Dat doen ze dus beide hèquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:16 schreef Maes het volgende:
Ha ha die 'grote' pup in het radiatormandje, erg grappig.
Wat zijn het toch 2 lekkertjes, schattig echt
Ze hebben sowieso beide brede poten, maar Charlie heeft ook echt lange. Als ie ligt is het eerst pooooooooooooooooooot en dan Charliequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:31 schreef Hekates het volgende:
terug vind puppies!
Beginnen ze al een beetje te lijken op pubers? (Er is zo een stadium in lichaamsgroei van een hond waarbij het imo allemaal maar raar en uit proportie lijkt. Bijvoorbeeld dat de benen sneller groeien dan de rest etc)
Wel een schatjes hoor.
Gisteren zette ik Charlie in het mandje, en toen kraakte er al ietsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:06 schreef Dipkip het volgende:
en dan krijgt die hond straks met zn 23 kilo een jeugdige flashback en ligt je radiator van de muur
Ik vind dat zo tof he, hondjes die eruit zien als berenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze hebben sowieso beide brede poten, maar Charlie heeft ook echt lange. Als ie ligt is het eerst pooooooooooooooooooot en dan Charlie
Lex is toch wel de echte beer. Forser is ie. Hmm, hmm. Maar eigenlijk was dit een kickje zodat ik onthoud dat ik nog moet updaten
Ze hebben echt brede klauwen, hebben ze van moederquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind dat zo tof he, hondjes die eruit zien als berenZo'n grote kop, grote poten
Baloe heeft ook grote poten
netzoals Charlie en Lex
Berenpoten. Alleen mept ie me daar regelmatig mee
Meer pics!![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:10 schreef Hekates het volgende:
Zijn die poten echt zo groot dan? Ik vind de verhouding nog wel kloppend er uit zien eigenlijk.
Zo herkenbaar!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:05 schreef Harajuku. het volgende:NIEUWE FASE
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk hè, puppy'squote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |