quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:14 schreef Harajuku. het volgende:
![]()
![]()
Er lagen vanochtend snippers op de grond dus ik vroeg wat ze kapot gemaakt hadden
"Het boekje 'Hoe voed ik puppy's op' "
Wij zijn echt nog nooit in een trimsalon geweestquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:42 schreef LPFAN het volgende:
Hahahah!
Maar in de trimsalon waar ik stage loop worden de goldens niet geknipt. Ja alleen de poten worden mooi gemaakt en de staart maar verder niet. verder word de hond ontwolt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:00 schreef Hekates het volgende:
Ok, ze lijken wel lang, maar het berepoot dikke ben ik nog steeds niet van overtuigd.
Ze zijn nog steeds schattig op de foto's, ook in het echie na het slopen van spullen?
Ik zal morgen een pic van mijn beer zn poot maken voor je.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:00 schreef Hekates het volgende:
Ok, ze lijken wel lang, maar het berepoot dikke ben ik nog steeds niet van overtuigd.
Ze zijn nog steeds schattig op de foto's, ook in het echie na het slopen van spullen?
"FOEI! AFGELOPEN NOU!"quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
Zie, moeder en ik lopen tegelijk de kamer uit -> blaffen. Deze keer gelukkig maar even, maar toch.
Heel af en toe doen ze even leuk zodat we ook een beetje kunnen genieten jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:14 schreef Dipkip het volgende:
Wat een ellende he meidgeniet je dr ook nog een beetje van tussen het kots opwekken, schuimrubber stofzuigen en oordopjes dragen door?
Maar blaffen moet je toch nog negeren? Omdat negatieve aandacht daar écht aandacht is? En ik dacht dat je ze nimmer op hun plek mocht sturen want dat is hun veilige heilige plaats edquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
"FOEI! AFGELOPEN NOU!"
Plus op hun plek sturen.
Ja inderdaad, vind ik ook. Met die kortgeknipte nekken enzoquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:14 schreef LPFAN het volgende:
Showhonden zien er altijd gek uit vind ik
Gezellignah ja gelukkig dat ze het uitgekotst hebben
Mooi dat Baloe naar zn kleed gaat als hij vervelend is. En ik hoef baloe ook maar aan te kijken als hij blaft en hij zwijgtquote:Op woensdag 12 november 2008 05:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heel af en toe doen ze even leuk zodat we ook een beetje kunnen genieten ja
Nah, als Charlie hier is en Lex bij tante zijn het 2 engeltjes. Samen is t teh devil![]()
[..]
Maar blaffen moet je toch nog negeren? Omdat negatieve aandacht daar écht aandacht is? En ik dacht dat je ze nimmer op hun plek mocht sturen want dat is hun veilige heilige plaats ed
Xtreme kussen 1 is ook al gebeten
Dat moet ik bij Baloe nog steeds. Die snapt niet wat ie ermee aan moetquote:Op donderdag 13 november 2008 21:47 schreef Harajuku. het volgende:
Mwheheh ze hbben nu beide een groot bot hè. En Charlie snapt dat, die pakt m vast en loopt weg en gaat dan ergens liggen kauwen. Maar LexMn tante moest het bot vasthouden zodat hij eraan kon likken en wat knagen
![]()
Ze hebben toch geen eigen plek meer nuquote:Op donderdag 13 november 2008 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi dat Baloe naar zn kleed gaat als hij vervelend is. En ik hoef baloe ook maar aan te kijken als hij blaft en hij zwijgt
Nou blaft hij zelden, maar toch
Smoesjesquote:Op donderdag 20 november 2008 22:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, foto'sSteeds wanneer ik eraan denk is het half donker, en de 'goede' camera kan ik niet mee overweeg, dus telefoon. Telefoon + half donker is no go
Inderdaad, zo erg.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:52 schreef PrincePolly het volgende:
Ja met hondjes gaat het echt gruwelijk snel. Je ziet het alleen zelf niet. Ja op foto's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |