abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 november 2008 @ 09:33:50 #76
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63423830
Sugar, weet je nog dat ik die andere houten dingetjes voor Storm nog heb? voor de rest wil ik me nergens mee bemoeien. Hebben jullie al van die koekjesuitsteekdingetjes? Die zag ik laatst ook met auto's en huisjes ergens, kun je ook voor klei doen natuurlijk.
pi_63423960
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 09:00 schreef Sugar het volgende:
En we hebben álles al, zo veel, zo uitgebreid! Dus al die keuken-, timmer-, poppen-, winkel-, school-, auto-, garage- en muziekachtige speelgoeddingen: we hebben het al!
Ik ken het probleem
Wij zijn gisteren maar gewoon samen naar een speelgoedwinkel gegaan omdat we niet echt iets konden verzinnen. We kwamen met 2 volle tassen thuis en dan hebben we nog een paar dingen niet gekocht omdat het anders te gek werd

O, ja misschien nog een tip: Lucas maak je altijd blij met een autootje Het maakt niet uit dat hij al een krat vol heeft, een nieuwe is altijd welkom.

Snoop, lastig is dat he? Dan denk je iets gevonden te hebben, maar blijkt het in de winkel helemaal niks. Ik dacht laatst dat de nijntje telefoon wel iets voor Emma was. In de winkel drukte ik op 1 knopje en dat ding ging minuten lang door met tetteren, tingelen en knipperen. Daar zou ik echt knettergek van worden, dus dat werd het sowieso ook niet
pi_63443384
Maar jaaaaa, wat nu? Wat is een leuk en mooi kado voor een 2-jarig meisje?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63443488
een poppenhuis? of heeft ze dat al.
  zondag 23 november 2008 @ 09:13:57 #80
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63443509
Of zo'n houten wasrekje met wasknijpers en een strijkplankje Jolie kreeg voor haar tweede verjaardag het poppenhuis van Duplo. Helemaal roze en meisjesachtig. Ze speelt er nog steeds veel mee.
  zondag 23 november 2008 @ 09:28:34 #81
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63443578
wij hebben Bram vorig jaar een meezingradio gegeven. Hij was natuurlijk al wel ruim drie maar toen ik hem vroeg wat ie dit jaar van sint wilde zei hij: het allermooiste wat ik zou willen heb ik vorig jaar al gehad.

En echt heel erg hufterproof ding. ik zag m nu weer in de intertoysgids. En dan maar cd-tjes draaien. Ook een paar dikkie dik voorleescd's. Dan zit ie ergens rustig te luisteren, of hij danst en springt of zingt keihard mee in zijn microfoon
Aanrader! en imho veel leuker dan die robot van hierboven.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63443620
ja, zo'n meezingradio wil ik ook nog graag voor anna. ze is zooo dol op muziek.
pi_63446060
quote:
Op zondag 23 november 2008 08:17 schreef snoopy het volgende:
Maar jaaaaa, wat nu? Wat is een leuk en mooi kado voor een 2-jarig meisje?
Hier zijn alle knutselspullen natuurlijk een succes.
Verder de houten nopjes puzzels, de pannen voor op d'r eigen oven, met garde natuurlijk. Ze heeft 3,5 thee/koffie setjes en die zijn allemaal een succes. Poppenspul nog niet zo. Tijdje terug heeft ze stapelblokken gehad die je ook in elkaar kunt zetten. Niet van dat baby-achtige, maar ook met cijfers en dieren er op. Die gebruikt ze ook veel.
En via ebay Duitsland heb ik mini-champignons, bananen, tomaten e.d. gekocht. Speelt ze ook graag mee.
O ja, bij lobbes hebben ze setjes met een spiegel, kam en speldjes. Van datzelfde spul heb je ook kettingen en armbanden, dat is ook populair.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63451323
leuke ideeën allemaal!

al die (houten) dingen voor in haar keukentje heeft ze al
Maar ik denk idd aan de meezingradio of het (Duplo) poppenhuis.
pi_63453582
Die hebben wij hier afgelopen verjaardag gegeven, een karaoke-set. Echt grappig is dat en hij kan ook gebruikt worden als 'gewone' dvd speler.

Nu hebben we voor op haar kamer een prinsessen-radio gekocht. Ik vind het altijd maar moeilijk.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_63453684
igraine, nog ideeën waar je zoiets (zo'n karaoke-set) kunt kopen? ik zag 't niet bij bart smit of intertoys (of ik keek verkeerd, dat kan ook hoor).
pi_63453738
Wij hebben hem bij correct gekocht toen, maar wel ernstig lopen zoeken ernaar. Ik zag van de week wel zoiets in een speelgoedkrantje staan, maar die kon weer niet als dvd speler fungeren, dacht ik.
  zondag 23 november 2008 @ 17:05:07 #88
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63453765
Ik heb een meezingding gezien in de folder van Intertoys of toys 2 play. Die van Bram kont van Bart Smit, daar zag ik hem vandeweek nog.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63453840
in de webshop zie ik 'm niet. maar ik zal es kijken in de IRL-winkel. (huu! ).
pi_63454086
Wij hebben deze

Die andere die ik in een folder gezien had was een roze geval met een schermpje erin.
pi_63454340
In de Top1toys folder (pagina 142-143) staan er ook een paar
pi_63565592
quote:
Op zondag 23 november 2008 09:06 schreef bixister het volgende:
een poppenhuis? of heeft ze dat al.
Ik vind deze zooooo leuk Maar eh, nogal duur Dus dat wordt het niet.

pi_63566542
oeh die is wel leuk ja!

waar ik al een tijdje naar zoek is zo'n spel waarbij je moet raden wat er weg is. ik kan me herinneren dat die spellen er een tijd geleden ineens volop waren, in allerlei varianten. en nu zie ik ze nergens meer. is daar iets raars mee gebeurd ofzo, dat ze uit de handel zijn genomen oid? ik vind het zo vreemd! heb ik die hele hype gedroomd?? of zoek ik gewoon verkeerd. ik weet nl ook niet meer precies hoe het spel heette. Iets simpels als "wat is er weg?" volgens mij.
pi_63566717
Sesamstraat heeft een "wat is weg" geheugenspel.

bedoel je dat?
pi_63567065
ja, het lijkt wat op dat spel volgens mij, maar dan in de vorm van een bordspel. je had ze vorig jaar in diverse uitvoeringen, van micky mouse tot dora tot noem maar op. als ik 't me goed herinner hoor!
pi_63567112
hmmm, zou wel raar zijn als ze nu niet meer te krijgen zijn
  Jubileum moderator donderdag 27 november 2008 @ 15:44:34 #97
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63567793
Bix bedoel je Ogen dicht? Welke spellen speel jij met de kinderen?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63567871
jaaah die bedoel ik! ooh heette 't zo! ik ga (vanavond) meteen zoeken.
pi_63567911
ik dacht dat er dan iets weg was, maar er is dan iets veranderd, begrijp ik nu. nou ja, komt in de buurt. ik moet nu gaan maar ga straks dus eens even kijken. bedankt!
pi_63583528
Ik ken het spelletje "wat waar" waarbij je kaartjes moet verstoppen onder houten cirkels, en dan moet het kind raden wat eronder zit
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')