Wij vinden licht ook niets. Het heet inderdaad niet voor niets GOLDEN maar ja, vertel dat de wereld maar eens. Binnen zie je het een beetje, maar buiten zie je echt wel dat Charlie nog steeds donkerder wordt, zeker als hij naast Lex staat. Ik vergeet alleen steeds mijn telefoon mee te nemen wanneer we ze uitlatenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:56 schreef LPFAN het volgende:
wat een schatjes leuke boefjes ook als ik dat zo lees. donkere goldens zijn moooooooidie lichte vind ik persoonlijk helemaal niks dat zijn geen goldens dat zijn blondies :van de week ook 2 goldens/blondies gehad op stage vind ze donker toch echt mooier. zijn wel heel leuk om te trimmen
Ja, 't is echt erg hoor. Als Charlie hier is en Lex bij tante zijn ze beide keilief, maar zo gauw Lex hier weer isquote:Op donderdag 6 november 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
En op die foto er onder (onder de foto van het schuimrubber rampgebied) liggen ze echt zo te kijken van "I didn't do nothing... it just exploded!"
![]()
Doet me aan deze denkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:27 schreef Harajuku. het volgende:
Och, zit dat hout zichzelf rond te gooien, vervelend weer.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Doet me aan deze denken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Doet me aan deze denken
[ afbeelding ]
Oehoeh! Betrapt!quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb trouwens geen Bengalen meer in mijn AT? En zie niets in F&F?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:14 schreef Harajuku. het volgende:
![]()
![]()
Er lagen vanochtend snippers op de grond dus ik vroeg wat ze kapot gemaakt hadden
"Het boekje 'Hoe voed ik puppy's op' "
Wij zijn echt nog nooit in een trimsalon geweestquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:42 schreef LPFAN het volgende:
Hahahah!
Maar in de trimsalon waar ik stage loop worden de goldens niet geknipt. Ja alleen de poten worden mooi gemaakt en de staart maar verder niet. verder word de hond ontwolt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:00 schreef Hekates het volgende:
Ok, ze lijken wel lang, maar het berepoot dikke ben ik nog steeds niet van overtuigd.
Ze zijn nog steeds schattig op de foto's, ook in het echie na het slopen van spullen?
Ik zal morgen een pic van mijn beer zn poot maken voor je.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:00 schreef Hekates het volgende:
Ok, ze lijken wel lang, maar het berepoot dikke ben ik nog steeds niet van overtuigd.
Ze zijn nog steeds schattig op de foto's, ook in het echie na het slopen van spullen?
"FOEI! AFGELOPEN NOU!"quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
Zie, moeder en ik lopen tegelijk de kamer uit -> blaffen. Deze keer gelukkig maar even, maar toch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |