Dat doen ze dus beide hèquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:16 schreef Maes het volgende:
Ha ha die 'grote' pup in het radiatormandje, erg grappig.
Wat zijn het toch 2 lekkertjes, schattig echt
Ze hebben sowieso beide brede poten, maar Charlie heeft ook echt lange. Als ie ligt is het eerst pooooooooooooooooooot en dan Charliequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:31 schreef Hekates het volgende:
terug vind puppies!
Beginnen ze al een beetje te lijken op pubers? (Er is zo een stadium in lichaamsgroei van een hond waarbij het imo allemaal maar raar en uit proportie lijkt. Bijvoorbeeld dat de benen sneller groeien dan de rest etc)
Wel een schatjes hoor.
Gisteren zette ik Charlie in het mandje, en toen kraakte er al ietsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:06 schreef Dipkip het volgende:
en dan krijgt die hond straks met zn 23 kilo een jeugdige flashback en ligt je radiator van de muur
Ik vind dat zo tof he, hondjes die eruit zien als berenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze hebben sowieso beide brede poten, maar Charlie heeft ook echt lange. Als ie ligt is het eerst pooooooooooooooooooot en dan Charlie
Lex is toch wel de echte beer. Forser is ie. Hmm, hmm. Maar eigenlijk was dit een kickje zodat ik onthoud dat ik nog moet updaten
Ze hebben echt brede klauwen, hebben ze van moederquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind dat zo tof he, hondjes die eruit zien als berenZo'n grote kop, grote poten
Baloe heeft ook grote poten
netzoals Charlie en Lex
Berenpoten. Alleen mept ie me daar regelmatig mee
Meer pics!![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:10 schreef Hekates het volgende:
Zijn die poten echt zo groot dan? Ik vind de verhouding nog wel kloppend er uit zien eigenlijk.
Zo herkenbaar!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:05 schreef Harajuku. het volgende:NIEUWE FASE
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk hè, puppy'squote:
Tip: Een plantenspuit werkt bij een hond net zo goed als bij een kat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Leuk hè, puppy's
Ik word nu wel een beetje debiel. Lex was altijd de blaffer, maar gisteren ging mijn vader de deur uit om hout te halen en Charlie zet het me toch op een blaffen. Als ze in de tuin zitten en de deur valt dicht of zo, BLAAAAAAAAAAAFFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN totdat de deur opengaat.
Negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren, negeren,
Maar het lijkt niet beter te worden. Lex was sowieso de blaffer, en in de auto doet hij het dus ook. Oók als Charlie erbij zit. Dat is dus negeren tot ie stil is, dan krijgen ze 'goeezzooo wat ben je braaf' dan blaft ie weer en ben ik weer stil etc etc etc
Bij blaffen lijkt negeren gewoon echt niets te doenVolgens mij zijn we sinds een maand de tokkieburen hier.
En Lex blaft dus ook tegen andere honden tijdens het uitlaten. Ik ben dat niet gewend, gaat dit nog gewoon weg?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:30 schreef Harajuku. het volgende:
Even door de deur heen spuiten?
Zolang ze blaffen kan ik niet naar binnen
Ik wil geen symptoombestrijding, ik wil dat dat achterlijke blaffen eens ophoudt en niet weer begint zodra ze eens niet door hun luik kunnen zeg maarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Alleen binnen gebruiken dan maar.... Ik heb een hondenluik in de gevel gemaakt naar de buitenren en in de buitenren zit natuurlijk ook een deur naar de tuin. Als ik aan het werken ben kunnen alleen in de ren komen en als ik thuis ben kunnen ze ook de tuin in. Ideaal
Antiblafbandquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil geen symptoombestrijding, ik wil dat dat achterlijke blaffen eens ophoudt en niet weer begint zodra ze eens niet door hun luik kunnen zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Dat was die van Lex, dus mijn tante kocht een nieuwe. Heeft nog geen week overleefd. Daarna zagen we dat onze ook half dood was dus nu hebben ze beide zo een Extreme all weather ding.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:33 schreef Greys het volgende:
Die foto met al die snippers!![]()
Ik mag er eiiiiiigenlijk niet om lachen natuurlijk, maar het leed is toch al geleden
Wij vinden licht ook niets. Het heet inderdaad niet voor niets GOLDEN maar ja, vertel dat de wereld maar eens. Binnen zie je het een beetje, maar buiten zie je echt wel dat Charlie nog steeds donkerder wordt, zeker als hij naast Lex staat. Ik vergeet alleen steeds mijn telefoon mee te nemen wanneer we ze uitlatenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:56 schreef LPFAN het volgende:
wat een schatjes leuke boefjes ook als ik dat zo lees. donkere goldens zijn moooooooidie lichte vind ik persoonlijk helemaal niks dat zijn geen goldens dat zijn blondies :van de week ook 2 goldens/blondies gehad op stage vind ze donker toch echt mooier. zijn wel heel leuk om te trimmen
Ja, 't is echt erg hoor. Als Charlie hier is en Lex bij tante zijn ze beide keilief, maar zo gauw Lex hier weer isquote:Op donderdag 6 november 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
En op die foto er onder (onder de foto van het schuimrubber rampgebied) liggen ze echt zo te kijken van "I didn't do nothing... it just exploded!"
![]()
Doet me aan deze denkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:27 schreef Harajuku. het volgende:
Och, zit dat hout zichzelf rond te gooien, vervelend weer.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Doet me aan deze denken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Doet me aan deze denken
[ afbeelding ]
Oehoeh! Betrapt!quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb trouwens geen Bengalen meer in mijn AT? En zie niets in F&F?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |