abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62410248
Hoi, Ik zit met een probleempje.
Mijn buurman is 63 jaar oud en het is een hele aardige man, Maar hij zeurt ongelofelijk veel, Ik heb een 2 watt thrust pc speakertje die mij van muziek moet voorzien( ), Als ik deze op half volume heb staan dan gaat de buurman al bij mij aan bellen, En niet een kort belletje, maar echt 15 seconde lang achter elkaar op die bel drukken, En als ik dan niet snel genoeg ben doet ie dat nog eens, Ik speel ook keyboard, En blijkbaar vinden die mensen dat ook niet prettig, Want het is al vaker gebeurd dat Rond half 8 savond`s na nog geen 5 minuten spelen, De buren al op de muren aan het bonken zijn als gekken en ook scheld woorden naar mijn hoofd gooien(vooral veel godverdomme).
Wat kan ik er tegen doen om ze op te laten houden?
over 1 jaar ben ik het huis uit, Maar ik wil in dat korte jaartje wel wat muziek kunnen maken/luisteren.
Alvast bedankt voor julie reactie`s.
pi_62410262
Opkankeren met die gast. Je hebt er helemaal niks mee te maken man.
pi_62410268
Verhuizen
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:40:09 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62410278
Ik zou 'm vergiftigen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:41:03 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62410299
Nu serieus: wees volwassen en bel eens bij de goede man aan. Vertel hem dat je begrijpt dat zij last hebben van jouw muziek en dat je graag goede afspraken met ze zou willen maken. Zet de afspraken op papier en hou je er ook aan.
pi_62410300
Zorgen dat je daar s'nachts naar binnen kan. Zodra hij slaapt een kussen op zijn hoofd drukken tot hij niet meer beweegt. Succes !
pi_62410384
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:39 schreef RoW_0 het volgende:
Verhuizen
Zoals al eerder aangegeven in mijn bericht, Is dat niet echt een optie, Ik ga over 12 maanden al uit huis, En vind het daarom ook niet echt nuttig om weer met mijn ma opzoek te gaan naar een ander huis, terwijl we hier toch al zo`n 16 maanden rustig leven(nou ja rustig, Die buurt maakt ons wel redelijk gek soms.)
pi_62410386
jij hebt het recht om muziek te maken. Mijnheer de taliban moet maar oprotten naar een hutje op de hei als ie rust wil.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_62410423
tot 22:00 mag je gerust op een normaal tot hard volume geluid maken
pi_62410438
Daar heb je een punt, Maar goed, Om nou tegen die man te zeggen, Donder lekker op naar een bejaarde tehuis vind ik wel wat grof, Dus dat doe ik maar niet.
pi_62410540
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:45 schreef babipangang het volgende:
tot 22:00 mag je gerust op een normaal tot hard volume geluid maken
Ik maak zeker nie TE hard muziek. ik luister ook geen rap of hardcore of zo, Wat ik heeeeeeeel soms doe(1 keer per maand of zo) is dat wanneer ik met een track bezig ben in reason of zo, Dat ik soms tot kwart over 10 door wil gaan, Maar goed dat moet heel af en toe wel kunnen.
  Donald Duck held woensdag 15 oktober 2008 @ 17:51:00 #12
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_62410595
Gewoon doorgaan. Hij kan je niks maken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_62410618
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:45 schreef Braddie het volgende:
Daar heb je een punt, Maar goed, Om nou tegen die man te zeggen, Donder lekker op naar een bejaarde tehuis vind ik wel wat grof, Dus dat doe ik maar niet.
jij meet met 2 maten, jij hebt er geen probleem mee dat 'mr. aggressie training' jou de huid vol scheld? En jij moet hem respecteren? Mijn oude buren hebben 1x geklaagd over een 20 watt radio die te hard stond.... dus toen zijn er maar 120watt boxen gekomen om ze echt wat te laten klagen
pi_62410659
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon doorgaan. Hij kan je niks maken.
Dat zeg jij nou wel, maar volgens mij kan hij gewoon naar de gemeente toe of woningbouw of zo, En zorgen dat ons huis word afgenomen vanwege "Overlast"
  Donald Duck held woensdag 15 oktober 2008 @ 17:55:16 #15
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_62410704
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:53 schreef Braddie het volgende:
Dat zeg jij nou wel, maar volgens mij kan hij gewoon naar de gemeente toe of woningbouw of zo, En zorgen dat ons huis word afgenomen vanwege "Overlast"
Je moet het toch heel erg bont maken wil je wegens overlast eruit geschopt worden. Een klein beetje geluid maken valt daar echt niet onder.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_62410807
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:55 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je moet het toch heel erg bont maken wil je wegens overlast eruit geschopt worden. Een klein beetje geluid maken valt daar echt niet onder.
en daar komt nog bij dat je tot 22:00 gewoon geluid mag maken, staat zelfs in de wet. Na 22:00 wordt gezien als slaaptijd en dan hoort het wel rustig te zijn. Pas na 22:00 kan je buurman politie bellen voor geluidsoverlast en pas bij vaak herhalende geluidsoverlast na 22:00 kun je kans hebben om je huis uitgezet te worden.
pi_62410830
Als je het niet heel vroeg of laat doet (en je niet helemaal het huis door stuitert uren lang) moet dat toch kunnen.

Dat gescheld van hem is waarschijnlijk luider dan wat jij doet.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 18:01:26 #18
205891 Nithosm
alles komt goed
pi_62410838
Ja je buurman kan zeiken en naar de gemeente gaan Bradddie,
Maar dan komt de gemeente volgens mij eerst meten hoeveel dB geluid er gemaakt wordt.
Blijkt het die halve 2W te zijn die jij aangeeeft dan heeft die ouwe zeikerd weinig te maken.

Je kan het beste naar die ouwe knar gaan om het overleggen. Accepteer hij het niet en blijft ie jóu dan lastigvallen, kan jij het beste naar de gemeente gaan.

Oja, geef em ook meteen 2 oordopjes.

Iig succes ermee!
pi_62410902
De geluidsgrenzen voor particulieren woningen, gemeten aan de gevel, zijn als volgt:
gemiddeld piekbelasting

overdag (07.00 - 18.00) 50 dB(A) 70 dB(A)
's avonds (18.00 - 23.00) 45 dB(A) 65 dB(A)
's nachts (23.00 - 07.00) 40 dB(A) 60 dB(A)

Daarvoor moet je toch wel behoorlijk je volume opendraaien
pi_62410982
je moet best kunnen leven in je eigen huis. daar valt ook muziek maken/ luisteren onder. dat ouwe volk moet niet zo zeiken.

ik heb gelukkig geen moeite met mn buren hier bij mn studentenkamer. ik speel gitaar en ik heb ook een behoorlijke geluidsset.
ik draai niet alles vol open natuurlijk en savonds niet te veel herrie.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_62411023
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:01 schreef Nithosm het volgende:
Ja je buurman kan zeiken en naar de gemeente gaan Bradddie,
Maar dan komt de gemeente volgens mij eerst meten hoeveel dB geluid er gemaakt wordt.
Blijkt het die halve 2W te zijn die jij aangeeeft dan heeft die ouwe zeikerd weinig te maken.

Je kan het beste naar die ouwe knar gaan om het overleggen. Accepteer hij het niet en blijft ie jóu dan lastigvallen, kan jij het beste naar de gemeente gaan.

Oja, geef em ook meteen 2 oordopjes.

Iig succes ermee!
Ik kan mijn geluid sowieso niet harder zetten dan de helft want dan gaat het vervormen( )
En die vent heeft mij laatst nog 2 koptelefoontjes van philips( ) gegeven op de hoop dat ik dan zou stoppen met muziek maken.
Dat vind ik zo dom van die vent Ik ben muzikant(althans ik speel keyboard en ik kan een klein beetje zingen), Maar hij houd daar geen rekening mee.
pi_62411027
Ga een gesprek aan en leg hem uit dat je dit mag doen. Dat je rekening met hem zal houden door niet van 22.00 tot 10.00 luide geluiden zal produceren. Dan weet ie waar hij aan toe is en heb jij het een stuk rustiger.

Succes.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62411062
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:06 schreef piekartz87 het volgende:
je moet best kunnen leven in je eigen huis. daar valt ook muziek maken/ luisteren onder. dat ouwe volk moet niet zo zeiken.

ik heb gelukkig geen moeite met mn buren hier bij mn studentenkamer. ik speel gitaar en ik heb ook een behoorlijke geluidsset.
ik draai niet alles vol open natuurlijk en savonds niet te veel herrie.
Ik leef gewoon zoals iedere 17jarige doet, Ik heb soms wat vrienden over de vloer, En die kunnen wel wat herrie maken, Maar dat is maar 1x in de 2 weken, Dus wat dat betreft moet ie niet zeiken.
Hij had er laatst wel wat over te zeggen tegen mij, Dat hij de politie wel zou bellen omdat mijn neef te veel lawaai maakt(ja duh, 16 jaar en 6 flesjes bier, Wat verwacht je dat hij stil is? )
pi_62411069
Doe aangifte voor intimidatie
당신을 사랑합니다
pi_62411088
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:08 schreef Vlindur het volgende:
Ga een gesprek aan en leg hem uit dat je dit mag doen. Dat je rekening met hem zal houden door niet van 22.00 tot 10.00 luide geluiden zal produceren. Dan weet ie waar hij aan toe is en heb jij het een stuk rustiger.

Succes.
Dat ga ik wel een keer doen, Zodra ik de man toerekenings vatbaar vind.
pi_62411113
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:10 schreef Microtechs het volgende:
Doe aangifte voor intimidatie
Dat gaat wel wat ver he?
pi_62411436
als ie gaat kloppen zet je je muziek gewoon harder zodat je het niet meer hoort
Moo
pi_62411472
Dat is wel mooi gevonden:D maar toch, Dat zorgt juist voor NOG meer overlast.
Even snel offtopic: als ik een bericht typ kan ik geen smiley`s kiezen.
pi_62411588
Moet je eerst op invoeren drukken, dan kan je ze wel zien/kiezen.
당신을 사랑합니다
pi_62412125
Bedankt
pi_62412967

Mossberg 500 Cruiser. 12 Gauge pump action.

Geen dank.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_62413192
Kan je soms zware speakers ofzo regelen? ( 50 - 100 watt ofzo )

Instaleer die dingen zodat ze gericht staan naar de muur van de buren zegmaar.
Download een hardcore mix van een 1 uur en zet hem op repeat.
Knal het om 00.00 aan en ga lekker feesten.

Succes.
pi_62413955
Zoiets heeft een kennis van mij ooit gedaan, Dat wierp wel zijn vruchten af.
Ik heb wel 2 boxjes maar of die bruikbaar zijn(40watt geloof ik, maar die heb ik ooit eens gevonden, Dus weet niet of ze nog werken.)
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:11:28 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62414148
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:41 schreef Tinkepink het volgende:
Nu serieus: wees volwassen en bel eens bij de goede man aan. Vertel hem dat je begrijpt dat zij last hebben van jouw muziek en dat je graag goede afspraken met ze zou willen maken. Zet de afspraken op papier en hou je er ook aan.
Dit dus.
pi_62414388
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:35 schreef Wunny het volgende:
Kan je soms zware speakers ofzo regelen? ( 50 - 100 watt ofzo )

Instaleer die dingen zodat ze gericht staan naar de muur van de buren zegmaar.
Download een hardcore mix van een 1 uur en zet hem op repeat.
Knal het om 00.00 aan en ga lekker feesten.

Succes.
Dan zal die buurman helaas meteen naar de politie stappen omdat hij dan wel een gegronde reden heeft om te klagen.

Hij zal nu ook wel weten dat hij dat niet heeft en daarom blijft hij het op deze manier proberen.
pi_62414793
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:26 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
Mossberg 500 Cruiser. 12 Gauge pump action.

Geen dank.
Werkt 100%, ook gebrobeerd met m'n buren..
pi_62414876
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dit dus.
Reageer je wel vaker op je eigen posts?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_62415270
Dat is wel het laatste wat ik wil, Een buurman die naar de politie stapt vanwege mij.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:55:45 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62415523
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:37 schreef Seneca het volgende:

[..]

Reageer je wel vaker op je eigen posts?
Alleen als ik genegeerd word terwijl ik -vind ik zelf- een goede oplossing geef.
pi_62415648
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:49 schreef Braddie het volgende:
Dat is wel het laatste wat ik wil, Een buurman die naar de politie stapt vanwege mij.
Wat ben jij voor een softy zeg, ga lekker rond 18:00 geluid maken en laat die eikel voor lul staan met z'n geluidsoverlast bij de politie
pi_62416556
wat geluid kan toch wel? Hier is het uit beleefdheid om na 20.00 geen geluid te maken (zomer 22 uur ofzo)> denk aan boormachine, music etc. Maar gelukkig hebben we hier goede isolatie.
당신을 사랑합니다
pi_62418313
Ik heb een hele kleine kamer(2 bij 2) en hele dunne muren, Maar goed, Dannog hoort de beste man niet te zeiken voor overlast.
pi_62421412
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:19 schreef Braddie het volgende:
(2 bij 2)
Je slaapt op zijn WC of wat?
pi_62421513
Nee, dat nog NET niet.
Het is super klein, Maar wel gezellig klein, Ach ja.. Ik hoorde net van mijn ma, Dat de huizen gerenoveerd worden over 2 maanden, Dus dan word mijn kamer NOG kleiner, maar dan kan ik wel meer en langer keyboardspelen.
pi_62422362
Niet om het één of ander, maar ná 22:00 kan je toch gewoon een (al dan niet) draadloze koptelefoon opzetten?
Over je muziekuitspattingen vóór 22:00 uur zou ik gewoon even met die buurman babbelen, en hem in dat
gesprekje netjes uitleggen dat jij je aan die wet hebt te houden, maar híj ook. En je dus gewoon tot 22:00 uur
muziek mag luisteren en/of maken op een geluidsniveau dat binnen die normen valt. Komt vast wel goed.

Die "koop-dikke-speakers-en-zet-hardcore-snachts-keihard-aan-want-die-ouwe-moet-zijn-waffel-houden"
adviezen zou ik persoonlijk niet opvolgen. Je kweekt er alleen maar kwaad bloed mee, en hij zal er echt niet
meegaander door worden hoor (eerder het tegenovergestelde). Die gasten die zeggen zat het bij hun op die
manier wél werkte hadden óf een alleenstaande hoogbejaarde lerares sociologie (welke half doof was)
naast zich wonen, óf ze liegen gewoon een potje.

(Ze woonden in ieder geval niet naast mij, gezien het feit dat ze na die geluids-tegen-acties nog kunnen typen)
Nee.
pi_62422392
Stomp die ouwe vent in elkaar man , hij biedt waarschijnlijk weinig weerstand en vergrijp je aan ze vrouw!
pi_62422465
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
Niet om het één of ander, maar ná 22:00 kan je toch gewoon een (al dan niet) draadloze koptelefoon opzetten?
Over je muziekuitspattingen vóór 22:00 uur zou ik gewoon even met die buurman babbelen, en hem in dat
gesprekje netjes uitleggen dat jij je aan die wet hebt te houden, maar híj ook. En je dus gewoon tot 22:00 uur
muziek mag luisteren en/of maken op een geluidsniveau dat binnen die normen valt. Komt vast wel goed.

Die "koop-dikke-speakers-en-zet-hardcore-snachts-keihard-aan-want-die-ouwe-moet-zijn-waffel-houden"
adviezen zou ik persoonlijk niet opvolgen. Je kweekt er alleen maar kwaad bloed mee, en hij zal er echt niet
meegaander door worden hoor (eerder het tegenovergestelde). Die gasten die zeggen zat het bij hun op die
manier wél werkte hadden óf een alleenstaande hoogbejaarde lerares sociologie (welke half doof was)
naast zich wonen, óf ze liegen gewoon een potje.

(Ze woonden in ieder geval niet naast mij, gezien het feit dat ze na die geluids-tegen-acties nog kunnen typen)
Een draadloze koptelefoon is wel handig, Maar als ik met Cool edit pro aan de gang ga, En ik heb net 2 sporen opgenomen, En moet er nog 2, Dan gaat dat lastig zonder geluid.
Dan speel ik die 2 sporen die ik nog moet gewoon af, Maar daarna kap ik.

En die adviezen voer ik zeker niet uit, Het komt echt zelde voor dat ik het echt hardzet, Maar goed, Dat kan ook niet met 2 watt.
pi_62422628
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:31 schreef Braddie het volgende:

[..]

Een draadloze koptelefoon is wel handig, Maar als ik met Cool edit pro aan de gang ga, En ik heb net 2 sporen opgenomen, En moet er nog 2, Dan gaat dat lastig zonder geluid.
Dan speel ik die 2 sporen die ik nog moet gewoon af, Maar daarna kap ik.

En die adviezen voer ik zeker niet uit, Het komt echt zelde voor dat ik het echt hardzet, Maar goed, Dat kan ook niet met 2 watt.
Misschien komt het juist door die baggerboxjes met weinig vermogen. Die dingen gaan al gauw schel klinken
als je ze ook maar ietsjes harder zet, en schel geluid valt natuurlijk meer op en gaat dan ook irriteren. Lijkt me.
Heb je al eens andere boxen (betere en/of met meer vermogen) geprobeerd? Wel op normaal volume natuurlijk
Nee.
pi_62422683
Ik had 2 75watt finlux boxen, Maar die heb ik weggegeven met mijn stomme kop.
Op zolder liggen nog 2 boxen voor in een stereo-set, Maar die kunnen niet op de pc(anders was dat wel wat geweest.
pi_62422705
je kan hem ook voor straf in zijn reet neuken.
pi_62422716
of zn hele huis dicht kitten en hem vergassen.
pi_62422724
of de gestapo bellen met de mededeling dat er nog een paar joden is je straat wonen.
pi_62423162
Dit is wel een hele harde oplossing vindt je ook niet?
pi_62434875
Hij stond net weer aan de deur dat het geen gehoor is en dat ik boven zijn tv uit kom en zo, Ik speelde nog geen minuut op de helft van het keyboard z`n vermogen.
Harder gaat ik hem ook niet zetten.
pi_62435437
Zeg tegen hem dat ie zn TV dan maar harder moet zetten, omdat je gewoon het recht hebt om een uurtje per dag op een normaal geluidsniveau muziek te maken of te luisteren. Als hij dat niet accepteert zeg je gewoon 'bel de politie maar'. Dat doet ie niet, en als ie het wel doet gebeurt er niets want je doet niets abnormaals. Als hij werkelijk enorm veel geluidsoverlast heeft van jou terwijl je op een normale manier muziek draait moet ie maar bij de woningbouw gaan klagen over de isolatie.

Kan je moeder niet met hem praten trouwens?
pi_62435464
Doet me denken aan een probleem van mijn neef. Buren schakelden telkens de politie in voor het gekraak van de trap En ik was erbij en dacht serieus damn, mensen hebben geen leven hier.
+Zoon van buurman zat bij de politie
당신을 사랑합니다
pi_62435473
Gewoon doorgaan met muziek maken en laat hem zijn kop houden.
Of hij is gewoon een aandachtshoer.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:52:11 #58
205891 Nithosm
alles komt goed
pi_62436562
OMG:D nu heb ik een beeld er bij...

Ik zou ook KNETTERGEK WORDEN.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:28:49 #59
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_62437571
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:49 schreef Braddie het volgende:
Hij stond net weer aan de deur dat het geen gehoor is en dat ik boven zijn tv uit kom en zo, Ik speelde nog geen minuut op de helft van het keyboard z`n vermogen.
Harder gaat ik hem ook niet zetten.
Op de vraag of je wilt stoppen gewoon rustig nee zeggen en vervolgens de deur dicht doen. Dan een paar toetsen aanslaan, naar zijn deur gaan en vragen of ie zn TV zachter wilt zetten omdat het stoort met je keyboard.

Vervolgens kijken wie het het langst volhoud.

Het vergt geduld, maar als je een beetje sadistisch bent aangelegd dan moet dat wel lukken
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_62438233
Ik moest lachen
Nee maar even serieus, Dat kan ik niet maken, Ik doe de deur nooit open, Ik ga altijd van uit mijn moeders slaap kamer met hem praten, Het word binnenkort geisoleerd, En mijn ma die praat zat met hem, Altijd als die man een sigaretje komt halen dan gaat het over mijn ''overlast''
pi_62451213
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:12 schreef Microtechs het volgende:
Doet me denken aan een probleem van mijn neef. Buren schakelden telkens de politie in voor het gekraak van de trap En ik was erbij en dacht serieus damn, mensen hebben geen leven hier.
Hoe triest....
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:27:43 #62
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_62454101
Bel de politie en zeg dat je lastig gevallen wordt door je demente buurman. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_62457141
Politie ga ik wel bellen denk ik, Hij zegt altijd dat ik stil moet zijn, En dat ik geen keyboard mag spelen, Maar vanochtend om half 11 werd ik gewekt door het getimmer in de tuin van de buurman, Dus wie maakt er dan herrie?.
pi_62457389
Jezus , Toon een beetje ballen en vertel jou buurman hoe het wel en niet mag.
quote:
en daar komt nog bij dat je tot 22:00 gewoon geluid mag maken, staat zelfs in de wet. Na 22:00 wordt gezien als slaaptijd en dan hoort het wel rustig te zijn. Pas na 22:00 kan je buurman politie bellen voor geluidsoverlast en pas bij vaak herhalende geluidsoverlast na 22:00 kun je kans hebben om je huis uitgezet te worden.
Dat dus. Verder kan hij jou vrij weinig maken.

Mocht dat niet helpen, kun je altijd nog naar de politie gaan.
I are Baboon
pi_62458039
sowieso betere speakers kopen als je serieus muziek wil maken, beetje fatsoendelijke monitorspeakers zijn niet zo duur. goede monitors zijn ook "near field" het geluid is dan optimaal dichtbij de speakers en dan hoeven ze niet zo hard om toch een goed geluidsbeeld te krijgen.
pi_62458099
Overdag heb je gewoon recht om muziek te maken/geluid te produceren (tot een acceptabel geluidsniveau natuurlijk), tot 22:00 zeker. Ik speel zelf gitaar/piano, maar ik speel nooit langer dan een uur achter elkaar en meestal op momenten dat de meeste buren niet thuis zijn, overdag/'s middags dus.

Ook heb ik lastige buren gehad, maar dan andersom; mijn oude buurman had van 's ochtends tot 's avonds laat keiharde house op staan, met de boxen aan onze muurkant (simpel rijtjeshuis). Moest ook meerdere malen politie aan te pas komen, erg vervelend dus. Zoals veel mensen wel denken biedt praten dan gewoon geen oplossing, of er moet een onafhankelijk iemand tussenbeide komen.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:24:46 #67
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_62458576
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:51 schreef Braddie het volgende:
Ik moest lachen
Nee maar even serieus, Dat kan ik niet maken, Ik doe de deur nooit open, Ik ga altijd van uit mijn moeders slaap kamer met hem praten, Het word binnenkort geisoleerd, En mijn ma die praat zat met hem, Altijd als die man een sigaretje komt halen dan gaat het over mijn ''overlast''
Misschien moet ze het eens nuchter proberen..?
En geen sigaren meer geven totdat hij stopt met klagen!
pi_62458735
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:07 schreef Frostu het volgende:
Overdag heb je gewoon recht om muziek te maken/geluid te produceren (tot een acceptabel geluidsniveau natuurlijk), tot 22:00 zeker. Ik speel zelf gitaar/piano, maar ik speel nooit langer dan een uur achter elkaar en meestal op momenten dat de meeste buren niet thuis zijn, overdag/'s middags dus.

Ook heb ik lastige buren gehad, maar dan andersom; mijn oude buurman had van 's ochtends tot 's avonds laat keiharde house op staan, met de boxen aan onze muurkant (simpel rijtjeshuis). Moest ook meerdere malen politie aan te pas komen, erg vervelend dus. Zoals veel mensen wel denken biedt praten dan gewoon geen oplossing, of er moet een onafhankelijk iemand tussenbeide komen.
Het is ook een probleem dat de buren juist ALTIJD thuis zijn, Alleen in het weekend zijn ze weg, Maar juist dan ben ik er ook niet, En kan ik dus ook niet keyboardspelen.
Hij klopt ook altijd op de muur rond half 10 dat ik moet stoppen met spelen, En dat is niet eens de muur van zijn eigen slaapkamer heb ik begrepen van mijn ma, Maar van zijn vrouw haar kamer.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:41:00 #69
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_62460788
Waarom koop je niet gewoon een fatsoenlijke koptelefoon. Dan ben je van je buttspeakers af en je buurman is gelukkig.
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_62475481
Ik heb een kopelefoontje gekregen van de buurman, 2 zelfs, Maar dat zijn echte kut dingen, Die speaker gaa er sowieso binnenkort uit(althans binnekort?, Rond de zomer), En het word binnekort geisoleerd, Dus ik ga hem nog eventjes lastig vallen(Zoals hij dat altijd noemt).
Ik werd vanochtend om half 11 gewekt door die tyfus mongool,Omdat hij bezig was met plankjes in zijn tuin, Hij was aan het timmeren en het gooien met die plankjes joh, En dan gaat hij omdat ik 1 uurtje perdag(En het is godvoemmeth nog verspreid ook) speel, Zeiken.
pi_62558660
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_62559243
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:12 schreef Microtechs het volgende:
En hoe is dat afgelopen?
pi_62559521
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:41 schreef Willaaam het volgende:
Waarom koop je niet gewoon een fatsoenlijke koptelefoon. Dan ben je van je buttspeakers af en je buurman is gelukkig.
Een koptelefoon zal nooit het mooie geluid halen van een stel goede speakers.
pi_62559585
Kan 'ie niet gewoon doof zijn, zoals normale 60+'ers?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_62559715
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 17:39 schreef Wunny het volgende:

[..]

Maar die heeft hij dus niet...
pi_62559782
Ik heb inderdaad geen goede set speakers, Ik ga wel de BOSE 301s boxen aan de muur monteren, En die op de pc aansluiten via mijn stereo.
pi_62561523

Ik keek even rond op je youtube kanaal en ik geef je buurman gelijk.
graag verwijderen
pi_62561881
Pornoblaadjes in z'n brievenbus douwen.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
pi_62561978
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 19:18 schreef fyah het volgende:

pi_62562846
quote:

Ik had dat filmpje trouwens zacht opgenomen, Maar omdat die microfoon er boven op ligt en het geluid rechtstreeks naar m`n camera gaat, Lijkt het hard.
Het volume stond op standje 2(en die speakers zijn 2x 0,5 watt geloof ik, Dus), En die is trouwens een van mijn slechtste filmpjes.
pi_62563042
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 17:39 schreef Wunny het volgende:

[..]

mwoah...

Een goede koptelefoon kan heus wel opboksen tegen goede speakers, hoor.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:19:30 #82
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_62563198
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:08 schreef Braddie het volgende:
En die vent heeft mij laatst nog 2 koptelefoontjes van philips( ) gegeven
Kijk, dat vind ik nou aardig van die vent. Ik vind dat je iets terug moet geven:

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_62679995
Ik heb geen gezeik meer, En ik heb eens nagedacht, Ik ga bij m`n pa op mijn kamer(8 bij 3) Een studiotje maken.
Komt een leuk computertje in, Een simpel keyboard, En 4 bose boxen of zo(Elke wand 1).
Dan heb ik geen last van de buren(want bij mijn pa zeiken ze nooooooooit, Ik heb zelfs een x om 12 uur snachts nog gespeeld met het raam open en toen kwam mijn buurman en vroeg of ik iets anders wou spelen:P.
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:12:23 #84
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_62685996
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:41 schreef Willaaam het volgende:
Daar dacht is dus ook aan, voor de rest wat anderen zeggen tot 22.00 uur geluid mogen maken.
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:19:32 #85
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_62686136
Zodra hij begint te schelden zou ik stoppen met muziek maken bij hem aanbellen en hem confronteren met zijn gedrag. Duidelijk maken dat je niet van dit onbeschofte gedrag gedient bent. hij zal hierover in verweer gaan waarop jij vervolgens aangeeft om nu afspraken te maken.
Wat zit hem dwars en hoe komen julie hier overuit. op dat moment heb jij munutie om te onderhandelen namelijk zijn gedrag. zodra hij zich niet aan de afspraken houd kan jij ham hier op wijzen en ook vooral doen. hij det het namelijk ook.

Ga samen de muziek sterkte controleren in zijn huis en vraag wat hem zo stoort. corigeer het volume en controlleer het nogmaals. beverstig dat het dan bij deze door beide is opgelost.

aanpakken die zeurpieten pot volblommen who the FOK denken ze wel dat ze zijn.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_62686211
Ik had ooit gezeik, dat buren het een te lage schutting vonden. Terwijl die ruim 2 meter is.
pi_62693374
1000 watt hier, buurman vind het prachtig!
pi_62693823
2 watt hier, Buurman haat het.!
pi_62697461
Koop een lesboek!
uit in Rotterdam? www.uitrotterdam.nl
pi_62698212
Rattegif in zijn koffie doen
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_62700236
quote:

Ik kan 't eigenlijk ook alleen maar met de buurman eens zijn, sorry TS.

M.
Hallon!
pi_62703997
headset kopen..............
pi_62704169
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef BlueMage het volgende:

[..]

M.
Het geluid wordt opgenomen door een klein microfoontje wat rechtstreeks in mijn pc gaat en daar zit mijn camera aan, Dus het geluid stond op stand 2(dat is misschien 0,4 watt) Maar ik had mijn microfoon niet op dempen staan, Dus het geluid klinkt veeeeel harder dan dat het in werkelijkheid is.
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:08:01 #94
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_62705401
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef BlueMage het volgende:

M.

Kan TS misschien de buurman filmen als hij kwaad is? Movies, or it ain't happen...
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_62706389
Ik zal het proberen(Mits ik een USB kabel van 10 meter lengte kan vinden:P, Ik ga natuurlijk geen tape 30seconden filmen).
pi_62707273
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:32 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het geluid wordt opgenomen door een klein microfoontje wat rechtstreeks in mijn pc gaat en daar zit mijn camera aan, Dus het geluid stond op stand 2(dat is misschien 0,4 watt) Maar ik had mijn microfoon niet op dempen staan, Dus het geluid klinkt veeeeel harder dan dat het in werkelijkheid is.
TS wil technisch capabel lijken. Echter fail want elke pannekoek weet tegenwoordig dat je het volume niet in watts kan uitdrukken.

Ik wil je niet dissen hoor TS, I'm all love. Vandaar hier een plaatje van hockeymeisjes.

Now keep makin' that platinum!
graag verwijderen
pi_62709221
Weet ik veel dat je het niet in Watts uit kan drukken:D
  maandag 27 oktober 2008 @ 08:28:01 #98
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_62709425
Is er een mogelijkheid tot wederrechtelijk anaal beroeren van zijn vrouw?
pi_62709441
Heb je je al opgegeven voor de X-Factor?
Klinkt best goed eigenlijk.
woef
pi_62709694
Nee joh, Daar is mijn zelfvertrouwen veeelste laag voor.
Welk filmpje heb je gekeken dan?, Want van veel mensen krijg ik te horen dat ik niet goed speel/zing(Dat zingen klopt ook wel).
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:48:41 #101
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_62713917
Daar ben je mooi klaar mee, ik zou gewoon langsgaan en er wat van zeggen, en anders de politie laten bellen. Rechterbuurvrouw is zo goed als doof en rechts wonen mensen die ook harde muziek produceren. En dat doen ze door de TV op TMF te zetten en dan volume hoog .
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_62719320
De buurman komt gemiddeld 1x per dag wel aan de deur, En als mijn ma er is haalt hij altijd een peuk en wordt er altijd over me geklaagd, De volgende keer dat hij hier is ga ik het er over hebben met hem, Hij doet net alsof die 2 koptelefoons die hij me gegeven heeft, Voor 24/7 zijn.
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:11:02 #103
231899 foeyonghaii
live, laugh, love!
pi_62719796
Sommige mensen zoals jouw buurman kunnen echt overdryven. Spreek gewoon tyden af wanneer je wel kunt spelen ofzo.
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!
pi_62721152
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:11 schreef foeyonghaii het volgende:
Sommige mensen zoals jouw buurman kunnen echt overdryven. Spreek gewoon tyden af wanneer je wel kunt spelen ofzo.
ij...

Da's gewoon een i en een j
pi_62721164
Goed ydee!
graag verwijderen
pi_62721196
Heel erg slym ja..
  maandag 27 oktober 2008 @ 16:46:59 #107
230788 n8n
Pragmatisch
pi_62722855
Geef je buurman gewoon oordoppen dat geeft hij toch ook aan jou.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_62723805
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:46 schreef n8n het volgende:
Geef je buurman gewoon oordoppen dat geeft hij toch ook aan jou.
haha ja
graag verwijderen
  maandag 27 oktober 2008 @ 17:22:35 #109
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62723974
Ik snap inderdaad niet waarom je niet gewoon een goede hoofdtelefoon koopt. Buurman blij omdat hij niks meer heeft om over te zeuren, jij blij omdat je buurman niet zeurt, en jij blij omdat je eindelijk fatsoenlijk geluid hebt. Hoeft echt niet veel te kosten, daarnaast leveren oordopjes of een hoofdtelefoon voor hun prijs ook nog eens een veel betere geluidskwaliteit dan speakers. Je hebt meer aan een goede hoofdtelefoon van 100 euro dan aan speakers van 100 euro.
2000 light years from home
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:28:00 #110
230788 n8n
Pragmatisch
pi_62725930
Ga jij die preek eens tegen mocro's in de bus geven, met hun telefoontjes

Thuis mag je tot op bepaalde hoogte gewoon je muziek luisteren, en ieder normaal denkend mens kan bedenken tot welke hoogte. Anders spreek je om de dag af dat een ander oordoppen in doet. Ik zou mn buren uitlachen als ze met een paar oordopjes voor mn deur zouden staan
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_62726805
Dat is echt te erg voor woorden, Marokaantjes die denken goede muziek aan te hebben staan op hun mobieltjes(Sjaak appa jeugd van tegenwoordig etc).
Doe het dan slim, Zet dan OF goede muziek op(Queen GNR Sting The police Paul rodgers) OF luister muziek met de koptelefoon(daar heb je hem weer).

Ik speel gewoon normaal muziek, Heel af en toe dan zet ik hem even voluit omdat ik dan een beetje humeurig ben en mijn frustratie kwijt wil(lang leven de toetsen), Maar dat is meestal maar 30 seconden tot 1 minuut en langer ook niet.
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:36:19 #112
231899 foeyonghaii
live, laugh, love!
pi_62728454
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:55 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

ij...

Da's gewoon een i en een j
Stel je aan. Ik typ wat ik wil, jy typt wat jy wilt oke?
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:56:11 #113
229929 Japie_Tepel
De goede pervert
pi_62729191
Jezus teringwatje! Al 5 pagina's lang loop je te zeiken over je buurman en er is al 100x gezegd dat je gozer eens moet vertellen dat het heel normaal is wat jij doet en dat hij zijn bek moet houden! Je hebt er recht op en hij kan er niet op zeiken. Dus ophouden met crybaby spelen en toon wat ballen. Tjappie.
Je likt mijn ballen
Ik lik je anus
Je slikt ook alles
Ik ben je vader
pi_62729438
quote:
Dat is echt te erg voor woorden, Marokaantjes die denken goede muziek aan te hebben staan op hun mobieltjes...
Wat is er dan mis met Marokkanen? Ben je d'r zoeentje.. Is je buurman misschien ook te donker voor respect?
graag verwijderen
pi_62729556
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:36 schreef foeyonghaii het volgende:

[..]

Stel je aan. Ik typ wat ik wil, jy typt wat jy wilt oke?
Aangenaam, ik ben fyah! Zag ik jou ook niet in dat ene topic over die zwarte buurman?
graag verwijderen
pi_62731584
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:03 schreef fyah het volgende:

[..]

Wat is er dan mis met Marokkanen? Ben je d'r zoeentje.. Is je buurman misschien ook te donker voor respect?
Nee dat niet, maar ik heb het gewoon niet zo op die muziek van ze.
pi_62734461
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:00 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar ik heb het gewoon niet zo op die muziek van ze.
Ik dol maar wat hoor
Topic heeft een boost nodig. WATSE!
graag verwijderen
  maandag 27 oktober 2008 @ 23:08:35 #118
159734 PimpofPersia
Strak in trainingspak
pi_62736672
Wat te doen?
http://www.gradolabs.com/frameset_main.htm
of
http://www.westone.com/content/22.html

Voor Grado SR80's of Westone UM1s ben je wel wat geld kwijt (maar nog niet meer dan ¤100, zeker geen grote investering voor iemand die muziek ook maar enigszins serieus neemt), maar je geluidservaring is tienduizenden keer beter dan uit je Trust-speakers ( ) en je buurman klaagt ook niet meer.
Want ik ben kaler dan kaal
Strakker dan strak
Wreder dan wreed
Vetter dan vet
  maandag 27 oktober 2008 @ 23:55:14 #119
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_62738264
JE RICK ROLLT DIE HOMO!
pi_62739006
No problem .
Koptelefoon/Oordopjes heb ik niks mee, Die vergrote de kans op gehoorbeschadigingen, Omdat het geluid dan niet kan ontsnappen en gelijk in je trommelvliezen komt, En bij speakers kan het nog weg(daarom vindt ik het geluid van speakers voller).
pi_62739537
als ik zoek op boze buurman staat dit in mijn resultaten

pi_62739667
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:39 schreef RoW_0 het volgende:
Verhuizen

Ja goede tip man
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  Forum Admin dinsdag 28 oktober 2008 @ 01:39:04 #123
35723 crew  GGMM
pi_62739703
Bel de rijdende rechter.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 02:32:36 #124
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62739914
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:27 schreef Braddie het volgende:
No problem .
Koptelefoon/Oordopjes heb ik niks mee, Die vergrote de kans op gehoorbeschadigingen, Omdat het geluid dan niet kan ontsnappen en gelijk in je trommelvliezen komt, En bij speakers kan het nog weg(daarom vindt ik het geluid van speakers voller).
Kwestie van een goede koptelefoon kopen, het geluid wat er uit een fatsoenlijke koptelefoon komt zal je werkelijk verbazen. Het vergroot alleen de kans op gehoorbeschadiging als je niet met de volumeknop overweg kan.
2000 light years from home
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:18:23 #125
159734 PimpofPersia
Strak in trainingspak
pi_62742171
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:27 schreef Braddie het volgende:
No problem .
Een goede koptelefoon/oordopjes hoeft absoluut niet hard voor een goed geluid, sterker nog, hij kan erg zacht zodat er echt absoluut geen kans is op gehoorbeschadigiing. Volgens krijg je zo'n beschadiging eerder met die crappy trust-speakers van je.
Want ik ben kaler dan kaal
Strakker dan strak
Wreder dan wreed
Vetter dan vet
pi_62755778
Daarom gebruik ik ze ook niet meer tijdens het maken van muziek(die trust speaker dan he.)
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:53:28 #127
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_62756119
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:53 schreef Braddie het volgende:
De buurman komt gemiddeld 1x per dag wel aan de deur, En als mijn ma er is haalt hij altijd een peuk en wordt er altijd over me geklaagd, De volgende keer dat hij hier is ga ik het er over hebben met hem, Hij doet net alsof die 2 koptelefoons die hij me gegeven heeft, Voor 24/7 zijn.
Je bedoelt hij bietst een peuk bij je ma en dan ook nog klagen over jou? "profiteur"
is het je vader/stiefvader/voogd? dacht het niet!
die vent moet kappen anders gebeuren er denk andere dingen.
pi_63043165
Nou, ik kan het opzich wel voorstellen. Misschien moet je wat hippere muziek spelen.
pi_63043723
Die buurman luistert alleen naar Klassies, En dat ga ik echt NIET spelen(Hooguit Fur elisè of zo).
Hij moet het maar met mijn muzieksmaak doen.
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:24:16 #130
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63045209
Tjah, misschien moet je geen Cascada of Britney Spears luisteren.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_63045283
Helaas luister ik dat niet.
Ik ben meer van The Oldies.
Elvis, Queen, James brown, Stones, Led-zeppelin, Free,The police.... ETC, ETC.
  zaterdag 8 november 2008 @ 14:20:21 #132
229929 Japie_Tepel
De goede pervert
pi_63052982
Jezus... ben je nou nog steeds aan het piepen? Ga eens wat doen watje!
Je likt mijn ballen
Ik lik je anus
Je slikt ook alles
Ik ben je vader
pi_63054312

Hierover zou ik ook klagen
pi_63054550
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:36 schreef Hagelkaas het volgende:

Hierover zou ik ook klagen
OMG, this must be a dream nightmare

Hagelkaas, je hebt ook een video waar hij naakt keyboard speelt
pi_63054823
wat ben jij een pikloze loser zeg.

TS kan niet klagen bij de buurman omdat hij in z'n broek gaat poepen van de zenuwen.
  zaterdag 8 november 2008 @ 16:00:56 #136
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_63054827
zo, dit topic heeft z´n nut ook wel weer gehad
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')