quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:18 schreef fyah het volgende:
Ik keek even rond op je youtube kanaal en ik geef je buurman gelijk.
Ik had dat filmpje trouwens zacht opgenomen, Maar omdat die microfoon er boven op ligt en het geluid rechtstreeks naar m`n camera gaat, Lijkt het hard.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:18 schreef fyah het volgende:
mwoah...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:39 schreef Wunny het volgende:
[..]
Een koptelefoon zal nooit het mooie geluid halen van een stel goede speakers.
Kijk, dat vind ik nou aardig van die vent. Ik vind dat je iets terug moet geven:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:08 schreef Braddie het volgende:
En die vent heeft mij laatst nog 2 koptelefoontjes van philips() gegeven
Daar dacht is dus ook aan, voor de rest wat anderen zeggen tot 22.00 uur geluid mogen maken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:41 schreef Willaaam het volgende:
Waarom koop je niet gewoon een fatsoenlijke koptelefoon. Dan ben je van je buttspeakers af en je buurman is gelukkig.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:18 schreef fyah het volgende:
Het geluid wordt opgenomen door een klein microfoontje wat rechtstreeks in mijn pc gaat en daar zit mijn camera aan, Dus het geluid stond op stand 2(dat is misschien 0,4 watt) Maar ik had mijn microfoon niet op dempen staan, Dus het geluid klinkt veeeeel harder dan dat het in werkelijkheid is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]Ik kan 't eigenlijk ook alleen maar met de buurman eens zijn, sorry TS.
M.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef BlueMage het volgende:Ik kan 't eigenlijk ook alleen maar met de buurman eens zijn, sorry TS.
M.
TS wil technisch capabel lijken. Echter fail want elke pannekoek weet tegenwoordig dat je het volume niet in watts kan uitdrukken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het geluid wordt opgenomen door een klein microfoontje wat rechtstreeks in mijn pc gaat en daar zit mijn camera aan, Dus het geluid stond op stand 2(dat is misschien 0,4 watt) Maar ik had mijn microfoon niet op dempen staan, Dus het geluid klinkt veeeeel harder dan dat het in werkelijkheid is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |