Ze zijn nu in de aanbieding bij de Blokker. (tenminste in Breda).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:41 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat je die foam puzzels bedoelt, Moonah. Zoiets als dit?
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tip! Ik ga er morgen eens kijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:47 schreef HarryP het volgende:
[..]
Ze zijn nu in de aanbieding bij de Blokker. (tenminste in Breda).
Wij hebben al 3 pakken van 10 stuks gehaald.
op deze site staan bouwvoorbeeldenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:27 schreef Koosje het volgende:
Ik ben een boekje voor mijn oudste zoontje aan het maken, met kopietjes van alle Duplo bouwboekjes bij elkaar. Schijnbaar mis ik er een paar.. Weet iemand of die boekjes ook los te verkrijgen zijn ergens, of misschien via internet?
misschien iets als de toren van Pisa, mens erger je niet, ganzenbord, kindermonopolyquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:34 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik zoek een leuk spelletje voor mijn neefje, dat 7 wordt deze zomer. Het is een erg leergierig mannetje dat bijzonder slecht tegen zijn verlies kan (en om hem dat dus te 'leren' zoek ik een spelletje). Ik wil pertinent niet iets met knopjes en lichtjes o.i.d., vind ik vreselijk![]()
Ik zat zelf aan iets als PimPamPet te denken, iemand nog tips voor iets vergelijkbaars?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |