heeft ze al
Maar ik denk idd aan de meezingradio of het (Duplo) poppenhuis.
pi_63453582
Die hebben wij hier afgelopen verjaardag gegeven, een karaoke-set. Echt grappig is dat en hij kan ook gebruikt worden als 'gewone' dvd speler.

Nu hebben we voor op haar kamer een prinsessen-radio gekocht. Ik vind het altijd maar moeilijk.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_63453684
igraine, nog ideeėn waar je zoiets (zo'n karaoke-set) kunt kopen? ik zag 't niet bij bart smit of intertoys (of ik keek verkeerd, dat kan ook hoor).
pi_63453738
Wij hebben hem bij correct gekocht toen, maar wel ernstig lopen zoeken ernaar. Ik zag van de week wel zoiets in een speelgoedkrantje staan, maar die kon weer niet als dvd speler fungeren, dacht ik.
  zondag 23 november 2008 @ 17:05:07 #88
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63453765
Ik heb een meezingding gezien in de folder van Intertoys of toys 2 play. Die van Bram kont van Bart Smit, daar zag ik hem vandeweek nog.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63453840
in de webshop zie ik 'm niet. maar ik zal es kijken in de IRL-winkel. (huu! ).
pi_63454086
Wij hebben deze

Die andere die ik in een folder gezien had was een roze geval met een schermpje erin.
pi_63454340
In de Top1toys folder (pagina 142-143) staan er ook een paar
pi_63565592
quote:
Op zondag 23 november 2008 09:06 schreef bixister het volgende:
een poppenhuis? of heeft ze dat al.
Ik vind deze zooooo leuk Maar eh, nogal duur Dus dat wordt het niet.

pi_63566542
oeh die is wel leuk ja!

waar ik al een tijdje naar zoek is zo'n spel waarbij je moet raden wat er weg is. ik kan me herinneren dat die spellen er een tijd geleden ineens volop waren, in allerlei varianten. en nu zie ik ze nergens meer. is daar iets raars mee gebeurd ofzo, dat ze uit de handel zijn genomen oid? ik vind het zo vreemd! heb ik die hele hype gedroomd?? of zoek ik gewoon verkeerd. ik weet nl ook niet meer precies hoe het spel heette. Iets simpels als "wat is er weg?" volgens mij.
pi_63566717
Sesamstraat heeft een "wat is weg" geheugenspel.

bedoel je dat?
pi_63567065
ja, het lijkt wat op dat spel volgens mij, maar dan in de vorm van een bordspel. je had ze vorig jaar in diverse uitvoeringen, van micky mouse tot dora tot noem maar op. als ik 't me goed herinner hoor!
pi_63567112
hmmm, zou wel raar zijn als ze nu niet meer te krijgen zijn
  Jubileum moderator donderdag 27 november 2008 @ 15:44:34 #97
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63567793
Bix bedoel je Ogen dicht? Welke spellen speel jij met de kinderen?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63567871
jaaah die bedoel ik! ooh heette 't zo! ik ga (vanavond) meteen zoeken.
pi_63567911
ik dacht dat er dan iets weg was, maar er is dan iets veranderd, begrijp ik nu. nou ja, komt in de buurt. ik moet nu gaan maar ga straks dus eens even kijken. bedankt!
pi_63583528
Ik ken het spelletje "wat waar" waarbij je kaartjes moet verstoppen onder houten cirkels, en dan moet het kind raden wat eronder zit
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')